Apskatīt tēmu
Lappuse 2 no 2: 12
|
Kā opis brauca gultni pirkt!!
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 15-12-2014 22:12
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Konkrētais SKF's vai skopais variants bez c3? Par kuru tad iet runa? |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 17-12-2014 14:18
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Iet runa par gultni kurš ir uz velkošās zvaigznītes zobrata? kam tad c3? tur nu gan nekādi baigie apgriezieni ne uzspīles nav! |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 17-12-2014 15:52
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tieši tā! 638 motoram kloķvārpstas gultnis jāliek c3, kārbas gultnis bez. Esmu arī kloķvārpstai licis bez šī indeksa un viss iet. Motora temperatūra un apgriezieni robežojas ar parametriem, kad nepieciešams šāds gultnis. Šī indeksa esamība gan cenu īpaši neiespaido. Šeit vairāk risinās spekulācijas par un ap skf. Vai likt gulni no augšējiiem plauktiem, vai lētākas alternatīvas- katra paša darīšana. Pilnīgi skaidrs, ka motors darbosies ar jebkuras firmas gultņiem. Es personīgi atbalstu versiju, ka dzinējs jāsamontē ar iespējami kvalitatīvākām detaļām un tādejādi izvairos no jebkādu lieku piedzīvojumu un nevajadzīgu remontu iespējas nākotnē. Skopais maksā divreiz! Un vēl jāatcerās, ka jo populārāks un dārgāks brends, jo lielāka iespējamība, ka uzrausies uz viltojumu! Kārotā labuma vietā būs lēts sū*s. Labākā garantija ir meklēt kantori kas importē vai kādu tirdzniecības vietu, kas tieši sadarbojās un preci ņem tieši no tā. Un tiem kam bail no plastmasas separātoriem jāpajautā vai būs starpība, kad sadrūpot cementējuma slānim juks ārā gultnis, noķīlēs kantainās lodītes un salauzīs separātoru? |
|
Lappuse 2 no 2: 12
Iet uz forumu: |