Apskatīt tēmu
Lappuse 1 no 2: 12
|
jawa 638 ātrumkārba.
|
|
lazy12 |
Ziņojums ievietots 04-03-2014 23:30
|
Newbie Ziņojumi: 3 Pievienojies: 04.03.14 |
Nesen dabūju jawu 638 no 15 gadīga puiša pa lēto kurš nemācēja ne apieties ne braukt.Pabraucu laiku sāka lekt ārā 4ātrums ja ieliki tad vareja tikai uz līdz pusgazei pabraukt uz nelieliem apgriezieniem ,kamēr vispār vairs nelikās iekšā,pārējie gāja normāli bet lkm otrais vai tresas reti lēca laukā zem slodzes(divatā braucot).Tg nāk sezona domāju sataisisu lai iet. izsjaucu jawas 638 motoru un secinaju ka ir taka nodilusi daksina(tiesi ieloka gals itkā taisni novilets itkā vispār tāda nebūtu),saliekta tas asite,un dedzis pirmā ātruma zobrats(nezina ka bet vins bij otrādāk ielikts kārba).tg mēģināšu līdz sestdiena dabut jaunu kārbu(protams dakšiņas arī utt).Jautājums tāds ja es ielieku man defekti pēc laika nebūs tādi paši.Tiko forumā lasīju ka chalitim bij līdzīga problēma,un ieteica nosaibot kārbu.Vajag nevajag šajā lietā esmu iesācējs,un gribas salikt tā lai vēlreiz nau jaujauc pušu.Iesakiet ko man darīt un kā?
Labojis lazy12 uz 04-03-2014 23:41 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 04-03-2014 23:58
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Kārbas, bloki un kulises savā starpa atšķiras pec izmēriem. Plika detaļu maiņa līdzinās loterijai, kur var arī nepaveikties. Ja pašam saprašanas nav, labāk meklē kādu kas var nodefektēt- atrast cēloņus un novērst sekas. |
|
|
lazy12 |
Ziņojums ievietots 05-03-2014 00:34
|
Newbie Ziņojumi: 3 Pievienojies: 04.03.14 |
Sk,paldies. |
|
|
Dezinfektors |
Ziņojums ievietots 05-03-2014 19:23
|
Member Ziņojumi: 111 Pievienojies: 31.05.12 |
Dod Kārlim jaukt |
|
|
lazy12 |
Ziņojums ievietots 05-03-2014 21:55
|
Newbie Ziņojumi: 3 Pievienojies: 04.03.14 |
Kārba jau ir izjaukta;p pats likšu kopā,un ir vēl kādam kāda ideja vai atbilde |
|
|
konuss |
Ziņojums ievietots 28-07-2015 12:22
|
Member Ziņojumi: 132 Pievienojies: 18.07.12 |
Nopirku kārbai jaunus adatgultņus,izņemu no kastītes,izrādās ka ar seperatoru,domāju,ka nav starpības un nekas ļauns notikt nevar.Gultņi NTN,varbūt kādam ir komentāri? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 28-07-2015 12:51
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Ir tādi likti, nekādu pretenziju pagaidām nav. Kad liksi kopā, rūpīgi izpēti vāŗpstu vai nav bojāts cementējuma slānis- tas arī tos gultņus nokauj. |
|
|
konuss |
Ziņojums ievietots 29-07-2015 17:34
|
Member Ziņojumi: 132 Pievienojies: 18.07.12 |
Jawu laikam,nevarētu salikt,no jaunām detaļām,jo izskatās ka nav divu vienādu detaļu.Lai saliktu motoru vajag kaudzi ar detaļām,kuras vajag savstarpēji salāgot,viena vārpsta lien adatniekā,brīvi,otra nelien,bet ja ir kaudze ar detaļām,tad visu var salikt. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 29-07-2015 17:45
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
To es bieži nevaru citiem ieskaidrot, ka jawas motors jāuzskata par kaudzi ar sagatavēm un tas, ka viņš sastāv no 5 zobratiem un padsmit skrūvēm nenozīmē ka tur nav jāiegulda riebīgi daudz darbastundas. |
|
|
konuss |
Ziņojums ievietots 29-07-2015 20:51
|
Member Ziņojumi: 132 Pievienojies: 18.07.12 |
Interesanti,kā,viņi to dara,rūpnīcā,arī piemeklē? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 12-10-2015 12:34
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
parādijusies ir ķecerīga doma par kulises uzbūvi un kārbas darbību. Tā arī līdz galam neesmu izpratis otra neitrālā stāvokļa ideju un nepieciešamību pēc tā. Tīri funkcionāli nekad to neesmu izmantojis. Gluži pretēji. Dažkārt tizlāk slēdzoties no 3 uz 4 ātrumu sanāk ka iekrīt neitrālajā.Tas traucē forši braukt.Gribētos apsvērt domu par tā likvidāciju- likvidēt kulisē lieko robu. Kādas būtu jūsu domas? Par vai pret un pamatojums. |
|
|
aigars |
Ziņojums ievietots 12-10-2015 13:39
|
Senior Member Ziņojumi: 317 Pievienojies: 14.02.12 |
Es par, pamatojumu jau Tu uzrakstīji! |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 12-10-2015 21:45
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Kaarlis rakstīja: parādijusies ir ķecerīga doma par kulises uzbūvi un kārbas darbību. Tā arī līdz galam neesmu izpratis otra neitrālā stāvokļa ideju un nepieciešamību pēc tā. Tīri funkcionāli nekad to neesmu izmantojis. Gluži pretēji. Dažkārt tizlāk slēdzoties no 3 uz 4 ātrumu sanāk ka iekrīt neitrālajā.Tas traucē forši braukt.Gribētos apsvērt domu par tā likvidāciju- likvidēt kulisē lieko robu. Kādas būtu jūsu domas? Par vai pret un pamatojums. Domāju, ka ideja ir, lai moci varētu paripināt kur tas ir atļauts un ir izdevīgi. Pēc tam ātri atkal ieslēdzot 4 ātrumā. Vienīgi pareizs spriedums: cik mēs to izmantojam? Braucot ar moci es to praktiski neizmantoju. Mašinā braucot uz darbu es to gandrīz katru dienu izmantoju, 70km maršrutā braucot uz darbu un atpakaļ noripinu vismaz kādus 3-4 km. |
|
|
Peteris |
Ziņojums ievietots 13-10-2015 09:37
|
Senior Member Ziņojumi: 228 Pievienojies: 15.02.12 |
Es, personīgi šo fīču izmantoju un savam mocim negribētu to amputēt ! |
|
|
Rich |
Ziņojums ievietots 13-10-2015 13:46
|
Moderator Ziņojumi: 503 Pievienojies: 25.06.13 |
Es arī, un nekad nav traucējusi pie pārslēgšanās. |
|
|
PinkuJanis |
Ziņojums ievietots 13-10-2015 15:02
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 11.08.12 |
Man patīk ripināties neitrālajā un lietoju. Braukājot pa Rīgas trafiku noder. Bet kā opciju var piedāvāt pēc individuļa pasūtījuma tiem, kas nelieto... |
|
|
cyprus1 |
Ziņojums ievietots 13-10-2015 22:34
|
Member Ziņojumi: 78 Pievienojies: 01.05.13 |
Kādreiz par to arī tiku domājis.Ideja sekojoša-slēdzoties no 3.uz 4. ātrumu neitrālais varētu nebūt,opcija kas neļauj palikt neitrālajā bet ieslēdzas 4., bet no 4. uz 3.noderētu.Iemet neitrālajā un tad pēc apstākļiem-vai nu uz augšu vai leju. Drusku fantastiska ideja. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 22-10-2015 21:00
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Ok, lietotāju viedoklis skaidrs. Domas dalās gandrīz uz pusēm- vieniem patīk otriem nē. Tā kā konkrētais uzsāktais projekts nebūs ielas braukšanai bet gan sportiskākam mērķim, "N" stāvoklis likvidēts sekojošā veidā kā pievienotajā foto. Iespējams, tas līdzēs samazināt iespēju kļūdīties un tādejādi taupīs kādu sekundi trasē. Neiztrūkst arī ass nostiprināšana kulises centrā. Žēl tikai ka izpalika kāds tīri tehniska spečuka komentārs. |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 23-10-2015 14:27
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Piedod, lai ko komentetu jaiedzilinas, jazimee. Es par to domāju, bet neesmu veel tik dzinējus salicis ideāli lai varētu improvizēt! Cīnos lai vispār viss darbotos labi, gan kādreiz tam pieslegsos, tagad laiks ierobežots! Atvainojos par kļūdām,planšetes dzīvo savu dzīvi |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 13-04-2016 19:03
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Tavam jautājumam grūti pieslēgties,kā tu zini ka kārba karst,ja karsts ir viss dzinējs? Karst var ja par stingri nošaibota,bet tad jau drīz tā būtu izjukusi! |
|
Lappuse 1 no 2: 12
Iet uz forumu: |