Apskatīt tēmu
Jawa - nevaru iedarbināt
|
|
Arnis218 |
Ziņojums ievietots 30-03-2014 11:11
|
Junior Member Ziņojumi: 16 Pievienojies: 30.03.14 |
Sveicināti. Tikko kā piereģistrējos šajā adresē , jo vakar iegādājos savu pirmo Jawa 638, no drauga. Ir problēma, tikko noslapēta lec uz kurbuļa ,bet šorīt mēģināju iedarbināt, uz kurbuli ne traks neleca. Tad iestūmu, pēc kādiem 10 m sāka parādīties dzīvība, bet gāja tikai uzdodot pašu minimālāko gāzi, kad uzdevu vairāk slāpā nost pilnībā, bet pēc kādiem 60 metriem sāka jau iet normāli. Cilindrā nemēģināju ieliet, kad būs sveču atslēga , tad pamēģināšu. Kas varētu būt pie vainas? kompresija??? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 30-03-2014 13:52
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
1) degvielas kvalitāte 2) karburātors 3) blīvslēgi 4) dzinēja kopējais tehniskais stāvoklis, t. sk. kompresijas spiediens. u.t.t. |
|
|
Gints |
Ziņojums ievietots 30-03-2014 23:22
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 16.02.12 |
+ uzlādē akumulatoru |
|
|
Arnis218 |
Ziņojums ievietots 02-04-2014 17:43
|
Junior Member Ziņojumi: 16 Pievienojies: 30.03.14 |
Ir problēma ar labo cilindru. Dzirkstele ir laba , tik pat cik otram cilindram, bet labais cilindrs neiet. Kas pie vainas varētu būt? |
|
|
modza |
Ziņojums ievietots 02-04-2014 17:54
|
Member Ziņojumi: 162 Pievienojies: 29.03.12 |
Kaites var būt dažādas, ka jau Kārlis minēja, bet šajā gadījumā visbiežāk pie vainas parasti ir kloķvārpstas blīvslēgs. Tas, kurš aiz ģenerātora rotora. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 02-04-2014 18:17
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Ja nesanāk savādāk vai neproti, vienādās detaļas jau var pamainīt vietām- sveces, spoles, kondensātorus un pavērot izmaiņas. |
|
|
Arnis218 |
Ziņojums ievietots 02-04-2014 19:12
|
Junior Member Ziņojumi: 16 Pievienojies: 30.03.14 |
Jā arī bija doma pamainīt. Nu blīvslēgi visi ir jauni salikti motorā. Bet der paskatīties varbūt vecais saimnieks kaut kādā veidā tos sabojājis Vienkārši Jawa pirmo reizi, tā ir kā ir ar to pieredzi. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 04-04-2014 08:53
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Viena no kļūdām palaižot 638(ja viss kārtībā). 1.Paceļ -čoku-,un kurbulē ar -uzdotu- gāzi. šajā režīmā -čoks- NESTRĀDĀ. To jauki var dzirdēt ! -ručkai- jābūt atlaiztai ! 2. Ja saimnieks ir ņēmis nost cilndrus,tad varbūt nepareizā secībā pievilktas galvas + ieplūdes kolektors. kolektors NEPIEGUĻ pie cilindra(parasti viena) un velk klāt gaisu. nu un par defektiem... ja šis nelīdz.... meklējam,universālas atbildes nebūs Labojis Guntis uz 04-04-2014 08:58 |
|
|
bahmuc |
Ziņojums ievietots 09-11-2017 01:06
|
Member Ziņojumi: 85 Pievienojies: 04.04.16 |
Sveiki vīri! Jsutajums par līdzīgu tēmu! Tikai sākšu ar to, ka motorā viss, iznemot kloķvārpstu ir jauns, varpstai pašai luftes minimālas. virzuļi, gredzeni, gultņi, blīvslēgi jauni, cilindri slīpēti. Saize ir tajā, ka negribīgi lec. Daudz reižu jāspārda un tikai tad sāk dzīvību izdvest, un iesākumā arī niķojas, kamēr sāk burbulēt, tikmēr gāzi nemaz uzdot nevar, savādak atkal mirst nost. Karburatoru tīrot, skrūves nevienas nepārregulēju, tikai tagad vairs neatceros vai pareizi dīzes atpakal saskrūvēju! Vai dēļ tā var tā uzvesties? Kāda kalibra dīzei jābūt droseļa adatai un kādai čoka adatai? Nesaprotu, senos laikos bija daudz jawu, visas leca 2x uzpumpējot un ar trešo pumpējienu aizgāja. Tagad kā mironis.... benzīns arī tikai 98 tiek liets |
|
|
Gints13 |
Ziņojums ievietots 09-11-2017 08:18
|
Moderator Ziņojumi: 273 Pievienojies: 13.02.17 |
Vajadzētu norādīt, kāda Jawa, it sevišķi, ja aizdomas par karburatora darbību. YouTube ir daudz pamācības krievu valodā par 638 karburatora regulēšanu. Ja karburators vecs, grabošs, ar diluma pazīmēm, tad labāk paņemt Jawas bodē jaunu - 65 Eur, neaizmirstot arī par degvielas filtru. Bet nelekšanai var būt arī citas vainas, tanī pašā YouTube ir video, kā atklāt šīs vainas. Var pastudēt arī krievu saitu jawaold.su, par nelekšanu ir diezgan populāra tēma. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 09-11-2017 08:24
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Pēc apraksta spriežot- liess maisījums. Vai nu jāpacīnās ar karburātoru vai kaut kur pierauj lieku gaisu. Atliek tikai meklēt... |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 09-11-2017 10:11
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Gaisa piesúci es meklēju ar -starta -gāzi-. Te izskatās pēc jaukas kolektora(karburatora) pareizas nepielikšanas Rauj garām uz urrāāāāāā Otrs ģeneratora pusē,kas? A. origīnāli? Blīvslēgs-bukse- piespiedšaiba (rotors ar šaibu piespiež buksi)? B. aizvietots ar vienu blīvslēgu? tad uzmanīgu apskati, blīvslēgs ir knapi knapi uz kakliņa. es esmu salicis saviem 638 atpakaļ -oriģināli. Nu un protams karburatora defekts . Ja neesi aizticis skrūves(regulējis) tas jau vien nerunā neko labu - ka nav pat šī prastā lieta. regulācija NAV mūžīga. P.S. ar bencīnu NEKĀDA sakara,un arī ar eļļas daudzumu, JĀIET. |
|
|
bahmuc |
Ziņojums ievietots 09-11-2017 12:00
|
Member Ziņojumi: 85 Pievienojies: 04.04.16 |
Piemirsu piebilst, ka 638. Par karburatoru runàjot, tas jau arī jauns skaitās, viens moto fanāts izvilka no kastes un uzskrūvēja pirms es to moci biju nopircis, jo šie nevarēja saregulēt dēļ nepareizajam motora iekšām un beigtiem blīvslēgiem. šaiba zem rotora uz doto brīdi ir labs jaitājums, skatos detaļu lādē un viena tur stāv, iespējams, ka neesmu uzlicis. Blīvslēgs nav oriģinals, bet analogs un pēc izmēriem ir 1:1 ar vajadzīgo, ņemot vērā buksi, tur viss darbojās. Kolektoru pirms likšanas noslīpēju taisnu uz stanoka, jo bija ļoti līks, saliku cilindrus, pieliku un savilku kolektoru un tikai pēc tam cilindrus vilku, tā ir nepareizā procedūra? Paldies par padomiem, pameklēšu problēmu karburatorā. Dīvaini liekas tas, ka, kad beidzot iedarbini, motors darbojas labi. Ar visu 18 zobu zobratu manus 130 kg velk bez piepūles, stāvgaze normāla viss forši, tik cik poedarbināt problemātiski. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 09-11-2017 18:14
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Šaibu vajag,bet viņas neesamība nevarētu TĀ ietekmēt,vnk bukse staigās,caur pielaidēm pieraus gaisu,BET ne tik daudz ! Droši ,ka ieplūdes kolektors ir +- pieskrūvēts pareizi, kļūdas neizlasu. Pārbaudi ar -starta gāzi-. P.S. ANEKDOTE Dakters prasa, dzer,pīpo meitas bez preža mīlē ?????? Nē dakter ,smēķēt un dzert nedrīkstu man nestāv Dakters : NU TAD ES NEKO PALĪDZĒT NEVARU .... |
|
|
bahmuc |
Ziņojums ievietots 09-11-2017 19:17
|
Member Ziņojumi: 85 Pievienojies: 04.04.16 |
Ok, pārbaudīšu vai šaiba ir vietā! |
|
|
Gusts |
Ziņojums ievietots 09-11-2017 21:37
|
Member Ziņojumi: 102 Pievienojies: 06.10.14 |
Arnis218 rakstīja: Sveicināti. Tikko kā piereģistrējos šajā adresē , jo vakar iegādājos savu pirmo Jawa 638, no drauga. Ir problēma, tikko noslapēta lec uz kurbuļa ,bet šorīt mēģināju iedarbināt, uz kurbuli ne traks neleca. Tad iestūmu, pēc kādiem 10 m sāka parādīties dzīvība, bet gāja tikai uzdodot pašu minimālāko gāzi, kad uzdevu vairāk slāpā nost pilnībā, bet pēc kādiem 60 metriem sāka jau iet normāli. Cilindrā nemēģināju ieliet, kad būs sveču atslēga , tad pamēģināšu. Kas varētu būt pie vainas? kompresija??? Īss, bet vienmēr strādājošs ieteikums: pieraksties pie Kārļa servisā un tev nekad nevajadzēs mežģīt galvu! ČZ 453 de Luxe
Jawa Nr1 350 ČZ Cagiva roadster Jawa 350/638/05 |
|
|
gacans |
Ziņojums ievietots 09-11-2017 22:09
|
Senior Member Ziņojumi: 252 Pievienojies: 12.05.14 |
Gusts rakstīja: Ir jau vēl kāds kurš grib pamežģīt galvu,nevis uzreiz skriet kaut kur pierakstīties.......
Arnis218 rakstīja: Sveicināti. Tikko kā piereģistrējos šajā adresē , jo vakar iegādājos savu pirmo Jawa 638, no drauga. Ir problēma, tikko noslapēta lec uz kurbuļa ,bet šorīt mēģināju iedarbināt, uz kurbuli ne traks neleca. Tad iestūmu, pēc kādiem 10 m sāka parādīties dzīvība, bet gāja tikai uzdodot pašu minimālāko gāzi, kad uzdevu vairāk slāpā nost pilnībā, bet pēc kādiem 60 metriem sāka jau iet normāli. Cilindrā nemēģināju ieliet, kad būs sveču atslēga , tad pamēģināšu. Kas varētu būt pie vainas? kompresija??? Īss, bet vienmēr strādājošs ieteikums: pieraksties pie Kārļa servisā un tev nekad nevajadzēs mežģīt galvu! Labojis gacans uz 09-11-2017 22:18 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 10-11-2017 01:02
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
1) Liela daļa cilvēku uzskata par pareizu sava brīvā laika pavadīšanu citādi, nevis ar melnām rokām un sajātām svētdienām. Kā arī jāatzīmē, profesionāļa it kā dārgā darba stunda ir daudzkārt lētāka par amatiera padirstajām dienām. 2) Pie manis pierakstīties šobrīd būs pagrūti- baigā pārslodze. Ļoti neraksturīgi rudenim. Izskatās, braucēji sāk mācīties no savām kļūdām. |
|
|
bahmuc |
Ziņojums ievietots 10-11-2017 17:40
|
Member Ziņojumi: 85 Pievienojies: 04.04.16 |
Tā, vīri! Paldies par padomiem, situācija atrisinājās! Noņēmu rotoru, parbaudīju saibas esamību - bija vietā! Izjaucu, iztīrīju pa jaunam karburatoru, viss kartībā! Pārbaudīju cik apgriezienu tai skrūvei, kas par maisījumu atbild - 3,5 - pilnīgā pakalā. Saskatīnos n'tos jūtūba video un uzregulēju kā tur tiek noradīts 1,5 apgriezieni. Lec krietni ātrāk vaļā, nu tā kā Jawai pienākas! Sāku domāt, kur fiška, ka ta skrūve tik daudz laukā bija - atcerējos - pirms manis tajā motorā bija maltā gaļa - iemetinati klaņu pirksti, 634 virzuļi podos, pap8ra galvas blīves utt! Tur regulētāju pirms manis bija kādi 16, kas to skrūvi arī ir sagrozījuši. Toreiz tas motors, pirms jaukšanas ne velna negribēja iet! |
|
|
gacans |
Ziņojums ievietots 10-11-2017 17:43
|
Senior Member Ziņojumi: 252 Pievienojies: 12.05.14 |
Kaarlis rakstīja: Protams katram sava izklaide un varēšana ,bet paša salikts un izlolots mocīts ripo pa visam savādāk ......1) Liela daļa cilvēku uzskata par pareizu sava brīvā laika pavadīšanu citādi, nevis ar melnām rokām un sajātām svētdienām. Kā arī jāatzīmē, profesionāļa it kā dārgā darba stunda ir daudzkārt lētāka par amatiera padirstajām dienām. 2) Pie manis pierakstīties šobrīd būs pagrūti- baigā pārslodze. Ļoti neraksturīgi rudenim. Izskatās, braucēji sāk mācīties no savām kļūdām. |
|
Iet uz forumu: |