Apskatīt tēmu
CZ 350/472.6 1986.g
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 15-09-2014 22:33
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
Tad nu pastāstīšu Jums par savu Čezet mocīti. Mocītis ir ar savu vēsturi un stāstu. Tas ir mana tēva jaunības dienu mocītis ar lielu nobraukumu, priekš tā laika. Tētis nevēlējās JAWu, bet tieši ČZ, un ar to arī sākās tās meklējum, jo Latgalē vinjas bija uz izķeršanu. Tā nu tika apraukāti Rēzeknes, Preiļu, Daugavpils uc pilsēteļu veikali un bez panākumiem. Tā nu braucot mājās tika izdomāts, ka vajagot piestāt Viļānu saimniecības precēs! Un voālā tiko atvestas 3 gabalas, njem kuro gribi... Tā nu GAZika kravas kastē ČeZinja sāka savu dzīves ceļu. Mocīt daudz iz piedzīvojis... Balles, kritienus, ntos KM Latvijas ceļu, Kādus 3 salauztus SALVO vējstiklus (salauzti mocim krītot no šanu ķepas ) Protams arī ir bijis nepatīkams brīdis- ar mocīti tika arī notriekta govs- Naktī braucot, ceļa līkumā uz ceļa bija govs- rezultātā priekšas lampa, stiprinājumi un dakša- Čau! Aizsargloki salocīti uc sīki defektiņi. Bet ar to nekas nebeidzās- mocīts nokalpoja vēl kādus pārs gadus, līdz kādā jaukā dienā braucot no vietējā miestinja pārlūza ātrumkārbas dakšīņu asīte... asīti nomainija, bet liekot kopā salauza gredzenus un ielika no kautkāda kompresora- rezultātā virzulis un cilidrs pagalam! Tā nu Čezinja mētājās mājās līdz 2008 vasarai, kad izdomāju to vilk ārā. [img]http://protektors3.users.photofile.ru/photo/protektors3/150140967/xlarge/180098693.jpg[/img] is not a valid Image. Tad galvā nāca ideja bikīt uzfrišināt un "pielabot" un rezultātā pārs nedēļu laikā tapa šāds brīnumiņš ar hotroud liesmām uc Jaukumiem! [img]http://protektors3.users.photofile.ru/photo/protektors3/150140967/xlarge/154655791.jpg[/img] is not a valid Image. Tā nu Čezinja stāvēja- brauca kādu laicinju. Līdz šogad es izdomāju ka vajaga viņu vēlreiz uzfrišināt, tika sameklēts vairums trūkstošo detaļu- smagi gāja- nav jau JAWA... Mazpamazītēm sāka kaut kas tapt [img]http://protektors3.users.photofile.ru/photo/protektors3/150140967/xlarge/175545132.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://protektors3.users.photofile.ru/photo/protektors3/150140967/xlarge/175353350.jpg[/img] is not a valid Image. Un rezultātā ir sanācis šāds- daudzmaz ciešami atremontēts Mocītis [img]http://protektors3.users.photofile.ru/photo/protektors3/150140967/xlarge/180060303.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://protektors3.users.photofile.ru/photo/protektors3/150140967/xlarge/180060304.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://protektors3.users.photofile.ru/photo/protektors3/150140967/xlarge/180098495.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://protektors3.users.photofile.ru/photo/protektors3/150140967/xlarge/180098473.jpg[/img] is not a valid Image. Uz doto brīdi lielums darba ir padarīt, ja neskaita nebeidzamos "kasjakus" kuru dēļ viss būtu jāpārtaisa pa jaunu Pavasarī mocīts tiks likts LV uzskaitē un uz doto brīdi tam ir visai cienijams nobraukums- vairāk nekā 100 00 Km + Tiek meklēti labi un skaisti izpūtēji no šādas ČZ- šie ir pabriesmīgā stāvoklī... |
|
|
morgans |
Ziņojums ievietots 15-09-2014 23:53
|
Veteran Member Ziņojumi: 615 Pievienojies: 12.11.12 |
Sasodīti skaista!!! Izpūtēji jau protams uz foto izskatās normāli. Jaunības gados vienam radiniekam šāda bija un man tika izbraukt ar tikko no kastes izņemtu ČZ. Nez kapēc likās ka ČZ bija lielāka par 634 Jawiņu. Vienīgi nepatika ka gāzās "melnais" no tās izpūtēju "savienojuma" vietas. |
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 16-09-2014 07:17
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
Izpūtēji tikai bildē izskatās normāli, kad fotogradēts no pareizā rakursa ČZ ir nedaudz zemāka par Jawu. Izpūtējiem melnais negāžas ārā no "savienojuma" vietām- hermētiķis nāk palīgā. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 16-09-2014 12:17
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Par klusinātājiem. Jawa Bauskas salidojumā viens čalis teica, ka viņam tādi ir jauni (ČŽ). Bija viņš kopā ar Georgu, šķiet no Daugavpils, brauc ar 360 JAWA. Vīrs gados. Pajautā Georgam, moš, viņam ir nummurs. |
|
|
cyprus1 |
Ziņojums ievietots 16-09-2014 20:15
|
Member Ziņojumi: 78 Pievienojies: 01.05.13 |
Superīga!ČZ vairākas nianses ir labākas nekā Jawai-alumīnija slēdžu korpusi,luktura korpuss.Hēbeļi nav piemetināti pie stūres.Izpūtēja un līkuma savienojuma vietas kas ir savelkamas.Azbesta diegs ar hermētiķi un bēdu nezini.Netkarīgi Stop slēdži priekšas un aizmugures bremzēm.Sēdeklis platāks,pie rāmja turās uz eņģēm.Un kur vēl labais 634 dzinējs ar orģinālo 12V sistēmu! Kaut pašam tagad ir Jawa šie Čz pēdējie modeļi man labāk patīk. Priekšvēsture tāda-86 gadā brālis nopirka tādu mocīti.Pēc 2 mēnešiem Jelgavā ieskrējām mikriņā kurš izgrieza priekšā.Priekša lupatās,un nelaime tā ka rāmis bija saliekts.Čezetām rāmi nevarēja nopirkt,nācās pārlikt ko varēja uz Jawas rāmja.Pēc gada to mocīti atpirku no brāļa un vairākus gadus ar tādu hibrīdu braukāju.Pēc skata Jawa,bet dokumentiem-Čezeta. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 16-09-2014 20:37
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Smukule ! un nevajag nonicināt savu darbu ! |
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 16-09-2014 22:09
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
oilmaster Paldies! Būs jāpainteresējas! cyprus1 Vēl liels + ir aizmugurējā alumīnija dakša! Izturība lielāka, kā Jawītes trubu dakšai! Bet milzīgs "-" ir detaļu atrašanas iespējas, bezmaz vai bija izdevīgāk pirkt visu donormocīti, nekā atsevišķas daļas! Centrālā ķepa- nereāli atrast- kad atradu rezervei tika izgatavota metāla kopija, ja nu šī nolūzt! Aizsarglokus oriģinālos neatradu un nav parauga pēc kā jaunus izgatavot! Guntis Paldies! Savu darbu nenoniecinu, vnk daudz nepilnību ir sanācis , tikai kopskats ir tīri acij tīkams! Vislielākais gandarijums ir par to, ka pilnīgi visu darīju pats un par kasjakiem nav ko vainot |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 17-09-2014 08:07
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Alumīniju tagad lieliski metina. Man kalifornijai pārlūza jaunā, garā centrālā ķepa. Metinātājs teica ka esot diezgan štruntīgs lējums. Sametināja, vēl uzmetināja pastiprinājumu. Pagaidām turas. |
|
|
cyprus1 |
Ziņojums ievietots 17-09-2014 21:26
|
Member Ziņojumi: 78 Pievienojies: 01.05.13 |
Bet milzīgs "-" ir detaļu atrašanas iespējas. Tas tiesa.Arī paši moči ir baigi maz.Pirms 3 gadiem kad uznāca nostaļģija un sāku meklēt moci mērķis bija atrast Čezetu.Nekā!Nopirku Jawu. Par aizsarglokiem.Kas vajadzīgs-paši loki dabā vai tikai izmēri?Nesen sapazinos ar vienu vīru kam šķūnī stāv sakarīga Čezeta, tikai 5.modelis.Dugas arī bija klāt.Ja kas, raksti PM varbūt ko sarunāsim. |
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 17-09-2014 21:39
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
cyprus1 Uzsitu PM! Originālie aizsarglogi der tikai paskatam, jo funkcionāli tie ir bezjēdzīgi- ļoti plāna caurule, kas pie pirmā kritiena salokās. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 17-09-2014 22:11
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
mari,pirms drukā padomā. vai nav ar nodomu tā jau dugas taisītas,LAI NECIESTU RĀMIS ! liec vien tās niknās,,, īpaši ČZ (vienas trubas !) rāmim. nedod dievs ! mokrist,un paskatīsiemies KAS BŪS SALOCĪJIES ! ja NEBŪS oriģinālās -dugas- ! |
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 17-09-2014 22:35
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
Ja padomā, tad tā arī sanāk! Jālokās ir "dugām" nevis rāmim! No sākuma tā nebiju padomājis, kāpēc tie aizsargloki ir no tik tievas un plānas caurules taisīti Jo šīs kas ir tagad ir izturīgākas par moča rāmi |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 17-09-2014 23:06
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Teorija gandrīz pareiza. Arī auto konstruktori visvairāk domā par šofera un pasažieru drošību, veidojot aktīvās un pasīvās aizsardzības sistēmas. Pēdējos gados arī par gājējiem. Vis labāk, ja triecienu absorbē da jebkāds dzelzis, ne paša kauli. Oriģinālās 638 dugas arī visi lamā, taču ir pozitīva pieredze nejaukās situācijās kad viņas aplokās ap izpūtējiem un visu slodzi paņem uz sevi. Un labāk šie loki nevis moto rāmis vai paša kauli. Ar loku cenām var iepazīties šeit: http://www.jawa.lv/company9ed2.htm , apdrošināšanas statistikai savukārt piejami citi resursi... |
|
|
Valdis |
Ziņojums ievietots 18-09-2014 09:48
|
Junior Member Ziņojumi: 28 Pievienojies: 24.02.12 |
Par dugām. Piekrītu un nepiekrītu. Pēc paša pieredzes (skatīt foto) motociklam dugas bija paštaisītas, bet diezgan tuvu oriģinālajām. Avārijā sanāca satikties ar VW Transporter busiņu, kuru, pēc tam kad viņš man nogrieza ceļu, taranēju sametot moci sāņus. Kā redzams duga nolocījās un mana pēda tika iespiesta starp cilindru un dugu tā, ka bota tur arī palika, bet tā kā es turpināju lidot, tad kāju izrāva no apava. Rezultātā lauzta pēda vairākās vietās un sekas jūtamas vēl šodien. Notikums aptuveni pirms 10 gadies. Protams katrs negadījums ir unikāls un ne jau dugas būs tās, kas glābs no visām traumām, lai gan šoreiz laikam būtu bijis priecīgāks par maksimāli izturīgām dugām, lai vai kas tur notiek ar rāmi pēc tam. [img]http://eurotripjawa.webs.com/Valdis_1.JPG[/img] is not a valid Image. |
|
|
UldisK |
Ziņojums ievietots 18-09-2014 11:55
|
Member Ziņojumi: 88 Pievienojies: 22.06.12 |
Nu nevar jau visu vainu dugām uzvelt, daļa vainas ir jānoraksta uz botām, kas zin kāds būtu iznākums, ja kājās būtu pareizie apavi... |
|
|
Valdis |
Ziņojums ievietots 19-09-2014 09:38
|
Junior Member Ziņojumi: 28 Pievienojies: 24.02.12 |
UldisK rakstīja: Nu nevar jau visu vainu dugām uzvelt, daļa vainas ir jānoraksta uz botām, kas zin kāds būtu iznākums, ja kājās būtu pareizie apavi... Kas zin kā būtu bijis ja ātrums būtu mazāks, vai ja busa vietā būtu kabriolets, saules vietā lietus utt., Realitātē iespējams daudz vairāk tiktu bojātas kājas locītavas, jo kāja nebūtu no apava izrāvusies, jo pēdu iespieda tieši pa vidu, šaurākajā vietā, attālums starp dugu un cilidru palika ap 30mm. Padalījos ar praktisko pieredzi, tas arī viss. Bet vispār tas viss off topic.. Smuka Čezeta, malacis saimnieks, ka sāņēmās un realizēja atgriešanu oriģinālā izskatā. Man mājās stāv viens donors, jāapskata kādi tam iizpūtēji. |
|
|
Janchuks |
Ziņojums ievietots 19-09-2014 11:17
|
Newbie Ziņojumi: 3 Pievienojies: 20.10.12 |
Ir labs, Māri! Ja kādam interesē, ir pieejams aizmugures dubļusargs un aizmugures dakša, tīri labos stāvokļos. Varbūt vel kaut kādi sīkumi ir, PM! |
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 20-09-2014 20:06
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
Tā, viena aizsargduga ir sadabūta, pēc kuras gatavot jaunas , bet paskatoties uz Valda ExJawītes foto kaut kā pārgāja vēlme pēc originālajiem aizsarglokiem Valdis Ja vari, tad paskaties, kādā stāvoklī ir Tavi, donormoča, izpūtēji! (interesē no kreisās puses) Vēl jautājums, vai no izpūtējiem sadzeltējumu hromā kaut kā var dabūt laukā? Nav zili, bet bikīt dzeltenumu atsit... Labojis Maris uz 25-10-2014 13:47 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 21-09-2014 20:47
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Man ir aizķēries viens metāla luktura korpuss. Ja nu kādu čezetas mīlētāju tas interesē, par taisnīgu samaksu esmu ar mieru no viņa šķirties. |
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 22-09-2014 21:24
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
Kaarlis Tas metāla-alumīnija Čezetas luktura korpus ir feins tūninga atribūts Jaweile- krāsu noņemt nost un nopulēt. Rezultāts izskatītos acij tīkams, bet tas jau ir gaumes jautājums |
|
Iet uz forumu: |