Apskatīt tēmu
Bagāžnieki
|
|
Jancic |
Ziņojums ievietots 11-06-2012 06:50
|
Senior Member Ziņojumi: 239 Pievienojies: 13.02.12 |
Parakņājos pa internetu un,beidzot, atradu rasējumus ar izmēriem bagāžniekiem tieši 634 jawai. Tad atļaušos pārpublicēt + pievienošu arī bildes. izh-motor.ru/.../7-1-0-235 Un te tēma ar bagažniekiem vecākajām māsām: mototraveller.ru/...%BB%D0%B0/ Nu ko, ķeram rokā labus metinātājus un aiziet, veiksmi kolēģi!!! |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 03-10-2014 15:23
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Sveiciens! Kāds no padumjo laiku veidotajiem JAWA 634 bagāžniekiem varētu būt viss labākais un optimālais. Ir redzēti vairāki. Varbūt kāds var padalīties ar info un foto? |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 03-10-2014 18:43
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Izmērus gan nevarēšu pielikt bet vizuālo izpildījumu gan! Varbūt noder! content20-foto.inbox.lv/...G-4457.jpg content20-foto.inbox.lv/...G-4456.jpg content20-foto.inbox.lv/...G-4455.jpg content5-foto.inbox.lv/...G-4485.jpg |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 03-10-2014 19:24
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
oilmaster rakstīja: Sveiciens! Kāds no padumjo laiku veidotajiem JAWA 634 bagāžniekiem varētu būt viss labākais un optimālais. Ir redzēti vairāki. Varbūt kāds var padalīties ar info un foto? Ja tu šobrīd filozofē par ceļojumiem domātu mo, nevis autentisku restaurāciju, tad filozofē pats, par pamatu ņemot, kaut vai pieeju Jawa Trawel Arņa versijai. Jo mazāk lieku un pamanāmāku dzelžu un jo pārdomātāki tie ir, jo labāk. Tev jau nevajag metāllūžņus, tev vajag pārdomātas atdures vietas bagāžas kastēm. Vai ne? |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 20-01-2016 18:46
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Mazliet padarbojos pa čehu internetveikalu piedāvājumiem. Gluži labi iepatikās kāds risinājums ceļotājiem, kas domā, kā noslogot ar kravu mocim priekšpusi. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 20-01-2016 22:41
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tās 2 kannas ir reklāmas paraugs un skaista bildīte. Realitātē uz priekšas nevar karināt vairāk par 5 vai 6 kg. Ja ir vairāk, paliek smagi stūrēt, parādās baigā inerce stūrei. Uz šosejas jau viss ir jauki. Pa sarežģītākiem ceļiem stipri cieš spēja manevrēt. Tas no paša pieredzes. Priekšā karinu telti un lietus apģērbu. Tas arī gandrīz limits. Un vēl piebilde: visi auto un moto ražotāji it kā cīnās par piekares neatsperotās daļas masas samazināšanu. Šis paraugs ir pretrunā ar to. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 20-01-2016 23:52
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Sviestu toties var sakult! |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 21-01-2016 00:09
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Noteikti ir sava argumentēta taisnība šīs inovācijas traktējumā, gan Kaarlis, gan Oilmaster. Mana pieredze 4 gadu griezumā, garākos ceļojumos pa asfaltu divatā, attiecīgi ar double bagāžu aizmugurē, mani vienmēr ir mudinājusi domāt, kā daļu bagāžas svara pārnest uz priekšu. Tādēļ, šis risinājums aizķēra. Kādi tur bezceļi, manā gadījumā. Pagājušā gada Suomi brauciens man lieliski pierādīja, cik forši ir pārnest Topcase svaru uz PAV piekabīti. Nesalīdzināmi vieglāka braukšana. Protams, ne pa grunti. K-kā tā. |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 21-01-2016 08:50
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Pārnest svaru priekšā vairāk vajadzētu mēģinot to sakarināt ap dugām, šis konkrētais risinājums tiešām smagi ietekmēs vadāmību uz slikto pusi. |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 21-01-2016 20:08
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Loģisks komentārs. Un pieņemts. |
|
|
Barsevskis |
Ziņojums ievietots 15-11-2017 14:01
|
Junior Member Ziņojumi: 33 Pievienojies: 15.09.17 |
Varbūt kāds var palīdzēt ar padomu. Šis konkrētais bagāžnieka modelis ir no Jawa? Derēs Jawai 634? |
|
|
Gints13 |
Ziņojums ievietots 16-11-2017 09:36
|
Moderator Ziņojumi: 273 Pievienojies: 13.02.17 |
Kaut kāds līdzīgs bagāžnieks ir vecajām (omītēm) Jawām. Domāju, ka šis 634 nederēs, būs darbs ar fleksi un metināmo aparātu. Tepat forumā ir bildes ar 634, kurām ir uzlikts bagāžnieks, jāpievērš uzmanība stiprinājuma vietām. |
|
|
kergers |
Ziņojums ievietots 16-11-2017 10:21
|
Member Ziņojumi: 113 Pievienojies: 28.11.14 |
Pēc savas pieredzes varu teikt, ka katrs tas bagāžnieks ir individuāls. Gluži kā Jawas padomju laikā mēdza modificēt, tā arī tos bagāžniekus pārveidoja. Manai Jawai ir tipiski mazliet uzlocīta aste par faktiski pāris cm un attiecīgi bāgāžnieks neder 1:1. Tāpēc nācās blaķi montēt klāt Bet vispār jāliek klāt konkrētajam dampītim un jāpēta vai var piemeistarot klāt. |
|
|
Barsevskis |
Ziņojums ievietots 16-11-2017 12:20
|
Junior Member Ziņojumi: 33 Pievienojies: 15.09.17 |
Man jau bija aizdomas, ka varētu būt no 360. |
|
|
bizits |
Ziņojums ievietots 28-11-2017 08:18
|
Junior Member Ziņojumi: 22 Pievienojies: 27.03.12 |
Šis bagāžnieks ir tieši no 634, pats ar tādu braukāju un der kā uzliets. Vienīgā problēma - mīksts un nesaturīgs kā lupata - vajadzīgs neliels pastiprinājums. bizits
Jawa 634-01 (1975) VAZ 2106 super LUX (1980) |
|
|
Barsevskis |
Ziņojums ievietots 28-11-2017 16:27
|
Junior Member Ziņojumi: 33 Pievienojies: 15.09.17 |
bizits rakstīja: Šis bagāžnieks ir tieši no 634, pats ar tādu braukāju un der kā uzliets. Vienīgā problēma - mīksts un nesaturīgs kā lupata - vajadzīgs neliels pastiprinājums. Paldies par info. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 04-03-2018 08:29
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Biju saskāries ar problēmu,ka no 2017 gada vairs neražo GIVI E21N. (viena soma ļoti cieta negadījmā) ebrejā un citur cenas kosmiskas(laikam jau zinot ,ka neražo),pat ss.lv par lietotu/apbružātu komplektu prasa ... cenu ,kas augstāka kā bija jaunām. Pēc dizaina man viņas patīk,iederas retro technikai. Ne par to stāsts. Vēl ir pieejami !!! jauni 2 somu komplekti,tepat Tallinā(jo vienu komplektu paķēru es) pa ļoti saldu cenu(ierasto cenu). skatīt te www.jawa.ee Paldies Raimondam par norādi Labojis Guntis uz 04-03-2018 10:13 |
|
Iet uz forumu: |