Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 4

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Alpu cirkulis
Gusts
Sanāca iegādāties izcilas kompletācijas donoru.

Mana 638/05 Jawa nāk no Daugavpils. Sakot, ka Daugavpils ir garlaicīgākā pilsēta Latvijā, bet tā viss nav…cilvēks-vārdā Viktors, ir ļoti akurāti to lietojis pa lokālajiem Daugavpils lokiem kopš 1985. gada.

Eksemplārs ir iegūts tieši tādā komplektācijā, kā es to vēlējos, lai nepārmaksātu par liekiem krāmiem un nepiesārņotu dabu. No jaunieguvuma faktiski izmetu tikai, šķūningoto zilas krāsas, šosejas tipa priekšējo spārnu; priekšējās dakšas “zariņus”; priekšējo ratu un melnas krāsas atsaites, kas kādreiz tika lepni dēvēti par amortizatora izstrādājumiem (par amortizatoriem tos gan būtu gruti nosaukt). Tas arī ir viss- perfekts “sustainability”.

Tātad, kas man ir:
- Rāmis un piekare, “nesamocīts” un nesaliekts (sarmērīju ar 3D (CMM iekārtu)- P.e.r.f.e.k.t.i. simetrisks, priekš čehu izpratnes par motociklu industriju.
- Donors, faktiski bez priekšējās piekares, lai gan sākotnēji plānoju 1. kategorijas pārbūvi ar efektīvāku bremžu sistēmu Smile
- Komplektā neietilpa sēdeklis, savukārt orģinālo “matrača” versiju aizvietoju ar sēdinātu, kam tika piemeklēts long-distance sēdekļa pildījums.
- Dzinējs, kā gan bez Kārļa (Jawas servisa centrs) diplomdarba un AMI progresīvajiem zobratiem.
- Piekares amortizatora izstrādājumi tiek aizvietoti ar regulējamiem YSS, (RZ362-320TRL-03-BLK - Full Black Custom Series, pasūtināti uz manu svaru)
- Saulē nogatavinātās Barum riepas aizvietoju ar kaut ko dusmīgāku:
* Dunlop Trailmax 110/80-18 58S TT
* Heidenau K60 100/90-18 56H M+S
- Mans iecerētais projekts paredz saglabāt moča oriģinālo krāsojumu; buktes, skrambas un burvīgos rūsas musturus tiek plānots saglabāts kā vēstures liecību un ticamības momentu. Virsmas tika sapulētas, rūsas sagrauztās vietas atbilstoši sakoptas un pārklātas ar matēto laku, lai neliktu pārlieku acis žilbināt.

Mans lielais plāns ir sagatavot moci un pārvarēt Alpu kalnu augstāko pāreju. Startēju 10. oktobrī no Štutgartes, dodos caur Šveici, kur plānoju tikt aiz barjeras, vienā no pēdējām šī gada iespējām šķērsot 2750m augsto Stelvio pāreju. Tad, gar gleznaino Komo ezera krastu virzīties zemāk uz saulaino Monako. Atceļā piestāšu Nicā, plānoju ar čomu uzspēlēt golfu La’provincial laukumā un tad gar vēja appūsto piekrasti doties uz Milānu. Rinķi plānoju noslēgt šķērsojot Dolomītu pāreju virzienā uz Štutgarti.


Turam īkšķus, dzinējs jau stāv rāmī!

Ps. Bildes īslaicīgi var redzēt šeit:
https://failiem.lv/u/4rm8pfefws
Labojis Gusts uz 09-09-2024 16:40
ČZ 453 de Luxe
Jawa Nr1 350
ČZ Cagiva roadster
Jawa 350/638/05
 
morgans
Intresanti!!!!!! Ļoti ceru ka šim būsss arī turpinājums un mēs redzēsim kā Tev iet!
 
Gusts
morgans rakstīja:

Intresanti!!!!!! Ļoti ceru ka šim būsss arī turpinājums un mēs redzēsim kā Tev iet!


Paldies, noteikti padalīšos.
ČZ 453 de Luxe
Jawa Nr1 350
ČZ Cagiva roadster
Jawa 350/638/05
 
Gusts
Vizuālās aprises….

Šim celojumam bagažu novietošu netipiski ierastajam- priekšpusē, ta lai kaut nedaudz izlidzinātu gaitai svaru. Koferu stiponājuma “būris” ir vēl procesā.
Ceļā dosimies divatā ar pasažieri un viņas mugursomu. Iespējams ka nāksies vel izgatavot pasažieres muguras atbalsta supportu.

Statusa bildes atrodamas šeit;

https://failiem.lv/u/zvt2hx6ueq
Un šeit:

https://failiem.lv/u/wx5m5x857g
Labojis AldisK uz 12-09-2024 09:04
 
Gusts
Lai arī mani šodien nopļāva, kāds kurš ignorē vispārējo kārtību.. Bet, …cerība joprojām pastāv! Ar veselību viss ok- živučijs Smile

Viss būs, draugi!

Paldies, #lapsu moto darbnīca
un
Jawa.lv

Bildes šeit:

https://failiem.lv/u/t9br3qqb48
Labojis AldisK uz 12-09-2024 09:03
 
Gusts
Sniegs kalnos pienāca ātrāk kā mēs gaidījām, lidz ar to bija jāsamazina cirkuļa rādiuss. Nejauši uzmeklējām Goblina kompāniju un ar R1 adventure palīdzību nokļuvām Milānas noliktavā-sapakoti kā Totenhamona mūmija.

Niknie lietus mākoņi pagaisa līdz ar mūsu Rynair reisa nolaidaišanos Bergamo lidostā. Izpakojušies, atsveicinàjušies no Goblina bandas, kuri devās vienvirzienā tūrē Sardīnijas- Korsikas virzienā, mēs devāmies izbaudīt Komo.

No pilsētiņas Komo dodamies Bellagio virzienā.. iesaku! Fantastisks, šaurs ceļš ved gar pašu piekrasti. Lai neatkārtotu iespaidus, pārceļāmies ar prāmi uz ezera otru krastu, esam Cadenabbia pilsētiņā lai dotos atpakaļ uz Como pilsētiņu. Ceļš ir smuks, bet ne tik interesants.

Bookingā, ap pl 16:00 atrodam naktsmītnes vecā muižā. Lai uz tām nokļūtu, ceļš ved cauri Šveicei. Šveices teritoriju grūti sajaukt, viss ir pārāk glīti un kārtīgi, lai arī pati pierobeža.

Nākošais rīts sākas ar izcilu laiku pārgājienam un… ar Itāļu brokastīm… bērniem noteikti patiktu Nutellas un baltmaizes leiputrija. Es samierinos ar izcilu kafiju.

Situ pa pedāli un dodos Turīnas virzienā. Turīna ir pilsēta, kas mani jau vēsturiski nesimpatizē, tāpēc cenšos to apbraukt ar līkumu. Palieku pilsētiņā Alpignano. Faktiski 17.gs stallis, kas pārvērsts Booking klientiem. Blakus, aiz aizslietņa, kaimiņiene no Āzijas sēž Mančestera stila dīvānā, rijot iemīļotos roltonus. Mēs aizejam pēc Google reitinga ieteikuma meklēt kādu Mr. Moretti un gardāko picu pilsētā.

Šodien plānots doties augšup kalnos un palikt kādā nekurienē kaut kur Franču Alpos.

Bildes: īslaicīgi atrodamas šajā saitē:
https://failiem.lv/u/9b8598z7ap
Labojis AldisK uz 13-10-2024 12:10
 
Gusts
No rīta atvēruši 17.gs slēģus, mums paverās brīnišķīgs, rudenīgs skats uz muižas iekšpagalmu, ievērtējiet! Ir līdzīgs jūsu monitora sleeping mode attēliem, kuri mainās katru 2. minūti, tikai bez sarkanās Jawas Smile

Piestājam netālajā pilsētiņā Susa, lai pabrokastotu un uzpildītu pilnu bāku Rudītei (Jawa) tieši pirms kāpiena augšup. Rudīte ir ļoti labi sagatavota šim ceļojumam, lai gan kalnos viņa netika testēta.. tad nu patiesības mirklis ir klāt. Rāpjamies augšā ar 3., brīžam slēdzamies uz 2. pārnesumu.. sajūta tāda, ka viss strādā lieliski, bet bažas manī paliek. Atgādinu sev, ka nekas nevar notikt, jo dzinēju sagatavoja Latvijas labākais tāljūras moto meistars Kārlis (Lapsu moto darbnīca). Atgādinot sev vārdus no viņa sacītā, ka šis dzinējs ir viņa “labākais diplomdarbs”.. Smile Protams arī AMI kompānijas CNC frēzētie zobrati vieš pārliecību un bāžam nav pamata.

Rāpjoties mākoņos, lejā paveras brīnišķīgs skats. Kalni kā snaudoši monstri mūs uzmanīgi vēro un gaida katru pieļauto kļūdu. Bet! Bet, ne šoreiz! Es esmu no šī visa tik “so excited”, ka nemaz nejūtu, kā esmu nokļuvis no 20 grādiem uz 2! Mani no šīs ekstāzes ar duku sānos pamodina draudzene un liek man asap apstāties, lai varam pārģērbties. Sev papliķējis uz pleca, ka mantu koferus novietoju priekšpusē, blakus dzinējam, nevis aizmugurē kā pieprasa klasika. Tas bija saprātīgs gājiens no masas līdzsvarojuma skatpunkta un līdz ar to baudām patīkamu gaitu kalnos. Mans draugs Dzertvaris saka, ka man ir sanākušas “piepūstas dugas” Smile

Pēdējo augstuma atzīmi, ko pamanīju ceļazīmē- vēsta par 1890m virs j.l. Rudīte neliek par sevi manīt, lai gan retinātā gaisā vajadzēja būt kādam izmaiņām. Pa ceļam mūs noķēra Google street view mašīna… tā kā būs draugi, Jawa debesīs! Pārejas pīķiī ir izvietota robežkontrole, kur mūs aptur smaidīgi un laipni žandarmi, tikpat kā no Fantomasa filmām. Laikam tik augstu debesīs tie nebija redzējuši tādu zvēru-sarkanu Jawu.

Pārvarējuši pīķi, dodamies lejup… varu izvēlēties kā bremzēt Rūdīti, ar dzinēju vai ar bremzēm, abas opcijas stādā nevainojami. Pārdzīvojis nezināmo tagad jau varu brīvi carvingot serpentīnus, saprotu ka slodzes testu esmu izgājis uz 11!! 10 baļļu sistēmā.

Turpmākie 130 km ved caur nacionālajiem parkiem ar vienreizējiem skatiem.. ļooooti iesaku, iesaku, iesaku! Man tā patika šie 130 km, ka apsolīju sev-atgriezīsimies te vēlreiz.

Līdz ar tumsu nokļuvām savā nospraustajā galamērķī-Digna les Baines. Viesnīca gan netika norezerveta, lidz ar to mēs sākām ar patīkamo-parūpēties par savu degvielu. Atradām pēc google ieteikuma Vjetnamieti ar lielisko Pho zupiņu. Brīžam šķita, ka tas ir labākais, ko varējām nobaudīt, jo baltmaize jau sprūda kaklā pēc Itālijas posma. Pa tumsu ieradāmies viesnīcā.

Neliegšos, es biju par šīsdienas ceļojumu tik excited, ka Komo ezera tripiņš ierindojās godpilnajā otrajā vietā. Šodien laižam uz Franču Rivjēru. Bonjour!


Bildes no šī pārgājiena atrodamas šeit:

https://failiem.lv/u/ugt7hp3jaf
Labojis AldisK uz 13-10-2024 12:12
 
AldisK
Super brauciens! Lai veiksmīgs ceļojums
Ja grib interneta saiti uzklikšķināmu, tad saites tekstu iezīmē un pēc tam apakšā uzklikšķina uz globusa simbola. Iezīmēsies sarkana un uzklikšķinot atvērsies.
 
Gusts
Uzausa kārtējais rīts Franču Alpos, mums ir sajūta, ka nezinām dienu. Draudzene google mapos atrod lielisku brokastu vietu, bildēs liela bļoda ar Acai bowls, svaigi spiesta greipfrūta sula, man kafiju ar tostētu avokado maizīti pārklātu ar poučētu olu, gvakomoli un redīsu dīkstiem.. Sagaidījuši plkst. 9:00 rītā, fiksi sapakojušies, dodamies netālajās brokastīs turpat Digne les Banes ciematiņā.

Ievadu navigācijā draudzenes sarūpēto google spotiņu.. ups! Šodien t(F)ak ir svētdiena!!!! Katoliskie Franči laisko svētdienu jau izcīnīja 1906. gadā.. Mums, kuri ir pieraduši, ka Rimi ir ledusskapja stiepiena attālumā, šo laisko nestrādāšanu ir grūti pieņemt.

Labi, meklējam citu brokastu opciju… atrodam turpat netālu boulangerie, kur paši franči stāv rindā, kas ved pa durvīm ārā, mēs arī iestājamies, jo katra rinda sola kaut ko izcilu un neatkārtojamu.. Smile Tiekam līdz kasei, saprotam, ka piedāvājumā ir vienas vienīgas bulkas un baltmaizes… noskaidrojam, ka kafijas automāts ir tikai bulanžērijas dekorācija un tā mums šorīt nepienākas. Paņēmuši picas gabaliņu ar gorgonzoles sieru, ejam meklēt kafiju.
Pāri ielai ar ļoti zemu google vērtējumu atrodas sporta bārs, kam izkārtne uz sienas vēsta par Lavazza kafiju. Ejam iekšā un saprotam, ka uzturēties šajā “dvingā” nav iespējams.. barčikā visi galdiņi ir aizņemti, franči klusībā “lāpās” ar vīna vai alus glāzi rokās… un tas viss ko Jūs ieguvāt 1906. gadā?! Kost 9:30 no rīta svētdienā??? Rrrr… paņemam savas porcelāna kafiju krūzes un bijām vienīgie klienti, kuri ar tām izejam terasē, lai baudītu..

Navigācijā ievadam Cannes un pārliecinamies, ka esam uz pareizi izvēlētā ceļa, ko mums ieteica Goblins. Ceļš 4085, vēlāk pārtop par 6085 ir patiesi izcils! Tiešām PALDIES Goblinam, es pats sākotnēji biju atradis citu matšrutu.. Digne atrodas ap 700 m virs jūras līmeņa un šis ceļš faktiski visu laiku ir ar līkumiem, kuri ved no kalna lejā uz piekrastē esošajam Kannām. Divas stundas, 135 km fantastiska ceļa, tiešām iesaku!
Tuvojoties Kannu piepilsētām, jūtam ka gaisa temperatūra uzsit 25 grādus, esam spiesti apstāties Grasse, lai samainītu drēbes. Skaista Kannu piepilsētiņa kas iekļauta parfīma aromātā. Izrādas, ka tieši te, franči brūvē īstās smaržas. Iebraucam Kannās un iečekojamies viesnīcā. Viesnīca atrodas uz otrās līnijas un istabiņa ir tik maza, ka ieiet var tikai ar mugursomu vai ar ķiveri, ar abiem istabiņā netiekam.. Smile
Turpmākas dienas nolemjam pavadīt laiski tepat netālu: Kannas, Antibas, Monako un mūsu jau iemīļotajā Nicā.

https://failiem.lv/u/4twz4mmt44
Labojis Gusts uz 17-10-2024 19:49
ČZ 453 de Luxe
Jawa Nr1 350
ČZ Cagiva roadster
Jawa 350/638/05
 
Gusts
Pēc sakotnējā plāna šis dienas bija pareredzetas pilsetu apskatēm, golfam un ballitei. Subjektīvi sarindojām no vērtīgākas uz zemāko mūsu skalā:

1. vieta-Kannas, mūsuprāt izcili tira un moderna pilsēta. Maz viesstrādnieku, pasakaini zils ūdens, glauni restorāni un neuzbāzīgs glamūrs.

2. vietā- Monāko/ Montekarlo. Viss pēc labākajām Bonda filmām. Augšup ved skaists līkumots ceļš, ar elpu aizraujošiem skatiem, lejup uz lagūnam un baltām motorjahtām. Protams Casino Royal un izlaizītas pilsētas ieliņas. Un protams,Mirtante, ar savu “Gaujas modi” Smile

3. vieta-mūsu mīļā Nica. Nica, skaistā Nica… viss senais franciskais. Jums jāredz pašiem.

4. vietā ierindoju Antības.

Visām šim pilsētām izbraucām ar Rudīti gar piekrasti un promenādēm, apejot galvenās maģistrāles..

Noteikti neiespaidojieties no mūsu top-4, piedzivojiet savu redzējumu.

15. oktobrī bija planotā golfa diena ar draugiem, šoreiz izvēle krita uz Biot Golf club. Skaista, patīkama diena ar diviem latviešiem. Spēlē negāja tā, kā gribējas-pārāk maz koncentrācijas, pārāk daudz jautrības.Smile

Vakarā mums dzimšanas dienas svinībās pievienojās visu varenais Dzertvaris, Pasaules apceļotājs dalījās ar saviem moto pargājienu stāstiem un iespaidīgajiem piedzīvojumiem no brauciena cauri Austrālijai. Varbut Jawa tieši Austrālijā pietrūkst? Smile)

Nākošā dienā dodamies gar pašu piekrasti, apejot lielceļus, uz Dženovas pusi. Nolemām palikt Albegna, bet kādus 9 km pirms nospraustā mērķa kārtējā pitstopa kafejnīcas īpašnieks iesaka mums tomer labāk palikt Alassio, kura patiesi izrādās fantastiski skaista itāļu pērle.

Patiesībā šis ceļš no Nicas uz ALassio bija fantastiski skaists tieši Italijas pusē. Ceļs veda cauri neskaitāmām, skaistām promenādēm un likumotiem kalnu ceļiem. Ruditei stāvie kāpumi vairs nesagādā nekādas grūtības.

Šis rīts mūs parsteidz ar specigu lietu… ir palicis 4-5 stundu ceļš lidz Milānas kravas noliktavai, centīsimies atrast maršrutu, lai izvairītos no spēcīgā lietus. Moto jānodod rit pēcpusdienā.

Bildes atrodas šajā linkā:


https://failiem.lv/u/cqvsuqfegc
Labojis Gusts uz 17-10-2024 22:41
 
Gusts
Alassio ir nejauši sastapta skaista kūrorta pilsētiņa ar interesantiem tuneļiem majas sienās, kas ved uz pašu Vidusjūras piekrasti. Iesaku tur noteikti apstāties uz kādu pastaigu.

Nākošais rīts nāca ar stiprām lietusgāzēm, vadoties pēc Windguru informācijas, mēs izvelējāmies maģistrāles ceļu uz Dženovu. Iespēja, izvairīties no spēcīga lietus, mums nebija, lietus bija visā Ziemeļu teritorijā.

Uz bāņa Rudīte bija vienīgā no močiem. Jāsāka, ka pie tik spēcīgām lietusgāzēm Heidenau un Trailmax riepas ļoti labi strādāja. Ceļš brīžam pludoja upēs, mazie piekrastes ceļi bija slēgti.

Dženovā nokļuvām veiksmīgi, lai arī apavi mums nebija piemēroti lietus apstākļiem. Ar žļurkstošiem apaviem iečekojamies viesnica, kura atrodas pašā vecpilsētā. Ap to laiku arī lietus izzuda un paveras laiks garai vakara pastaigai. Es neiedziļināšos pilsētas vērtējumā, jo kādam saista arhitektūra, kādam naktsdzīve, kadam restorānu daudzveidība, kādam… bet Dženovas vecpilsētu noteikti iesaku apmeklēt. Līdzīga Palermo, bet daudzkārt tīrāka un patīkamāka.Dzenova ir ostas pilsēta, no kurienes savukārt ved prāmju satiksme uz Sardiniju.

Šodien Rudīte jānodod transporta kompānijai Milānā, tāpēc izvēlamies garāko iespējamo ceļu uz Milānu.

Bildes un video šeit:

https://failiem.lv/u/z7mag56dc5
Labojis bargais uz 22-10-2024 11:28
 
Gusts
Ceļš uz Milānu diezgan vienmuļš, bet patīkami dzirdēt kā Rudīte murrā, jaunais dzinējs laikam tikai tagad iestrādājies.

Pa ceļam piestājam dizaineru outletā, bet bez liela entuziasma vazājamies. Nedaudz smīniņu rada kāds skats, kas raisa atmiņas no mūsu svētdienas rīta Franču Alpos, kur rīta agrumā stāv gara rinda pēc baltmaizes un kruasāniem, savukārt, šeit Itāļi stāv rindā pēc franču Saint Laurent.

Finišējām savu tripiņu UBV noliktavā Milānas pievārtē, žiperigi sapakojam Rūdīti un, ar patīkamām atmiņām par kopā pavadīto laiku, dodamies uz Milānu.

Par spīti skepsei, jo skeptiķu, par manu plānu ar Rūdīti apceļot Franču Alpus, beigu beigās bija vairāk kā atbalstītāju, vēlos pateikties visiem šiem draugiem:

- draudzenei Evijai par atbalstu un kopīgi patiesi patīkami pavadīto laiku;
- Kārlim no Lapsu Moto darbnīcas par sagatavoto tehniku un iedrošināšanu;
- Dainai no R1 adventure logistic, par lielisku servisu;
- Raimondam no Jawas veikala
un visiem parejiem draugiem, kas mūs atbalstīja un motivēja drukāt šos amizantos stāstiņus.

Plānojot ceļojumu, man nebija ne mazākas šaubas, ka to realizēšu pilnā apjomā. Tā arī notika, neatvēru nevienu līdzpaņemto atslēgu, ne gabaliņu makgaivereni, ne kabeļu saitīti… neko, viss gāja gludi.
Jawisti ir pievarējuši Nordkapu, bijuši kalnos Gruzijā un Melnalnē, pat tikuši līdz Baikāla ezeram (jūrai)… Mans ceļojums, salīdzinot ar viņu piedzīvoto bija tīrā izklaide. Protams, sociālistisko valstu tehnika pat 1985. gadā spēcīgi zaudēja saviem konkurentiem un vispārējais iespaids par Jawu ir vairāk negatīvs nekā pozitīvs, bet tas velns slēpjas attieksmē un detaļās. Attieksmē pret sevi, attieksmē pret tehniku… 2T dzinējs ir tik primitīvs, ka vienīgais, kas tam ir vajadzīgs, ir degviela un dzirkstele. Pilnīgs primāts, lai gan vienīgā kura par šo gan specīgi iebillst ir Greta Thunberga Smile

Ar šo es savu stāstu sēriju noslēdzu. Tiekamies citos piedzīvojumos.

…Rudit, ko teiksi par ķenguriem?…

Bildes un bildes no sākuma, par cik galerijas dzēšas automātiski, atrodamas šeit:

https://failiem.lv/u/vqz5xg7umr
Labojis bargais uz 22-10-2024 11:29
 
bargais
Glamūrīgs ceļojums, labs apraksts. Paldies! Prieks, ka izvēlējies Jawu un Piedzīvojumu.
 
Gusts
Paldies, paldies. Šobrid ar sevi apspiežu variantu kā nogadat Rudīti Vācijā. Periodiski pielidot, pārziemojot vecajā Eiropā: Belgija, Spānija, Portugale, Francija…

Jāpameklē kādas uzglabāšanas iespejas.
ČZ 453 de Luxe
Jawa Nr1 350
ČZ Cagiva roadster
Jawa 350/638/05
 
Iet uz forumu: