Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 9

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
oilmaster ČŽ scooter 502
UldisK
Celtniecībā arī nevienmēr var izmantot jebkuru ņeržu. Tur ir promlēmas ar metāla cietību,ir vairākas metāla klases, ja tev nav metāla atbilstības deklarācija tad tikai laiks parādīs kas tev tā par ņeržu...
 
turists
Ņerūsējošais tērauds nav labākais materiāls smagi slogotām detaļām, bet ass gadījumā domāju- ja gala vītne iztur kārtīgu novilcienu tad par pārējo var neuztraukties.
 
oilmaster
Tātad šodien liela diena. Pēc 2 mēnešu gaidīšanas pārhromētās detaļas ir klāt. Kvalitāte salīdzinoši laba, bet bardaks tur liels. Man atveda kastē līdz manām, detaļas, kuras nebija manas. Atdevu atpakaļ.
Pirms:


Pēc:


Salikta stūre. Hromētais slēdzis un Gumijas ručkas jaunas no JAWA bodes.


Lampa izskatījās šāda, hroms beigts un reflektors ar tāds pašvaks.


Tāpēc lampa jauna no 354 JAWA modeļa, kas ir 1:1 ar 502 pa lielam. Lētāk un labāk nekā taisnot, hromēt norūsējušo aploci un atjaunot reflektora virsmu.




Te pirms krāsošanas salikta priekša ar mērķi pārliecināties vai viss pasē.



Labojis oilmaster uz 10-02-2014 14:48
 
aivarsz
oilmaster rakstīja:

Priekšējā riteņa asis bija norūsējušas un izdilušas gultņu vietās.
Tāpēc izvirpoju jaunas no nerūsējošā tērauda.



Kā ir metāla speciālisti, būs ok no šāda materiāla?


Bļāviens! Zolitūdes Maximu vēl atceries? Konstrukcijas elementu brīvs traktējums nekāda veida būvniecībā nav gudrais lēmums. Es sliecos domāt, ka tomēr šīs detaļas, neraugoties uz lielajiem materiāla izmaksu tēriņiem, noraksti. Uztaisi asis no prognozējamas cietības tērauda. IMHO
 
aigars
AivaramZ . Ja Tavs komens būtu drukāts naktī, es tikai pasmietos, ka iesmēli simtnieku un raksti, bet dienas laikā šitik murdzīgs salīdzinājums izskatās vienkārši pēc vēlēšanās kaut ko komentēt...Grin
 
aivarsz
aigars rakstīja:

AivaramZ . Ja Tavs komens būtu drukāts naktī, es tikai pasmietos, ka iesmēli simtnieku un raksti, bet dienas laikā šitik murdzīgs salīdzinājums izskatās vienkārši pēc vēlēšanās kaut ko komentēt...Grin


Tehnisks cilvēks būdams, uzraksti 3 pārliecinošus iemeslus, kādēļ jebkāda veida nerūsējošais tērauds varētu būt vajadzīgs, dikti labs, drošs vai citādi noderīgs šādi noslogotos mezglos. Mana pieredze saka- ne visai gudra izvēle. Tava pieredze ir atšķirīga, tādēļ, būšu pateicīgs, ja argumentēsi un pārliecināsi, ka maldos bez simtnieka nakts vidū. Varam jau drāzt asis arī no titāna, bet vai tas ir nepieciešamais un pareizais ceļš?
Labojis aivarsz uz 02-02-2014 17:37
 
aigars
AivarZ, arī ūdens tek pa mazāko pretestības ceļu, tāpēc arī šāda izvēle- nevajg hromēt, var uzsist ar āmuru. Ne jau izmaksu dēļ tā dara - tas ir vienkāršāk. Ja pie rokas virpiķim būs Ti, tad arī drāzīsim no tā...Man tas zolitūdes salīdzinājums nebija pieņemams. Vispār jau pašas Jawas un Čz arī atjauno tie, kas neskatās izmaksas, bet kaut ko cenšas uzlabot , utt, neskaitot sanķikus. Tāpēc, es šo diskusiju cenšos nobeigt .Dēļ šitām asīm Raimonda meitene rullēs un nav vērts tālāk drukāt. Es beidzu , Trīs lieli punkti . . . Jā , un kāpēc man Tev jāraksta 3 iemesli, pietiek jau ar To - Kā gribu tā atpūšos...
 
aivarsz
aigars rakstīja:

AivarZ, arī ūdens tek pa mazāko pretestības ceļu, tāpēc arī šāda izvēle- nevajg hromēt, var uzsist ar āmuru. Ne jau izmaksu dēļ tā dara - tas ir vienkāršāk. Ja pie rokas virpiķim būs Ti, tad arī drāzīsim no tā...Man tas zolitūdes salīdzinājums nebija pieņemams. Vispār jau pašas Jawas un Čz arī atjauno tie, kas neskatās izmaksas, bet kaut ko cenšas uzlabot , utt, neskaitot sanķikus. Tāpēc, es šo diskusiju cenšos nobeigt .Dēļ šitām asīm Raimonda meitene rullēs un nav vērts tālāk drukāt. Es beidzu , Trīs lieli punkti . . . Jā , un kāpēc man Tev jāraksta 3 iemesli, pietiek jau ar To - Kā gribu tā atpūšos...


Smile Atpūties, kā gribi. Saprasts... un akceptēts tavs viedoklis. Par Zo- varbūt pārāk skarbs salīdzinājums man sanāca nevēloties. Bet par Oilmaster izvēlētā materiāla īpašībām: cietību, stiepes un vērpes pretestībām galīgi neesmu pārliecināts. Vai forumā ir kāds patiess profiņš- metālists, kurš varētu pielikt argumentētu punktu šajā diskusijā?
 
turists
Uz Aivara jautājumu par konkrētā materiāla fizikāli mehāniskajām un ķīmiskajām īpašībām dziļu un izsmeļošu atbildi var dot RTU, MTI bāzētā meteriālu pārbaudes laboratorija kuru vada ļoti zinošs un pieredzējis cilvēks Prof. J.Ozoliņš. Protams, par konkrētās ass materiālu vieglāk pajautāt parametru tabulu tirgotājam no kura stienis tika pirkts, tomēr tas neko daudz nedos, salīdzinājumam tāpat būs jāstiepj oriģinālā ass uz laboratoriju, jo neviens pat nenojaušs no kā tās assis tajos tālajos laikos tika ļepītas.
 
Kaarlis
Tieši to arī nodomāju- neviens jau nezina ass tērauda marku. Tātad nav ar ko salīdzināt.
 
Guntis
Neesmu metalurģijas specs.
Zinu vienu:
1. oriģinālās asis ir palēta metāla(neteikšu šuds),bet nu nekas izcils jau nu nav.
-mīksts metāls ! pamēģiniet pasist viegli uzsis ar āmuru.
2.Ņeržai būtu labi zināt marku,BET

pārkot skrūves skrūvju veikalā ņo ņeržas(nezinu marku)-es izvēlos to izturības dēļ.
parastās skrūves ir par mīkstu,var noraut vītni...novērpt,nolauzt.
no ņeržas man tas neizdodas !
(piemērs kurbuļa skrūve,priekšas dakšas tiltiņa skrūves).
vizuāli tāpat ir ar asīm.

3.Tas MEZGLS NENES BAISAS SLODZES ! To uzrāda dzimtais ...mīkstais/lētais materiāls.

Kaut kā man liekas,ka jebkura ņerža tur būs labāka par oriģinālo lētuci.

P.S. nu es arī uzspamoju.
 
oilmaster
Paldies par padomiem.
Protams, noskaidrošu neržas marku padošu ziņu.
Tātad tālāk. Bremžu kuči šim modelim ir savi. Tāpēc pārlīmēts Duntes ielā. Tas zaļganais ar skaidu manam iepriekšējam modelim nebremzēja ne tuvu cik gribētos, ja salīdzina ar jaunām kalodkām no 640. Sarunāju, lai man uzlīmē citu materiālu. Šis ar k-kādiem azbestiem no cccr laikiem. Nu jācer, ka būs labāk. Šis materiāls ejot uz beigām viņiem.
Par cik ar pulvereni trumulis aizkrāsots, tad tie no iekšpuses apvirpoti, tāpat kā uzlikas. Sanāca labi. Paldies Tūristam.




Aizmugures zobrats gana labs. Jauns SKF slēgtais gultnis nomainīts
 
oilmaster
Tagad, manuprāt, ķēpīgāka daļa...metināšana. Atrasts viens labs meistars pēc ieteikuma, kas pēc nedēļas varētu uzņemties šo darbiņu.



Labojis oilmaster uz 05-02-2014 16:33
 
Guntis
Tik daudz spēs pavizināt?
[img]http://content9-foto.inbox.lv/albums/g/guntisbrg/albums/cezeta.sized.jpg[/img] is not a valid Image.

arī es esmu bildē Pfft
 
aivarsz
Tas ar bantītēm priekšā uz bākas? Jā, Gunti, gadi dara savu. Smile
 
oilmaster
Ha, laba bilde!Smile
Mjāā. Es gan minēšu, ka Guntis īsti nebūs ar bantēmGrin
Tātad amīši. Aizmugurējie ir 1:1 ar JAWA 360. Neredzu jēgu vecos restaurēt, tāpēc tie tiks likti jauni, tikai pārkrāsoti. Hroma glāzes jaunas, pārhromēt nez vai lētāk sanāks, nu vismaz ne tik kvalitatīvi. Priekšējiem apakšējais stiprinājums savādāks, tāpēc tie ir pārlasīti. Mainīti blīvslēgi. Paldies KTM/JAWISTAM Aigaram par palīdzību.
Starp citu ļoti tehniski zinošs čalis, kurš cerams padalīsies ar dažādu JAWA mezglu remonta aprakstiem. Tādi raksti šajā forumā trūkst...


Labojis oilmaster uz 06-02-2014 16:19
 
oilmaster
Atgriežoties pie metināšanas, vēl viena dižķibele. Sānu kājas stiprinājums ielauzts un + vēl metinājis čalis, kam nevajadzētu metināt. Būs ko no noņemties.
 
oilmaster
Sīkums, bet pietiekoši ķēpīgs.
Vecās lampiņas, kas rāda neitrālo un lādēšanu šajā korpusā bija izjukušas. Tika izvirpots no plastmasas korpusiņš kurā tika ielīmētas paneļa lampiņas no JAWA 634/638. Kopā izskatās šādi:

 
oilmaster
Salikta priekšējā dakša. Bukses savirpotas no jauna. Viss smuki eļļojās uz "masļonkas".


Te jau ar ratu. Vienīgi rats otrādi ielikts, tas būs ar visu apakšējo plauktu jāsagriež uz otro pusi.
Bija doma likt riepu 12- padsmitnieci no kāda moderna skutera, bet beigās palikšu pie Mitas. Vismaz Jawai, ņemot vērā cenu un kvalitāti, neko labāku neesmu atradis ikdienas braukšanai.


Savādāk viss labi.
 
Guntis
Mitas jau ir PAPLIKAS ! šo dēl mans tēvs ir izslīdējis uz -sāniem-,kur nu vēl modernās BEZ zīmējuma.
Ja nu gumijas sastāvs jaunajām cits,

te es saku TIKAI ! MITAS !
 
Iet uz forumu: