Apskatīt tēmu
638 ģeneratora u.c. niķi stiķi
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 19-11-2014 10:27
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Kaut kas te neiet kopā ar to krievu tekstu... Sprieguma regulātors, kas paredzēts ierosmes regulēšanai un sinhronais ģenerātors ar pašierosmi? Laikam jāmeklē kādu vecāku škodu shēmas, lai saprastu kas īsti par desām. |
|
|
gacans |
Ziņojums ievietots 19-11-2014 21:47
|
Senior Member Ziņojumi: 252 Pievienojies: 12.05.14 |
Labvakar , gribu pastāstīt par saviem uzlabojumiem 638 ģeneratoram ! Parakājoties atvilknē atradu bosch sprieguma regulatoru ar nodilušām oglēm. ogles nav vajadzīgas jo izmanto tikai regulatoru . ,tālāk ielodēju Jawas taisngriezī papildus trīs mazās diodes, kas baro ierosmi . Visu saslēdzam un aiziet . Ieguvums- stabils spriegums 14v , atkrīt lādēšanas releja barošana caur atslēgu un vēl daudziem savienojumiem ,jo ierosinās no lād lampiņas un tālāk sevi baro caur tām trīs papildus diodēm ,kā ari vēl viens plus ir tas, ka pie pārāk maziem apgriezieniem netiek veltīgi barots ģeneratora enkurs ,kā rezultātā taupām aķi . .Tā darbojas 90 % mūsdienu ģeneratoru .Protams jaunākās paaudzes ģeneratori tiek vadīti no dzīnēja vadības datora ........
Labojis gacans uz 19-11-2014 21:54 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 19-11-2014 22:31
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Arī tā ir darīts. Tikai jo vecāki tie moči paliek, jo vairāk gribās saglabāt oriģinālo izpildijumu. Sprieguma lēkāšanas problēmas atrisināju palaižot regulātora barošanu caur releju no akb. |
|
|
gacans |
Ziņojums ievietots 19-11-2014 22:51
|
Senior Member Ziņojumi: 252 Pievienojies: 12.05.14 |
Kaarlis rakstīja: Piekrītu ,arī orģinālā izpildījumā viss darbojās nevainojami ,bet kā saka ,nagi niezēja !!Arī tā ir darīts. Tikai jo vecāki tie moči paliek, jo vairāk gribās saglabāt oriģinālo izpildijumu. Sprieguma lēkāšanas problēmas atrisināju palaižot regulātora barošanu caur releju no akb. |
|
|
PinkuJanis |
Ziņojums ievietots 10-06-2015 17:13
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 11.08.12 |
Sveiciens! Saskāros ar progresējošu defektu: tukšgaitā un pie maziem apgriezieniem viss perfekti, bet pie 3000 ar gaismām, 3500 bez gaismām sāk raustīties, zūd vairāk kreisais cilindrs. Pārbaudīju vis kaut ko- pēdējā versija spole. Varbūt kādam ir aizķērusies rezerves spole "mazajai" Vapei - bezkontaktu variants ar oriģinālo ģenerātoru. Vienīgais veids kā izslēgt spoles defektu ir nomaiņa. Dodiet ziņu, ja ir ko aizdot uz laiku. Paldies, PJ. |
|
|
konuss |
Ziņojums ievietots 10-06-2015 22:04
|
Member Ziņojumi: 132 Pievienojies: 18.07.12 |
Lielā vai mazā,spoles ir vienādas. |
|
|
Erix |
Ziņojums ievietots 11-06-2015 08:50
|
Member Ziņojumi: 54 Pievienojies: 08.06.14 |
Tā tā tā... Man līdzīgi. Raustās pa pilsētu vienmērīgi braucot. Tukšgaitā normāli. Neesmu mēģinājis bez vai ar gaismām, kā tad ir. Un kurš cilindrs izlaiž- arī nepateikšu. Vainīgs ģeneratora spole(tinums)? Ko var vietā uzlikt? Nav Vape. |
|
|
UgunsX |
Ziņojums ievietots 13-04-2016 19:25
|
Member Ziņojumi: 137 Pievienojies: 18.09.14 |
Palika pāri lieka detaļa - paliela viļņota paplāksne. Izskatīju rezerves daļu katalogu, nekur neieraudzīju tādu. Kaut kur no ģeneratora puses viņa laikam bija, neatceros kur, pasakat priekšā |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 13-04-2016 19:57
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Nu bļin.sūdīki esi skatījies.... Zem ģeneratora rotora, piespiež buksi. Tas nav aktuāli kā man,kas izmetis buksi, jo pielasījis pareizu blīvslēgu. P.S. es neesmu viens tāds es nesaprotu čehu risinājumu ar buksi.... |
|
|
andrys |
Ziņojums ievietots 09-06-2018 18:14
|
Senior Member Ziņojumi: 232 Pievienojies: 09.06.15 |
Kaarlis rakstīja: Ja runa ir par releju kas slēdz lampiņu, tad ir pilnīgi vienalga, ka tik 12v. Ja neliec oriģinālo, pielasīt vajag pēc iespējas mazāk rijīgu- mazāk čakarēs prātu lampiņa. Interesanta lieta parādījās manai-8jai: kontrollampiņas relejs pirkts Jawa bodē (iesākumā tikai izmēru dēļ, par rijīgumu sāku domāt vēlāk), tā spoles pretestība 120 omi. It kā pēc likuma mazrijīgs, jo oriģinājam tinuma pretestība 12omi. Savienots pareizi, visi spraudņi stingri. Uz oglēm ap10V. iedarbinu, lampiņa deg, pārbaudīti visu nepieciešamo punktu spriegumi. Zvaigznes viduspunktā 6,3V, uz AKB tukšgaitā 12,1V, Labojis andrys uz 09-06-2018 18:32 |
|
|
andrys |
Ziņojums ievietots 09-06-2018 18:15
|
Senior Member Ziņojumi: 232 Pievienojies: 09.06.15 |
uzgāzējot relejs tur smuki 14,1V arī ar ieslēgtām tālajām gaismām. Tagad pats interesantākais: pa lampiņas releju viegli iesit ar knipi, lampiņa nodziest. |
|
|
andrys |
Ziņojums ievietots 09-06-2018 18:24
|
Senior Member Ziņojumi: 232 Pievienojies: 09.06.15 |
Jawa bodes relejam pat ķepas pārlodēju. Nekas nemainās - tikai viegls piesitiens to iedarbina, nevis 6V ar kapeikām. Šodien uzliku veco, ar 12 omu tinuma pretestību. Lampiņa momentā nodziest, tukšgaitā spriegums 12,2, slodzē virs 1500 apgriezieniem 14,2V. Var teikt ka lielāks par iepriekšējo par vienu desmito. Nebija laika safočēt. Kāds tam varētu būt izskaidrojums: 1. kāpēc jaunais nodzēš lampiņu tikai pēc viegla uzsitiena? 2. Un kāpēc vecais rijīgais uzvedas labāk? Saprotu, ka īpaši nevajadzētu uztraukties, jo viss strādā. Tomēr iekšā ir mazs nemiers - kāpēc tā uzvedas viens un otrs? Varbūt foruma elektriķiem ir kāds skaidrojums? P.S. Kārli, paldies par mazo dāvaniņu!, dabūšu štekerus, izmēģināšu Labojis andrys uz 09-06-2018 18:29 |
|
|
gacans |
Ziņojums ievietots 10-06-2018 23:55
|
Senior Member Ziņojumi: 252 Pievienojies: 12.05.14 |
andrys rakstīja: Citāts :Interesanta lieta parādījās manai-8jai: kontrollampiņas relejs pirkts Jawa bodē (iesākumā tikai izmēru dēļ, par rijīgumu sāku domāt vēlāk), tā spoles pretestība 120 omi. It kā pēc likuma mazrijīgs, jo oriģinājam tinuma pretestība 12omi. Jawa bodes relejam pat ķepas pārlodēju. Nekas nemainās - tikai viegls piesitiens to iedarbina, nevis 6V ar kapeikām. Šodien uzliku veco, ar 12 omu tinuma pretestību. Lampiņa momentā nodziest, tukšgaitā spriegums 12,2, slodzē virs 1500 apgriezieniem 14,2V. Var teikt ka lielāks par iepriekšējo par vienu desmito. Nebija laika safočēt. Kāds tam varētu būt izskaidrojums: 1. kāpēc jaunais nodzēš lampiņu tikai pēc viegla uzsitiena? 2. Un kāpēc vecais rijīgais uzvedas labāk? Saprotu, ka īpaši nevajadzētu uztraukties, jo viss strādā. Tomēr iekšā ir mazs nemiers - kāpēc tā uzvedas viens un otrs? Varbūt foruma elektriķiem ir kāds skaidrojums? P.S. Kārli, paldies par mazo dāvaniņu!, dabūšu štekerus, izmēģināšu Tu taču pats uz savu jautājumu esi atbildējis ,pirktā releja pretestība 10reizes lielāka,kā vecajam ,tātad strāva ar mazāka tinumā ,no kā ar magnetizējas serdenis mazāk un nevar pievilkt enkuriņu un atslēgt kontaktu !!! vienkārši tas relejs ir domāts lielākam spriegumam ..... |
|
|
andrys |
Ziņojums ievietots 11-06-2018 09:22
|
Senior Member Ziņojumi: 232 Pievienojies: 09.06.15 |
...un kāpēc spriegums par 1 desmitdaļu lielāks? |
|
|
gacans |
Ziņojums ievietots 11-06-2018 11:28
|
Senior Member Ziņojumi: 252 Pievienojies: 12.05.14 |
Noteikti atsķīrās mērījumu apstākļi ,motora apgriezieni ,akumulatora pielāde,saules aktivitāte ,zemes griešanās ātrums ,un vēl 101 apstāklis ,kā arī tā ir nedeva lai nodzistu lādēšanas lampiņa ....... |
|
|
andrys |
Ziņojums ievietots 11-06-2018 11:48
|
Senior Member Ziņojumi: 232 Pievienojies: 09.06.15 |
Skaidrs, pārāk dziļi gribēju ielīst , vajadzēja pa seklo: strādā, i vsjo,. Sliecos uz secinājumu: ne vienmēr mazāk rijīgais relejs der.... |
|
Iet uz forumu: |