Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 6

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Diskusijas par 634 modeļiem
morgans
Par cik man nebija paredzēts atjaunot slēdzeni es uzklupu tai ar urbi. Izurbu tik tālu to vidu kamēr varēja pagrozīt un izvilkt. Tad tik vajadzēja nopirkt jaunu.
 
valdis 1
Sapratu. Jauna jau ir iegādāta. Paldies.
 
gacha2
Sveiki.

Jautājums, 634-01 Jawai aizmugures dakšas ass. Saliekot visus pričendāļus pa vietām, bildē redzamais attālums paliek brīvs(ja vilks ass uzgriezni, dakša sadeformēsies) tas tak nav īsti normāli? Bet, aizmirsi liekas,ka neko neesmu. Vienīgi rumbai kādreiz nāca neslēgtie gultņi, tur bija dažas plānas paplāksnes, kuras nosedza gultņus, tagad to nav. Bet tāpat tik daudz īsti nevajadzēja būt.



Bildes no URL adreses ielikt te nesanāk..

content31-foto.inbox.lv/...1423075923

content31-foto.inbox.lv/...1423076166
Labojis gacha2 uz 04-02-2015 20:56
 
Guntis
Par ko runājam?
1. dakšas asi kas iet rāmī?
2. riteņa asi? tad tu esi aizmirsis svarīgu distancerīti. Plānās plāksnītes +filcs izpildīja TIKAI blīvslēgu f-ju.Kuri vairs nav vajadzīgi slēgto gultņu gadījumā.
 
gacha2
Bet kurš no visiem? Otrā pusē, pie zobrata, uzliku distanceri(kas atspiežas pret zobrata gultni un ķēdes aizsargu), vairāk tur nekas it kā nenāk. Starp bremžu alumīnija korpusu un gultņiem tak arī nekas nenāk? Jo starp diska trumuli un bremžu alumīnija korpusu ir pietiekoša atsarpe it kā.

P.S. pievienoju arī bildes.
 
Gatcha211
Apgriez otrādi ķēdes spriegotāju un to distanceri no iekšpuses.
Labojis Guntis uz 04-02-2015 21:35
 
Guntis
Gatcha211 rakstīja:

Apgriez otrādi ķēdes spriegotāju un to distanceri no iekšpuses.


precīzi.
 
gacha2
Tagad skatoties bildi, tā arī liekas, ka tas varētu būt tas gabaliņš, a pie moča likās, ka otrādāk nav loģiski. Karoč lašars, paldies Smile
 
kergers
Vai kāds varētu padalīties ar info kādus gultņus jāliek Jawa 634 priekšējā dakšā veco bumbiņu vietā un kur viņus iegādāt?
 
AldisK
kergers rakstīja:

Vai kāds varētu padalīties ar info kādus gultņus jāliek Jawa 634 priekšējā dakšā veco bumbiņu vietā un kur viņus iegādāt?
Nekādus citus gultņus bez nopietnas pārbūves un metināšnas darbiem neieliksi. Šos pašus jaunus var dabūt jawa veikalā, gan bļodiņas, gan konusus, gan lodītes. Standarta braukšanai ir gana labi. Praktiski visas jawas ar tām brauc.
 
Guntis
oriģinālos gultņus,bez pārbūves nav variantu.
 
valdis 1
Vakar izbraucu un konstatēju, ka spidometrā nedarbojās skaitītājs! Ātrumu rāda. Kas pie vainas varētu būt? Sarūsējis?
Labojis Guntis uz 15-03-2015 20:34
 
Kaarlis
Jāizjauc spidometrs- tur iekšā ir gliemežpārvads uz odometru. Iespējams, tur tā vaina.
 
konuss
Kā,pec tam aizvalcēt ciet,lai nesvīstu,pēc lietus?
 
Guntis
konuss rakstīja:

Kā,pec tam aizvalcēt ciet,lai nesvīstu,pēc lietus?


Ar rūpību un centību.
 
Guntis
Kārlis jau principā pateica,salūzis zobrats(plastmasas).

Vajag citu,vai donoru lai saremontētu esošo.

Donors der no jebkuras ! JAWA. Vecākiem modeļiem viņš ir no metāla.

P.S. neaizmirstam notīrīt rūsu,sakrāsot/nokrāsot. To vajag darīt arī ar tahometru,lai gabarīt lampiņa vienādā tonī atspīd Smile
 
cyprus1
Iekšpusi var izpūst ar hroma krāsu,ļoti labs efekts-labāk izgaismojas ciparnīca.
Labojis Guntis uz 15-03-2015 21:08
 
Guntis
atļaušos nepiekrist,spiežj acīs krēslā,jo īpaši tumsā.

Vnk ar gaišo grunti,nav vajadzības krāsot.
 
valdis 1
Par spidometru skaidrs. Jautājums vai TA inspektori piesiesies ja nebūs siksniņa sēdeklim?
Labojis Guntis uz 15-03-2015 21:24
 
Guntis
Teorētiski nav iemesla,ja ir aizmugures dugas(loki pie kā turēties pasažierim).

Tā siksna neiztur nekādu ! kritiku !

P.S. es daru kā PSRS laikā,uz TA aplieku bikšu siksnu Grin ap sēdekli Grin

tiesa man tagad ir ko uzlikt (oriģinālā),bet pēc TA vienalga noņemu.
 
Iet uz forumu: