Apskatīt tēmu
Lapsu māju šķūnītis.
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 12-02-2014 22:09
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Kaarlis rakstīja: Aivar un Gunti- un atkal jūs esat maldināti ar pirmavotu- reālas auzas! motoentuziasti.lv/...-t450.html Un vēl- diemžēl projekts tā arī palicis puspabeigts. Par to jau man bija aizdomas , bet, ja ir iedvesma, pakomentē manu iepriekšējā posta turpinājumu. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 12-02-2014 22:48
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Nu ar tiem sporta saucamajiem filtriem patiesība ir skarbas auzas. Tādā izpildijumā, kā to lieto vairums naudas šķērdētāju, no tiem jēga ir tikai pardevējam un ražotājam, pārējie sūk*! Ja atceramies skolas fiziku, tad zinam, ka aukstas vielas molekula ir mazāka un ar lielāku masu nekā silta. No tās teorijas izriet arī starpdzesētāju jeb interkūleru evolūcija mūsdienu automobīļos. Jo vairāk skābekļa molekulu iespējams iepildīt cilindrā, jo vairāk iespējams tam pievienot degvielas, jo lielāku jaudu iegūstam galarezultātā! Sekojoši- zem auto haubes iemests šāds filtrs strebj karstu gaisu un tupi iecerētais tūnings reāli grauj jaudu! Tas gan neattiecās uz moto tēmu. Moto tēmai svarīgāka ir pati filtra kaste un tās rezonanse,. Tie kas nedzīvo Čangladešā vai Malienas pievārtē un seko auto- motobūves teorijām, gan jau zina, ka ieplūdes traktam arī ir vajadzīga sava rezonanse, pretestība un tilpums. To visu gan rakstu zinot tikai vispārējus pamatprincipus un nepretendējot uz konstruktora godu. Ja atrastos kāds spēcīgs teorētiķis, labprāt izvērstu diskusiju. Tā kā ikdienas darbs ir ar rutīnas piegaršu, pašam arī pietiek robu šo zināšanu jomā. Tā ka ir vieta domu lidojumam.... |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 12-02-2014 23:55
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Cienījama atbilde.Ja drīkst, turpiniāšu amatiera jautājumu ciklu. Tu esi pieķēries pie kardināliem karburācijas pārveidojumu experimentiem, tādēļ jau uzdevu jautājumu Jawa gaisa filtru pētījumu sakarā, Gaisa masas padeve+ pareizs degvielas padeves regulējums, kopā ar atbilstošu degvielas sadegšanas kameras iizstrādi, piemēram, E95 benzīnam tak ir vissvarīgākais, lai iegūtu pareizo dzinēja darbības balansu dažādos režīmos un apgriezienos. Jauda versus patēriņš. Bez nepatīkamiem pārsteigumiem. Patiesībā, normāla zinātne tur ir apakšā. Jebšu, kaudze ar eksperimentiem, pirms, piemēram, sačakarēt un pārveidot esošo gaisa filtra kasti. Man šī šķiet interesanta tēma, ar ko padalīties tautai. P.S. Vai vēl atceramies dikti veco Jawiņu, vai, piemēram Rīdziņu gaisa filtrēšanas sistēmas? |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 13-02-2014 08:45
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Kārli es piekrītu ka molekulas maina izmērus, bet par masu.. klasiski ņemot massu mēra kilogramos un ja nemaldos spainis ar siltu gaisu svērs tikpat cik spainis ar augstu gaisu (pie noteikuma, ka gaisa molekulu daudzums spainī nemainās). Te gan vairāk tas stāsts par to ka aukstu gaisu spainī var sastūķēt vairāk nekā siltu - mainās sastūķēto molekulu skaits. 2T motoram man liekas ka varētu likt šādu filtru ja tam papildus būtu uzstādīts arī vārsts. Runājot par teoriju. Григорьев Ю.С. savā grāmatā raksta - lai nezaudētu jaudu pie lieliem motora apgriezieniem V(filtrakastei)>20V(cilindram) tātad, ja par piemēru ņemam motoru ar diviem katliem un 350cc, sanāk, ka vienā "sūcienciklā" mums rubī 175cc tātad V(filtrakastei)>20x175cc=3500cc Te var palasīt kautko krieviski: vk.com/...a7217e1962 Un te angliski: www.2strokeengine.net/...ndbook.php Labojis turists uz 13-02-2014 09:04 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 13-02-2014 12:21
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tūristam: par masu sanānca drukas kļūda pēc inerces- galvenā doma par molekulu skaitu uz tilpuma vienību paliek nemainīga. Aivaram: šobrīd nav nedz laika, ne arī vēlēšanās studēt tonnu literatūras- svarīgi ir zināt likumsakarības un no tā izejot pieņemt kompromisa lēmumu starp iespējām, laiku un maciņu. Lielākām pārgudrībām lai paliek nākamā ziema. It kā jau kā teica Oilmaster, 354 jawa arī brauca ar filtru karburātora galā un nekas.. tomēr domāju ka zaudējot rezonējošu tilpumu zaudēšu arī kripatu jaudas. Bet kā jau teicu, šbrīd nepieciešams ātri un lēti iziet no situācijas, zinātni bīdīsim vēlāk. Tagad jātiek galā ar dīzēm un adatu stāvokļiem. Pagaidām vēl nesaprotu tilpuma dalīšanu uz 2 un tā ietekmi uz regulējumu. |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 13-02-2014 13:14
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Oilmaster 354 ir konkrēti jūtams jaudas zudums, domāju tā ir gan filtra gan izpūtēju rezultātā zudušās jaudas summa. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 23-02-2014 18:36
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Šodien šķūnītī svētki- noripināti pirmie 10 km, satikti ķiršu sarkanie radinieki un apzināta kaudzīte nepilnību jaunradītajās konstrukcijās. Sakarā ar stihiski tuvojošos pavasari nolemts 2 karbiņu konstrukciju atlikt uz vēlāku laiku, citādi visādi atlikušas tikai jau zināmas nepabeigtās sīķibeles. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 23-02-2014 18:37
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Smuka ! melnā skaistule ! vajadzētu kādu vārdu izdomāt ! |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 08-03-2014 12:52
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tikko atgriezos no Jelgavas- izieta apskate un taloniņš derīgs 25 mēnešus! |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 08-03-2014 19:21
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Arī TEVI apsveicu ! ar diviem vai vienu? kauč nojaušu ka ar vienu bet nekas tak nav beidzies? Rīgas TUV nav tuvāk? P.S. galveno dīzi izurbu uz 100(92 oriģināli) 120max ...110 vietā. |
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 09-03-2014 11:45
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
JAWīte izskatās katra ieguldītā santīma un nebeidzamo darba stundu vērta! Skatoties uz Tavu skaisto "Melno Gulbi" galvā sāk skanēt ... YouTube Video P.S. par muzikālo gaumi nestrīdas |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 12-10-2014 21:29
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Lapsu Šķūninga Studijas melnais mocītis ticis pie numura paliktņa. Izgatavots no plāna nerūsējošā tērauda loksnes. Tai ielocītas malas, kas kalpo kā stiprības ribas. Padziļinājumā ieguļas numurs, ko nostiprina ar pulētām apmalēm. Pie apmalēm ar punktiem piemetinātas vītnes. Ar 3 uzgriežņiem katra pievelkās un satur numuru. Konstrukcija pieļauj numuru neskrūvēt taču tā kā man viņā caurumi jau bija, tad nostiprināšanai izmantoju tos. Pievienoju arī dažas bildītes. |
|
|
UldisK |
Ziņojums ievietots 13-10-2014 06:25
|
Member Ziņojumi: 88 Pievienojies: 22.06.12 |
Izskatās labi! Kāda varētu būt cena, ja es sagribētu kādu pārīti? Ganjau, ka es nebūtu vienīgais... |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 13-10-2014 08:10
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Kaarlis rakstīja: Konstrukcija pieļauj numuru neskrūvēt taču tā kā man viņā caurumi jau bija, tad nostiprināšanai izmantoju tos. Pievienoju arī dažas bildītes. Uzmanīgi ar tām 3mm skrūvītēm. labi, ka pieskrūvēji ar tām divām. Citādi man pavasarī iznāca bēdiga pieredze kalifornijai, numura maiņa nozaudētā vietā ar visām no tā izrietošjām sekām. Par ko jau esmu rakstījis pie kalifornijas topika. Citādi jau izskatās labi. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 13-10-2014 20:51
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
UldisK rakstīja: Izskatās labi! Kāda varētu būt cena, ja es sagribētu kādu pārīti? Ganjau, ka es nebūtu vienīgais... Pagaidām par sēriju nav domāts, bet ziema jau gara.... |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 19-10-2014 18:20
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Starp citu, ja nu kādam ir nepieciesamība reanimēt kadu dzinēju vai varbūt visu moci, šobrīd ir īstais laiks sākt par to domāt. Tad kad sāks spīdēt saule, jau var izrādīties par vēlu. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 19-10-2014 18:56
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Neraksti -ar mājieniem-,raksti gribi reanimēt. Kaut gan,laikam jau visi te saprata,ko gribēji -pačukstēt-. P.S. uzbūvē man 638 -grabažnieku-. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 03-01-2015 10:08
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Ja nu kādam interesē, šeit mans domugājiens par kulises remontu: |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 03-01-2015 14:25
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Kas notiek ja neremontē? Tavs domu gājiens daudz reiz labāks par Georga. Tik ,kam to vajag? Kādos gadījumos? Ne kad to mezglu neesmu remontējis,problēmu NAV. P.S. atremontētās kulises stāvoklis pirms remonta izskatās kā jauns ! secinu,ka viņai remontu vajag... -kā zaķim stopsignāls-. |
|
|
Gusts |
Ziņojums ievietots 03-01-2015 16:05
|
Member Ziņojumi: 102 Pievienojies: 06.10.14 |
Kaarlis rakstīja: Lapsu Šķūninga Studijas melnais mocītis ticis pie numura paliktņa. Izgatavots no plāna nerūsējošā tērauda loksnes. Tai ielocītas malas, kas kalpo kā stiprības ribas. Padziļinājumā ieguļas numurs, ko nostiprina ar pulētām apmalēm. Pie apmalēm ar punktiem piemetinātas vītnes. Ar 3 uzgriežņiem katra pievelkās un satur numuru. Konstrukcija pieļauj numuru neskrūvēt taču tā kā man viņā caurumi jau bija, tad nostiprināšanai izmantoju tos. Pievienoju arī dažas bildītes. Gribēju piebilst, ka dažam labam īpašumā ir arī rāmītis ar visu gravējumu ČZ 453 de Luxe
Jawa Nr1 350 ČZ Cagiva roadster Jawa 350/638/05 |
|
Iet uz forumu: |