Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 5

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Iedarbināšana
ozols1124
Labdien. Tātad šad un tad uzrodas problēma iedarbināt Jawu ar kurbuli. Attiecīgi nejūtot beigusies degviela, pargriežot krāniņu uz rezervi, sapludinot un tad uzkurbulejot mocis mazliet takā ierūcas un noslāpst, pēc tam nekādas reakcijas, protams, cītīgi uzstumjot aiziet. Vēl variants kad siltu moto noslpē un pēc kāda brīža kurbulē un takā ierūcas mazliet un atkal noslāpst(laikam pārlejasAngry) kartējo reizi stumšana. Varbūt Jūs esat atraduši kādas darbības, kā tomēr var iedarbināt ar kurbuli, jo piemeram ja ar čomiem kārdeiz izlaižu caur mežu ir diezgan smagi sastumt. Jawa 634 aukstu nav problēmu iedarbināt trīs reizes uzkurbulējot un tad ar ieslēgtu aizdedzi aiziet ar pirmo.Grin
 
Dalgo
Labāk pastāsti, kādā stāvoklī ir pats motors Grin
 
ozols1124
nupat kā slīpēti ciļi 50km jau nobrauktiGrin Neesmu atradis problēmas atrisinājumu kā krietni sadilušam motoram tā tagad.
 
morgans
Nu siltu motoru jau nevajadzētu pludināt. Tad tas nevis laikamFrown bet pavisam noteikti pārlejas. Pietiek jau atstāt atvērtu krāniņu lai tas notiktu.
 
ozols1124
siltu nepludinu, jā pieperam vaļā palicis kraniņš, bet ko tad labāk šajā situācijā darīt?
 
Rihards638
Ja palicis vaļā kurbulēsi noteikti paliks sveces slapjas vismaz man tā bija izskrūvēju ārā nožāvēju galu ar gāzes plīti un viss ok.
638
 
morgans
Ja krāns Wink palicis vaļā un iestumt grūti vai nevar...jāskrūvē sveces ārā un jātiek vaļā no liekā degmaisījuma. Pakurbulē bez svecēm lai izvējo.
 
cyprus1
ozols1124 rakstīja:

siltu nepludinu, jā pieperam vaļā palicis kraniņš, bet ko tad labāk šajā situācijā darīt?


Sagāz uz kreiso pusi,uzdod pilnu gāzi un kurbulē.Ja aizdedze pareiza un akumulators labs dažas reizes uzmin un aizies.Var būt ka sāk uzsist un tad uzņem apgriezienus.Ja nu galīgi pārlējies tad sveces ārā.
Labojis cyprus1 uz 30-12-2013 21:53
 
ozols1124
Jā biju jau galīgi aizmirsis par to sagāšanu, jāsaka ka tā štelle darbojas baigi labi. kad sak pukšķēt tur tik pilnā un sagāž vēl pēc iespējas vairāk uz kreiso. Nezinu cik man nācies pārliet kurbulejot bez dzirksteles un pēc tam sadomajot vainu, pietika ar to ka aizgriezu krāniņu un tādā pat stiliņā cītīgāk pakurbulējot aiziet.
 
palsmanietis
parbaudi kartigi vai labi sledz pludins-nonem vacinu apgriez kajam gaisa pludu ieksa un put ar visu sparu -nedrikst laist gaisu cauri.ja ta nosledz nekad nav problemu ar parsuksanosCool
 
Makleins
Sveiciens, aktualizēšu iedarbināšanas ēmu.

Man ir 350/634. Nav darbināta 10 gadus.

1. Jaunas sveces, dzirkstele ir
2. Jauns 6V 1.2Ah maziņš akumulators (pirms brīvdienām 12AH neatradu)
3. Noņemts un iztīrīts karburators (ar līdzekli, jo kompresora nav). Mix noregulēts kā pēc grāmatas 1 un pus pusgrieziens.

Ierūcās uz 10 sek, bet nereaģēja uz uzgāzēšanu


4. Skatījos kontaktus un mazliet pārregulēju, lai cilindrs pašā augšā, kad 0.3mm starp kontaktu. Cilindra poziciju skatījos vnk ieliekot skruvgriezi jo nav tā mērītāja.

5. Noskrūvēju galvas un paskatījos, ka virzulis un cilindrs ļoti labā stāvoklī, vsp nav melns nekas.

Neko tā pat negrib rūkt.


Kad ilgāk mēģinu, tad sveces slapjas un drošvien aizlijis.

Jautājumi:
- Vai tas, ka maziņš akumulators ietekmē šo pasākumu?
- Kad regulē kontaktus, varu uzlikt 0.3/0.4mm atstarpes, bet pēc tam vēl tā kā atpakaļ ir jātin un kaut kas jāregulē. Es grāmatiņā nesaprotu tieši to daļu + nezinu, cik tālu jāgriež. Tur runa par kaut kādiem milimetriem.
- Vai tas, ka mēģina palaist ar noņemtu gaisa filtru kaut ko ietekmē?



Bērnībā ar mopēdiem nebraucu un strādāju ofisā, gribu iemācīties un baudīt vasaru. Palīdziet lūdzu kungi un norādiet uz ko vēl pievērst uzmanību. Varu parādīt bildes, ja vajadzīgs.
 
kergers
Neņemot vērā jau rakstīto, kas viss ir nepieciešams, ieteiktu vēl pārbaudīt bākas korķi-vai ir gaisa caurlaidība. Kā arī līdzīgi kā karburatoru, iztīrīt/izmazgāt degvielas krāniņu. Iespējams, mocis 10 sekundes rūc ar to, ko esi uzpludinājis, bet pēc tam vienkārši pietrūkst degvielas.
 
kergers
Es pats arī vēl cīnos savam mocim. Līdzīgi - sveces, svečvadi ( starpcitu, vai Tev svečvadi jauni? ) jauni, dzirkstele ir lieliska. Degvielas padeve sākot ar bākas korķi, beidzot līdz karburatoram arī. Akku 6v gan ar gan Ah... Ilgi jāmokās, bet pielec, papurkš mazliet un arī beidzas. Bet manā gadījumā, šķiet, ka visa vaina karburatorā. Nepietiek degvielas - netieku galā ar regulāciju. Visu laiku ir sajūta, ka nepietiek lai kā regulētu. Jau sāku domāt, ka iespējams tomēr aizdedze vēlreiz jāpārbauda - varbūt tik tiešām kaut kas tur ir vai nu neprecīzi vai greizi nogājis.
 
Makleins
Sveču vadi veci, bet izskatās, ka funkciju pilda. Pat ar sliktu aizdedzes regulējumu, uzskatu, ka bija jāliek, par sevi manīt.

Domāju, visa vaina akumulatorā. 6V ir, bet Ah 1.5 nav nekas un nepietiek pat signalam. Tad, kad pielaidu, biju tikko no ladejamā paņēmis.
 
AldisK
[quote]Makleins rakstīja:

Sveiciens, aktualizēšu iedarbināšanas ēmu.

Man ir 350/634. Nav darbināta 10 gadus.

]

4. Skatījos kontaktus un mazliet pārregulēju, lai cilindrs pašā augšā, kad 0.3mm starp kontaktu. Cilindra poziciju skatījos vnk ieliekot skruvgriezi jo nav tā mērītāja.

Nesapratu šo punktu. Ja es sapratu pareizi kā tur uzrakstīts, tad nekas labs nevar būt. Kontaktam tas 0,3mm atvērumam jābūt Kulaciņa vislielākājā izvirzījumā. Virzuli jānoliek apm. 3mm pirms augšējā maiņas punkta. Šajā momentā kontaktiem no aizvērta stāvokļa jāveras vaļā. Vispirms regulē kontaktu apakšējo plati, šķiet ka bija kreisais cilindrs. Īsti neatceros( tagad jau sen braucu ar Vapi.) Pēc tam regulē augšējo plati ar kontaktu labajam cilindram.
Kā iepriekš teikts benzīna padeves sistēmai jābūt kārtībā. It sevišķi karburatora visām sistēmām.
Teorētiski var būt vēl viens defekts ilgi stāvējušam motoram. Slikti un sakaltuši blīvslēgi. It sevišķi zem ģeneratora. Jo tas visvairāk cieš no karstuma, gan no motora, gan papildus no ģeneratora. bet to var viegli nomainīt. Ģeneratoru noņem, blīvslēgā iesit skrūvgriezi un izlauž veco blīvslēgu. Pēc tam jaunu vietā. Praktiski jebkurā gultņu veikalā ir nopērkams, maksā dažu eiro robežās. Lai noņemtu rotoru, noņem kulaciņu un rotora galā ir šķiet 8mm vītne. ar garāku 8mm skrūvi atspiežas pret kloķenes galu un novelk rotoru nost. Bet šo operāciju ar prātu.
Labojis AldisK uz 11-04-2020 22:48
 
Makleins
Paldies, par ieteikumiem!
 
Retais
Lai atrisinātu visas kontaktnieces problēmas, uzliec VAPE aizdedzi un aizmirsti problēmas. Iegādājama pie raimja veikalā. www.jawa.lv
 
Laacis_ar07
Retais a kur nostaļģija?..Ja cilvēks brauc pa LV vai arī ir vairāki moto,tad visiem nepietiks! Kontaktu aizdedze ir tik vienkārša un vienmēr ir lielāka cerība to atdzīvināt, ja kas notiekās ceļā! Uz viena cilindra arī esmu atpukšķinājis līdz sētai.
 
Iet uz forumu: