Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 4

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
638 ģeneratora u.c. niķi stiķi
Kaarlis
Kaut kas te neiet kopā ar to krievu tekstu... Sprieguma regulātors, kas paredzēts ierosmes regulēšanai un sinhronais ģenerātors ar pašierosmi?
Laikam jāmeklē kādu vecāku škodu shēmas, lai saprastu kas īsti par desām.
 
gacans
Labvakar , gribu pastāstīt par saviem uzlabojumiem 638 ģeneratoram ! Parakājoties atvilknē atradu bosch sprieguma regulatoru ar nodilušām oglēm. ogles nav vajadzīgas jo izmanto tikai regulatoru . ,tālāk ielodēju Jawas taisngriezī papildus trīs mazās diodes, kas baro ierosmi . Visu saslēdzam un aiziet . Ieguvums- stabils spriegums 14v , atkrīt lādēšanas releja barošana caur atslēgu un vēl daudziem savienojumiem ,jo ierosinās no lād lampiņas un tālāk sevi baro caur tām trīs papildus diodēm ,kā ari vēl viens plus ir tas, ka pie pārāk maziem apgriezieniem netiek veltīgi barots ģeneratora enkurs ,kā rezultātā taupām aķi . .Tā darbojas 90 % mūsdienu ģeneratoru .Protams jaunākās paaudzes ģeneratori tiek vadīti no dzīnēja vadības datora ........
Labojis gacans uz 19-11-2014 21:54
 
Kaarlis
Arī tā ir darīts. Tikai jo vecāki tie moči paliek, jo vairāk gribās saglabāt oriģinālo izpildijumu. Sprieguma lēkāšanas problēmas atrisināju palaižot regulātora barošanu caur releju no akb.
 
gacans
Kaarlis rakstīja:

Arī tā ir darīts. Tikai jo vecāki tie moči paliek, jo vairāk gribās saglabāt oriģinālo izpildijumu. Sprieguma lēkāšanas problēmas atrisināju palaižot regulātora barošanu caur releju no akb.
Piekrītu ,arī orģinālā izpildījumā viss darbojās nevainojami ,bet kā saka ,nagi niezēja !!Smile
 
PinkuJanis
Sveiciens!

Saskāros ar progresējošu defektu: tukšgaitā un pie maziem apgriezieniem viss perfekti, bet pie 3000 ar gaismām, 3500 bez gaismām sāk raustīties, zūd vairāk kreisais cilindrs. Pārbaudīju vis kaut ko- pēdējā versija spole. Varbūt kādam ir aizķērusies rezerves spole "mazajai" Vapei - bezkontaktu variants ar oriģinālo ģenerātoru. Vienīgais veids kā izslēgt spoles defektu ir nomaiņa.

Dodiet ziņu, ja ir ko aizdot uz laiku.

Paldies, PJ.
 
konuss
Lielā vai mazā,spoles ir vienādas.
 
Erix
Tā tā tā...
Man līdzīgi. Raustās pa pilsētu vienmērīgi braucot. Tukšgaitā normāli. Neesmu mēģinājis bez vai ar gaismām, kā tad ir. Un kurš cilindrs izlaiž- arī nepateikšu. Vainīgs ģeneratora spole(tinums)? Ko var vietā uzlikt? Nav Vape.
 
UgunsX
Palika pāri lieka detaļa Grin - paliela viļņota paplāksne. Izskatīju rezerves daļu katalogu, nekur neieraudzīju tādu. Kaut kur no ģeneratora puses viņa laikam bija, neatceros kur, pasakat priekšā Smile
 
Guntis
Nu bļin.sūdīki esi skatījies....

Zem ģeneratora rotora, piespiež buksi.

Tas nav aktuāli kā man,kas izmetis buksi, jo pielasījis pareizu blīvslēgu.

P.S. es neesmu viens tāds Grin es nesaprotu čehu risinājumu ar buksi....
 
andrys
Kaarlis rakstīja:

Ja runa ir par releju kas slēdz lampiņu, tad ir pilnīgi vienalga, ka tik 12v. Ja neliec oriģinālo, pielasīt vajag pēc iespējas mazāk rijīgu- mazāk čakarēs prātu lampiņa.

Interesanta lieta parādījās manai-8jai: kontrollampiņas relejs pirkts Jawa bodē (iesākumā tikai izmēru dēļ, par rijīgumu sāku domāt vēlāk), tā spoles pretestība 120 omi. It kā pēc likuma mazrijīgs, jo oriģinājam tinuma pretestība 12omi. Savienots pareizi, visi spraudņi stingri. Uz oglēm ap10V. iedarbinu, lampiņa deg, pārbaudīti visu nepieciešamo punktu spriegumi. Zvaigznes viduspunktā 6,3V, uz AKB tukšgaitā 12,1V,
_20180608_085245.jpg

Labojis andrys uz 09-06-2018 18:32
 
andrys
uzgāzējot relejs tur smuki 14,1V arī ar ieslēgtām tālajām gaismām. Tagad pats interesantākais: pa lampiņas releju viegli iesit ar knipi, lampiņa nodziest.
_20180608_114022.jpg
 
andrys
Jawa bodes relejam pat ķepas pārlodēju. Nekas nemainās - tikai viegls piesitiens to iedarbina, nevis 6V ar kapeikām. Šodien uzliku veco, ar 12 omu tinuma pretestību. Lampiņa momentā nodziest, tukšgaitā spriegums 12,2, slodzē virs 1500 apgriezieniem 14,2V. Var teikt ka lielāks par iepriekšējo par vienu desmito. Nebija laika safočēt. Kāds tam varētu būt izskaidrojums: 1. kāpēc jaunais nodzēš lampiņu tikai pēc viegla uzsitiena? 2. Un kāpēc vecais rijīgais uzvedas labāk? Saprotu, ka īpaši nevajadzētu uztraukties, jo viss strādā. Tomēr iekšā ir mazs nemiers - kāpēc tā uzvedas viens un otrs? Varbūt foruma elektriķiem ir kāds skaidrojums?
P.S. Kārli, paldies par mazo dāvaniņu!Wink, dabūšu štekerus, izmēģināšuWink
Labojis andrys uz 09-06-2018 18:29
 
gacans
andrys rakstīja:

Jawa bodes relejam pat ķepas pārlodēju. Nekas nemainās - tikai viegls piesitiens to iedarbina, nevis 6V ar kapeikām. Šodien uzliku veco, ar 12 omu tinuma pretestību. Lampiņa momentā nodziest, tukšgaitā spriegums 12,2, slodzē virs 1500 apgriezieniem 14,2V. Var teikt ka lielāks par iepriekšējo par vienu desmito. Nebija laika safočēt. Kāds tam varētu būt izskaidrojums: 1. kāpēc jaunais nodzēš lampiņu tikai pēc viegla uzsitiena? 2. Un kāpēc vecais rijīgais uzvedas labāk? Saprotu, ka īpaši nevajadzētu uztraukties, jo viss strādā. Tomēr iekšā ir mazs nemiers - kāpēc tā uzvedas viens un otrs? Varbūt foruma elektriķiem ir kāds skaidrojums?
P.S. Kārli, paldies par mazo dāvaniņu!Wink, dabūšu štekerus, izmēģināšuWink
Citāts :Interesanta lieta parādījās manai-8jai: kontrollampiņas relejs pirkts Jawa bodē (iesākumā tikai izmēru dēļ, par rijīgumu sāku domāt vēlāk), tā spoles pretestība 120 omi. It kā pēc likuma mazrijīgs, jo oriģinājam tinuma pretestība 12omi.
Tu taču pats uz savu jautājumu esi atbildējis ,pirktā releja pretestība 10reizes lielāka,kā vecajam ,tātad strāva ar mazāka tinumā ,no kā ar magnetizējas serdenis mazāk un nevar pievilkt enkuriņu un atslēgt kontaktu !!! vienkārši tas relejs ir domāts lielākam spriegumam .....
 
andrys
...un kāpēc spriegums par 1 desmitdaļu lielāks?
 
gacans
andrys rakstīja:

...un kāpēc spriegums par 1 desmitdaļu lielāks?
Noteikti atsķīrās mērījumu apstākļi ,motora apgriezieni ,akumulatora pielāde,saules aktivitāte ,zemes griešanās ātrums ,un vēl 101 apstāklis ,kā arī tā ir nedeva lai nodzistu lādēšanas lampiņa ....... Grin
 
andrys
Skaidrs, pārāk dziļi gribēju ielīst Cool, vajadzēja pa seklo: strādāAngry, i vsjoGrin,. Sliecos uz secinājumu: ne vienmēr mazāk rijīgais relejs der....Pfft
 
Iet uz forumu: