Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Iedeguši gredzeni
palsmanietis
ka tas var but ka iedeg gredzeni kreisaja cilindra-karba ella nezuda,degvielai -motuls,cilindri un virzuli krietni piebraukti,gredzeniem ap 8 tukst.km,klemme nav bijusiCool
024.jpg 023.jpg

Labojis AldisK uz 16-09-2014 09:20
 
Kaarlis
Apdomājot tavu gadījumu, iedomājos, ka varbūt blīvslēgs arī nav pie vainas. Situācijā, ja tajā cilindrā notiek sūdīga sadegšana, neizbēgami veidojas kvēpi kas arī var būt gredzenu iekoksēšanās cēlonis. Pie vainas var būt viss kas. Kompresija, aizdedze, pašķībāks karbstiķis u.t.t.
 
palsmanietis
paldies par atbildiCool
 
Kaarlis
3 gredzens ir iecepies vai salūzis? Kādu eļļu lej bākā un cik daudz?
 
Laacis_ar07
Biju seminārā par eļlām, motuls tabulā bij kvalitātes zinjā ne taj labākajā vietā,(es pats šokā).Tieši par motocikliem bij runa,un man bij jautājumi šaj ziņā,atbildēja :ka motulam ir laba propoganda! Eksperti bij neatkarīgi,no labākajiem tabulā ko atceros bij repsol,mobil,...gan jau būs daudz komentāru par šo tēmu, bet es pats to neizdomāju!Angry(semunāru rīkoja statoil izplatītāji,GJ grupa)
Labojis Laacis_ar07 uz 16-09-2014 12:07
 
Kaarlis
Palsmanietim:
Starp citu, nevar būt, ka ir bijusi viegla klemme un gredzeni ieķērušies virzulī bet piedegums tagad parādās kā sekas?
Lācim ar trauku:
Par Motulu arī esmu dzirdējis dažādas, ne ļoi pozitīvas atsuksmes. Pats savam mocim pēc 30 tk km mainiju virzuļus un tur nekāda dižā piedeguma nebija. Pavasarī eksperimentēju ar vēl vairākām eļļām un kā lietotājs parastais, nekādas dižās atšķirības nemaniju. Lai objektīvi salīdzinātu darbību nevis uz papīra, bet realitātē, būtu jāveic ilgstoši testi ar vairākiem dzinājiem vienādos apstākļos.
 
Guntis
man ar Motul...,nattiecas uz tēmu...
divejādas ... atsauksmes...,tas saistīts ar Suzuki...
 
cyprus1
http://www.drivemc.ru/articles/9.htm
motocitizen.info/...-i-10w-r63
Te info nelielam ieskatam.
Par Statoil.Pāris gadi atpakaļ Bez tabu bija sižets par to, ka auto ar ārzemēs pildītu degvielu dzinēji darbojas labāk,klusāk un ar mazāku patēriņu.Statoil pārstāve toreiz sniedza atbildi ka degviela mums atbilst standartiem.Viss kārtībā.
Tomēr gan pats,gan manu paziņu lokā ir vairāki kas pārliecinājušies ka ar ārzemju (manā gadījumā -Vācijas dīzeļdegvielu) pildījumiem tomēr ir labāk!!!Propaganda?Vai mums standarti zemāki kā mazākattīstītajām valstīm?
Labojis bargais uz 17-09-2014 08:07
 
palsmanietis
atbrivojot virzuli no piedegumiem atradu ka ir senatne bijusi maza klemme ,gredzeni visi veseli ellu leju 1:30 Cool
 
Kaarlis
Tad jau laikam sanāk, ka klemmes rezultātā nosprūdis gredzens gar kuru tālāk laistas garām gāzes. Tās arī apaudzējušas tavu virzuli. Tālu no patiesības nebiju.
 
Laacis_ar07
palsmanietis rakstīja:

atbrivojot virzuli no piedegumiem atradu ka ir senatne bijusi maza klemme ,gredzeni visi veseli ellu leju 1:30 Cool
nu redz! eļlas te vispār nepričom,,bet kas pateikts tas pateikts!Shock
 
Maris
Varētu būt ka piebraukšanas periodā trāpijās mazāk eļļas pie benzīna, un maza klemmīte arī sanāca kas ilgtermiņā arī veidoja šo piedegumu!
Vēl ir iespēja ka trāpijās nekvalitatīva lējuma virzulis! (Pašam tā bija, piebraukšanas periodā ar mazāk eļas un smagāku roku uz cerību roktura)
Bet katram tak pie šādas, sīkas klemmītes var būt sava vaina!
 
Iet uz forumu: