Apskatīt tēmu
Odometrs
|
|
Juris2 |
Ziņojums ievietots 06-05-2015 23:45
|
Member Ziņojumi: 63 Pievienojies: 24.03.15 |
Vai kāds ir atrisinājis problēmu ar odometra plastmasas zobratiņiem? content3-foto.inbox.lv/...1430945039 |
|
|
valdis 1 |
Ziņojums ievietots 07-05-2015 00:57
|
Member Ziņojumi: 84 Pievienojies: 17.11.14 |
Pārplīsušos zobratiņus uzsēdināju uz spēcīgu divkomponentu līmi, mehānismu iztīrīju un saeļļoju, strādā nevainojami. Ir jau vairāk kā 1000 km nostrādājis. Domāju, ka turēs. |
|
|
Juris2 |
Ziņojums ievietots 07-05-2015 08:20
|
Member Ziņojumi: 63 Pievienojies: 24.03.15 |
bet ja ir nomuļāti zobiņi? Ja zobratiņš ir parplīsis ir skaidrs kapēc , bet kad zobratiņš nav pārplīsis bet vienkārši aprauts un viss griežās brīvi , kapēc viņš apraujas? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 07-05-2015 11:17
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Iemesls visam viens: rūsa. Apraujās pārslodzes dēļ, plīst tamdēļ, ka rūsai briestot viņu saplēš. |
|
|
valdis 1 |
Ziņojums ievietots 07-05-2015 13:24
|
Member Ziņojumi: 84 Pievienojies: 17.11.14 |
Tieši tā arī ir. |
|
|
Juris2 |
Ziņojums ievietots 07-05-2015 15:41
|
Member Ziņojumi: 63 Pievienojies: 24.03.15 |
Rūsa tājā odometra , kurā zobratiņi bija apmuļāti bez plaisas zobratā , nebija.... varbūt tomēr kādā momentā kaut kas ķīlē... |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 07-05-2015 16:33
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Pēc ilgas stāvēšanas bija ieķēries. vienlaicīgi sāka griezties un salūza zobrats. zobrats ar beigtiem zobiem.... ilgi bija noķīlējies. |
|
|
UgunsX |
Ziņojums ievietots 07-05-2015 22:12
|
Member Ziņojumi: 137 Pievienojies: 18.09.14 |
Man viens odometrs ir ar metāla zobratiem, tas oriģināls vai tur kāds kaut ko ir kādreiz piemeklējis? Tad vienam citam, ar plastmasas zobratiem, zobrats ir ieplīsis. Itkā stingri stāv uz ass, tik sanāk ka starp tiem zobiem, kur plaisa, ir nedaudz lielāks attālums. Cik tas var ietekmēt viņa darbību un vai ir vērts iespringt, vai atstāt kā ir? Un kāds ir ērtākais veids kā dabūt odometru pa nullēm? Jaukt ārā? Attīt aiz pēdējā zobrata? Man viens odometrs griežas abos virzienos, otrs tikai uz priekšu. |
|
|
Juris2 |
Ziņojums ievietots 07-05-2015 23:09
|
Member Ziņojumi: 63 Pievienojies: 24.03.15 |
Dēļ tā ka ir lielāks attalums apmuļās plastmasas zobratu un līdz ar to odometrs nedarbosies.. Vispār plastmasas zobrats saplīst dēļ tā ka vins ir uzspiests uz ass ar salīdzinoši lielu uzspīli , kad bija jauns tad bija elastīgs , tagad sakaltis ciets plus nedzudz rūsa uz ass... |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 07-05-2015 23:25
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Cik es esmu pētījis,vienalga kāda materiāla.Var likt no vecākām JAWA(metāla). |
|
|
Juris2 |
Ziņojums ievietots 08-05-2015 08:28
|
Member Ziņojumi: 63 Pievienojies: 24.03.15 |
kuriem modeļiem nāca metāla? |
|
|
UgunsX |
Ziņojums ievietots 08-05-2015 09:12
|
Member Ziņojumi: 137 Pievienojies: 18.09.14 |
Plastmasīgajam nekādas rūsas iekšā nav, viss kā jauns, tik tā plaisa. Tam ar metāla zobratiem gan ir rūsa, viņu kāds kādreiz jau bija taisījis vaļā. Pēc atvēršanas viņu laikam vairs nevar tik cieši aizvērt un no augšas tiek iekšā mitrums. Es, cik varēju, azspiedu maliņu ciet. Likās, ka būtu labi noblīvēt ar hermētiķi, bet tomēr tā neizdarīju, jo pēc tam nesalaužot to maliņu viņu vaļā vairs nedabūt. Noskrūvēju zobratu pārvada stienīti nost, uzmaucu gumijas caurulīti uz zobrata, otru galu urbmašīnā un notinu. Bija drusku bail, ka tur visi plastmasas ritentiņi neaiziet pa gaisu pie tāda ātruma, bet viss beidzās veiksmīgi. Tagad ir "tiko no čehijas, nesists, nekrāsots, odometrs netīts, viens saimnieks un tas pats pensionārs mācītājs" |
|
|
rokerz |
Ziņojums ievietots 04-06-2015 12:52
|
Newbie Ziņojumi: 8 Pievienojies: 28.03.15 |
Sveiki! Varbūt kāds var ātri atbildēt kā tiek nomainīta odometra trose? Vakar tik vien bija laika kā paskatīties, ka trosīte kaut kur apakšā ieiet motorā un viss. Palīdziet ātrāk nokļūt uz ceļa un uz CSDD |
|
|
UgunsX |
Ziņojums ievietots 04-06-2015 13:25
|
Member Ziņojumi: 137 Pievienojies: 18.09.14 |
Sāc tik darīt un domāju ka nekādi jautājumi procesā neradīsies, viss vienkārši, atskrūvē veco, pieskrūvē jauno, gatavs |
|
|
gacans |
Ziņojums ievietots 04-06-2015 14:01
|
Senior Member Ziņojumi: 252 Pievienojies: 12.05.14 |
rokerz rakstīja: Atskrūvē blakus trosei skrūvi (motora apakšā blakus caurumam kur trose ieiet motorā ),un velc laukā no motora !!! Eļementarna !!!Sveiki! Varbūt kāds var ātri atbildēt kā tiek nomainīta odometra trose? Vakar tik vien bija laika kā paskatīties, ka trosīte kaut kur apakšā ieiet motorā un viss. Palīdziet ātrāk nokļūt uz ceļa un uz CSDD |
|
|
rokerz |
Ziņojums ievietots 04-06-2015 14:22
|
Newbie Ziņojumi: 8 Pievienojies: 28.03.15 |
Paldies, tiešām eļementarno! Vēl jautājums - lieku 634 Jawai odometru ar tahometru. Vai apskatē var piekasīties pie tā ka tahometrs nestrādā? |
|
Iet uz forumu: |