Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Lapsu māju šķūnītis.
aivarsz
Kaarlis rakstīja:

Aivar un Gunti- un atkal jūs esat maldināti ar pirmavotu- reālas auzas! GrinAngry motoentuziasti.lv/...-t450.html Un vēl- diemžēl projekts tā arī palicis puspabeigts.


Par to jau man bija aizdomas Smile, bet, ja ir iedvesma, pakomentē manu iepriekšējā posta turpinājumu.
 
Kaarlis
Nu ar tiem sporta saucamajiem filtriem patiesība ir skarbas auzas. Tādā izpildijumā, kā to lieto vairums naudas šķērdētāju, no tiem jēga ir tikai pardevējam un ražotājam, pārējie sūk*! Ja atceramies skolas fiziku, tad zinam, ka aukstas vielas molekula ir mazāka un ar lielāku masu nekā silta. No tās teorijas izriet arī starpdzesētāju jeb interkūleru evolūcija mūsdienu automobīļos. Jo vairāk skābekļa molekulu iespējams iepildīt cilindrā, jo vairāk iespējams tam pievienot degvielas, jo lielāku jaudu iegūstam galarezultātā! Sekojoši- zem auto haubes iemests šāds filtrs strebj karstu gaisu un tupi iecerētais tūnings reāli grauj jaudu! Tas gan neattiecās uz moto tēmu. Moto tēmai svarīgāka ir pati filtra kaste un tās rezonanse,. Tie kas nedzīvo Čangladešā vai Malienas pievārtē un seko auto- motobūves teorijām, gan jau zina, ka ieplūdes traktam arī ir vajadzīga sava rezonanse, pretestība un tilpums. To visu gan rakstu zinot tikai vispārējus pamatprincipus un nepretendējot uz konstruktora godu. Ja atrastos kāds spēcīgs teorētiķis, labprāt izvērstu diskusiju. Tā kā ikdienas darbs ir ar rutīnas piegaršu, pašam arī pietiek robu šo zināšanu jomā. Tā ka ir vieta domu lidojumam....
 
aivarsz
Cienījama atbilde.Ja drīkst, turpiniāšu amatiera jautājumu ciklu. Tu esi pieķēries pie kardināliem karburācijas pārveidojumu experimentiem, tādēļ jau uzdevu jautājumu Jawa gaisa filtru pētījumu sakarā, Gaisa masas padeve+ pareizs degvielas padeves regulējums, kopā ar atbilstošu degvielas sadegšanas kameras iizstrādi, piemēram, E95 benzīnam tak ir vissvarīgākais, lai iegūtu pareizo dzinēja darbības balansu dažādos režīmos un apgriezienos. Jauda versus patēriņš. Bez nepatīkamiem pārsteigumiem. Patiesībā, normāla zinātne tur ir apakšā. Jebšu, kaudze ar eksperimentiem, pirms, piemēram, sačakarēt un pārveidot esošo gaisa filtra kasti. Smile Man šī šķiet interesanta tēma, ar ko padalīties tautai.

P.S. Vai vēl atceramies dikti veco Jawiņu, vai, piemēram Rīdziņu gaisa filtrēšanas sistēmas? Smile
 
turists
Kārli es piekrītu ka molekulas maina izmērus, bet par masu.. klasiski ņemot massu mēra kilogramos un ja nemaldos spainis ar siltu gaisu svērs tikpat cik spainis ar augstu gaisu (pie noteikuma, ka gaisa molekulu daudzums spainī nemainās). Te gan vairāk tas stāsts par to ka aukstu gaisu spainī var sastūķēt vairāk nekā siltu - mainās sastūķēto molekulu skaits.
2T motoram man liekas ka varētu likt šādu filtru ja tam papildus būtu uzstādīts arī vārsts. Runājot par teoriju. Григорьев Ю.С. savā grāmatā raksta - lai nezaudētu jaudu pie lieliem motora apgriezieniem V(filtrakastei)>20V(cilindram) tātad, ja par piemēru ņemam motoru ar diviem katliem un 350cc, sanāk, ka vienā "sūcienciklā" mums rubī 175cc tātad V(filtrakastei)>20x175cc=3500cc
Te var palasīt kautko krieviski: vk.com/...a7217e1962
Un te angliski: www.2strokeengine.net/...ndbook.php
Labojis turists uz 13-02-2014 09:04
 
Kaarlis
Tūristam: par masu sanānca drukas kļūda pēc inerces- galvenā doma par molekulu skaitu uz tilpuma vienību paliek nemainīga.
Aivaram: šobrīd nav nedz laika, ne arī vēlēšanās studēt tonnu literatūras- svarīgi ir zināt likumsakarības un no tā izejot pieņemt kompromisa lēmumu starp iespējām, laiku un maciņu. Lielākām pārgudrībām lai paliek nākamā ziema.
It kā jau kā teica Oilmaster, 354 jawa arī brauca ar filtru karburātora galā un nekas.. tomēr domāju ka zaudējot rezonējošu tilpumu zaudēšu arī kripatu jaudas. Bet kā jau teicu, šbrīd nepieciešams ātri un lēti iziet no situācijas, zinātni bīdīsim vēlāk.
Tagad jātiek galā ar dīzēm un adatu stāvokļiem. Pagaidām vēl nesaprotu tilpuma dalīšanu uz 2 un tā ietekmi uz regulējumu.
 
turists
Oilmaster 354 ir konkrēti jūtams jaudas zudums, domāju tā ir gan filtra gan izpūtēju rezultātā zudušās jaudas summa.
 
Kaarlis
Šodien šķūnītī svētki- noripināti pirmie 10 km, satikti ķiršu sarkanie radinieki un apzināta kaudzīte nepilnību jaunradītajās konstrukcijās. Sakarā ar stihiski tuvojošos pavasari nolemts 2 karbiņu konstrukciju atlikt uz vēlāku laiku, citādi visādi atlikušas tikai jau zināmas nepabeigtās sīķibeles.
img_0033.jpg
 
Guntis
Smuka ! melnā skaistule ! vajadzētu kādu vārdu izdomāt ! Smile
 
Kaarlis
Tikko atgriezos no Jelgavas- izieta apskate un taloniņš derīgs 25 mēnešus!
 
Guntis
Arī TEVI apsveicu ! ar diviem vai vienu? kauč nojaušu ka ar vienu Sad
bet nekas tak nav beidzies?

Rīgas TUV nav tuvāk?

P.S. galveno dīzi izurbu uz 100(92 oriģināli) 120max ...110 vietā.
 
Maris
JAWīte izskatās katra ieguldītā santīma un nebeidzamo darba stundu vērta!

Skatoties uz Tavu skaisto "Melno Gulbi" Wink galvā sāk skanēt ...
YouTube Video


P.S. par muzikālo gaumi nestrīdas Grin
 
Kaarlis
Lapsu Šķūninga Studijas melnais mocītis ticis pie numura paliktņa. Izgatavots no plāna nerūsējošā tērauda loksnes. Tai ielocītas malas, kas kalpo kā stiprības ribas. Padziļinājumā ieguļas numurs, ko nostiprina ar pulētām apmalēm. Pie apmalēm ar punktiem piemetinātas vītnes. Ar 3 uzgriežņiem katra pievelkās un satur numuru. Konstrukcija pieļauj numuru neskrūvēt taču tā kā man viņā caurumi jau bija, tad nostiprināšanai izmantoju tos. Pievienoju arī dažas bildītes.
imag1167_-_copy.jpg imag1164_-_copy.jpg imag1168_-_copy.jpg imag1169_-_copy.jpg
 
UldisK
Izskatās labi! Kāda varētu būt cena, ja es sagribētu kādu pārīti? Ganjau, ka es nebūtu vienīgais...
 
AldisK
Kaarlis rakstīja:

Konstrukcija pieļauj numuru neskrūvēt taču tā kā man viņā caurumi jau bija, tad nostiprināšanai izmantoju tos. Pievienoju arī dažas bildītes.


Uzmanīgi ar tām 3mm skrūvītēm. labi, ka pieskrūvēji ar tām divām. Citādi man pavasarī iznāca bēdiga pieredze kalifornijai, numura maiņa nozaudētā vietā ar visām no tā izrietošjām sekām. Par ko jau esmu rakstījis pie kalifornijas topika.
Citādi jau izskatās labi.
 
Kaarlis
UldisK rakstīja:

Izskatās labi! Kāda varētu būt cena, ja es sagribētu kādu pārīti? Ganjau, ka es nebūtu vienīgais...

Pagaidām par sēriju nav domāts, bet ziema jau gara....
 
Kaarlis
Starp citu, ja nu kādam ir nepieciesamība reanimēt kadu dzinēju vai varbūt visu moci, šobrīd ir īstais laiks sākt par to domāt. Tad kad sāks spīdēt saule, jau var izrādīties par vēlu.
 
Guntis
Neraksti -ar mājieniem-,raksti gribi reanimēt.
Kaut gan,laikam jau visi te saprata,ko gribēji -pačukstēt-.

P.S. uzbūvē man 638 -grabažnieku-.
 
Kaarlis
Ja nu kādam interesē, šeit mans domugājiens par kulises remontu:
imag1426.jpg imag1427.jpg
 
Guntis
Kas notiek ja neremontē?
Tavs domu gājiens daudz reiz labāks par Georga.

Tik ,kam to vajag? Kādos gadījumos? Ne kad to mezglu neesmu remontējis,problēmu NAV.

P.S. atremontētās kulises stāvoklis pirms remonta izskatās kā jauns ! secinu,ka viņai remontu vajag...
-kā zaķim stopsignāls-.
 
Gusts
Kaarlis rakstīja:

Lapsu Šķūninga Studijas melnais mocītis ticis pie numura paliktņa. Izgatavots no plāna nerūsējošā tērauda loksnes. Tai ielocītas malas, kas kalpo kā stiprības ribas. Padziļinājumā ieguļas numurs, ko nostiprina ar pulētām apmalēm. Pie apmalēm ar punktiem piemetinātas vītnes. Ar 3 uzgriežņiem katra pievelkās un satur numuru. Konstrukcija pieļauj numuru neskrūvēt taču tā kā man viņā caurumi jau bija, tad nostiprināšanai izmantoju tos. Pievienoju arī dažas bildītes.



Gribēju piebilst, ka dažam labam īpašumā ir arī rāmītis ar visu gravējumu Smile
ČZ 453 de Luxe
Jawa Nr1 350
ČZ Cagiva roadster
Jawa 350/638/05
 
Iet uz forumu: