Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Korozija
Klavsk
Labdien.
Tā nu ir sanācis, ka ieguvu savā īpašumā 638 Jawiņu plānoju to restaurēt, taču ir viens, bet bākā ir korozijas pēdas, ir tāda kā sarkana noaugusi visa iekšpuse. Vēlējos jautāt kā to likvidēt, varbūt kādam ir bijis, kas līdzīgs.
 
morgans
Ja nav baigais slinkums pārvieto savu tēmu uz sadaļu"sarunas par tehniskām lietām''. Par bākas mehānisku attīrīšanu paskaties video Kurzemnieku izpildījumā.
Šeit no 3.min.YouTube Video
 
Klavsk
Šādi jau esmu mēģinājis, bet neteiktu, ka rezultāts ir ļoti labs.
 
Klavsk
Varbūt tomēr kādam ir kāda ideja?
 
Dezinfektors
Es šo problēmu atrisināju visvienkāršākajā veidā- nopirku citu bāku.
 
cyprus1
Ar tiem pašiem akmeņiem tikai pieliet bremžu eļļu,ne ūdeni.Labāk padomju ražojuma BSK,saēd rūsu.Akmeņus pēc iespējas cietākus,labāk granīta.Dolomīta neieteiktu,jo ir mīksti un veidojas tāds kā miltu pārklājums.
Ja ņemies ar tehnikas atjaunošanu jābūt baigajai pacietībai,ne vienmēr viss notiek ātri un viegli.
 
oilmaster
Atkarībā no modeļa. Citreiz sanāk vienkāršāk atrast, nopirkt citu, nerūsējušu bāku.
Labojis oilmaster uz 03-02-2016 17:48
 
Klavsk
Varbūt kādam ir šāda bāka? Protams bez korozijas pēdām. Labprāt iegādātos.
3713578.jpg
 
aivarsz
oilmaster rakstīja:

Atkarībā no modeļa. Citreiz sanāk vienkāršāk atrast, nopirkt citu, nerūsējušu bāku.


Piekrītu Oilmaster. Pie tam, neredzu ne mazāko problēmu iegādāties 638 bāku normālā skatā. Tā akmensterapija, atkarībā, protams, no korodētības pakāpes varētu būt nosacīti iedarbīga. Pie nelielas korozijas iezīmēm, bez milzu plēksnēm, varbūt ir pietiekama rūpīga paskalošana ar kādu ķīmisku rūsas atbrīvotāju: WD-40 vai k-ko līdzīgu. Pēc tam, ar, piemēram, benzīnu, rūpīgi izskalojot.
 
treners
Es esmu tīrījis bākas ar granīta šķembām, bāku piestiprinot pie betona maisītāja, var attīrīt tikai ne jau 5 minūtēs. Pēc tam ieteicams iekšēji oderēt ar tam paredzētu krāsu, piemēram, šo:
www.motoren.sk/...il/2093/51
vai šo, vai citu.
www.oldtimergarage.eu/...ts_id=3503
Nopērkot citu 638 bāku, pirms krāsošanas pārbaudi vai nav sūce pie aizmugurējā kronšteina - diezgan izplatīts defekts.
Labojis treners uz 03-02-2016 19:05
 
Klavsk
Paldies noteikti ņemšu vērā.
 
Klavsk
Varbūt kādam tiešām ir aizķērusies kāda, vai arī ir zināms kāds kam ir šāda bāka?
 
Dalgo
Latviski to laikam sauc par: "Materiāls un darbs dirsā" ..

Varam paslavēt Eiropas zaļo domāšanu un šodienas degvielas kvalitāti..

content32-foto.inbox.lv/albums/d/danston/Jawa-350-634/IMG-4735.sized.jpg
content32-foto.inbox.lv/albums/d/danston/Jawa-350-634/Screenshot-fr.sized.jpg
 
Juris2
biežāk jābrauc Grin , bet ja nopietni tad jēlej 98 benzīns...
 
Laacis_ar07
I ko tur līdi?tagad redzi kā??Grin Bet ja nopietni izskatās ka eļla arī tur nav tikusi,
Tas eļošanas caurums aiztaisās ciet ar blīvslēga malu,tādēļ es blīvslēgam pret to eļošanas carumu ieslīpēju robu.
Bet brīnums nekāds,pēc divu nedeļu nebraukāšanas noņēmu 360 vienu stobru,,virs virzuļa(kurš to laiku bij lejas pozīcijā) uz čaulas izveidojušies rūsas punktiņi,toties pārejais priecē, pa 1000t.km.(pēc slīpēšanas)gredzeni nav padiluši ne kriksi!Shock
 
Dalgo
Eļļa tur it tik cik pēc grāmatas jābūt.. un nedz blīvslēgu dēļ tur kaut kas eļļosies ievērojami mazāk. Jo arī no rūpnīcas tur nekādas manipulācijas ar blīvslegiem netika darītas. Šeit bija nostāvējis mēnesi un tāds rezultāts Sad
 
gacans
Nācās jaukt vaļā motoru kuram sezonas sākumā bija restaurēta kloķēne,vasara nobraukta,ziema nostāvējusi,un ko mēs redzam,kloķene ar rūsas punktiem...... ,tas spirta piejaukums benzīnam dara savu ....
 
aivarsz
Juris2 rakstīja:

biežāk jābrauc Grin , bet ja nopietni tad jēlej 98 benzīns...


98 benzīns arī nebūs brīnumzāles. Jā, nav tur tas rapša spirts klāt. Bet, vismaz Latvijas apstākļos, ievests tiek viszemākā oktānskaitļa benzīns, lai samazinātos akcīzes nodokļa maksājums, un pēc tam, tas oktānskaitlis tiek celts augšā ar ķīmijas palīdzību, kas, tieši tāpat, kā Rapsis, dara to degvielu dikti sausu. Tādas ir baumas, kas attiecas uz Statoil, Neste, Virši A iegādājamo degvielu. Vēl ir baumas, ka Lukoilā tas stāvoklis esot labāks. Bet, arī tā vairs īsti nebūs taisnība. Jo, kopš Lukoil sistēma ir mirusi, un atlikušie benzīntanki ir, galvenokārt, pagaidu franšīzes (max 4 gadi) uzņēmumi, kuriem ir dažādi īpašnieki, un degvielas iepirkumi arī ir no dažādiem piegādātājiem. Dinaz? Varbūt.

Tam 2T motoram, iespējams, visvairāk varētu patikt muciņa garāžas stūrī, kas piepildīta ar Latgales radu sarūpēto šķidrumu no abām kaimiņvalstīm, kurp šamējie bieži dodas ekskursijās pakaļ dažādiem suvenīriem. Šķidrajos suvenīros tur Rapša nav. Mazāk arī nodarbojas ar pārmērīgu oktānskaitļa palielinātāju pielietošanu, jo akcīzes nodokļa samazināšana arī tā īsti nav nepieciešama. Tādas pārdomas. Vēl jau Latvijā sāk atgriezties SHELL. Bet, kas tur lācītim vēderā, kas zin?
 
aivarsz
Klavsk rakstīja:

Varbūt kādam ir šāda bāka? Protams bez korozijas pēdām. Labprāt iegādātos.


Paskaties brālīgo forumu. Jauna, pa 40 Eur Daugavpilī. Bet būs jāpārkrāso.
www.retrojawa.lv/...post_21710
 
Dalgo
Paturpinot tēmu par begtajiem gultņiem..

te kadrs pirms motora izjaukšanas:

YouTube Video


Pie vainas par 95% bija centra gultnis.
Sānu gultņiem bojājumi bija ļoti minimāli, savukārt centra gultnis izskatās šādi:





Un tas viss viena mēneša stāvēšanas laikā, piebildīšu ka tika braukts 90% ar Nestes 95 benzīnu..

Nu jau vietā ir ielikti jauni gultņi, un šoreiz centrinieks piesmērtēts pilns ar gultņu smēri. Tai smērei tur vajadzētu dzīvoties ilgi, ilgi!

Kā ar šo cīnīties turpmāk? Liet tikai 98to un ceret ka kondensāts neveidojas.. varbūt pieturēties pie bagātīgākas eļļas proporcijas..? Sad
 
Iet uz forumu: