Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Ceļi, ātrums, likumdošana, pārdomas
ZXXZ
Ātrgaitas autoceļus, kur atļautā ārtuma ierobežojums varētu būt no 110-130km/h, plāno izveidot ap 2040.g.
..............................................
Rokām kājām pret. Nav Latvijā tādu attālumu, lai būtu nepieciešami šādi ceļi. Pilnīgi pietiek esošos pacelt līdz līmenim 100 km/h. Un pats galvenais, atremontēt un asfaltēt jau esošos ceļus, kas veido tiešu satiksmi no punkta A uz punktu B.
Piemēram man, lai apciemotu vecākus no Rīgas jābrauc ar aptuveni 60 km līkumu, jo esošais tiešais ceļš vietām izbraucams tikai ar kravas mašīnu. Un tādu vietu Latvijā ir daudz. Te arī ir tā iespēja samazināt laiku, kas nepieciešams nokļūšanai no viena punkta otrā.
Turklāt ir vēl viena ļoti būtiska lieta, kurai jābūt primārai. Bet pilsētnieki visdrīzāk to nesapratīs. Lauksaimniecības zemes. Jebkāda jaunu ceļu dzelzceļu būvniecība samazina lauksaimniecībā izmantojamo zemju skaitu. Un nekādas kompensācijas nav spējīgas kompensēt atņemto zemi, jo citu nav iespējams nopirkt, Brīvu zemju nav. Turklāt, ja saimniecīna bija vidēja vai maza, tas noved pie tās faktiska bankrota. Un kārtējiem bezdarbniekiem.
Vai tas viss ir tā vērts, lai kāds no Rīgas varētu savu pakaļu aizvizināt līdz galapunktam par 10 min ātrāk?
Pēdējais laiks vākt parakstus lauksaimniecības zemju aizsardzībai.
Labojis aivarsz uz 02-12-2020 14:59
 
otomars
Teema sevi izsmeelusiGrinsaakas politika
 
gacans
ZXXZ rakstīja:

Ātrgaitas autoceļus, kur atļautā ārtuma ierobežojums varētu būt no 110-130km/h, plāno izveidot ap 2040.g.
..........................................
Pēdējais laiks vākt parakstus lauksaimniecības zemju aizsardzībai.
Sāc vākt,mums nekas nav pretī !!
 
otomars
otomars rakstīja:

Teema sevi izsmeelusiGrinsaakas politika

tas nebija shai teemai domaats,jo shaada temaa tad nebijaShock paraadiijaas ar izrautu tekstu : ...
 
aivarsz
Kad tēmā parādās ieraksti, kas sāk veidot pavisam citu tēmu, jārada šai tēmai sava vieta. Tāds ir moderatoru pienākums, jo mums visiem ir raksturīgi aiziet no sākotnējā temata, pakāpeniski, bet galā par 360 grādiem. Tas ir fakts. Nedzēšam, tikai pārvietojam jaunās mājās.
 
ZXXZ
Tātad turpinājums manam braucienam pie vecākiem un tālāk uz bīšu dravu.Drava no vecāku mājas atrodas aptuveni 19 km attālumā. Senču zeme, uz kuras mans tālais sencis uzcēla māju 1816 gadā. Ar nelielu pārtraukumu tas zemes pleķītis bija un tagad atkal ir mūsu. Tātad, lai nenolaužot ratus uz to aizbrauktu jāveic līkums atpuveni 51 km garumā vienā virzienā. Tātad 19 pret 51. Īsais gabals izbraucams , kad tur greideris pārgājis. Ziemā vietējie zemnieki pašķūrē sniegu, lai piena mašīnas līdz fermām tiek.
Kādas nak*j ātrgaitas šosejas, ja līdz tām vajadzēs vieglo at traktoru vilkt. Vienīgās vietas, kur nenodarot pārāk lielu ļaunumu apkārtējiem, kaut ko varētu uzbūvēt, varētu būt pamestās dzelzceļa līnijas.
Šodien lasu kārtējo fikso ideju, lai nedzītu kravas vilcienus caur Rīgu, davai būvējam dzelceļa apkārtceļu pa Ādažiem, Baltezeru, Mārupi...... . Pa pierīgas biezi apdzīvotajām vietām, privātmāju rajoniem un protams zemnieku tīrumiem.
 
Gints13
Mūsu ceļi ir tālu līdz ideālam. Tomēr nav pareizi samest visus ceļus vienā kaudzē un atrast vienīgo vainīgo valsti. Likuma "Par autoceļiem" 3.panta pirmā daļa nosaka, ka visi Latvijas autoceļi pēc to nozīmes iedalāmi:
— valsts autoceļos;
— pašvaldību ceļos;
— komersantu ceļos;
— māju ceļos.
Attiecīgi valsts autoceļus uztur valsts, pašvaldību ceļus pašvaldība u.t.t. Lielākoties mazie ceļi nav valsts atbildības sfēra un atbildība ir prasāma no attiecīgā subjekta, kura atbildības sfērā ietilpst konkrētais autoceļš.
 
otomars
Tur taalajaa pagaatnee brauca uz bishu dravu dziedaadami ,protams ka zirgu ratosSmile domaju ka tagad var aizbraukt ar vaagjiem,jo tie ies cauri kur limuziini netiek
 
gacans
ZXXZ rakstīja:

Tātad turpinājums manam braucienam pie vecākiem un tālāk uz bīšu dravu.Drava no vecāku mājas atrodas aptuveni 19 km attālumā. Senču zeme, uz kuras mans tālais sencis uzcēla māju 1816 gadā. Ar nelielu pārtraukumu tas zemes pleķītis bija un tagad atkal ir mūsu. Tātad, lai nenolaužot ratus uz to aizbrauktu jāveic līkums atpuveni 51 km garumā vienā virzienā. Tātad 19 pret 51. Īsais gabals izbraucams , kad tur greideris pārgājis. Ziemā vietējie zemnieki pašķūrē sniegu, lai piena mašīnas līdz fermām tiek.
Kādas nak*j ātrgaitas šosejas, ja līdz tām vajadzēs vieglo at traktoru vilkt. Vienīgās vietas, kur nenodarot pārāk lielu ļaunumu apkārtējiem, kaut ko varētu uzbūvēt, varētu būt pamestās dzelzceļa līnijas.
Šodien lasu kārtējo fikso ideju, lai nedzītu kravas vilcienus caur Rīgu, davai būvējam dzelceļa apkārtceļu pa Ādažiem, Baltezeru, Mārupi...... . Pa pierīgas biezi apdzīvotajām vietām, privātmāju rajoniem un protams zemnieku tīrumiem.
Cik var čīkstēt ,iegādājies savam rajonam un vajadzībām atbilstošu auto ,a to sagribēja "kundziņš" ,lai ceļu viņam uz dravu noasfaltē !!Grin
 
modza
Lai vai kā, bet tās runas par ātrgaitas ceļiem ir pilnīgi murgi. Vispirms lai saved normālā kārtībā esošo ceļu tīklu un tad sāk fantazēt. Tas nav normāli, ja cietais segums ir uzklāts septiņdesmito gadu otrajā pusē un viss kas pēc tam ir darīts, lāpītas bedrītes. Jā un vēl maza niansīte, kā doma par ātrgaitas ceļiem saskan kopā ar patreiz tik populāro "zaļo domāšanu", "zaļo Latviju, zaļā Eiropā" un tamlīdzīgu sviestu?
 
ZXXZ
Kundziņš ne vārda nav rakstījis par ceļa asfaltēšanu. Tas ceļš tur ir pastāvējis gadsimtiem, līdz pad . vara arī izdomāja uzcirst "ātrgaitas ceļu" starp rajonu centriem. Konkrēto vēsturisko ceļa posmu izmanto visi, kas var to caurbraukt un kam nav vajadzība barukt uz rajona centru. Pēc graiderēšanas tas turas kādu nedēļu, līdz virsma atkal bedrēs un "trepēs". Un tad var tikai minēt, kad graideris atkal parādīsies.
Par to asfaltēšanu, aizmirsuši vai, kā laiku pa laikam izskan vaimanas, ka Latvijā, attiecībā pret iedzīvotāju skaitu, ir pārāk daudz asfaltētu ceļu. Un ceļu vispār par daudz.
Pašvaldības, valsts, pagasta u.t.t. ceļi. Šaubos, vai kāds, kurš kratās pa to bedrēm iedziļinās to iedalījumā. Tāpat lamā valdību.
 
Iet uz forumu: