Apskatīt tēmu
Jawa 360, 1968. gads
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 06-12-2015 13:53
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Pazīstot tevi,izbrīna,ka pats netiki ar -problēmu- (?) galā. |
|
|
Spark |
Ziņojums ievietots 07-12-2015 10:15
|
Member Ziņojumi: 84 Pievienojies: 28.02.13 |
Bet cik daudz vērtīga uzzinājām par rāmja ģeometriju! |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 07-12-2015 12:44
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Apsolut i piekrist ! |
|
|
Spark |
Ziņojums ievietots 26-12-2015 11:13
|
Member Ziņojumi: 84 Pievienojies: 28.02.13 |
Īsi pirms svētkiem ienāca cinkot atdotās daļas: Priekšējās dakšas štokiem bronzas bukses, jauni blīvslēgi: Pirmie nokomplektētie mezgli, hroms baudāms tikai lielākā distancē: |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 02-02-2016 22:08
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Te nu stāsta turpinājums. pakaļas dakša šķībi tieši tā kā aprakstija Aigars. Bez tam arī vērpta. Rāmja caurule liekta un rāmja priekša arī vērpta. Diezgan labs jājiens taču rezultātā asis sakrīt gandrīz uz milimetriem. |
|
|
Spark |
Ziņojums ievietots 04-02-2016 10:38
|
Member Ziņojumi: 84 Pievienojies: 28.02.13 |
Pirmoreiz vērpumu vizuāli fiksēju, kad pārsteidza šķībums, kādā rāmī "sēdēja" dzinējs. Nākamā bija rāmja priekšējā daļa, ar dakšas kronšteinu - šuve nedaudz atrauta, visa trapeces formas detaļa paliekta pa labi. Un tad vēl aizmugures dakša, kuru nepamanīju. Ar šādi vērptu rāmi nobraucu ap 2000 km, braukts tas bija arī iepriekš. It kā mocis iet, nevibrē, nepeld, riepas asimetriski nedilst, "vaig tik braukt". Tomēr kaut kas liek neatstāt šo visu, kā ir bijis iepriekš. Tāpēc mēs tiecamies uz perfekciju. Uztveriet šo ierakstu kā publisku pateicību Kārlim. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 06-02-2016 23:10
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Nu, Spark. ja ne tavs rāmis, nez kad es vēl būtu šito stendu dabūjis gatavu. Tik ar manu slimošanu uz mēnesi ievilkās. Toties tagad prieks darboties. Arī vienu nejawas rāmi jau izvērpu un ieriktēju savērptu dakšu. To ka velk jau varēja īpaši arī nejust ja riteņi ieregulēti puslīdz uz vienas ass. Riepas dilums arī var parādīties pēc vairākiem tk km. Tad kad riepa jau tuvu beigām. |
|
|
Spark |
Ziņojums ievietots 20-02-2016 19:01
|
Member Ziņojumi: 84 Pievienojies: 28.02.13 |
Pirmās krāsotās daļas: Salikta hidraulika: |
|
|
Spark |
Ziņojums ievietots 04-03-2016 23:37
|
Member Ziņojumi: 84 Pievienojies: 28.02.13 |
Lēnām top: |
|
|
rechijs |
Ziņojums ievietots 05-03-2016 08:34
|
Senior Member Ziņojumi: 254 Pievienojies: 27.12.13 |
Tad jau uz atklāšanu būs gatavs, ne? |
|
|
Spark |
Ziņojums ievietots 05-03-2016 12:05
|
Member Ziņojumi: 84 Pievienojies: 28.02.13 |
Tad jau uz atklāšanu būs gatavs, ne? Virzamies uz maksimumu. Šai Jawai, salīdzinot ar iepriekš skrūvētiem motocikliem (Urāls un IŽ's), ir vairākas priekšrocības tieši atjaunošanas procesā - detaļas iegādājamas Rīgā, pie Raimonda; detaļu precizitāte - mocis skrūvējas daudz vieglāk un ātrāk. |
|
|
Spark |
Ziņojums ievietots 07-03-2016 21:56
|
Member Ziņojumi: 84 Pievienojies: 28.02.13 |
Skrūvju stāsts - iegādāts nerūsējošo skrūvju komplekts, ar marķētām galvām: Pēc virpotāja: Galvas kļuvušas plānākas, toties skats daudz labāks. Pievilkšanas slodzi arī iztur - pārbaudīts aizmugures amortizatoros. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 07-03-2016 22:32
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Nu te gan nesaredzu starpību. Savirpotās ir pat tālākas no autentiskajām kā pirktās. Vispār der atcerēties ka te figurē nenopērkamie izmēri: 12, 14, 16 , motora skrūves arī ar pasmalku vītni. Neviena skrūve nav pulēta un ar slēgtu uzgriezni. Tas tā, kam māte kam meita. |
|
|
rechijs |
Ziņojums ievietots 07-03-2016 23:10
|
Senior Member Ziņojumi: 254 Pievienojies: 27.12.13 |
Diezgan orģināla pieeja RESPECT |
|
|
aigars |
Ziņojums ievietots 08-03-2016 10:20
|
Senior Member Ziņojumi: 317 Pievienojies: 14.02.12 |
Tām nerūsošām skrūvēm ir nelaba vaina - pēc cītīgākas saskrūvēšanas , man ir pāris reizes gadījies , ka nenāk vairs vaļā normālā veidā! Tad atlika tikai nenormālais veids...Tās arī bija saistītas ar motora un bagažnieka stiprināšanu. Aigars. |
|
|
Spark |
Ziņojums ievietots 20-03-2016 21:27
|
Member Ziņojumi: 84 Pievienojies: 28.02.13 |
Tik tālu ir: Ir veikts testa brauciens no mājas līdz garāžai (~ 1 km). Tur, plašākā telpā, tiks pieskrūvēti lielo laukumu bleķi, kas istabas šaurībā noteikti apskrāpētos. |
|
|
rechijs |
Ziņojums ievietots 20-03-2016 22:02
|
Senior Member Ziņojumi: 254 Pievienojies: 27.12.13 |
Sīkumi jau vien palikuši |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 22-03-2016 07:28
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Uz lieldienām jau varēs izkāst,bez skates,,, bet tāpat pa mazajām ielām! |
|
|
andrys |
Ziņojums ievietots 22-03-2016 09:10
|
Senior Member Ziņojumi: 232 Pievienojies: 09.06.15 |
Kaarlis rakstīja: Nu te gan nesaredzu starpību. Savirpotās ir pat tālākas no autentiskajām kā pirktās. Vispār der atcerēties ka te figurē nenopērkamie izmēri: 12, 14, 16 , motora skrūves arī ar pasmalku vītni. Neviena skrūve nav pulēta un ar slēgtu uzgriezni. Tas tā, kam māte kam meita. Ar slēgtajiem uzgriežņiem jābūt uzmanīgam, tās ir tikai dekoratīvs elements. Par to stiprību vēl zinātnieki strīdas. Manuprāt, tādos mezglos, kā amortizatora stiprinājums, jāizmanto nepārveidotas bultskrūves ar salasāmu marķējumu un attiecīgi uzgriežņi. Pie piekasīga TA inspektora var būt ziepes, lai gan te ir mums savs labums-lielākā daļa Latvijas TA apskates inspektoru vēl nebija dzimuši, kad pa Latvijas ceļiem brauca tikai Jawas u.c. padomijā ražotie moto TL. Līdz ar to TA darboņi pat nezina, kā tai Jawai jāizskatās un kā to, piemēram, iedarbināt, jo kikstartera opcija ir sveša. Blakus forumā esmu redzējis, ka pat motora galvas tiek pieviktas ar slēgtajiem uzgriežņiem.... Nu nezinu, es atturētos tādas izmantot.... |
|
|
otomars |
Ziņojums ievietots 22-03-2016 19:08
|
Veteran Member Ziņojumi: 554 Pievienojies: 27.12.13 |
andrys rakstīja: Ar slēgtajiem uzgriežņiem jābūt uzmanīgam, tās ir tikai dekoratīvs elements. Par to stiprību vēl zinātnieki strīdas. Manuprāt, tādos mezglos, kā amortizatora stiprinājums, jāizmanto nepārveidotas bultskrūves ar salasāmu marķējumu un attiecīgi uzgriežņi. Pie piekasīga TA inspektora var būt ziepes, lai gan te ir mums savs labums-lielākā daļa Latvijas TA apskates inspektoru vēl nebija dzimuši, kad pa Latvijas ceļiem brauca tikai Jawas u.c. padomijā ražotie moto TL. Līdz ar to TA darboņi pat nezina, kā tai Jawai jāizskatās un kā to, piemēram, iedarbināt, jo kikstartera opcija ir sveša. Blakus forumā esmu redzējis, ka pat motora galvas tiek pieviktas ar slēgtajiem uzgriežņiem.... Nu nezinu, es atturētos tādas izmantot.... cezetai originali nak amishu skruuves sleegtaas |
|
Iet uz forumu: |