Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 5

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Pagrieziena relejs un citas štelles!
Spiker
Sveiki!

Šajā vasarā patiešām daudz nobraukts un ir viena liela sāpe, kuru nu nekādi neizprotu! Tātad pagrieziena relejs. Braucot jebkurā ātrumā, un vienalga ar kādiem apgriezieniem pagrieziena rādītāji vienkārši izdziest. Tikko ieslēdzot viss strādā labi, bet jo ilgāk viņi deg, jo blāvāki paliek, līdz vispār nedeg. Relejs ir oriģinālais 12 V no mūsu laikiem. Tika arī iegādāts jauns - žiguļa, bet bez izmaiņām. Kā arī ieslēdzot pagriezienus, sāk arī mirgot tuvās gaismas. Nelādē? Itkā kontrollampa nedeg, kā arī aķis ir jauns. Kā arī varbūt varētu ieteikt, tad kādi pagrieziena releji būtu tie labākie!

Otrs jautājums. Kā jūs atjaunojat lukturu reflektorus?
 
AldisK
Kaut kā izklausās, ka pagriezienu lukturiem nav kārtīgas masas. Tāpēc strāva meklē kur tā masas ir, un cauri lielo lukturi ir atradusi..
Reflektoru ir vērts atjaunot, ja tas ir ļoti rets variants, un nav dabūjams. Citiem vienkāršāk un lētāk nopirkt jaunu.
Es te kādreiz atajunoju 354 reflektoru palasies.
www.jawaklubs.lv/...read_id=23
 
Rich
Es savai 634 arī uzliku Žiguļa (jaunu par 2p 50kSmile) pagr.releju, darbojas nevainojami. Vaina ir citur, iespējams kā Aldis raksta varētu būt massas vaina.
 
Spiker
Par to masu ir vērts padomāt, ņemot vērā to, ka priekšējie štoki, kuros lukturi stiprinās ir ietērpti gumijās. Varbūt ir vērts no katra pagrieziena luktura vilkt atsevišķu masas vadu, un vieta kur stiprināt šo vadu ir paredzēta.

Pagrieziena lukturi ir vieni no pirajiem, kas nāca - ne vienkārši apaļie... un tiešām nav labā stāvoklī.... Ja kādam ir ko piedāvāt, ar prieku iegādāšos...
 
Kaarlis
Diezgan daudzi ir uzrāvušies uz joku, ka pēc mocīša pārkrāsošanas un remonta zūd masa starp priekšējo dakšu un rāmi. kaite ārstējama ievelkot masas vadu starp attiecīgajiem mezgliem.
 
AldisK
Cik man ir bijusi darīšana, gan pirmajiem, gan nākošajiem pagriezienu lukturiem ir nākuši divi vadi. Tā arī savām jawām esmu uzlicis, masu pievienojot tur kur tā 100% ir. Tāpēc man nekādu problēmu nav bijis.
Ja atmiņa neviļ, tad pirmajiem pagriezieniem lampas masa vispār nav kontaktā ar pagrieziena kātu un tur nu masa nebūs ne uz krāsas ne zem krāsas. Masas vadam ir speciāli izveidots kontakts.
 
Rich
Spiker rakstīja:

Par to masu ir vērts padomāt, ņemot vērā to, ka priekšējie štoki, kuros lukturi stiprinās ir ietērpti gumijās. Varbūt ir vērts no katra pagrieziena luktura vilkt atsevišķu masas vadu, un vieta kur stiprināt šo vadu ir paredzēta.

Pagrieziena lukturi ir vieni no pirajiem, kas nāca - ne vienkārši apaļie... un tiešām nav labā stāvoklī.... Ja kādam ir ko piedāvāt, ar prieku iegādāšos...


Es vilku katram pag.lukt.jaunu masas vadu.
Varu piedāvāt divus (arī apaļie), par stāvokli jāspriež pašam, jo prasības ir dažādas. Man šķiet tīri tā neko...Cool
 
Spiker
Ja paši stikli nav plīsuši skrūves vietā, tad jau viņi ir vairāk nekā labi! 3 no visiem 4 jau esmu līmējis. Varam kaut ko Siguldā sarunāt! Pabraukāties man ļoti patīk! Grin

Masa tur ir, jo gumija nāk tikai apakšējā daļā! Ja viņas nebūtu tad nedegtu nemaz, bet cik un kā tur ir tā masa tas ir labs jautājums. Būs brīvs brīdis novilkšu vadu jaunu, tad redzēšu vai ir uzlabojumi. Priekšējam lukturim ir vilkts atsevišķs masas vads uz vietu kur 100 % ir masa un viņš mirgo līdzi pagriezieniem.

Aizdomas ir, bet ļoti negribas mest akmeņus VAPES lauciņā.
Labojis Spiker uz 18-08-2015 23:33
 
Kaarlis
Lai noskaidrotu iemeslu nebūs citu variantu kā ņemt rokā testeri un mērīt iesākumā spriegumus pa + ķēdi, ja tur viss=ok, tad tad jau ķerties pie masām.
 
Spiker
Šodien savilku masas vadus. Nav nekādu uzlabojumu. Rīt būšu Ventspilī, tad arī mērīšuz ar testeri. Šodien atklājās viena lieta! Stipri uzgāzējot pagriezieni sāk strādāt, bet švaki un nevienmērīgi. Gaisma arī blāva, bet uzgāzējot paliek spoža. Pēc mērījumiem visam jābūt skaidrām. Masa jau tagad atkrīt, jo katram gaismeklim masa ir pieslēgta gandrīz kā pie paša akumulatora.
 
Kaarlis
Ja masas atkrīt, iespējams sprieguma kritums kādā punktā pa plusa ķēdi un vēl varbūt pats aķītis taisa pigorus. Uz temperatūru un spriegumu ļoti reaģē oriģinālais pagrieziena relejs kam iekšā siltuma kontakts.
 
Spiker
Kādu releju, Kārli, tu ieteiktu?
 
konuss
jeb kuru,jaunu.
 
Spiker
Paldies, Konuss! Man kā cilvēkam, kuram reāli ir minimāla sajēga par relejiem un viņu uzbūvi, šī bija ļoti izsmeļoša atbilde. Nopirku jaunu žiguļa releju ar 3 spailēm, tādiem pašiem parametriem, kā oriģinālam, bet rezultāts ir 0.
 
Kaarlis
Der no jebkuras vecākas paaudzes automašīnas. parasti relejam ir trīs spailes un pie tām apzīmējumi 31- masa, 49- + un 49a izeja. Releja maiņa situāciju neglābs ja būs nekārtības pārējā elektrosistēmā.
rm1-d.jpg flash2a.jpg

Labojis Kaarlis uz 20-08-2015 09:30
 
Spiker
Paldies, Kārli, par izsmeļošu atbildi.

Ar prieku paziņoju, ka viss strādā! Kas par vainu bija, nepateikšu! Izgāju cauri visai shēmai pārbaudīju visus savienojumus, visi itkā bija ok, bet tik un tā pārspraudu un iztirīju! Strādā gan ar veco releju gan jauno! Varbūt kautkur nebija kontakts!

Pie reizes arī VAPI pamērīju. Bez gaismām, 13, 4 V, ar visām iespējamiem patērētājiem 12,8. Akumulators bez patērētajiem un, protams, izslēgtu dzinēju 12,4 V...

Tākā viss uz doto momentu ir o.k.
 
Iet uz forumu: