Apskatīt tēmu
Jawa 638 bezkontaktu aizdedzes uzstādīšana
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 14-04-2013 22:33
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Nu ko. Pirmie 45 km nobraukti, Optika darbojas, viss pārējais arī. Gaismu raustīšanās praktiski nemaniju (kā tas bija rudenī). Izskatās, recepte: optika+ vw komutātors+ audi v6 dzinēja spole ir mazcenas alteratīva vapei. Runa ir par šrotu cenām. Tas gan 100% neatrisina lādēšanas problēmas. Ar vienu mazu burtiņu, pats to nezinot iespējams, Dalgo pateica kur vēl vaina meklējama... Dilums (tā augstums) oglīšu kontaktgredzenos runā pats par sevi. Ak tu svētā inkvizīcija (jawa)! Rīga un jawa nekad nebūs gatavas! Modulātoru paņēmu gatavu- pirmkārt nav jātaisa pašam, otrkārt diezgan ideāli simetriski taisīta detaļa. Logu izmēriem ir cieša saistība ar indukcijas spoles uzlādes laikiem. Jawas gadijumā nezinu vai tam ir baigā nozīme. Spole var uzlādēties visu to laiku kamēr optisko elementu aizsedz spārniņš.... Gunti. Nevar likt devēju otrādi ja grib uz tiem pašiem stiprinājumiem. Ja taisīsi no jauna- pēc izvēles. Rotācijas virzienam nav nozīmes. p.s. Siltie rokturi komplektā ar sēdekļa apsildi- tā ir štellīte! Labojis Kaarlis uz 14-04-2013 22:42 |
|
|
Dezinfektors |
Ziņojums ievietots 24-04-2013 21:32
|
Member Ziņojumi: 111 Pievienojies: 31.05.12 |
Kaarlis rakstīja: Komutātora viena kāja tev paliks brīva- izeja uz tahometru. Es savam dampim pievienoju gaismas diodi regulēšanai un kontrolei pēc holla signāla, Vai šis nozīmē, ka diodi liki pie komutatora kājas nr.7? Ja tā, tad kāds signāls nāk laukā no septītās kājas? +5V? |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 02-01-2014 01:03
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Beidzot sanāca pieķerties pie bezkontaktu aizdedzes uzlikšanas uz 638 ģeneratoru, shēmu saslēdzu, it kā dzirkstele ir, noregulēju un kurbulēju, principā pirmajā brīdī liekas ka darbojas normāli, bet ar laiku ir ĻOTi dīvaini niķi.. Motors pie zemiem apgriezienmiem principā iet uz vienu cilindru ritmiski, bet otrs izsit aptuveni 1x sekundē - izteikti reti. Vēl dīvaināk ir tas ka uzņemt apgriezienus aŗī ir turpat vai neiespējami - motors uzvedās kā lielā aukstumā pie liesa degmaisījuma, gaudojošais trobelis ir bet apgriezieni nekāpj, tikai pa retam izdodas uzsist un tad ierēcās sasniedz lielos apgriezienus. Pieminēšu ka holla, komutators no II Golfa, spole no gazeles, divizvadu. Pārtraucējs arī no Golfa ar divām amputētām lāpstiņām. Kas varētu būt pie vainas? Pieļauju ka shēmā ir pārāk mazs spriegums, vai spole ir nenormāli par rijigu, jo dzirkstele ir liela.. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 02-01-2014 01:22
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
atvieno vadus no oglītēm un tad padalies ar info |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 02-01-2014 01:52
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Noņēmu, motors strādāja normāli, uzliku vadus atpakaļ apmainot tos vietām, arī lādē un viss iet, bet ieslēdzot uguņus, ja apgriezieni bija zem ~1500 palika žēlīgi blāva, un motors vilka uz noslāpšanu, uzgāzējot, protams pazūd blāvums, atgādināja oriģinālo 75w elli. Ar pagriezieniem vispār pietrūkst spriegums aizdedzei uz mirkli. Vai mainot polaritāti rotoram, samazinās tā efektivitāte, un kas šinī jaunajā aizdedzē ir viss ēdelīgākais uz spriegumu? Labojis Dalgo uz 02-01-2014 02:10 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 02-01-2014 10:10
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
gazeles spole ir riebīgi rijīga- nomaini uz audi spoli. Par polaritāti arī ir ievērota sakarība. Kopš izmetu hollu un uzliku optisko devēju problēmas atkrita kā nebijušas. |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 02-01-2014 11:23
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Ko nozīmē "Par polaritāti arī ir ievērota sakarība"? Vai sava veida sakarība nav arī tajā, cik liela ir pārtraucēja lāpstiņa, jo uzlāde notiek brīdī kad devēju aizklāj lāpstiņa, vai tās samazināšana arī neiespaido situāciju? Kaarli, Tu pats nobraukāji ar sādu salikumu labu laiku, negribas ticēt ka ar tik izteiktu blāviem uguņiem bija darīšana, varbūt okas spole nemaz nebija tik traka, bet gazeles gan. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 02-01-2014 11:58
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Kā ir ar lāpstiņām? varianti: 1. jāaiztaisa vaļējie caurumi(paliek divi)? -jāaizmetina/jāaizlodē. 2.jāatstāj tikai divas metāla plāksnītes(ap 2cm platas) ? -pārējais vaļējs. |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 02-01-2014 12:08
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Es taču jau rakstiju, izņemti divi no četriem [img]http://s29.postimg.org/ijw90zyp3/IMG_1060.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 02-01-2014 12:14
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Es neprasu kā tev,prasu kā man taisīt. Kā ir PAREIZĀK. Kā ir tev Kārli? Man jau ir optiskais devējs(kopā ar Kārli iegādāts). P.S. ja kāds pasūtina optisko devēju,padodiet ziņu.Arī vienai 638 vajag(drauga 638). |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 02-01-2014 12:29
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Gan jau pateiks. Citos paraugos ir norādīts lāpstiņas platums 10-11mm, mazāk gan laikam nevar taisīt, jo var veidoties atsitieni un sanāktu ka dzirkstele būtu cik agra tik vēla, mainot motora griešanās virzienu, dzirkstele būtu agrāka bet iespējams motors turpinātu darboties.. diezgan riebīgs efekts jā tā notiek. Laikam jādomā optiskā devēja virzienā cik vispār tas devējs cenā? |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 02-01-2014 12:56
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
tas bija jau pasen,bet dārgs nebija. Kārlis varbūt atceras. saite bija ņemta iekš retromoto.lv un nāk ja nemaldos no Ukrainas. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 02-01-2014 14:12
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Es arī izzāģēju pretējos spārniņus- darbojās labi. Optisko devēju pasūtijām no Kijevas- meklē krievu forumos. Cena bija kaut kas ap piečuku, jāgaida bija gan diezgan ilgi. Der precīzi uz holla skrūvēm, el. slēgums arī vienāds. Ja mocies ar lādēšanu, diezgan labs efekts ir ja sprieguma regulātoram + padod caur releju tieši no akb. Paliek stipri stabīlāka lādēšana. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 27-05-2014 09:43
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
http://www.youtube.com/v/NguqH9GK1qg http://www.youtube.com/v/I3cwg_eIzis http://www.youtube.com/v/6A7wiO6hmuk Labojis Guntis uz 29-05-2014 10:29 |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 28-09-2014 11:31
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Kāpēc nedarbojas shēma? savienoju vadus, ar v6 spoli, minu, dzirksteles nav! Dzirkstele ir brīdī kad atvienoju + vadu pie komutatora un spoles - tad ir smuka liela dzirkstele, un vēl ir sakarība ka šādā veidā ir dzirkstele tikai kad starp hollu ir metāla lāpstiņa, ja ir tukšums tad arī nav! Kas par lietu? Kaut kas būtu izbeidzies? |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 28-09-2014 12:54
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Komutators no kā? Vispār Kārlis mums te guru.Izej pāri vēlreiz savienojumiem. Holla devējs? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 28-09-2014 13:01
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
1) Atvieno hollu un ar kontrolspuldzi, kam viens gals pie masas padod komutātora ieejā signālu. Jābūt skaistai dzirkstelei. 2) Atvieno oglītes un tad paskaties vai viss nesāk strādāt. |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 28-09-2014 22:26
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Īsti neizprotu to Tavu pirmo pnktu.. paskaidro lūdzu! ierosmes vadi vispār ir nost, tā pat kā izejošie no statora! |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 28-09-2014 22:31
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tur jau jāsaprot elektrotehnikas pamati. Ar kontrolspuldzi var imitēt holla sigalu. |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 29-09-2014 09:11
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
No hollas iet trīs vadi, ja vienu lampiņas spaili liek pie masas, tad pie kura aizejošā vada japiekabina lampiņa? Par nozēlu brīvdienas garāžā ir beigušās, tāpēc par turpmākajiem rezultātiem tiks ziņots pēc laba laiciņa! |
|
Iet uz forumu: |