Apskatīt tēmu
Lappuse 1 no 2: 12
|
melni vizuļi
|
|
andris-777 |
Ziņojums ievietots 07-08-2016 12:22
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 27.11.15 |
sveiki visiem ir tāda problēma ar dzinēja skaņu kad iekaist ļoti karsts (sajūt ka tūlīt noķīlēs), auksts strādā klusi. bija veikti šādi darbi: 1. klaņa remonts(mainīti gultņi, centrēts , jaunas blīves . 2. slīpēti cilindri pēc virzuļiem( 3 remonts) 3. jauni pirksti un adatgultņi vai nu vizuļi brāķēti vai gredzeni vai slikti izslīpēti , bet pirmos 500km nebija nekādu problēmu. kad nobraucot vēl 1000 km nolēmu noņemt cilindrus apskatīties kur ir vaina, no kurienes tā skaņa un dažreiz jaudas pazušana Noņemu nost apskatījos virzuļi melni , doma ir ka gāzes iet cauri, pārbaudot gredzenus cilindros 0,3mm (normāli). Varbūt kāds var kaut ko ieteikt, ko darīt vai kādam ir bijis? Izpūtēji normāli nav aizauguši P.S Visas detaļas bija pirktas jawas bodē. Labojis andris-777 uz 07-08-2016 12:42 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 07-08-2016 12:50
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Gredzeni nebija iedeguši? Kaut gan nav skaidrs kāpēc arī gredzenu -rievas- virzulī ir piedegušas. Kā izskatās tagad virzuļi cilindros? Kaut gan redzams ,ka virzuļi pret sienām nav trinušies. Gaidu Kārļa komentāru ... |
|
|
andris-777 |
Ziņojums ievietots 07-08-2016 12:56
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 27.11.15 |
pagaidām vēl virzuļus nenoņēmu gribu aizvest cilindrus tam čalim kurš man viņus slīpēja pārbaudīt cilindra iekšējo izmēru. Vienīgā doma ir nomainīt virzuļu grupu ar cilindriem, bet kam tagad, lai uzticos. jo nevar saprast pagaidām kur ir vaina. |
|
|
konuss |
Ziņojums ievietots 07-08-2016 13:41
|
Member Ziņojumi: 132 Pievienojies: 18.07.12 |
piedegusi eļļa,no lielas temperatūras,iespējams,liesais. Ja,saki,ka karsts grib klemmēt,tad tā arī ir,liess maisījums. notīri uzdegumu un liec kopā,pēctam skaties karbūzi. |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 07-08-2016 18:20
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Manuprāt šeit eļlas ir tik daudz,ka viņa nespēj izstrādāties,sāk cepties uz virzuļiem,līdz ar to virzulis apdeg piepampst un sāk sprūst,priekš piebraukšanas labā būs bijis par daudz! Es ko līdzīgu jau esmu redzējis,tiešām nomazgā nost piedegušo eļlu un brauc atkal.Domāju.. mož piebraukā bez blaķenes,būs mazāka temperatūra. |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 07-08-2016 23:21
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Un kādu eļļu lietoji? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 08-08-2016 08:03
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Bieži mēdz gadīties ka sekas ir vairāku cēloņu summa. Man prātā nāk šāds saraksts: 1) eļļas daudzums 2) eļļas kvalitāte 3) maisijums ( degviels/gaisa attiecība) 4) aizdedzes moments 5) kompresijas pakāpe 6) un tikai pēdējais manā sarakstā būtu melklēt kašķi virzuļu un cilindru izmēros. Skaņa var mainīties detonācijas pēc. Piemēram, kad kvēlojoša piedeguma kārta sāk aizdedzināt maisijumu nelaikā. |
|
|
andris-777 |
Ziņojums ievietots 08-08-2016 09:55
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 27.11.15 |
eļļa lieta motul 510, maisiju 1*33 |
|
|
andris-777 |
Ziņojums ievietots 08-08-2016 10:01
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 27.11.15 |
Kaarlis rakstīja: Bieži mēdz gadīties ka sekas ir vairāku cēloņu summa. Man prātā nāk šāds saraksts: 1) eļļas daudzums 2) eļļas kvalitāte 3) maisijums ( degviels/gaisa attiecība) 4) aizdedzes moments 5) kompresijas pakāpe 6) un tikai pēdējais manā sarakstā būtu melklēt kašķi virzuļu un cilindru izmēros. Skaņa var mainīties detonācijas pēc. Piemēram, kad kvēlojoša piedeguma kārta sāk aizdedzināt maisijumu nelaikā. 1)par eļļas daudzumu 1*33 2)motul 510 3), 5) karburātors un kompresija strādā labi rauj nost no moča kad uzgāzē 4) aizdedze laba darbinās no rokas jebkurā laikā ( uzstādīta pēc lampiņas un pulksteņveida mikrometra) 6) pagaidām nezinu, veicu pētijumus izmēros. |
|
|
andris-777 |
Ziņojums ievietots 08-08-2016 13:47
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 27.11.15 |
cilindru izmēri 58.75(+izdilums 3 simtdaļa) virzulis kreisais augša 58.50 vidus 58.62 apakšā 58.62 virzulis labais augša 58.52 vidus 58.65 apakša 58.63 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 08-08-2016 15:27
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Ja visu esi pareizi samērijis tad jau tikko slīpēts ir bijis galīgi šķērsām, izdilums arī dīvains. |
|
|
konuss |
Ziņojums ievietots 09-08-2016 09:04
|
Member Ziņojumi: 132 Pievienojies: 18.07.12 |
Te jau sanāk,ka piecas simtās,pa daudz ir izslīpēts. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 09-08-2016 10:22
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Nu, nu. Manuprāt, ar iepriekš publicētajiem virzuļu izmēriem ne gluži viss ir kārtībā. Vajadzētu pavērt vaļā 634 motora manuāli, rūpīgi izlasīt un mērīt vēlreiz. Un jāņem vērā, ka virzuļa ovālums un koniskums bieži neatbilst savai vietai. |
|
|
andris-777 |
Ziņojums ievietots 09-08-2016 10:35
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 27.11.15 |
Laikam brāķēti virzuļi ir trāpijušies. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 09-08-2016 14:48
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Jāmēra gan slīpējums, gan virzulis. |
|
|
andris-777 |
Ziņojums ievietots 22-08-2016 08:12
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 27.11.15 |
noņemot virzuļus viens pirksts zils (Kreisais) veicu vēlreiz mērijumu: KREISAIS (augša ) virzulis 58.50 - cilindrs 58.82 (vidus) virzulis 58.62 - cilindrs 58.81 (apakša) virzulis 58.62 - cilindrs58.80 LABAIS (augša ) virzulis 58.52 - cilindrs 58.80 (vidus) virzulis 58.65 - cilindrs 58.79 (apakša) virzulis 58.63 - cilindrs58.78 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 22-08-2016 08:58
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Virzulis pirkstā skrējis -uz riņķi-,kas nav labi(tā vieta ir uzkarsusi-zils). Jo adatiņās(gultnī) tam jāskrien daudz vieglāk,pat ja pirksts ieiet brīvi virzulī(man ir tāds virzulis,neorģinālais). |
|
|
andris-777 |
Ziņojums ievietots 22-08-2016 09:07
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 27.11.15 |
bet sēdeja tas tur labi ar roku izvilkt (izpiest) nevarēja , izņemu tikai ar preses palīdzību |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 22-08-2016 09:55
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Tad jau tev paveicās,sākumā bija karsis(pārāk brīvs bija) un tad -piecepās.Techniski tai mezglā viss notika(sakritība) un atrisinājās pats no sevis. |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 22-08-2016 12:35
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Ar tādiem izmēriem viņš klusu strādāja? |
|
Lappuse 1 no 2: 12
Iet uz forumu: |