Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Dzinēja kulise 634(638)/360
Kaarlis
Puse no panākumiem slēpjas dakšiņu stienītī- ja to nevar izņemt, ne kas nesanāk!
Un kulisi laikam pat var atstāt veco- tikai jāgriež uz riņķi dakšu separātors, lai celiņi skatās uz otru pusi?
 
edmunds
Esmu jau samierinājies ar šo...visgrutāk ir, kad stājoties, jāslēdzas uz zemāku pārnesumu...vienmēr jāpadomā, vai spiest uz leju jeb celt uz augšu.

Tas nav pats trakākais..Spēlmanis no Tandera stāstīja, ka ir kaut kādi Indijas moči, kur ātrumpārslēgs atrodas labajā pusē, vot tā!
 
AldisK
edmunds rakstīja:

Esmu jau samierinājies ar šo...visgrutāk ir, kad stājoties, jāslēdzas uz zemāku pārnesumu...vienmēr jāpadomā, vai spiest uz leju jeb celt uz augšu.

Tas nav pats trakākais..Spēlmanis no Tandera stāstīja, ka ir kaut kādi Indijas moči, kur ātrumpārslēgs atrodas labajā pusē, vot tā!


Pagājušajā gadā retronoslēgumā bija viens, ja pareizi atceros 125kub/cm 2cilindru motocikls, kuram bija bremze kreisajā un ātrumpārslēgs labajā pusē.
 
Guntis
Kārli,netaisos mainīt NE stienīti,NE dakšiņas.
Noņemt kulisi teorētiski vajadzētu tā pat,vnk atskrūvējot 4 skrūves.

P.S. Ja jāmaina arī dakšiņas... tad nekā. Bet tādas infas man nav,zinu ka jāmaina
TIKAI kulise. Vai arī es kļūdos?
 
Dalgo
Un es muļķis ieliku 559 jawai 634 kārbu apvienojumā ar orģinālo kulisi, nah es tā dariju? Tik' tiko pat sāku domāt kā tad īsti tam mocim bija jāslēgā tie ātrumi...
vnk gribēj' kā labāk, sanāca kā vienmēr Grin
 
Guntis
un man tikko pieleca par ASĪTI... viņa iet caur kulisi... ka viņu Smile
Grin
 
Laacis_ar07
Guntis rakstīja:

un man tikko pieleca par ASĪTI... viņa iet caur kulisi... ka viņu Smile
Grin
GrinGrinGrin Un! kulise nelien pa to mazo spraugu laukā no kārbas korpusa toc,,man ir izjauti motori,,gan 634,,gan360,piegāju un paskatijos! man jau ar šīpaša problēma,,Honda,(pirmais uz leju),360 (orginālais),,559(jaunais pārslēgs dakšas tās pašas!)
 
Krisjanis
edmunds rakstīja:

.visgrutāk ir, kad stājoties, jāslēdzas uz zemāku pārnesumu...vienmēr jāpadomā, vai spiest uz leju jeb celt uz augšu.

Tas viss štrunts.. bet kad smuki uzvelc ar otro un kabinie iekš to trešo UN!!!! iemet pirmajā !! AUČ. iespaidi pilnīgi palecās..
veciem indiāņiem un hārļiem sajūgs starp citu ir ar kreiso kāju un gāze uz kreisās ručkas otrādā virzienā (palielinot rpm griežam tā kā klasiski mestu nost)
 
Aigars_R
Saskāros ar vēl nedzirdētu (iespējams man nebija info) iespējamu problēmu. Iegādājos JAWA bodē 638 modeļa ātrumu pārslēkšanas kulisi. Nepieciešamība to likt iekšā 360 modeļa motoram. Pieskrūvējot to savā vietā un saskrūvējot blokus kopā, novēroju,ka nevaru ieslēkt 4.roba stāvoklī. Līdz 3.ātrumam viss pārslēdzās labi, bet slēdzot ceturtajā, parādījās pretestība, un tālāk par 3. un 4. ātrumu starpfiksāciju netiku.
Problēma sekojoša - neitrālā stāvokļa devēja atdures svira atspiedās pret bloka sienu.
Oriģinālajai kulisei (pirmais ātrums uz augšu) šīs neitrālā slēdža atdures sviras virziens ir paredzēts pretēji kā 638 modelim.
Es noslīpēju nedaudz no sviras sānu plaknes, jai ieslēdzot 4.ātrumu ,būtu neliela brīvkustība starp sviras malu un bloka sienu.
Bija man divas 638 modeļa kulises ko pārbaudīt. Otrai kulisei 4.ātrums ieslēdzās, bet tomēr šī svira minimāli atspiedās pret bloka sienu.
dscn0715izm.jpg dscn0721izm.jpg
 
Guntis
Te šis tas:
www.jawaklubs.lv/...ead_id=471
Labojis Guntis uz 10-02-2014 09:46
 
Aigars_R
Guntis rakstīja:

Ņem un izvīlē to daļu pret kuru atdurās(blokā).Par to jau IR rakstīts.
www.jawaklubs.lv/...ead_id=471



Gunti - izlasi par ko es rakstīju, izpēti bildes ,kuras esmu pievienojis. Šī ir cita problēma.
Vai manās bildēs ir redzama tevis pieminētā vieta ???
 
Guntis
Izlasīju,vienalga nesaprotu,kas tur spiežas...
tu rakstu gar par vienu,gar par otru(es tā lasu).

par neitrālā devēju nesaprotu,par to Kārlis zinās.

Man abām 360 kulises no 634/638 tik vien cik blokā bija jāpavīlē.

Neesmu es vienīgais ar tāda veida kulisēm,neviens neko nav rakstījis...

Tiesa es nezinu nevienu,kas būtu licis jaunu kulisi-visiem lietotas.

P.S. vēl var līdzēt Georgs,zvani un jautā(telefons ir viņa forumā). Nekad nav atteicis padomu.
Labojis Guntis uz 10-02-2014 09:58
 
Aigars_R
Šo iespējamo problēmu esmu gan atradis, gan arī atrisinājis.
Tikai un vienīgi gribēju informēt citus, lai kāds nekļūdītos.
Paldies par konsultācijas ieteikumu - ņemšu vērā.
Labojis Aigars_R uz 10-02-2014 11:18
 
Guntis
Tagad sapratu,piedod par manu postu.
Tu raksti par neitrālā sviru,kas iedod masu uz lampiņu?
Es pareizi sapratu?

TAD,par to ir rakstīts grāmatās,ka viņa ir jāpieloka,jāpieregulē.

Man protams ar lietotām kulisēm,tas gājis secen.

piedod vecīt par manu linku,un ka tevi nesapratu Sad
 
Spark
Dzinējs no Jawa 354 (1960. gads).
Vai ir kāds viedoklis, kā jāizskatās veselam neitrālā pārnesuma lampiņas ieslēdzējam?
Saprotu tiktāl, ka ir veidots no elastīga metāla, segmenta formas, tā lai pie saskrūvēta bloka
skartu kontakta ebonīta segmentu. Bet precīzi - kā? Varbūt ir kādam attēls?
Manam dzinējam tas ir nolauzts (attēlā norādīts ar zīmuli):

pic2.fotki.lv/photos2/7/W0004047/000404625/000040462449_%23_2_%23_semigall.jpg
 
oilmaster
Tur var un vajag pārtaisīt uz 360/634/638 neitrālā slēdzi.
 
Aigars_R
Guntis rakstīja:

Tagad sapratu,piedod par manu postu.
Tu raksti par neitrālā sviru,kas iedod masu uz lampiņu?
Es pareizi sapratu?

TAD,par to ir rakstīts grāmatās,ka viņa ir jāpieloka,jāpieregulē.

Man protams ar lietotām kulisēm,tas gājis secen.

piedod vecīt par manu linku,un ka tevi nesapratu Sad


Jā, tieši par TO.
 
Rebuss
Te var redzēt kā izskatās neitrālaā stāvokļa mehānisms uz 353 modeļa.
s73f4469.jpg
 
Spark
Paldies! Būs jāizloka.
 
Guntis
Cita kulise no 360 neder?
 
Iet uz forumu: