Apskatīt tēmu
Lappuse 1 no 2: 12
|
jawa559 1964g.
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 05-05-2012 20:11
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Beidzot salikās,kurš teica ka tas būs viegli? vajadzētu vēl nomainīt labo izpūtēja līkumu,,jo tas izliekts nepareizi,,un uzlikt jau sagatavotos spoguļus. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 05-05-2012 20:57
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Nu pilnīgi riebj tās JAWA -ja- vārdiem Man bail ,ka neļaus vairs reģistrēt kā -VS-,jo būs par daudz un katra,par katru aizvien labāka |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 05-05-2012 21:29
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Perfekta! Ja, ļauts piekasīties par "VS" bāka ar uzlikām neiederās... |
|
|
Jancic |
Ziņojums ievietots 05-05-2012 21:31
|
Senior Member Ziņojumi: 239 Pievienojies: 13.02.12 |
Brīnišķīgs mocītis izdevies, prieks skatīties! Apsveicu ar labi padarītu darbu! Tad jau sanāk ka Čehijas braucienam aparāts ir gatavs.... |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 05-05-2012 21:35
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Aizdedze WAPE,vai oriģinālā? |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 05-05-2012 22:00
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Wape man ir viena uz trim motocikliem,,pašlaik uz 360tās! šamajam orginālā,kas arī ir visnedrošākais braukšanai, viencilindra mocim strāvu tomēr tērē mazāk,,pagājušogad testēju ar gaismām,,nekur nepaliku uz ceļa,,pilsētā pat braucu aizdedzi pagriezis uz pretejo pusi,,kad akuu atslēgts,,neslāpa! |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 05-05-2012 22:09
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Šeit netikai bāka neiederās.ir neliels škūnings,,ritenis priekšas ir uz 18,,riepa 2,75x18 bremze divkulacinju pretējā pusē,uz vs nepretendēju,,ritenja vienkārši nebij(jauna)bremzes,, lai būtu bremzes! bākas arī nebuktētes nebij,,to kura nāca komplektā samainiju ar 360(71g) Prošu ponjatj i prostitj! p.s. gribu jaunu sēdekli! vai ir iespēja nopirkt?
Labojis Laacis_ar07 uz 06-05-2012 09:32 |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 06-05-2012 10:24
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Sēdekli ieteiktu restaurēt veco. Jaunajiem ko var nopirkt ir ļoti ciets prolons salīdzinājumā ar veco gumijveidīgo ar gaisa caurumiem apakšā. Es nopirku jaunu ģitārveidīgo, bet apsveru domu par vecā restaurāciju, jo vecais porolons- gumija ir diezgan sakarīgā stāvoklī. Vienīgi bleķa pamatne ir bēdiga, bet to var taisīt un pāršūšana nav liela problēma. Tā kā pirms pērc pārdomā labi, ja tikai jāpāršuj izmaksas būs lētakas, ja vēl pamatne jāremontē (jāmetina, jākrāso un pats to nevar) varētu iznākt līdzigas kā jaunam, bet bet noteikti būs labāks kā jaunais, jaunajam arī forma nav kā oriģinālam. |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 06-05-2012 11:53
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Paldies,man jau sēdeklim kā tādam nav ne vaina,,tikai āda janomaina,,Jēkabpilī pat ir kur pāršūt,,tikai nevaru tam atrast laiku!,,jaiespringst! |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 06-06-2016 11:36
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
02.06.16 gāju kārējo tehnisko apskati,viss bija labi.Jēkabpilī bij pirmo reizi tik kompetents apskates meistars tieši par retro motocokliem.Jautāja par smilkšošanu,kas ātrumkārbā darās,kur ko pirku un kapēc čz bāka tagad virsū!,.Bāka tapēc ka iepirkās jaunas strāvoklī,un nezvai sanāks samainīt pret tik pat labu jawas bāku! |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 19-11-2016 22:12
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Labs vakars.Šodien izjaucu pirmo kucēnu(559,64g.).Kad liku kopā pirmo jawa dzinēju daudz kam nepievērsu uzmanību.Piemēram ātrumkārbu nopirku jaunu,un ieliku,šaibas jau dažās saliku bet bez poņas cik atstarpes starp zobratiem,un vai vienādas,viss jau strādāja,tikai otrais ātrums no trešā maz ar ko atšķīrās(īsā kārba).Izrādijās ka 2 un 3 ātruma zobrati bij ielikti vienādi(lai atšķirtu tos uz viena ir marķējums,iefrēžējumi).Slēdzās jau labi Otrs kas netika darīts,, virzulis 2remonta netika svērts un vismaz piedzīts svars originālajam kautgan,šodien nosvēru, starpība bij tikai 13grami.Domāju tas vibrāciju daudz nesamazinās.Bet formulu kā pareizi jāizsver viencilindru dzinējam, nezinu! varbūt Siliņonkam jāuzjautā. Pārejais tur darbojās itin labi,jā Kārlim cepums,ZKL gultņi pēc nieka 3t.km jau ir sadzirdami.,rūsas gultņos nav.Cilindrs izcils,gredzeniem atstarpes kā jauniem,virzulis bez skrāpējumiem.Nomainīšu gultņus saregulēšu, kārbu,virzuli atvieglināšu(man originālais ir saglabājies)mož pat sāks patikt 1cil.jawa! Varat iesmiet,bet tāds man bij jawa 1dzinēja remonts. |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 21-03-2017 18:55
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Tā kā varētu jau vizināties bet pa ziemu pazudušas atrslēgas,,abas! laikam kur gudri noliku! |
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 21-03-2017 20:16
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
Tāpēc man atslēgas pa ziemu stāv aizdedzē |
|
|
AigarsZ |
Ziņojums ievietots 21-03-2017 20:16
|
Member Ziņojumi: 96 Pievienojies: 11.03.15 |
Laacis_ar07 rakstīja: Tā kā varētu jau vizināties bet pa ziemu pazudušas atrslēgas,,abas! laikam kur gudri noliku! neesi vienīgais,es arī kaut kur LABI esmu nolicis ,labi ka atradu otru komplektu |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 12-07-2017 20:52
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Tagad kad ir nobraukti ap 5000km var izdarīt secinājumus par 559. Nu nav ne vainas,braucu uz latgali dažādos ātrumos, labākais ātrums ir 80km.st.,bet tika braukts pa A klases ceļiem arī uz 100.Tad tāda skaņa itkā zvanītu dzinēja galva! 2mm nosēdināta galva var būt tam par iemeslu? Uzlikšu pārbaudīt nevirpotu,tad ziņošu.Jo kompresija ir liela un tāda sajūta ka lielos apgriezienos taj nav kur palit,,vai: Jo ar padilušu dzinēju pabracu to var griezt cik iet, |
|
|
uleens |
Ziņojums ievietots 13-07-2017 18:54
|
Member Ziņojumi: 59 Pievienojies: 15.02.12 |
Man ar zvana. Esmu dzirdējis ka problēma marētu būt ar pirksta buksi.
-Rolands-
250/559 1966.g |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 13-07-2017 21:37
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Tur nav problēma.,viss jauns un precīzs!Un arī pārbaudīts! |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 13-07-2017 21:39
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Aizdedzi liki -pēc grāmatas- ? Tad ir garām,ļoti. Nezinu,kas par lietu, sēdinājums + benzīns ? Bet noskaidrots ir, ka jābūt 2.5-2.7 mm pirms augšas punkta,nu kā 350 . Oriģināli stipri par agru. P.S. Kārsavā ielēju izslavēto Virši degvielu,gan manai 634 ,gan drauga 638 ,izteikti neiepatikās. Bērzkrogā, atgriežoties pie cirkuļa degvielas,mājā viss nostājā pa vecam. |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 13-07-2017 23:06
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Gunti, pa lielam problēma ir galvā. Virši, Neste un Cirkuļstatoils Latvijā degvielu ņem no vienas un vienādi ar šķīdinātājiem, bio- ibio piešprici un oktānskaitļa paaugstinātāju sačakarētas burkas. Jautājuma otra daļa ir par to, cik un ko konkrētais brends, DUS vai šopers struktūrā ir pamainījis, lai iegūtu kādu savu taustāmu labumu. Tas arī viss. Savā ziņā loterija.Tas nav postulāts, tas nav pierādīts, tās ir tikai baumas un secinājumi. |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 17-07-2017 21:16
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Guntis rakstīja: Aizdedzi liki -pēc grāmatas- ? Tad ir garām,ļoti. Nezinu,kas par lietu, sēdinājums + benzīns ? Bet noskaidrots ir, ka jābūt 2.5-2.7 mm pirms augšas punkta,nu kā 350 . Oriģināli stipri par agru. P.S. Kārsavā ielēju izslavēto Virši degvielu,gan manai 634 ,gan drauga 638 ,izteikti neiepatikās. Bērzkrogā, atgriežoties pie cirkuļa degvielas,mājā viss nostājā pa vecam. Ne Tev vienam Viršu benzīns nepatika,Juris arī sūdzējās,bet kad ielējis Lukoil viss nostājies vietā! Lotereja! |
|
Lappuse 1 no 2: 12
Iet uz forumu: |