Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
360 dzinejs
Laacis_ar07
Atgriežamies pie 360 dzinēja.Saremontēju visu normāli dzinējs strādā lieliski bez nekādiem trokšņiem tukšgaitā.Bet gaitā kad uzkarst nav iespējams braukt.Tā es viņu piebraucu kādi 2k un izņēmu,noliku stūrī siltā garāžā kādus gadus 2.Tagad nolēmu izjaukt paskatīties kas tas bij par troksni! Noņemu cilindrus,,šoks,,uz čaulas sienām diezgan spēcīga rūsa! Tālāk kloķvārpsta skaisti griežās pa eļļu,kuras karterī kā 4taktniekam.Jo braukāts pirms jaukšanas bij tikai pa šķuņpakaļu.Izšķiļu un ko es redzu,labās puses kloķenes ass gultņa vietā 4simdaļas dilusi.Kloķvārpsta bij remontā pie Siliņonkas,un es nepārbaudijis saliku.tas bij kādā 2014 g. Tur tā graboņa uzsilstot arī bija,jo vidusstarpgabals ārā nāca stingri.Tas viss normāli,bet tā rūsa cilindros!!! Tātad glabāt motociklu un nebraukt ar viņu nemaz nedrīkst.Mūsu labās eļļas tomēr satur kautkādu ķīmiju,kas sekmē rūsas izveidi.Nu šōks.Gultņi gan ideāli,jo kā jau rakstiju eļļojušies bij labi.
 
AldisK
Ar to rüsu ir interesanti. Izjaucu kalifornijas motoru. Iemesls- jau otro sezonu gaudoja gultņi. Un arï vienā cilindrä vairākäs vietās rūsa ir izēdusi tädus padziļus robus. Braucu es katru sezonu, stāvēja tikai ziemas periodā. Otrā gan rūsas nav. Pēc slīpēšanas kad liku kopä rūsas pleķi nebija. Pagājuši jau gan kādi 6 gadi.
 
aivarsz
Ir šāds produkts, ko izmanto, noliekot tehniku ilgstošā nesezonas uzglabāšanā, lai nerastos šīs problēmas. www.motul.com/...33a3a7b0d5
 
jankaw638
Dzinējam ļoti nepatīk, ja ierūcina uz minūti, noslāpē un nebrauc ilgāku laiku, tad kondensāts dzinēju nogalina lēnām, bet pārliecinoši.
 
gacans
jankaw638 rakstīja:

Dzinējam ļoti nepatīk, ja ierūcina uz minūti, noslāpē un nebrauc ilgāku laiku, tad kondensāts dzinēju nogalina lēnām, bet pārliecinoši.
Pilnīgi pareizi ! Pats labākais ir pēc garāka brauciena likt ziemas guļā ,pie kā arī pieturos !!
 
Andzs
Ar kondensātu tā ir! It sevišķi aukstā laikā! No savas pieredzes- agrā pavasarī šķīlu savu 634 pēc remonta. Klusinātāji bija jauni salkti.Drusku parūcināju ap 10 min tukšgaitā varbūt. Dzinējs nedabūja īsti sakarst. Cilindri protams sakarsa, bet pārējais ne. Rūcot brīvgaitā no klusinātājiem sāka nākt ārā pelēka šļura-emulsija. Piepacēlu priekšu un iztecināju ap 100g no katras puses ūdens un eļļas maisījumu.
No tā var secināt, ka aukstā laikā īsu brīdi darbinot sakrāsim kondensātu!
 
gacans
Tā šļuriņa pateicoties co un citiem dūmgāzes labumiem ir skāba ,un tad iedomājaties ,motors apstājies ,virzulis lejā izplūdes lūka vaļā ,šļūriņai žūstot tas labums tiek cilindŗā ,līdz pavasarim cilindrs skaisti ruds !! Sad
 
zivago
Es savu 360-to noliku mierā uz ilgu laiku 1983.g. Vienīgi izskrūvēju sveces un katrā cilindrā ielēju kādus 20 gr. autolu un ieskrūvēju atpakaļ. Kādas reizes 2-3 pa gadu piegāju un uzsitu pa kurbuli bez darbināšanas. Nākošā iedarbināšanas reize bija pēc 31 gada 2014.gadā. Noņēmu cilindrus, neatradu nekādas rūsas pazīmes.
Pilnīgi piekrītu, ka ziemā motoru modināt nevajag. Temperatūras maiņas ir stipri kaitīgas. 70-tajos es braucu visu ziemu,tad šādas problēmas nerodas.
 
Iet uz forumu: