Apskatīt tēmu
JAWA 634 LUX
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 23-11-2014 17:06
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Ikov kabūzis šim motociklam nebūs... |
|
|
Retais |
Ziņojums ievietots 23-11-2014 20:06
|
Moderator Ziņojumi: 429 Pievienojies: 18.01.14 |
Cik smuks motocikls Klausieties, a kas tas par Georgu? Vinš uz tiesi uz JAWA specializeejas? Gribeetu pie vina aizdziit un kapitalku motoriitim uztaisiit lai var droshi uz Somiju braukt |
|
|
morgans |
Ziņojums ievietots 23-11-2014 20:45
|
Veteran Member Ziņojumi: 615 Pievienojies: 12.11.12 |
Ieej kaimiņu forumā ''retrojawa.lv'' un tur kontakti ir. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 23-11-2014 23:23
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tāda nojauta bija, to eļļas pievadu jau var iemontēt jebkurā karbūzī. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 27-11-2014 17:34
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Bāka nokrāsota. Tonis '"ķiršu sarkanais". Krāsots klasikā veidā. Bāka sarkana, tad motocikls atbilst pēc tehniskās pases- sarkans. Liekot sānu vaigus, saskāros ar interesantu lietu. Vecās gumijas uz aci labas, bet laika zoba pavadībā sarāvušās mazākas un neieguļ hromētā vaiga gropēs... Dabūju likt jaunas. Te uz moča. |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 27-11-2014 22:26
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Par karburatoru varbūt, ka var. Bet par pašu oilmaster sistēmu-liekas , ka tas tik vienkārši var nebūt. Es sarakstos ar vienu lietuvieti. Viņam ir iegādāta īstā kalifornija, un patreiz viņš to remontē. Ir izvilcis kloķeni un remontē. Tad lūk, kalifornijai jau kloķenes kreisās puses ass jau ir savādāka, kā pārējām kloķenēm. Gals ar izveidots, lai darbinātiu eļļas sūkni. Solīja atsūtīt bildes. Tādēl iespējams, ka varbūt arī citiem variantiem ar oilmaster viss sākas ar kloķenes asi. Un uzliekot vāku ar sūkni varbūt nekas nestrādās. |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 28-11-2014 10:43
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Cik zinu Raimonds neplāno likt automātisko eļas padevi.. karbūzis modernāks vienkārši lai viss strādātu smukāk un drusku jauda pieliktos. Bet runājot par kloķenses galu, tā tak mūsdienās nav liela problēma, ja ir pareizais vāks ar eļļas sūkni tad var samērīt kādam būtu jābūt kloķenes ass galam. Aizved maisteriem uzcept pareizu assi un maini nost, nomainīt var pat nešķeļot pilnībā kloķeni. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 28-11-2014 11:09
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Paldes, paldies! 638-640 Oilmaster kloķene atšķiras ar tādu kā iegriestu šķelumu uz kura stiprinās plastmasas puļķis, kurš griež sūkni. Ja kloķene ir parastā, tad jāiegriež šis šķēlums un viss. Problēmu nav. Par cik mūzikas sistēma ir Ķīnas tautas republikas ražojums, tai ir nepilnība. Izslēgta mēdz ēst aķi. Tika iemontēts slēdzis. Gaisa filtra kaste no 640 modeļa. Labojis oilmaster uz 28-11-2014 12:49 |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 09-12-2014 16:20
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Paldies Aivaram par uzlīmēm! Dubļu jautājums... Aizmugurē caurumi jau bija dupītī. Tur viss man patīk. Priekšā šāds risinājums..Pats nezinu vai man īsti tīk. Caurumus urbt priekšējā dubļu bleķī negribēju. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 09-12-2014 17:10
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Tev nemaz nav variantu ar priekšējo dubļusragu,pārāk īss. Oriģinālajiem ir oki,pie priekšejā.Sargā gan kājas,gan motoru. Aizmugurē tas dubļsargs smukumam,neko dižu viņš nesargā. Manā skatījumā tev aizmugurē vajag kā -634-. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 07-01-2015 16:25
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Karbūzis. Kā jau teicu oriģinālais tiks aizstāts ar k-ko labāku. Izvēle krita uz Mikuni. Pāreja. der 1:1 Šo karbūzi izlielīja Vācijas JAWA kluns JAWAWINGS, kuri tika satikti Anglijā. Šeit Krievu valodā aprkstīts šis komplektiņš: roker.kiev.ua/..._Jawa.html |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 07-01-2015 17:53
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Tūninga tēmu turpinot.. Labojis Guntis uz 07-01-2015 18:25 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 07-01-2015 18:24
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
ļoti gribu pamēģināt tavu jauno karbi,jo pat ar 638(karbi) izmaiņas vērā ņemamas. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 07-01-2015 18:26
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
SMUKI ! |
|
|
valdis 1 |
Ziņojums ievietots 08-01-2015 16:36
|
Member Ziņojumi: 84 Pievienojies: 17.11.14 |
Kā būtu tomēr ar gumijas gofrām uz štokiem? Personīgi man patiktu ja vēl būtu gofras ! |
|
|
admin |
Ziņojums ievietots 08-01-2015 16:45
|
Super Admin Ziņojumi: 272 Pievienojies: 11.02.12 |
Krievs jau to karbi baigi slavē. Visu laiku Guntim teicu, lai ņem Mikūnu. Viss, lieku savai 250niecei indžektoru, pat nemēģiniet atrunāt. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 08-01-2015 17:01
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Par gofrām..nez...Viņas ir bez problēmām uzliekamas no 638. Ja būtu nākamā 634 vai 638 bāze, kam šādas bija, tad noteikti liktu, bet 634-01 bija bez viņām. Nu redzēs, paldies par ieteikumu, būs ko padomāt. Tehniski baigā jēga nav. šai dakšai ir hromēti štoki. Adminam, nu ja to ar Gunti TO izdarīsiet pudele no manis Labojis oilmaster uz 08-01-2015 17:10 |
|
|
valdis 1 |
Ziņojums ievietots 08-01-2015 17:02
|
Member Ziņojumi: 84 Pievienojies: 17.11.14 |
Karbūzis ļoti labs, arī zinu labas atsauksmes. Un mocis kopumā būs baigi smuks. Gaidu 100% finišu !!! |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 08-01-2015 18:27
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
634-01 bija metāla glāzes... tad jau tādas būtu jāliek ne.. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 08-01-2015 19:22
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Es zinu, kā tur bija.... Labi, balsojam Cienītais foruma lietotāj, ja liekas, ka vajag putekļu gumijas uz priekšējās dakšas nekautrējaties izteikt viedokli, par šo projektu "JĀ" vajag "NĒ" nevajag Kā vairums lems tā darīs! Viedokli raksti tepat līdz ši mēneša beigām! |
|
Iet uz forumu: |