Apskatīt tēmu
Lappuse 1 no 2: 12
|
Korozija
|
|
Klavsk |
Ziņojums ievietots 27-01-2016 01:58
|
Newbie Ziņojumi: 8 Pievienojies: 27.01.16 |
Labdien. Tā nu ir sanācis, ka ieguvu savā īpašumā 638 Jawiņu plānoju to restaurēt, taču ir viens, bet bākā ir korozijas pēdas, ir tāda kā sarkana noaugusi visa iekšpuse. Vēlējos jautāt kā to likvidēt, varbūt kādam ir bijis, kas līdzīgs. |
|
|
morgans |
Ziņojums ievietots 27-01-2016 09:57
|
Veteran Member Ziņojumi: 615 Pievienojies: 12.11.12 |
Ja nav baigais slinkums pārvieto savu tēmu uz sadaļu"sarunas par tehniskām lietām''. Par bākas mehānisku attīrīšanu paskaties video Kurzemnieku izpildījumā. Šeit no 3.min.YouTube Video |
|
|
Klavsk |
Ziņojums ievietots 03-02-2016 00:58
|
Newbie Ziņojumi: 8 Pievienojies: 27.01.16 |
Šādi jau esmu mēģinājis, bet neteiktu, ka rezultāts ir ļoti labs. |
|
|
Klavsk |
Ziņojums ievietots 03-02-2016 01:03
|
Newbie Ziņojumi: 8 Pievienojies: 27.01.16 |
Varbūt tomēr kādam ir kāda ideja? |
|
|
Dezinfektors |
Ziņojums ievietots 03-02-2016 13:56
|
Member Ziņojumi: 111 Pievienojies: 31.05.12 |
Es šo problēmu atrisināju visvienkāršākajā veidā- nopirku citu bāku. |
|
|
cyprus1 |
Ziņojums ievietots 03-02-2016 16:40
|
Member Ziņojumi: 78 Pievienojies: 01.05.13 |
Ar tiem pašiem akmeņiem tikai pieliet bremžu eļļu,ne ūdeni.Labāk padomju ražojuma BSK,saēd rūsu.Akmeņus pēc iespējas cietākus,labāk granīta.Dolomīta neieteiktu,jo ir mīksti un veidojas tāds kā miltu pārklājums. Ja ņemies ar tehnikas atjaunošanu jābūt baigajai pacietībai,ne vienmēr viss notiek ātri un viegli. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 03-02-2016 17:23
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Atkarībā no modeļa. Citreiz sanāk vienkāršāk atrast, nopirkt citu, nerūsējušu bāku.
Labojis oilmaster uz 03-02-2016 17:48 |
|
|
Klavsk |
Ziņojums ievietots 03-02-2016 17:36
|
Newbie Ziņojumi: 8 Pievienojies: 27.01.16 |
Varbūt kādam ir šāda bāka? Protams bez korozijas pēdām. Labprāt iegādātos. |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 03-02-2016 18:04
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
oilmaster rakstīja: Atkarībā no modeļa. Citreiz sanāk vienkāršāk atrast, nopirkt citu, nerūsējušu bāku. Piekrītu Oilmaster. Pie tam, neredzu ne mazāko problēmu iegādāties 638 bāku normālā skatā. Tā akmensterapija, atkarībā, protams, no korodētības pakāpes varētu būt nosacīti iedarbīga. Pie nelielas korozijas iezīmēm, bez milzu plēksnēm, varbūt ir pietiekama rūpīga paskalošana ar kādu ķīmisku rūsas atbrīvotāju: WD-40 vai k-ko līdzīgu. Pēc tam, ar, piemēram, benzīnu, rūpīgi izskalojot. |
|
|
treners |
Ziņojums ievietots 03-02-2016 18:55
|
Member Ziņojumi: 69 Pievienojies: 21.02.12 |
Es esmu tīrījis bākas ar granīta šķembām, bāku piestiprinot pie betona maisītāja, var attīrīt tikai ne jau 5 minūtēs. Pēc tam ieteicams iekšēji oderēt ar tam paredzētu krāsu, piemēram, šo: www.motoren.sk/...il/2093/51 vai šo, vai citu. www.oldtimergarage.eu/...ts_id=3503 Nopērkot citu 638 bāku, pirms krāsošanas pārbaudi vai nav sūce pie aizmugurējā kronšteina - diezgan izplatīts defekts. Labojis treners uz 03-02-2016 19:05 |
|
|
Klavsk |
Ziņojums ievietots 03-02-2016 21:50
|
Newbie Ziņojumi: 8 Pievienojies: 27.01.16 |
Paldies noteikti ņemšu vērā. |
|
|
Klavsk |
Ziņojums ievietots 03-02-2016 23:19
|
Newbie Ziņojumi: 8 Pievienojies: 27.01.16 |
Varbūt kādam tiešām ir aizķērusies kāda, vai arī ir zināms kāds kam ir šāda bāka? |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 29-08-2016 20:17
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Latviski to laikam sauc par: "Materiāls un darbs dirsā" .. Varam paslavēt Eiropas zaļo domāšanu un šodienas degvielas kvalitāti.. |
