Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
633 jeb mazās motorista piezīmes.
Kaarlis
Nekā pārdabiska tur nav- izdariju visu lai motora abām pusēm būtu iespējami vienādas lūkas pēc ģeometrijas un fāzes pēc leņķiem. Tas padara iespējamu vienādu degmaisijuma daudzumu abiem cilindriem. Tālākais jau ir nianses- regulējums, filtra pretestība, izplūdes pretestība u n rezonanse u.c faktori. Pilnīgi iespējams ka nokļūstot no galda uz moča darbība ievērojami atšķirsies. Un vēl- tas ka dzinējs perfekti darbojas pie 1000 rpm nenozīmē ka tā veiktspēja būs tikpat perfekta pie 3500 rpm. Tāds nu tas draņķa divtaktnieks ir...
 
Kaarlis
Atkal jauns projektiņš un jauni pārsteigumi to uzsākot. Lūk kādi izskatās virzuļi ja motoru turpina ekspluatēt arī pēc kārtīga ķīļa noķeršanas- gredzeni ielūzuši taču tas nekas- galvenais ka kust uz priekšu. Un otrs joks- abas kulises atsperes uiz pusēm! Parasti lūzt vai nosēžās apakšējā, īpašī dzinējiem bez sajūga pusautomāta.
199_3210.jpg 199_3213.jpg
 
Kaarlis
Blīve piegriezta pēc cilindra kam ieurbta tapa... drusku nesakritība. Grin
199_3266.jpg
 
Peteris
[quote]Kaarlis rakstīja:

Atkal jauns projektiņš un jauni pārsteigumi to uzsākot. Lūk kādi izskatās virzuļi ja motoru turpina ekspluatēt arī pēc kārtīga ķīļa noķeršanas- gredzeni ielūzuši taču tas nekas- galvenais ka kust uz priekšu. Un otrs joks- abas kulises atsperes uiz pusēm! Parasti lūzt vai nosēžās apakšējā, īpašī dzinējiem bez sajūga pusautomāta

Kā var salūzt atsperes abām pusēm tik vienādi ! Kaut gan nav brīnums, pārslēgšanas dsakšiņa ātrumkārbai man toreiz salūza locijuma vietā !
 
Kaarlis
Par tavu dakšiņu biju aizdomājies tiktālu ka gan jau nepārlūza vienā mirklī bet ilgāku laiku gāja plaisa, tāsd dēļ šķiebās dakša un tādēļ arī zilās virsmas...
 
Kaarlis
Montējot kārtējo projektu, uzdūros uz agrāk nepamanītu jociņu. Motora ķēde ar savienojuma posmu. No vienas puses ir baigā ērtība- var nomainīt ķēdi nenojaucot zobratus. Kā tur varētu būt no mezgla uzticamības viedokļa?
imag1683.jpg
 
Dalgo
Tev kādreiz ir izjucis savienojums ķēdei uz aizmugurējo riteni?
 
Kaarlis
Jā, ir.
 
Dalgo
Tad Tu zini cik uzticami ir šādi mezgli, man nekad pārtrūcis nav, likās uzticams kā pati ķēde..
 
gacans
Kaarlis rakstīja:

Montējot kārtējo projektu, uzdūros uz agrāk nepamanītu jociņu. Motora ķēde ar savienojuma posmu. No vienas puses ir baigā ērtība- var nomainīt ķēdi nenojaucot zobratus. Kā tur varētu būt no mezgla uzticamības viedokļa?
Nekādas problēmas .kādreiz bija nācies mainīt ,ja nemaldos ,Renim,sadales mehānisma ķēdi ,rūpnīcas izpildījumā bija ar savienojumu ....,jo savādāk nekā ....
 
konuss
Vai 633 motoram tahometra pievads darbosies,uzliekot skriemeli un 634 vāku?
 
Kaarlis
Visam vajadzētu derēt.
 
Iet uz forumu: