Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 3

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa 638 bezkontaktu aizdedzes uzstādīšana
Kaarlis
Patiesībā, ari izmaksas savas drošības garantijai ir gauži niecīgas. Arī vape uz 638 tais brīnumus- pārbaudīts dzīvē.
 
klimpa
Kads ir mēginājis šo uzlikt? Ja pareizi sapratu tad viņa regulē apsteidzes leņķi. https://vk.com/photo-7290659_393156733
 
Indriksons
klimpa rakstīja:

Kads ir mēginājis šo uzlikt? Ja pareizi sapratu tad viņa regulē apsteidzes leņķi. https://vk.com/photo-7290659_393156733


Lieta ļoti laba un spriežot pēc daudzajām atsauksmēm arī darbojas labi. Esmu ar viņiem sarakstījies par iespēju pielāgot VAPEi, bet diemžēl nav tik vienkārši. Uz dzimtā ģenerātora (strādā arī uz 6V) vajadzētu strādāt lieliski. Internetā ir atrodams softs ar ko pats vari koriģēt līknes. Kaut kad noteikti iztestēšu.
 
Kaarlis
man tie blociņi ir divi un abi neiet. Iespējams, nedraudzējas ar WW komutātoru, Nav bijis laika tālākiem eksperimentiem.
Starp citu, kas traucē vapes sensoram piemest galā pāris tranzistorus un pārveidot signālu? Iegūsi ideālu kombināciju: labu ģenerātoru un normālu dzirksteli ar apsteidzes korekciju.
 
Indriksons
Kaarlis rakstīja:

man tie blociņi ir divi un abi neiet. Iespējams, nedraudzējas ar WW komutātoru, Nav bijis laika tālākiem eksperimentiem.
Starp citu, kas traucē vapes sensoram piemest galā pāris tranzistorus un pārveidot signālu? Iegūsi ideālu kombināciju: labu ģenerātoru un normālu dzirksteli ar apsteidzes korekciju.


Nu redz, izrādās mēs domājam līdzīgi. Precīzi šādu jautājumu es viņiem aizsūtīju. Viņi atbildēja, ka jā var, bet problēma slēpjas pavisam citur. Lieta tāda, ka viņu algoritmam ir svarīgs signāla garums, un tam ir jābūt 60 grādi no kloķenes apgrieziena (kas atbilst modulātora spārniņa segmenta lielumam). Viņi rakstīja ka esot par to jau ne vienu reizi vien domājuši, bet Vapei tā arī nav pielāgojuši. Neviens jau neliedz Vapi izmantot tikai kā ģenerātoru, papildus pielikt modulātoru ar optisko sensoru, komutātoru un vizināties ar automātisku apsteidzes regulēšanu, bet tad zūd Vapes galvenā burvība, ka pat bez akumulatora un ar nosvilušu RR var braukt bez bēdu. Vienīgais var sakombinēt abas sistēmas ar iespēju viegli pārslēgties.
 
andrys
Sveicināti šajā diennakts laikā! Liekot 638-jai elektronisko aizdedzi ar optisko devēju un divizvadu spoli dzirkstele lec uz abiem katliem vienlaicīgi. 4-T dzinējam no tā nav nekādas skādes. 2-T it kā īsti zolīdi nav, atšķirības 2-T no 4-T visiem zināmas, ar standarta kontaktiem - katram katlam atsevišķi vajadzīgajā brīdī. Ložņājot krievzemes forumos nejauši uzdūros variantam ar diviem optiskajiem devējiem un diviem komutatoriem. Pa lielam var palikt tās pašas indukcijas spoles, jāpieliek viens lieks komutators un vadi. It kā vieta kur tos salikt atļauj... Jautājums: vai šo variantu kāds ir mēģinājis? Īstas pārliecības nav, lai gan kaut kā niez nagi tomēr to realizēt ... Smile
 
Kaarlis
It ka jau vistīrāk tas motoriņš darbojas ar ideāliem dzimtajiem kontaktiem. Pastāv teorija, ka tā liekā dzirkstele kaut kādos brīžos var traucēt. Veidojas pārsitieni motora darbībā. 2 devēju priekšrocība varētu būt arī katra cilindra atsevišķā regulēšanā gadijumā, ja kv nav precīzi 180 grādos. Visādi citādi neredzu vajadzības vadāt līdzi lieku svaru.
 
UgunsX
Man pēc bezkontaktu aizdedzes uzlikšanas parādījās tāds joks, ka dažreiz švakāk kurbulējot motors pielec uz otru pusi. Diezgan uzjautrinošs efekts no malas vērojot Grin Mēģināju dažādus regulējumus no 2.5 mm līdz 3.5, nekas nemainās, tāpat vienu reizi no 10 pielec otrādi ja vājāk kurbulē. Ar kontktiem tāds joks nebija.
 
andrys
Kaarlis rakstīja:

It ka jau vistīrāk tas motoriņš darbojas ar ideāliem dzimtajiem kontaktiem. Pastāv teorija, ka tā liekā dzirkstele kaut kādos brīžos var traucēt. Veidojas pārsitieni motora darbībā. 2 devēju priekšrocība varētu būt arī katra cilindra atsevišķā regulēšanā gadijumā, ja kv nav precīzi 180 grādos. Visādi citādi neredzu vajadzības vadāt līdzi lieku svaru.

Nu ja vaina tikai svarā, tad neredzu problēmu šo sistēmu realizēt dzīvē. Plusus un mīnusus Kārlis jau aprakstīja. +: 1.dzirkstele ar 2 opt.devējiem=dzirkstele ideāliem dzimtajiem kontaktiem (starp citu kuri regulāri jākopj). 2. Nav pārsitienu. 3. pieminētie 180 kloķenes grādi. Tagad - : 1.Lieks svars. Izskatās, ka rezultāts 3:1 SmileSmile Būs jāmēģina.
 
Kaarlis
Andrys: aizmirsi vel arī izmaksas un uzstādīšanu
Ugunsx: vienam tā bija, pie vainas izrādijās komutātors.
 
Indriksons
Man arī pāris reizes ir pielecis uz otru pusi ar VW komutatoru un holu, ja pareizi atceros tad arī tieši vāji kurbulējot.
Testa pēc ir iepirkts no Ukraiņiem aizdedzes komplekts ar optisko devēju, komutatoru un automatisko apsteidzes regulēšanas bloku. Tuvākā laikā jāpatestē, kas par zvēru.
 
Dalgo
Man gan vairāk izklausās ka Tev pārtraucējam (diskam ar izgriezumiem) caurumi ir nepareizi izzāģēti, jo ja arī motoru atsit un tas sāk griesties pretējā virzienā - ja dzirkstele būs smagi par vēlu vai ātru, motors tik un tā noslāps, bet ja dzirkstele neatkarīgi no virziena ir aptuveni vajadzīgajā punktā, tad šādi joki sākas.

Citu racionālu skaidrojumu neredzu..

Manu uz 638, aiz slinkuma minot, diezgan bieži atsit kurbuli, bat tas arī viss...
 
modza
Manam mocitim ir Lapsu māju skunītī liktā elektroniskā aizdedze jau vairāk kā gadu. Dazjādi kurbulējot dzinējs ne reizi nav darbojies pretējā virzienā. Nekad. Vienīgā sāpite pa sho laiku ir bijusi nobeidzies VW komutators. Shī mēnesa sākumā.
 
UgunsX
Diskam nav nekādas vainas, ņēmu no Kārļa, ne es vienīgais ar tādu disku braucu. Aizdedzi uzstādīju ar mikrometru, pārbaudīju abus cilindrus, ir simetriski. Komutators ir kāds pa rokai gadījās. Krievu forumā raksta ka ne visi VW komutatori der.
Nobraukšu retrotūristu un tad bakstīšos tālāk.
 
Vilcins
Man jawai liktā Kārļa aizdedze arī 1.no10 iet atpakaļ, komutatorus esmu mainījis, nekas nemainās. Bet nu kad griežas pareizi, uz priekšu iet.
 
Dalgo
Bildi studijā.

Iespējams tas disks ir nekorekti izgatavots un pārtraukumi ir nepareizos leņķos..


ar šo tādi joki nav:
content31-foto.inbox.lv/...G-2627.jpg
 
UgunsX
content32-foto.inbox.lv/albums/r/rsdj/jawa/IMG-20160426-223423.sized.jpg
 
UgunsX


Jā, tāds arī man ir, bet ar optisko devēju mēģinājis vēl neesu, ir variants.

Vēl saimniecībā ir šāds te optiskais devējs, arī vēl nav izmēģināts

g02.a.alicdn.com/kf/HTB10T3ZHXXXXXX0XVXXq6xXFXXXg/111788424/HTB10T3ZHXXXXXX0XVXXq6xXFXXXg.jpg
content32-foto.inbox.lv/albums/r/rsdj/jawa/IMG-20160630-001732.sized.jpg
Labojis UgunsX uz 30-06-2016 00:26
 
Kaarlis
Starp citu, arī man abiem moto ir www piesmiets rotors. Nekad nav bijis ar to problēmu. Varbūt tomēr ukraiņu spārniņa leņķī slēpjas joks???
 
Dalgo
Jā, paskatoties uz pārtraucēju, ir tieši tā ka es teicu.

..
Izskatās ka starp izgriezumiem ir nedaudz mazāk par 90gr. otrādi griežot droši ka aizdedze ir daudz par vēlu, bet kaut kā sanāk ka rūc..
Labojis Dalgo uz 30-06-2016 13:04
 
Iet uz forumu: