Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 692
Jaunākais lietotājs: Endzuks20
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
oilmaster ČŽ scooter 502
aivarsz
Guntis rakstīja:

Mitas jau ir PAPLIKAS ! šo dēl mans tēvs ir izslīdējis uz -sāniem-,kur nu vēl modernās BEZ zīmējuma.
Ja nu gumijas sastāvs jaunajām cits,

te es saku TIKAI ! MITAS !


Par riepām. Protams, ka gadu griezumā, gumijas sastāvs daudzkārtēji un jau sen ir cits. Protektori- attiecīgi, dažādiem ceļa segumiem ir cits. Ceļa segums, pa kuru ieplānots galvenokārt pārvietoties- arī ir mainījies kopš 60. gadiem.
Bez tam, uz sāniem vairums no mums ir pabijuši, dažādu iemeslu dēļ, ne reizi vien. Ar atbilstošām tupelēm, vai bez. Rētas parasti sadzīst, vai ne?
Te jau ir tas galvenais jautājums- ko tad Oilmaster ar to rolleri (uz kura sēžot, šausmīgi erudītie motobraucēji principā nesveicinās) Smile plāno darīt. Visdrīzāk- ~2x gadā, aizbraukt uz kādu retro moto pakazuhu. Pa asfaltu. Siltā laikā. Un, ja tas tā ir, un ne savādāk, vecais autentiskais zīmējums un riepas forma ir galvenais un pareizais rādītājs, kas, droši vien, ir atbilde uz tavu postu. Citādi nē. Tas tāds mans IMHO.
Par mūsdienām runājot ~5 gadus esmu nolietojis vienu no jaudīgākajiem MAXI rolleriem, līdzīgi kā tu un neredzu citu labāku transporta līdzekli urbānā vidē.
Par retro riepu protektoriem modernā izpildījumā- ir ražotāji, bet izstrādājumu cena ir citā kategorijā. Jautājums- vai tas ir nepieciešams konkrētā gadījumā? Droši vien, ka nē. Tas tāds brainstorms par neko. Smile
 
oilmaster
Paldies!
Tātad, bāka un benķa daļa stiprinās uz gumijas demferīšiem.
Par cik veco gumiju sabeidzis laika zobs, tad virpotājs izvirpoja jaunas.


Pati bundža pagājušo nedēļu tika iedota uz metināšanu. Redzēs kas sanāks.
 
oilmaster
Remonta rāmim uzliktas santehnikas trubu izolācija, lai sakrāsotu nesaskrāpētu.
Ar šādu statīvu viņu var grozīt kā grib. Bez viņa pagrūti būtu.


Dabūts no metināšanas darbiem



 
oilmaster
Kamēr mocīts krāsojās tikmēr riepas sabortētas. Ņemot vērā cenu un kvalitāti JAWA klasiskajiem mocīšiem, man šķiet, ka par Mitas nekas labāks nav. Nemaz nerunājot par autentiskumu Tāpēc šeit arī neeksperimentēšu.



Riepas priekšā aizmugurē 3,25-12. Kameras ar jaunas.
Labojis oilmaster uz 09-04-2014 18:08
 
oilmaster
YouTube Video
 
oilmaster
Dzinējs saremontēts. Samērā nenojāts gadījās. Remontēja Valmieras Georgs, apmierināts uz 100 procentiem. Ja grib kvalitatīvi saremontēt motoru un uzticēt speciālistam, es redzu divus variantus vai nu Georgs vai mūsu foruma Kārlis no Olaines (domāts kā pakalpojums priekš citiem).Mjāā un Mārcis, bet pie viņa aizņemtības pēc tiek tikai izredzētie.
JAWA motocikla nelaime ir tas, ka savu auto, veļas mašīnu, televizoru vedam pie speciālista remontēt, bet JAWA/ ČŽ ir jājauc pašam. Bieži vien ar cirvi, lomiku un entuziasmu bruņojušies un tad rodās klasiskais stāsts, ka "kaļinvals, poršņa un kārba jājauc 3 x vasarā" Ticiet man, ja Aziātu Hondas uc motorus sāktu garāžā bez zināšanām un specinstrumentiem jaukt arī reti kurš ripotu tālāk par garāžas koperatīvu.