|
|
Juris2 |
Ziņojums ievietots 29-08-2016 21:34
|
Member Ziņojumi: 63 Pievienojies: 24.03.15 |
biežāk jābrauc , bet ja nopietni tad jēlej 98 benzīns... |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 30-08-2016 12:26
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
I ko tur līdi?tagad redzi kā?? Bet ja nopietni izskatās ka eļla arī tur nav tikusi, Tas eļošanas caurums aiztaisās ciet ar blīvslēga malu,tādēļ es blīvslēgam pret to eļošanas carumu ieslīpēju robu. Bet brīnums nekāds,pēc divu nedeļu nebraukāšanas noņēmu 360 vienu stobru,,virs virzuļa(kurš to laiku bij lejas pozīcijā) uz čaulas izveidojušies rūsas punktiņi,toties pārejais priecē, pa 1000t.km.(pēc slīpēšanas)gredzeni nav padiluši ne kriksi! |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 30-08-2016 13:49
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Eļļa tur it tik cik pēc grāmatas jābūt.. un nedz blīvslēgu dēļ tur kaut kas eļļosies ievērojami mazāk. Jo arī no rūpnīcas tur nekādas manipulācijas ar blīvslegiem netika darītas. Šeit bija nostāvējis mēnesi un tāds rezultāts |
|
|
gacans |
Ziņojums ievietots 30-08-2016 14:44
|
Senior Member Ziņojumi: 252 Pievienojies: 12.05.14 |
Nācās jaukt vaļā motoru kuram sezonas sākumā bija restaurēta kloķēne,vasara nobraukta,ziema nostāvējusi,un ko mēs redzam,kloķene ar rūsas punktiem...... ,tas spirta piejaukums benzīnam dara savu .... |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 30-08-2016 18:18
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
98 benzīns arī nebūs brīnumzāles. Jā, nav tur tas rapša spirts klāt. Bet, vismaz Latvijas apstākļos, ievests tiek viszemākā oktānskaitļa benzīns, lai samazinātos akcīzes nodokļa maksājums, un pēc tam, tas oktānskaitlis tiek celts augšā ar ķīmijas palīdzību, kas, tieši tāpat, kā Rapsis, dara to degvielu dikti sausu. Tādas ir baumas, kas attiecas uz Statoil, Neste, Virši A iegādājamo degvielu. Vēl ir baumas, ka Lukoilā tas stāvoklis esot labāks. Bet, arī tā vairs īsti nebūs taisnība. Jo, kopš Lukoil sistēma ir mirusi, un atlikušie benzīntanki ir, galvenokārt, pagaidu franšīzes (max 4 gadi) uzņēmumi, kuriem ir dažādi īpašnieki, un degvielas iepirkumi arī ir no dažādiem piegādātājiem. Dinaz? Varbūt. Tam 2T motoram, iespējams, visvairāk varētu patikt muciņa garāžas stūrī, kas piepildīta ar Latgales radu sarūpēto šķidrumu no abām kaimiņvalstīm, kurp šamējie bieži dodas ekskursijās pakaļ dažādiem suvenīriem. Šķidrajos suvenīros tur Rapša nav. Mazāk arī nodarbojas ar pārmērīgu oktānskaitļa palielinātāju pielietošanu, jo akcīzes nodokļa samazināšana arī tā īsti nav nepieciešama. Tādas pārdomas. Vēl jau Latvijā sāk atgriezties SHELL. Bet, kas tur lācītim vēderā, kas zin? |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 31-08-2016 17:16
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Paskaties brālīgo forumu. Jauna, pa 40 Eur Daugavpilī. Bet būs jāpārkrāso. www.retrojawa.lv/...post_21710 |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 13-11-2016 21:13
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Paturpinot tēmu par begtajiem gultņiem.. te kadrs pirms motora izjaukšanas: YouTube Video Pie vainas par 95% bija centra gultnis. Sānu gultņiem bojājumi bija ļoti minimāli, savukārt centra gultnis izskatās šādi: Un tas viss viena mēneša stāvēšanas laikā, piebildīšu ka tika braukts 90% ar Nestes 95 benzīnu.. Nu jau vietā ir ielikti jauni gultņi, un šoreiz centrinieks piesmērtēts pilns ar gultņu smēri. Tai smērei tur vajadzētu dzīvoties ilgi, ilgi! Kā ar šo cīnīties turpmāk? Liet tikai 98to un ceret ka kondensāts neveidojas.. varbūt pieturēties pie bagātīgākas eļļas proporcijas..? |
|
Lappuse 1 no 2: 12
Iet uz forumu: |