Apskatīt tēmu
No lūžņa par moci... (360)
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 14-06-2015 10:50
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Jāsāk ar to, ka projektiņš absolūti nepretendē uz restaurācijas goda pjedestālu. Plāns ir sakopt un atgriezt uz ceļa kārtējo lūzni. Kā arī stipri vien jārespektē īpašnieka naudas cūciņas biezums. Krietnāku laiciņu atpakaļ ienācās reanimācijas projektiņs. Sākotnējā versija bija sakrāsot piečibināt un viss. Pēc paviršas apskates nācās tomēr no šādas pieejas atrunāt. Pārāk daudz kohozniecisku elementu un tehnisku defektu lai to tā atstātu. Pirmais darbs bija sameklēt trūkstošās detaļas. Šo to samontēju, taču drausmīgās metinājuma šuves nolika visus darbus uz pauzes. Vēl vairāk sāka viss nepatikt, kad sāku pārbaudīt rāmja ģeometriju- Riktīgi "greizie rati". Tā kā mocītis pec īpašnieka teiktā, ir mantojums no vectēva, jeb citiem vārdiem sakot, dzimtas īpašums un relikvija, nolemts spītīgi reinkarnēt esošos dzelžus. Salieku butaforiju un tiek izsaukts Csdd pārstāvis uz NR salīdzināšanu. Vienlaicīgi saņemta atļauja veikt remontdarbus tiešā rāmja numura tuvumā. Ejam legālo ceļu. Turpinājums sekos... |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 14-06-2015 21:41
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Nedaudz naudas un čaklas rokas, tad viss būs kārtībā. |
|
|
morgans |
Ziņojums ievietots 14-06-2015 22:19
|
Veteran Member Ziņojumi: 615 Pievienojies: 12.11.12 |
Drusku sasmējos ''nedaudz naudas'' bet tā jau būs atkal skaists mocītis! |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 15-06-2015 10:52
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Arī smaidu par -nedaudz naudas- Tas ievelk un tad jau maks atverās un viss notiek |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 15-06-2015 22:05
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Kas sākts, to jāpabeidz! Pēc formalitāšu nokārtošanas sākas butaforijas izārdīšana un rāmja čekošana. Stūres statnis greizs, citas lauku šķūninga elementu vietas arī īpaši nepriecē. |
|
|
Juris2 |
Ziņojums ievietots 15-06-2015 23:13
|
Member Ziņojumi: 63 Pievienojies: 24.03.15 |
"Kā arī stipri vien jārespektē īpašnieka naudas cūciņas biezums." Pēdējās bildes skatoties....augstāk minētais laikam netiks ņemts vērā Priekš sevis protams , bet ja priekš kāda tas jadara ir ..... Tad motivācijai palīdz tikai ($) |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 17-06-2015 22:53
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Kauja turpinās! Iegādāts donora rāmis un flekša ripas. Kamēr rāmis stendā sākas protezēšanas un mērīšanas darbi. apzinātas visas plaisas, bojātas vītnes un citas lietas. |
|
|
Max |
Ziņojums ievietots 19-06-2015 09:24
|
Junior Member Ziņojumi: 49 Pievienojies: 20.07.12 |
Cepur Nost! |
|
|
rechijs |
Ziņojums ievietots 19-06-2015 11:31
|
Senior Member Ziņojumi: 254 Pievienojies: 27.12.13 |
Jā, tur ne tikai cepuri nost... Darba vēl daudz un dikti... Bet izskatās daudzsološi |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 22-06-2015 09:34
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tālāk seko rāmja bojāto elementu nomaiņa. Kāpšļu caurule pārmetināta un nodrošināta pret vēstures atkārtošanos. Šasijas nr vieta noslīpēta, pārmetināta pa jaunu un ļoti tuvu oriģinālajai formai noslīpēta pa jaunam. Kā par brīnumu, izdevās tik precīzi, ka netika aizskarts neviens cipars. Tālāk maratons ar trūkstošo fragmentu izgatavošanu un iemetināšanu savās vietās. Gandrīz visi bleķi bija ar kaut kādiem defektiem.Trūkstošie fragmenti izgatavoti no jauna, iemetināti savās vietās un pieskrūvēti savās vietās. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 27-06-2015 22:22
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Turpinājumā vēl viena čupiņa bilžu ar protezēšanas darbu norisi. sānu bleķiem no iekšpuses sāpīgajās- lūztošajās vietās uzmetinātas smalkas stiprības šuves. Kad process beidzies, laiks jau trešajam melnajam salikumam. Viss der savās vietās. Kopā ar motoru un jaunajiem izpūtējiem viss salāgots. Beigās vēlviena paviršā ģeometrijas kontrole. Secinājums: var jaukt ārā, apstrādāt un dot krāsot. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 01-07-2015 23:34
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Vēl pēdējie protezēšanas darbi un ver nosūtīt vienu daļu detaļu uz pulverkrāsu, bet otru daļu uz autokrāsotavu. |
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 01-07-2015 23:42
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
Man patīk trešā bilde, tā ar sniegu kka jūtu, ka tas mocīts sen jau sapucēts un slīpē LV ceļus |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 02-07-2015 09:13
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Nebūs taisnība vis. Šis projektiņš velkās jau vairāk kā pus gadu un esmu saņēmies to finišēt tuvāko pāris nedēļu laikā. Bildes tiek liktas ar stipru nokavēšanos. Turpmāk būs pašvakāk ar ilustrācijām jo elektronikas liktenis bija nolēmis ka jānosprāgst telefona sd kartei- pirmo reizi šāds joks. Liekot detaļu bildes zināju ka būs jautājumi. Es gan gaidiju vēlvienu un āķīgāku. |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 02-07-2015 13:14
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Man viena sd karte atkopās vienkārši pati no sevis.. bija mirusi neviens lasītājs un neviens aparāts viņu neredzēja un nespēja lasīt, domāju ka kaput un iemetu atvilknē pēc ilgāka laika kļūdas pēc ieliku lasītājā un hopā.. viss strādā.. neuzticami tie štrunti diemžēl. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 10-07-2015 09:40
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Par spīti Tūrista optimistiskajam komentāram karte pat netaisās atdzīvoties, tad nu jāsaīsina apraksta garums un bilžu skaits. Kad sakrāsotās detaļas mājās, var rušināties tālāk. Pakaļējā dakša tiek pie jaunām buksēm un ass. Kā jau iepriekš ticis darīts, arī par eļļas rievu iegriešanu nav piemirsts. Priekšējā dakša arī tiek pie jaunām buksēm un blīvslēgiem. Tā kā štoki viegli svītraini, tie apslīpēti. No elektrosistēmas arī palieku gauži maz. Tradicionālā vape un visi vadi jauni. Šķiet, "purniņa" montāžas pareizākā secība ir salikt plauktus, ievilkt štokus, visu nofiksēt un tad lai saliktu luktura korpusu, augšu atkal noņemt nost. Vismaz garantija, ka viss derēs savās vietās un nebūs jāčakarējās ar svaigi krāsotajām detaļām. |
|
|
rechijs |
Ziņojums ievietots 10-07-2015 18:34
|
Senior Member Ziņojumi: 254 Pievienojies: 27.12.13 |
nu jau sāk izskatīties cerīgi un vispār pēc moča |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 13-07-2015 22:19
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tā kā mocītis paredzēts braukšanai nevis pūdēšanai aiz dīvāna. Ar pāris caurumiem tiek piesmieta stūre- stiprinam pagriezienu slēdzi. Viens caurums vadiem, otrs kur iegirezt vītni skrūvītei. No visām malām savilktos vadus salieku korpusā lai pēdējo reizi pārbaudītu visu detaļu saderību- izskatās, kļūdu nav. |
|
|
Spiker |
Ziņojums ievietots 14-07-2015 07:41
|
Member Ziņojumi: 104 Pievienojies: 03.08.14 |
Tajos vados, vieta pašam lukturim atradīsies? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 03-08-2015 21:02
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Lukturim vieta atradīsies. vadus tā tīšām saliku- bildes pēc. Turpinājumā ieskats vadiņu tapšanas procesā. Riteņi sakopti un atstāti dzimtie. Apstrādātas rūsējušās riepu bortu vietas. sakomplektēti ar riepām, kamerām un jauniem gultņiem kā arī melnam mocim piestāvošām baltajām malām. Arī sēdeklis sakopts oriģinālais. Cik nu ilgi tas vecais porolons izturēs, tik izturēs. Jā, pēdējo bildi mociju forumā reizes piecas un principiāli- pievienojās tikai, kad samazināju līdz 150 kb. Labojis Kaarlis uz 03-08-2015 21:08 |
|
Iet uz forumu: |