Jauni gultņi,
blīvslēgi
slīpēti cilindri, jauni virzuļji,
siksna
kloķenes remonts
Ielikts stendā, izklurbulēts. Vēl biku ar aizdedzi jāpaņemas būs. Starteris strādā.
Aizdedze ar lādēšanu dzimtā, nemainīju uz bezkontaktu, jo tur tā sistēma ir ar starteri zem vāka. Lādēšana paliks dzimtā, bet nu neko.
Lai tiktu vaļā no neuzticamā kontakta, tika uzmontēts no 638 mazais vape komplekts. Šis modelis ir 12 V.

Labojis oilmaster uz 03-06-2014 16:54
 
Krisjanis
Nav jau tā, ka Jelgavā arī nemāk motorus skrūvēt.Nav jau arī tā, ka Siliņonkulis ir vienīgais, kas māk kloķenes presēt u.t.t. It kā pat Norvēģiju iztur tādi, kas pabijuši pie ūdenstorņiem Smile
 
oilmaster
Ui, Krišjāni esmu meistaru sarakstā piemirsis. Piedo! Vienīgi nezināju,k ka kā pakalpojumu piedāvā motoru remontu JAWA motociklam plašākai publikai kā pakalpojumu.
Būtu zinājis, būtu piedāvājis Tev remontu, jo pārējie darbos ierakušies...
Labojis oilmaster uz 03-06-2014 20:55
 
oilmaster
Tātad būris sakrāsots.



 
oilmaster
Tātad lēni, bet neatlaidīgi virzamies uz priekšu.
Paveiktais:




 
oilmaster
Pielikts dubļu ķērājs un nummura zīme, apakšā nerūsējošā tērauda plāksne.
Visu dienu noņēmos kamēr dabūju kā vajag.


Sametu visu kopā, lai pārbaudītu vai viss štimē kopā



Palikusi elektrība, tur vēl būs ko noņemties, tur meklēšu palīdzību no malas. Relejs, jauns, elektronika 100 w 12 v un kontakts tiks aizvietots ar Vape mazo 638 12 v komplektu.
 
Guntis
Lielisks darbs padarīts.
 
oilmaster
Vēl līdz padarīts ir 1000 sīkumi, bet paldies Gunti!Smile
Starp citu, ja viss būs kā runāts, tad šis aparāts būs žurnālā "KLUBS"
 
oilmaster
Reanimēta aizdedzes atslēga. Jauns hroms, saeļļota, salikta. ČŽ 502 ir papildus funkcija startera palaišanai.

Uztaisīta profilakse un kilometri uz nullītēm uzlikti.
Taisīja Valmieras Georgs.
Ja kādam vajag uztaisīt, sariktēt spidometram iesaku!
Būs labāks nekā jauns.


Ps. Hromēta aploce beigta.. Varbūt kādam ir laba no JAWA 634-01?
Labprāt iegādātos. PM
 
oilmaster
Ar domu, lai mazāk ķibeles rastos braucot oriģinālais relejs tik aizvietots ar 12 V 100w automātisko releju.
 
oilmaster
Sīkums, bet tāpat jādara. Izvirpota jauna distancera gumija degvielas krāniņa atvēršanas svirai.


 
oilmaster
Nomainīta spidometra aploce, vecajai hroms bija beigts:


Te jau uzlikta:
 
oilmaster
Projekts tika iesaldēts uz laiku, bet nu viss turpinās. Par cik neesmu elektriķis, elektro darbus darbus uzticēju Kārlim. Vakar ČEŽETA devās uz Lapsu šķūnīti. Gan jau kādu atskaiti par darbiem vēl sagaidīsim.Smile
 
Kaarlis
Čēziņas motors beidzot ticis pie pareizā cilindra un samontēts pa jaunam. Motoriņš nokļuvis rāmī un sak apaugt ar visādiem loriņiem- ķēdi, trosēm u.t.t Nākamais darbs būs cīņa ar izpūtēju- izskatās ka izpalicis melnais salikums un šis tas neder. Un tad visi vadi- no vecajiem nav palicis nekas. Būs rēbusiņš ko risināt.Grin
100_3928.jpg 100_3860.jpg
 
Kaarlis
Varēja jau nemaz šito veco krāmu necelt no miroņiem. Grin
Raimond, nieka 10 tk eiriņi un brauc ar tādu jaunu un vēl ar elektro piedziņu. http://www.cezeta.com/index.php
Labojis Kaarlis uz 20-02-2016 23:02
 
Iet uz forumu: