Apskatīt tēmu
Lappuse 2 no 2: 12
|
Dzinējs 360
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 02-06-2015 19:58
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Ganjau ka tā dimanta pasta būs pie vainas.Gribējās pie krutākiem specukiem slīpēt,vis bij pa dārgo,bet tagad-cūkām.Mazgāju es tos cilindrus visādiņ,ar petroleju iesākumā,birstēju,,tad vēl ar motoru mazgājamo ķīmiju(wurth firmas),kuru skaloju ar agstspiedienu,,pēcāk protams visu nožāvēju un saeļoju. viencilindrīgajai slīpēju turpat,,tikai gadu iepriekš,,mož vinjiem vēl nebij tā pasta! Un tas dzelzis pēc 3tukst. km.rūc kā no kastes.Taj 360 ieliku jau citus gredzenus,braukšu un būvēšu citu motoru,man vajag lai rūc perfekti, |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 02-06-2015 20:00
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
nu bet ja jaunie gredzeni ieguļas perfekti švīkājums uz cilindriem saglabājies(hons),motors ir un būs perfekts. |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 02-06-2015 20:17
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Nu bet kaudkāds zirnītis grabinās,pa kluso.un drosele tā nav,,to jau iepriekš novērsu.Man jau 634-tajai(tā ar ko biju atklāšanā)vienā laikā slīpēts. ir nobraukti 1750km,,un sāk palikt skaļāks,domāju ka tas pats liktenis,Pirmajos km bij paskaļš tad vidus posmu labi darbojās un tagad iet uz galu.sāku jau braukt 90km\h,tad viss kluss! |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 02-06-2015 21:15
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
ķēdes mierinātājs ir ielikts? |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 19-06-2015 18:49
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Es ar savu veco tēmu,ieliku jaunus gredzenus,viss tā ka okey,,bet pēc 300km nobrauk\šanas dzinējs tikškina,pat uzminot uz startera var dzirdēt kreisajā stobraa tik,tik.Mož lūkām asās kantes japiefrēzē?ar kādu lodveida "'sarošku".Es kautko nezinu? Galu galā man vajadzīga palīdzība,jo,,ar tādu dzinēju es nevaru braukt,.esmun gatavs izslīpēt citus stobrus,ar Jawa lv.ieteiktajiem virzuļiem,,gredzeniem.tikai iesakiet pie ko?Ar naudām man problēmu nav,čakli strādāju joprojām.Un vai ķīnieši vēl nav izgudrojuši jawa virzuļus ar mūsdienīgiem(šaurajiem) gredzeniem? Ar dzinēja apakšām viss ir okey,! Ar darba kultūru arī.Blins!! uzvilkos.... |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 19-06-2015 18:50
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
nav,bet ir jauna ķēde,,jauni zobrati! brīvgājiena nekāda! |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 19-06-2015 19:43
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Nav variantu ko ieteikt.Vnk uzskatu nemeklē blusas. Man 634 jau kuro gadu tikšķj dzinējs,man netraucē. Daudzi(ļoti) zin kā viņš tikšķj(ķēdes mierinātāja NAV). Kad 638 vnk zvana...(ķēdes mierinātājs ir). Tas viss tukšgaitā. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 19-06-2015 22:11
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Rekomendēju atslābt. Tikšķu iemesli ir daudzi. Tās var būt adatas, tie var būt gredzeni pret lūkas malu, tie var būt gredzeni virzuļa gropēs. Ar pēdējo niķi cīnīties neiespējami. Vienkāršākais - pieņemt to ka realitāti- tam tā jābūt. Ar iepriekš aprakstīta tikšķa apsēstu motoru esmu izbraucis 4 !!!! Lielceļojumus. Nevajag meklēt kašķi kur viņa nav! |
|
Lappuse 2 no 2: 12
Iet uz forumu: |