Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 5

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
638 kloķvārpsta
Dalgo
Es neesmu devis nekādu slēdzienu, šajos remontdarbos Smile
Es ne par lodlampu, sildīšānas metode kā tāda ir vienīgais risinajums šai gadījumā.. Nez, Jūs varbūt sildāt ar autogēnu vai cepeškrāsnī, tā ir katra paša darīšana..
Par to āmurīti un ātrumkārbu, arī protams varēja sildīt to gultni un ievietot asi bez āmura. Pavērojiet citus video - tie pacani visos tajos austrumu" video - motorus saliek ar plikiem vēderiem, čībās un sētsvidū, nu tur pus sauja smilšu gultnītī Smile viņu darīšana Grin
 
alfa
Kādas domas par šādu kloķvārpstu (8kg) ?
YouTube Video
 
Laacis_ar07
Es domāju ka īstenībā kloķvārpstai tādai bij jābūt jau no rūpnīcas 638 dzinējos.Tur ir kā divas atsevišķi izbalansētas kloķvārpstas savienotas kopā.Te būtu jābūt izrēķinātam virzuļa svaram,lai katrai pusei ir savs balanss un tas neizlīdzinās starp kloķvārpstām caur asi.
Es pats vismaz saprotu ko rakstu.
Ar šādu dzinēju varētu taho sarkano iedaļu uzkrāsot pie 9500-10000apgr.
Bet tad jau nepietiek tikai ar kloķvārpstu,vajag isukšanai vārstus,resnākas klaņa galvas pirkstus,,un koroče citu dzinēju!Grin
Bet vibrācijas samazinātos un gultņu kalpošanas ilgums palielinātos.
 
Iet uz forumu: