Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 5

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Reanimējam 638?
Kaarlis
Soorriii. A kāds bija tēmas nosaukums?
 
Kaarlis
Neiztrūkstošs ir ķēdes mierinātājs un precīzas plaknes. Kad motors vietā, var saregulēt arī aizdedzi. Ejam laikam līdzi un aizmirstam milimetrus. Pārejam pie visā motobūvē pieņemtā paņēmiena aizdedzes apsteidzi izteik leņķa grādos un regulējam šādi. Tā kā bākas vēl nav, pacients jāpieslēdz pie sistēmas! Grin Tā arī noripināti pirmie simti metru vēl solo versijā.
imag0482.jpg imag0483.jpg imag0489.jpg imag0487.jpg
 
modza
Te "amatieriem" nav ko piebilst, viss jau notiek profesionālā līmenī.
Ja nu vienīgi jautājums ne pa tēmu, fonā esošo deltiņu arī sagaida līdzīgs "liktenis" kā Jawiņai...Smile
Labojis modza uz 22-06-2014 06:25
 
Kaarlis
modza rakstīja:


Ja nu vienīgi jautājums ne pa tēmu, fonā esošo deltiņu arī sagaida līdzīgs "liktenis" kā Jawiņai...Smile

Par to vēl tiks domāts jo komplektācija laba tikai ar papīriem pašķidri.
Šodien piebeidzu pedējos sīkumus un taisijos jau nodot moci īpašniekam taču galvassāpes sāka sagādāt mirguļojošā lādēšanas lampiņa. Pēc kārtīga maratona pa relejiem ,taisngriežiem un citām lietām, vainīgais tika noķerts! Tas izrādijās statora tinums un konkrēti ar"Z" atzīmētā fāze. Ar testeri mērot Viss ideāli, tomēr dabā nestrādā. Nonācu pie domas ka vainīgs būs savstarpējs īsais starp vijumiem.
 
Kaarlis
Pielikts mazais punkts visiem darbiem. Lai mocis ilgāku laiku saglabātu savu izskatu un neizskatītos pēc nopērta suņa ar nolocītu asti, uzstādīti Lapsu šķūninga studijā izstrādātie un patentētie stiprinājumi.
imag0498.jpg imag0494.jpg
 
Dezinfektors
Vai ir iespējams tikt pie Lapsu tūning factory izstrādātajiem stiprinājuma rasējumiem? Smile Ja nav, tad esmu gatavs iegādāties šo brīnišķīgo izstrādājumu. Sliktākajā gadījumā būs pašam jāiet mērīt Grin
 
Kaarlis
Rasējumi kā tādi neeksistē. Izzāģēt no leņķa sagatavi zinu, ka pats proti, mazie caurumi tāpat jāurbj pēc konkrētā rāmja izmēriem aizzīmējot caur drošības loka caurumiem. Bet ja nu kādam vajag, varu arī izgatavot. Mana versija par tēmu ir no alumīnija lai svars mazāks. Varbūt jau ka var taisīt arī no dzelzs.
 
Dalgo
Vai aizmugure sāka locīties uz leju, ka prasās pēc šī stiprinājuma?
 
oilmaster
Pievienojos Dalgo jautājumam tikai par 634/01. Vajag pastiprināt, vai ja nekas tur netika iepriekš locīts turēs resnās pakaļas?
 
Kaarlis
Nezinu īsti par 634tajām, taču kādas izskatās 638 nopērtā suņa astes, visi ir redzējuši. Locās jau ļoti palēnām no pasažiera vai bagāžas svara.
 
Valdis
Protams atkarīgs no pārvadāto bulku izmēra, bet 634 viss ir tieši tāpat. Daudz rāmiji izgājuši caur rokām un ir redzēti nolocīti, vai jau vēsturiski pastiprināti iemetinot trijstūrīšus starp horizontālajām caurulēm un amortizatora kronšteinu. Smile
 
Kaarlis
Jā, nu nemetinu gan es tiem rāmjiem neko. Šo moču sakarā cenšos jebkāda veida pārbūves veikt atgriezeniskas lai jebkurā brīdī būtu iespējams atgriezties pie oriģināla. Tas pats attiecas arī uz citiem mezgliem.
 
Kaarlis
Laikam jau pienācis laiks nākamajam analoģiskajam projektam un tāpēc šī darba noslēgumā fināla bildes. Ir jau palikuši vēl šādi tādi sīkumi, taču ir izdevies atgriezt no lūžņa stāvokļa vēl vienu mocīti. Ziemas vakaros saimnieks lai apdomā par pakaļējā riteņa pārspieķošanu, vēl jo projām veikalā nav taisno kāpšļu un arī pakaļas amortiņus nav izdevies iegādāties jaunus... Visādi citādi braukšanas vaina!
20140709_200152_-_copy.jpg 20140709_200143_-_copy.jpg
 
Guntis
Kārli kā tu esi atrisinājis bagāžnieka problēmu 638?
 
Kaarlis
Drusku sīkāk? Kas ir bagāžnieka problēma?
 
kaspars
Mētājas 638 taisnie kāpšļi. Gumijai/plastmasai gan tas stāvoklis pabēdīgs,- solo variantā ir šļūkts uz abām pusēm.
Labprāt atdošu.
 
Iet uz forumu: