Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
633 jeb mazās motorista piezīmes.
Kaarlis
elf rakstīja:

Paņem adatvīlīti...klemmes vietu krusteniski novīlē,ja alumīnijs pierauts pie čaulas to nokodina ar skābi...ja nav slinlums zem gredzeniem var ievirpot rievas 0.3-0.5mm platas....ja nebūtu plaisas varētu likt atpakaļ un ruļīt....

Šis motors jau sen brauc ar jaunu virzuli, viss izdarīts pēc labākās skolas.. Lūdzu izskaidro to domu par rievu virpošanu.
 
Guntis
Es arī neko nesapratu par rievu virpošanu.
 
Kaarlis
Paturpināju iesāktos darbus un samontēju blokus ar visu to saturu. Vispār jau teorija par visiem siem motoriem līdzīga
1) Jāiestellē kārba ( lielāka daļa tā pat brauc bez kādām šaibām un bēdu nezina)
2) ja nu sagribās ķēmoties, var šaibas stīvēt arī kloķvārpstai priekšā un pakaļā. Normālos apstākļos gan tas dzelzs klucis turās trīs līdz četrās gultņu sēžās ar diezgan labu uzspīli un nav ar āmuru izkustināms. Taču ja ir vēlme salikt ar sačakarētām detaļām, tad paplāksnes būs īstais glābiņš.
3) Kad salikti bloki, var iestutēt sajūga groza augstumu variējot ar tam paredzēto biezo paplākšņu izmēru. Liela daļa ne maz tajā virzienā neskatās taču motora ķēdei arī tomēr jāstāv taisni, tātad, zobratiem jāatrodas vienādā augstumā.
Šodien veicu eksperimentu ar sajūga grozu- slīdvirsmas ieziestas ļoti pieticīgi ar šķidru smērvielu- ar roku iegriežot ievibrējas un rezonē. Grozies kā gribi, taču aksiāla brīvkustība jāsamazina līdz minimumam.
 
Kaarlis
Bilde nr1un 2
Līdz labam piemēram nebija ilgi jāgaida- starpība 0,6 mm. Nebija pa ķērienam spraugmēra, ka uzskates līdzeklis izmantots naža asmenītis. Grozs arī ļurkājās - nācas pieriktēt aksiālo brīvkustību par 0,3 mm
nr 3)
blakus jaunlaiku un veclaiku virzuļi. Ir atšķirības: atšķiras pirksta novietojums- virzulis sanāk par 0,5 mm zemāks. Pusapaļie iegriezumi ir atbilde tiem, kas brīnās par to ka virzuļi sitās pret kloķvārpstas vaigiem- starpība ap 3 mm. Izeja sekooša- jauno ar veco jāsasprauž ar pirksta palīdzību blakus un jāpārzīmē kontūra- tālāk darbs vīlei vai frēzei un svariem.
nr4)
Guntim ko paskatīties- tik daudz virzulis neaiziet līdz cilindra augšai un iepūt...
100_2831.jpg 100_2823.jpg 100_2820.jpg 100_2819.jpg
 
Krisjanis
Par to sišanos pret vaigiem - neko tur nevajag darīt. savam dzinējam savulaik slīpēju nost apakšu, bet! liekot kopā vienu citu dzinēju izdomāju bez gredzeniem uzmaukt cilindrus! Hā! nekas nekur nemetās, viss kā vajag. pēc tam ar noņemtu cilindru, pieturot virzuli taisni secināju to pašu - viss ir vislabākajā kārtībā. tādu ieapaļojumu kā virzulim pa labi redzu pirmo reizi. Tā noteikti ir pašdarbība!
 
Guntis
abi virzuļi ceļas vienādā augstumā viens ir -galīgi vecais-,otrs -jaunais-
PSRS laiku(2.remonts). Laikam jau precīzi līdz augšai nebija,bet to var kompensēt ar -sēdinātu galvu-.

P.S. tikko apskatījos man vecais virzulis ir IR savādāks !!! un kas superīgi bultiņa uz virzuļa otrā virzienā !
Arī Georgs tam neticēja ka IR virzuļi ar bultiņām nepareizām,kamēr es viņam neiemainīju 1.remonta virzuļus(VECOS !)
pret sev vajadzīgām detaļām. Šie vecie virzuļi ir ievērojami vieglāki par jaunajiem.
Labojis Guntis uz 22-01-2013 07:28
 
Kaarlis
Krisjanis rakstīja:

Par to sišanos pret vaigiem - neko tur nevajag darīt. savam dzinējam savulaik slīpēju nost apakšu, bet! liekot kopā vienu citu dzinēju izdomāju bez gredzeniem uzmaukt cilindrus! Hā! nekas nekur nemetās, viss kā vajag. pēc tam ar noņemtu cilindru, pieturot virzuli taisni secināju to pašu - viss ir vislabākajā kārtībā. tādu ieapaļojumu kā virzulim pa labi redzu pirmo reizi. Tā noteikti ir pašdarbība!

Pirms montāžas speciāli pārbaudiju- ķerās zmp.Un ja arī tavā versijā neķērās, tad kas notiks ja kaut kas nedaudz padils? Virzuļi ir oriģināli tieši tādi! Tev vienkārši nav gadijies tādus redzēt.
 
elf
Kaarlis rakstīja:

elf rakstīja:

Paņem adatvīlīti...klemmes vietu krusteniski novīlē,ja alumīnijs pierauts pie čaulas to nokodina ar skābi...ja nav slinlums zem gredzeniem var ievirpot rievas 0.3-0.5mm platas....ja nebūtu plaisas varētu likt atpakaļ un ruļīt....

Šis motors jau sen brauc ar jaunu virzuli, viss izdarīts pēc labākās skolas.. Lūdzu izskaidro to domu par rievu virpošanu.


[img]http://www.mazmoto.lv/img/pp/a316982c550ad10986514aaf0d504baf.jpg[/img] is not a valid Image.
-----ne
 
Guntis
Ko dod tās rievas?
 
elf
Eļļai kur ieķerties,mazāka iespēja ka noklemēs...
-----ne
 
Guntis
Kāpēc tad -wosner- virzuļiem tas nav pa dzimšanai?
Jeb cena par zemu,lai ievirpotu?

Tas,ka teiksim citi duraki es vēl pieļautu...bet WOSNER ?

www.retromoto.lv/...26-160.htm

Neiet te kaut kas kopā,galīgi neiet.

P.S. un kāpēc tad ja gribi braukt ar diviem gredzeniem ? trešā vieta tiek aiztaisīta ciet?
 
elf
Par rieviņām labāk mācēs izstāstīt Kashinjshh...

mazmotoracingteam.lv/virzuli.jpg
-----ne
 
Guntis
Bildēs ir 4T virzuļi,tad man jaut\ajumi par uzlaboto eļļošanu nav.

Jā 4T nedomājot par ekoloģiju(ar mūsu auto parku tālu lai domātu par to,netēlosim liekuļus)

bet domājot par autosportu un labāku eļļošanu -viss kārtībā.

Jā esmu redzējis,kā to dara un priekš kam. Bet dara to tikai -sporta-režīmam-,vēl pilnveido kloķeni,lai noteiktā momentā
spiežj uz cilindra sienas. BET tas palielina eļļas patēriņu.

Es neesmu specs,bet ja kāds grib pakaščēties,lai paskatās kā strādā eļļošanas sistēma pirmajiem VAZ (01,02,11,03 pirmajiem 06).

un kā tā strādā no VAZ 05. Pēc VAZ 05 remonta viss tika pārveidots kā pirmajiem VAZ.

domāju ,ka -elf- spēs izstātīt sīkāk un pareizāk.

Ne velti pēc motora eļļošanas sistēmas -uzlabojuma- VAZ 05 u jaunākiem ieteica turēt max eļļas līmeni ,vai nedaudz augstāku.

Esmu redzējis Alfa-Romeo 3 litru V6 dzinēju,tak tam pat ir SPRAUSLAS eļļas špricēšanai uz cilindra sienām.

P.S. bet te es prasu par jēgu 2T dzinējam... lai paliek,ne visu varam zināt,kur nu vēl saprast.
 
turists
Nu virpo jau citi, kas sportam taisa.. es savai ČZ arī savirpoju.. doma tikai un vienīgi, lai eļļai vairāk kur aizķerties.. vai tas ko dos sēņojot pa ielu.. nezinu visticamāk ka ne, bet ilgstoši dodot ručkā (teiksim Norvēģijā ar paunām pret kalnu) varbūt, ka kādu no klemmes izglābs ar.. Smile Viens gan ir skaidrs, sliktāk no tā nepaliek..Smile
 
Guntis
Mārci domā ka 2T eļļa var kur aizķerties,kas cirkulē maisījumā?
un ar spiedienu joņo? eļļa tak neatdalās no benzīna,lai kaut kur aizķertos?

Piedodiet kungi... es to visu lasu... kā apgalvojumus,ka gāze sausina cilindrus(4T0,bet benzīns eļļo.
Kā rezultātā cilindru grupa ātrāk izdilst...

P.S. ko es tajās rievās saskatu(tikai prātojums),ka ja ķīlē virzulis,alumīnijam būs nedaudz kur padoties,nedaudz bet pietiekoši.
rezultātā mazas virzuļa klemmes(nemanāmas) pat nepamanīsi.

un kāpēc Itāļu (Malaosi laikam?) es uz neviena 2T virzuļa neredzu tās rievas.
a ražo -tjūningam- jeb -sportam-. Par wosner jau minēju... virzuļi ir gludi.
 
turists
Es virpoju tāpēc, ka savulaik diviem 2T krosam taisītiem Kawasaki taādus redzēju.. tie bija kaut kādi pirktie tūninga virzuļu kurus čaļi man palūdza uzstādīt.. nebija Wosseneri.. vairs neatceros ražotāju.. kādus gadus 8 atpakaļ laikam bija darīšana ar šo. + Siliņš arī virzuļus taisa ar šitādām rievām.. mani tas pārliecināja.. teoriju nezinu, pieļauju, ka mierīgi var būt arī bezjēdzīgas pasākums..
A par eļļu runājot, nezinu ar vai bez benzīna tava katla čuguna poras tak viņa aizpilda, tāpat gultņus eļļo.. kāpēc lai viņa tanīs rievās neielīstu.. nu skaidrs, ka nejau ar kaudzi, bet tomēr..
 
Guntis
Mārci,es vnk no -elf- moto/auto sporta guru gribu ,lai man durikam paskaidro,lai es zinu.
Tas ka mēs kaut ko esam redzējuši,bet -elf- tak vajag zināt kāpēc.

Mani pārliecina jau -elf-,tevis teiktais,Siliņ onkas ,un ja tā ir bijis uz Kawas,tātad tur kaut kas ir.

Bet kas? Acīm redzot JAWA 360(kas izjaukta kulises apmaiņai uz 634),virzuļiem būs kas tāds jāizveido,
tik man vienmēr gribas zināt kāpēc ...

P.S. -elf- visi mani komentāri nav UZBRAUCIENS,vnk man nez kāpēc tu te likies viss erudītākais,ar lielāko pieredzi,lai mani(mūs) pamācītu.
un mēs šo pieredzi spētu nodot tālāk.
 
turists
Man ar patiktos zināt teoriju par šo štellīti, jo uz ātro tagad neko atrast neizdodas.
 
aigars
Man jau patika Gunta versija - ka sastrīpota virsma ir mazāk pakļauta berzei klemmes gadījumā un , protams AL ir kur vairāk izsmērēties un vieglāk TO klemmi pārvarēt. Tas, ka eļļai ir kur aizķerties arī ir svarīgi. Sliktāk jau nebūs !.
 
Dalgo
Un tieši šī iemesla dēļ 634 virzuļi jau ir ar virpojuma rievām, atšķirībā no gludajiem 360, kas esot mēdzuši sprūst, jo bija pilnībā gludi..
 
Iet uz forumu: