Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 4

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
AldisK Jawa 1967 Californian
morgans
...jā!!! Šīs bildes ir viss iespaidīgākās! Rādu šos šedevrus paziņām...neviens no sākuma tā īsti netic ka tādas pārvērtības iespējamas! Skaisti!
 
aivarsz
morgans rakstīja:

...jā!!! Šīs bildes ir viss iespaidīgākās! Rādu šos šedevrus paziņām...neviens no sākuma tā īsti netic ka tādas pārvērtības iespējamas! Skaisti!


Pilnīgi pievienojos. Katrs šāds veikums un ideju īstenojums- visu cieņu projekta autoram. Par uzņēmību, pacietību, jaunradi... u.t.t. Forši, ka tādi vīriņi ir. Smile
 
oilmaster
Ja jāsaka godīgi, par šo projektu sākamā biju diezgan skeptisks, bet redzot gala produktu un pat izbraucot ar to domas krasi mainījās. Gods un slava Aldim par šo skaistuli!Smile
 
AldisK
Mana nolaidība ar numura skrūvēm man izmaksāja apmēram 50 eiro. Numuru salīdzināšana ar izbraukumu uz mājām, jauns tehniskais talons, jauns numurs nozaudētā vietā par dubultmaksu. Kopā ap 52eiro.
Tagad jāpiemetina. Ha, ha.
 
aivarsz
Šitādu štrumu pazīsti? Smile
knied_k-ts.jpg
 
Krisjanis
aivarsz rakstīja:

Šitādu štrumu pazīsti? Smile


Arī nav tas labākas, ižam pēc sezonas atvibrējās un 5mm vietā caurumiņš kļuva 8mm liels. vislabāk tomēr M6 skrūves ar atsperšaibu un kontrējošo uzgriezni Smile
 
cyprus1
Tā kā jau esi jaunu izņēmis tad jācer ka vecais vairs neatradīsies, jo tad škrobe būs vēl lielāka.Angry
 
Guntis
lidzjutibas Sad
man ir pieskrūvēts uz -paškontrējošajiem- ,un varat smiet !

Par cik ir nr paliknis... starp nr un palikni, ir saimniecības silikons...

pielīmēts vienvārdsakot(pa perimetru).

žēl ka tev tā sanāca Sad
 
AldisK
Mazliet ir laika. Pateikšu, ka no Minskas braucot gadījās tehniskas ķibeles.
1. Neizturēja čehos nopirktā garā centrālā alumīnija kāja. Taisot dibenpauzi mājās braucot pirms Jelgavas ceļot uz pekas, tā sadalīojās divās daļās. Biju jau dzirdējis, ka tās garās jaunās pekas neturot. Tagad sametināju, un arī ar metinājumu pastiprināju to lējumu. Redzēs kā turēs.
2. kadus 15km pirms mājām aizmugurējā ritenī izlūza gandrīz visi spieķi un ritenis sāka gorīties. Pabraukt vairāk nevarēja. Dabūju ņemt arā un likt spieķus. Man bija līdzi. katrā caurumā neiznāca, bet stingru riteni dabūju un līdz mājām aizbraucu.
Skaisti gribot sadomājos par hromētiem spieķiem. Tā kā Jawa.lv tajā laikā nepiedāvāja, pasūtiju čehos. Laikam jau kaut kas nav kārtībā ar rūdīšanu. Trūkst nost rumbā mazās kniežveidīgās galviņas. Jau piebraukšanas periodā dabūju ielikt kādus 6 vecos spieķus. Tad kad izlūza pārējie tie ieliktie vecie 6 spieķi neviens nebija izlūzis. Aprunājos arī te Tukumā ar vienu metālistu restauratoru. It kā hromējot ar tām ķimikālijām un siltajām vannām metāls papildus rūdoties. Vai tā ir nezinu? Kaut kas, ar tiem spieķiem nav. Tagad pie Raimonda nopirku cinkotos. Likšu tos. Tad jau redzēs kā būs.
 
KarlisV
Šādas problēmas paredzēt uz ceļa laikam nav iespējams, labi ka tas notika tuvu mājām. Man arī bija doma mainīt centrālo peku, ja tā sadalītos lielbraucienā tad būtu pilnīgā D.
Par spieķiem-skaistums prasa upurus, bet nepamēģināsi/neuzināsi.
 
AldisK
Nemanot ir paskrējuši divi gadi un beidzās tehniskā apskate. Pirmdienas pēcpusdiena bija daudz maz jēdzīga bez lietus. Pa kurbuli un uz Tukumu. Neko īpaši nemeklēja, uguņi, ar lukturīti papētīja vai aizmugues atstarojošais elelments kaut ko atstaro. Tad Tukumā, pirms CSDD pārstāvis izbrauc tiek pārbāudītas bremzes uz stenda. Uz ruļļiem uzliek papildus ruļļus un pārbauda. Priekša 0.43, aizmugure 0,78. tikai tad pārstāvis izbrauc savu noteikto līkumu. Par motoriem un kubatūru šoreiz neviena vārda. Kopā par diviem gadiem nodoklis un apskate 92.01 eiro. Apskates uzlīme lidz 25.04.2018.
 
Iet uz forumu: