Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
638 dzinēja darbība atmetot gāzi
gacans
Labvakar,lieta tāda, 638 motorīts,atmetot gāzi,motoram sākot bremzēt gaitu ,sākas moča raustīsana ,kā ar to cīnīties ,lieta varētu slēpties karburatora dīzēs (brīvgaita vai pārejas sistēma) domaju ,ka ne man pirmajam šāda nepatikama lieta ???
 
Dalgo
Uzregulē zemāku brīvgaitu, tas ir izteikti siltam motoram braucot uz kādiem 50 km/h un noņemot gāzi.

Edit:
+ arī tas, ja ķēde uz aizmugurējo riteni nav pienācīgi pievilkta. Bet pēc maniem novērojumiem, to visvairāk rada pārlieku lielie apgriezieni motoram.
Labojis Dalgo uz 28-04-2015 00:33
 
Kaarlis
Vispār jawas motoriņiem, īpaši 638 raksturīgs niķis raustīties braucot vieglā slodzē vai samazinot jaudu. Izdiluma, karburātora regulējuma un ķēdes (abu) brīvā gājiena sekas. Parasti svaigi un labi sataisītiem to nejūt. Vēl jau pieraduma vaina. Ja iemācās ar to sadzīvot, vienkārši jāizvēlās braukšanas režīms. Mellā man neraustās, sarkanajai, kam spidometrs un mūžs iet uz otru pusi, sanāk kompensēt šo niķi ar sajūgu un pārnesuma/ slodzes atbilstošāku izvēli.
 
gacans
[quote]Kaarlis rakstīja:

Vispār jawas motoriņiem, īpaši 638 raksturīgs niķis raustīties braucot vieglā slodzē vai samazinot jaudu. Izdiluma, karburātora regulējuma un ķēdes (abu) brīvā gājiena sekas. Parasti svaigi un labi sataisītiem to nejūt. Vēl jau pieraduma vaina. Ja iemācās ar to sadzīvot, vienkārši jāizvēlās braukšanas režīms. Mellā man neraustās, sarkanajai, kam spidometrs un mūžs iet uz otru pusi, sanāk kompensēt šo niķi ar sajūgu un pārnesuma/ slodzes atbilstošāku izvēli.



Manā gdījumā ,izdilis tāka pa 300 km vēl nevarētu būt ,ir ķēdes mierinātājs ,salikts kā priekš sevis Smile ir doma ,ka visus mēslus taisa karburators ,viena recepte varetu būt,karburatora maiņa uz mikuni ,bet labi vēl pacīnīšos ar regulējumu ..... izskatās pēc kārtējā gļuka ,līdzīgi kā ar sajūgu,ārstējas ar nomaiņu uz 640......
 
cyprus1
Pareizi jau Dalgo rakstīja.
Es arī tiku eksperimentējis.Pacēlu adatu par 2 robiem,droseli un brīvgaitu neaiztiku.Apgriezieni brīvgaitā lielāki un braucot nometot apgriezienus sajūta ka periodiski sakrājas benzīns un pa reizei "uzsit".Nolaižot adatu atpakaļ raustīšanās pazuda.
 
gacans
Problēma atrisinājās ,pareizi Dalgo teica ,visa lieta tukšgaitas apgriezienos,regulējot jācenšas pēc iepējas mazāk celt droseli ar atdures skrūvi ,jo sanāk ka atmetot tiek rauta degviela no darba dīzes . Vienkārši pirms pasākuma sanāca kā parasti ,viena nakts par maz ,fiksi pieregulēju un aiziet ,bet vajadzēja rūpīgāk .... Protams tur var vēl eksperimentēt ar dīzes izmēru un adatas pacēlumu !!!!
 
Kaarlis
Regulējiet dīzes un adatas kā patīk, tikai atcerieties: Liess maisijums ceļ sadegšanas temperatūru. No tā izejot likumsakarība šāda: Gribi drusku nožmiegties ar degvielu- pirksi jaunus virzuļus. Grin
Kamēr jau bubinās ap 70, 80 kmh viss būs labi, kā dabūs slodzi, rezultāts nebūs ilgi jāgaida.
 
Dalgo
Ja ir piebraukšana, tad adatu ir jacēļ uz augšu, gribi vai-nē, pēc piebraukšanas uz vidu, nekādā gadījumā nelikt uz leju, jo kā jau Kārlis teica, būs liess degmaisījums, var pārkarsēt un būt degvielas pārtēriņš!

Principā, ja brīvgaitas skrūvi uzregulē uz normāli treknu stāvokli - tā ka brīvgaitā gārtigi pukšķina (nevis pļerina liesās skaņās) tad arī ja motors ir sakarsis - apgriezieni īpaši nepaceļas, pretēji ir pie liesāka regulējuma, un līdzigi ir arī pie izdilušāka motora, karsts mēdz riebīgi skriet brīvgaitā...
 
gacans
Par liesu maisījumu skaidrs,doma bija paeksperimentēt ar lielāku izmēru tieši lai būtu degviela pie max jaudām,nu labi tas tā.Runājot par piebraukšanu, ko tur vairākus tūkstošus piebraukt,vajag pareizi ievērot izmērus slīpejot stobrus,labāk brīvāk kādu sotku,nu protams daudzi cenšas taisīt stingrāk un tad varonīgi kautko piebraukt.Un vēl pēc izslīpēsanas iesaku iziet ar FLEX-HONE ,tiešām laba un pārbaudīta lieta ..Pēc salikšanas ,tā prātīgi pabraucu kādus 200km ,un tad jau sāku lēnam dod virsū.....Protams skatamies ,izjūtam kā motoriņš uzvedas ......
 
Dalgo
cik simtdaļas slīpēji?
 
gacans
Dalgo rakstīja:

cik simtdaļas slīpēji?
Slīpēja Raimonda kadri,kad pārmērīju bija ,kā prasīts 7 simtdaļas,plus izbirstēju ar FLEX-HONE .....
 
Erix
Ieteikums ir neatmest gāzi! Vislabāk iet no 4 tūkst apgriezieniem...

Man arī (ap 3 tūkst apgriezieniem) vibrācija, raustās, tahometrs leekaa. Nav bukses, kas amortizē motoru un nekrata visu motociklu. Pirmdien knapi no gutas izkaapu peec 135km. Agra aizdedze vēl rada bubināšanu izpūtējos atmetoties.

Ar 640 sajūgu esot baigi labi - nekāda vairs raustīšanās, uzsākot braukšanu.

Var būt tā, ka karburatoram adata izdilusi? Vai pludiņa mehānisms ķerās un pārlej, tādējādi degviela līst ārā un treknais?
Kārli, neesmu vēl uzlicis Čehoslovākijas izstrādājumu un mēģinājis, bet tā bija iepriekš, tik aizmirsu pateikt pirms atdošanas uz apskati, jo vairs nespēju atcerēties visu, kas noticis ar Jawu.Smile
Pēdējo divu gadu laikā esmu pusmotociklu nomainījis un nobraucis kādus 1,5 tūkstoti labi ja. Paldies, ka neesmu nekur palicis un uz Somiju neriskēšu braukt. Āmen.
Labojis Erix uz 29-04-2015 23:30
 
Guntis
Erix ar tavu JAWA ,es droši dotos -uz pasaules malu- ! Smile

Mana tuvu nav tik sterila.
Labojis Guntis uz 30-04-2015 11:32
 
Iet uz forumu: