Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 7

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Modzas JAWA 638-0, 1988 gada.
Gints
Uzskatei grabažnieks http://youtu.be/EkW6E3xpK-Q
 
modza
Pie mums šodien visu dienu riebigs laiks, lietus un auksts. Paskatījos netā prognozi, nekas labs arī turpmāk nav gaidāms. Nu neko, gāju vien pie sava mocīša un veicu šādas un tādas darbības, kuras var dēvēt par tehnikas ieziemošanu. Kad tas bija nodarīts, gāju uz māju , kā saka , savilkt galus kopā. Tā kā sezona dažādu iemeslu dēļ man sākās tikai augustā, tad jau nebija daudz ko rēķināt. Nobraukti 2030km, nodedzināti apmēram 93 litri bendzīna un 2.5 litri 2T eļļas, vidējais patēriņš 4.6 l/100km. Tā lūk...Smile
 
modza
Kā jau lielākai daļai šeit esošo vīru, arī man ziemā nav miera un kārojas kaut ko skrūvēt. Tad nu izjaucu vienu no rezervei iegūtajiem dzinējiem.
Kreisās puses motora blokam ir šāda kaite...foto2.inbox.lv/...030512.jpg
Labajai pusei savukārt ir tā...foto2.inbox.lv/...030515.jpg
Jautājums, ko ar to mantu darīt? Ir labojama, vai mest lūžņos? Man tos blokus diži nevajag, jo ir vēl otrs rezervei domāts dzinējs, kuru izjaucu. Tam viss ir kārtībā.
 
Guntis
Man domāt,ka nodot lūžņos.
 
Kaarlis
Atjaunot var visu bet vai vajag? Lētāk būs nopirkt citu.
 
modza
Sen neesmu parunājies šajā topikā, kas attiecās uz manu mocīti,tad nu tas brīdis ir pienācis,jo ne saukta ne gaidīta radās sāpīte...
Īsumā 'razklads" ir šāds. Šodien beidzot atradu gan laiku gan vēlmi savu braucamo izvilkt saules gaismā pēc ziemas guļas. Tā kā laika apstākļi bija ideāli lai sāktu piebraukt rudens beigās salikto rezerves dzinēju, nolēmu izlaist kādu līkumiņu. Protams, ka ievērojot visus priekšrakstus kas attiecās uz benzīna un eļļas attiecību, max ātrumu, utt. Pirmie 120km viss funkcionēja bez problēmām lai neteiktu, ka ideāli, bet tad... Jūtu, ka mocis tā kā sāk nevilkt un pa brīdim viegli "noklepojas". Apstājos, jo pirmā doma ir par klemmi. Dīvaini, bet dzinēja temperatūra it kā ir normāla un ar kikstarteri griežot kloķvārpstu nekur nekas neķerās.Drošības dēļ nogaidījis kādas 10 min. darbinot dzinēju tas pielec ar pirmo mēģinājumu, bet uzsākot kustību, pie slodzes nejēgā klepo kreisais cilindrs, pa retam arī labais. Pamazām braucot, nonāku pie atziņas, ka apgriezieni ir jātura apmēram virs 3000, lai daudzmaz sakarīgi varētu kustēt uz priekšu un tiktu līdz savai bāzēšanās vietai 30km attālumā. Tikko apgriezieni nokrīta zem 3000, tā motorītim sākās klepus un nespēks. Atbraucot mājās, pēc apmēram 15 min atpūtas dzinēju iedarbināju ar pirmo mēģinājumu. Brīvgaitā tas darbojas labi, tikai ar regulāru intervālu apmēram 8 sekunžu robežās noklepojas, nošķaudās kreisās puses cilindrs. Jautājums, kas tas ir un kāpēc. Gribās vispirms dzirdēt domubiedru viedokļus pirms sāku ko darīt... Un jā, aizdedze ir orģinālā, kontaktu...Smile
 
Guntis
Nekas prātīgs man nesanāks..ar padomu.

Ceru,ka aizdedze izregulējusies.
Labojis Guntis uz 09-05-2015 21:53
 
modza
Tāā, mocītis atkal normāli darbojas. Iemesls problēmai banālāks par banālu, indukcijas spole. Visa nesaprašana tāpēc, ka tā spole bija nevis pavisam nobeigusies, bet tāda pusdzīva. Tas arī mulsināja....Frown
 
Guntis
Vajadzēja jau ļaut celt motoru ārā Grin
 
modza
Turpinot iesākto stāstu... Tika nomainīta indukcijas spole, tika parregulēti kontakti, iestatīts pareizais aizdedzes apsteidzes leņķis. Dzinējs it kā normāli darbojās, bet vienalga neizskaidrojami kaut kas tā darbībā nepatika. Tāpēc tika pieņemts lēmums līdz šim uzticami kalpojošo kontaktu aizdedzi izmest miskastē un uzstādīt elektronisko. Tā kā ar mehāniku esmu uz Tu, bet ar elektrību uz Jūs, manā gadījumā bija divas izvēles, doties uz veikalu vai pie privātpraksi piekopjoša meistara. Un tagad man nāksies veikt neslēptu reklāmu...Smile Mocītis pēc vienas diennakts pavadīšanas Lapsu māju šķūnītī ir burtiski mainijies. Tika uzstādīta elektroniskā aizdedze un pareizi noregulēta. Dzinējs nevis normāli darbojas, bet brīvgaitā maigi murrā kā mazs kaķēns. Tajā pašā laikā, braucot, jūtami labāks ir kļuvis uzrāviens no zemiem apgriezieniem. Un tas neskatoties uz to, ka šis dzinējs nav pat īsti piebraukts, pēc kapitālā remonta ir nobraukti tikai labi ja apmēram 400 km. Vārdu sakot, ar Kārļa paveikto esmu vairāk kā apmierināts. Un tas viss par saprātīgu samaksu.....
 
cyprus1
]modza rakstīja:

Visa nesaprašana tāpēc, ka tā spole bija nevis pavisam nobeigusies, bet tāda pusdzīva. Tas arī mulsināja....Frown[/quote]
Parasti spole vai nu darbojas vai nē,bet tieši tā man arī bija pirms motosezonas atklāšanas.Vēlu vakarā ar izslēgšanas metodi pārliecinājos ka spole tāpat kā tev-pusdzīva...
 
Guntis
Apsveicu,Kārlis zin ko dara,un roka piešauta Smile
 
modza
Vakar savam mocītim Jēkabpilī tiku veicis TA. Viss noritēja ātri, raiti, korekti un bez aizķeršanās- īsi sakot, atkal laipni gaidīts ar zināmu naudas summu pēc gadiem diviem...Smile
.....un nebija nekādu piezīmju un jautājumu, kuri katram Jawas īpašniekam šķistu dīvaini. Varbūt tāpēc, ka pašam pārbaudītājam, kā to vēlāk parunājoties uzzināju, ļoti agrā jaunībā kādreiz arī ir bijusi jawiņa.
 
modza
Sen neko šeit neesmu rakstījis, ir radies iemesls atjaunot dzīvību topikam par savu mocīti.
Tā nu ir sanācis, ka jūnijs manai Jawai ir bijis niķu pilns... Kā jau minēju elektrolietu sadaļā, mēneša sākumā pamanijās čau pateikt VW komutators. Labi vēl, ka tas nenotika kaut kur ielas vidū, bet no rīta stāvlaukumā, kur glabājas mans mocis. Parastais rīta rituāls, iedarbinu, un kamēr šis nedaudz uzsilst, tikmēr uzvelku ķiveri, cimdus un dodos ielās uz darbu. Bet te rūca, rūca, kamēr pēkšņi klusums...Shock Lai nu kā, bet šitā ķibele bija ātri nosakāma un vienkārši novēršama.
Bet nu tagad stāsts par nākamo niķi, kurš bija gana nopietnāks.
24. jūnija vēlā pēcpusdienā, pēc darbā pavadītas iepriekšējās nakts, nesteidzīgi devos uz saviem laukiem. Zolitūde, Ķekava, Bauskas aplis, Rīgas HES aplis, uzņemu kursu Jaunjelgavas virzienā. Laiks skaists, steigties nav kur, vārdu sakot izbaudu braucienu ar mocīti. Tomē, nedaudz paātrinoties pēc zīmes 70, uz sekundes simtdaļu ir sajūta, ka izbuksē sajūgs. Bet tā kā vairāk nekas nenotiek, tad mierīgi turpinu ceļu. Saprašana, ka mana idille ir beigusies un sākušies sūdi, pienāk Ķegumā. Pacēlums uz dambja, T veida krustojums 90 grādu lenķī, bet manam mocim ir ieķēries ceturtais pārnesums. Galvā iestājas neliela panika, jo līdz galapunktam ir apmēram 70km. Priekšā ceļa remonts ar 5 luksoforiem, Jaunjelgava aiz kuras tulīt ceļš iet kalnā. Un tad vēl divi varianti pa zemes ceļu, ar "piedevām", kā piemēram dzelzceļa līnija ar intensīvu satiksmi, diezgan stāvi kalni, utt. Man par laimi tajā dienā bija ļoti maz braucēju, kas maisās un traucē šādā situācijā, tā nu veiksmīgi tiku līdz savam mērķim, kas reizē ir arī mana remontbāze.
Ar steigu mocītm tika nomainīti dzinēji. Labi ka ir rezerves "sirds". Vakar atjaucu bojāto motoru, un te nu pavērās šāda aina...
.../...060639.jpg
foto3.inbox.lv/...060637.jpg
foto3.inbox.lv/...060640.jpg
Izlūzuši zobrata zobi, liekta dakšiņu ass, sačakarēta dakšiņa. Tas būtu metāla nogurums vai čehu brāķis?
 
Kaarlis
Viens zobs izskatās izlūzis jau sen. Daksiņa šķiet ir sekas...
 
modza
Kaarlis rakstīja:

Viens zobs izskatās izlūzis jau sen. Daksiņa šķiet ir sekas...

Tā arī dabā izskatās. Bet vispār labs kas labi beidzies. Negribas pat domāt, kas būtu noticis, ja tie izlūzušie zobi gaitā būtu tikuši starp zobratiem....
 
morgans
Tas zobrats jauns vai no TIEM laikiem?
 
AldisK
Līdzīgu ainu ieraudzīju savai kalifornijai pēc Somijas brauciena. 4 ātruma zobratam no 6 tapiņām bija palikušas tikai divas, 360 modelim ir 6 tapiņas. Tiesa es līdz mājām tiku un pat nenojautu par to. Motoru dabūju pārplēst dēļ kloķenes un tad tikai ieraudzīju kas kārbā darās. Motors pēc remonta bija nogājis ap 20000 km un neatceros vai tas zobrats bija šolaiku vai vecais.
 
modza
morgans rakstīja:

Tas zobrats jauns vai no TIEM laikiem?

No TIEM laikiem, no TIEM. Dotais dzinējs ir moča dzimtais. No ŠIEM laikiem tam ir tikai un vienīgi kloķenes gultņi. Jā un aizdedzes sistēma.
Pieņemu, ka lielākajai daļai šeit esošo vīru močiem kārbu zobrati ir no TIEM laikiem.
 
Guntis
Nezinu,nevaru izskaidrot. Vienīgi liekas ,ka zobrats nav izturējis,pārējais ir jau sekas.
 
Iet uz forumu: