Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 692
Jaunākais lietotājs: Endzuks20
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
mana JAWA 350/638 1988.g.
zigmars
Re kur dažas bildes - mana vecā jaunā JAWA..
Ceru, ka drīz vien varēs iziet ielās!
fotoattls0338.jpg fotoattls0337.jpg

Labojis zigmars uz 05-06-2014 09:20
 
Guntis
es lieku no inbox.lv

raksti [img] links [/img]

vai izmanto rīkjoslu,kur precīzi tas pats.
 
oilmaster
Dokumenti kārtībā? Kādi plāni uz viņu?
Izskatās pārcietusi tūninga pārvērtības.
Laipni aicināts pulciņā!
 
zigmars
Es ar šito moci braukšu uz darbu un atpakaļ.
... tikainezin kad tas būs. Paredzu diezgan lielas problemas ar teh.apskati.
Dokumenti ir. LV numurs arī ir.
 
zigmars
Labvakar!
Kungi, lūdzu pasakiet, kur šitādai Jawai atrodas pagriezienu releja pieslēgumvieta?
Nekur nevar atrast kādus brīvus štepseļus.
Un cik vadiem tur jābūt? izskatās, ka dikti sen tas relejs ir izrauts.
 
Guntis
Vadi -divi.
Divi varianti,vecākām līdz 1989(?) gadam,relejs pieskrūvēts pie lampas korpusa( galvenā luktura) ,zem taho,spido.
jaunākām zem sēdekļa.No 1989(?).
 
zigmars
Pa brīvdienām sakārtoju elektrības sistēmu - ir pa lielam ok!
Vienīgi stulbi kaut kā izskatās, ka gaismas maina spožumu atkarībā no apgriezieniem.
Kā uzgāzē - tā spilgtāk un otrādi.
Vai varētu būt, ka oriģinālais sprieguma regulātors ir nekvalitatīvs vai arī nestrādā pareizi?
Varbūt viņu nomainīt ar kādu auto regulatoru?
Cik atceros, šitāda gaismu "šūpošanās" bija arī pirms 20 gadiem, bet toreiz man bija vienalga ... un tā bija gandrīz visiem tā laika močiem...
Labojis zigmars uz 19-04-2017 14:12
 
Laacis_ar07
zigmars rakstīja:

Pa brīvdienām sakārtoju elektrības sistēmu - ir pa lielam ok!
Vienīgi stulbi kaut kā izskatās, ka gaismas maina spožumu atkarībā no apgriezieniem.
Kā uzgāzē - tā spilgtāk un otrādi.
Vai varētu būt, ka oriģinālais sprieguma regulātors ir nekvalitatīvs vai arī nestrādā pareizi?
Varbūt viņu nomainīt ar kādu auto regulatoru?
Cik atceros, šitāda gaismu "šūpošanās" bija arī pirms 20 gadiem, bet toreiz man bija vienalga ... un tā bija gandrīz visiem...

Visiem bij vienalga?,,vai gaismas šūpojās!Grin,..arī pa lielam autiņam ir redzamas pārmaiņas pārejot no tukšgaitas uz apgriezieniem,auto aķis kompensē,mocim tas tomēr nav tik jaudīgs,tur tas kritums laikam rodās(no 14v uz 12v)
 
gacans
Laacis_ar07 rakstīja:

zigmars rakstīja:

Pa brīvdienām sakārtoju elektrības sistēmu - ir pa lielam ok!
Vienīgi stulbi kaut kā izskatās, ka gaismas maina spožumu atkarībā no apgriezieniem.
Kā uzgāzē - tā spilgtāk un otrādi.
Vai varētu būt, ka oriģinālais sprieguma regulātors ir nekvalitatīvs vai arī nestrādā pareizi?
Varbūt viņu nomainīt ar kādu auto regulatoru?
Cik atceros, šitāda gaismu "šūpošanās" bija arī pirms 20 gadiem, bet toreiz man bija vienalga ... un tā bija gandrīz visiem...

Visiem bij vienalga?,,vai gaismas šūpojās!Grin,..arī pa lielam autiņam ir redzamas pārmaiņas pārejot no tukšgaitas uz apgriezieniem,auto aķis kompensē,mocim tas tomēr nav tik jaudīgs,tur tas kritums laikam rodās(no 14v uz 12v)
Normāls mūdienu auto ar ģeneratoru ap 200 A ,un skriemeļu atiecību kuras rezultātā jau tukšgaitā griežoties ap 3000 ap/min ražo stabilus 14.4v ,tāka ja regulators kātībā ,vari gāzet cik gribi un nekādas svārstības neredzēsi !!!!
 
Kaarlis
gacans rakstīja:

Laacis_ar07 rakstīja:

zigmars rakstīja:

Pa brīvdienām sakārtoju elektrības sistēmu - ir pa lielam ok!
Vienīgi stulbi kaut kā izskatās, ka gaismas maina spožumu atkarībā no apgriezieniem.
Kā uzgāzē - tā spilgtāk un otrādi.
Vai varētu būt, ka oriģinālais sprieguma regulātors ir nekvalitatīvs vai arī nestrādā pareizi?
Varbūt viņu nomainīt ar kādu auto regulatoru?
Cik atceros, šitāda gaismu "šūpošanās" bija arī pirms 20 gadiem, bet toreiz man bija vienalga ... un tā bija gandrīz visiem...

Visiem bij vienalga?,,vai gaismas šūpojās!Grin,..arī pa lielam autiņam ir redzamas pārmaiņas pārejot no tukšgaitas uz apgriezieniem,auto aķis kompensē,mocim tas tomēr nav tik jaudīgs,tur tas kritums laikam rodās(no 14v uz 12v)
Normāls mūdienu auto ar ģeneratoru ap 200 A ,un skriemeļu atiecību kuras rezultātā jau tukšgaitā griežoties ap 3000 ap/min ražo stabilus 14.4v ,tāka ja regulators kātībā ,vari gāzet cik gribi un nekādas svārstības neredzēsi !!!!

Nu, nu. Kas jafelei norma senos laikos, tagadējos var arī būt dažam labam mūsdienu dīzelim. Ģenerātori ne visai, apgriezieni zemi, patēriņi pēckvēlē jopčik māti. Un gaismas maina spilgtumu! Zigmārs par savu antikvariātu var nestresot.
 
Kaarlis
Pilna aķa u= 12,73v Vēlams lai tukšgaitā u nekrīt zem šamā cipara, regulātora iestatijums (jawai ļoti teorētiski Grin) 14,4v- vēlams šo slieksni nepārsniegt. 15v un vairāk vārīs aķi. Tas iz vienkāršotās elektro teorijas nezinīšiem...
 
zigmars
Nekādas detaļas nemainot kopš 90.gada - lādēšanas process izskatās tīri cerīgs - apm 13,4 V. tā kā līdz regulātora nostrādāšanas slieksnim - 14,4 - nemaz netiek.
AKB ir - 5 A.
Diezgan stipri dzirksteļo pārtraucējkontakti - abi.
ir plāns šovasar ar manu antivariātu aizbraukt kādu gabalu no šķūnīša līdz kautkurienei - nu piem. uz veici pēc piena - un veiksmīgi atgriezties atpakaļ.Grin
Labojis zigmars uz 20-04-2017 11:59
 
Guntis
Stipri dzirksteļo-parasti kondensatoru vaina.

Nesaprotu ,kas traucē uzlikt -bezkontaktu- ???
 
zigmars
Nedaudz saremontējās un nokrāsojās.
20170619_200458.jpg 20170619_200424.jpg
 
Laacis_ar07
Vismaz vēl kādam zaļa,,,
 
zigmars
jā krāsa smuka - man patīk.
Vienīgi motoram neko neesmu remontējis pagaidām.
Man nepatīk tāda metāliska grabēšana cilindros, uz maziem apgriezieniem, kas izteikti parādās pārslēdzot ātrumus.
Es to motoru neesmu remontējis kopš dzimšanas - viņam ir oriģinālie cilindri, virzuļi, gredzeni. Motors nav pušu plēsts.
Kā pieredzes bagātie kungi domā - ar ko vaidzētu sākt tajā motorā urķēties?????
 
Laacis_ar07
Ja gribi klusu braukt tad kopumā jāremontē viss, Kloķvārpsta..cilindri uz remontu..gultnji visi, blīvslēgi! Izjaucot tā sanāk jo viss kas tur ir izskatīsies bēdīgi!
Bet kad sataisi rūc labāk kā no rūpnīcas
Ja gribi to pārbaudīt, tad sarunā ar Kārli apmaiņas fonda cilindrus,nopērc jawa veikalā resnākās adatas un uzliec tikai augšu.Tad dzirdēsi visu pārejo un jauksi pēc gada vēl,,bet jebkura lieka iejaukšanās saīsina dzinēja mūžu,jo gaisā ir daudz putekļu,,kurus tikai mums šķiet ka mēs izmazgājam.
Es daudzko esmu pārbaudijis uz sevīm,un gala rezultātā jāremontē viss!
Labojis Laacis_ar07 uz 21-06-2017 20:24
 
Kaarlis
Laacis_ar07 rakstīja:

Ja gribi klusu braukt tad kopumā jāremontē viss, Kloķvārpsta..cilindri uz remontu..gultnji visi, blīvslēgi! Izjaucot tā sanāk jo viss kas tur ir izskatīsies bēdīgi!
Bet kad sataisi rūc labāk kā no rūpnīcas
Ja gribi to pārbaudīt, tad sarunā ar Kārli apmaiņas fonda cilindrus,nopērc jawa veikalā resnākās adatas un uzliec tikai augšu.Tad dzirdēsi visu pārejo un jauksi pēc gada vēl,,bet jebkura lieka iejaukšanās saīsina dzinēja mūžu,jo gaisā ir daudz putekļu,,kurus tikai mums šķiet ka mēs izmazgājam.
Es daudzko esmu pārbaudijis uz sevīm,un gala rezultātā jāremontē viss!

Beidzot kāds to ir izbaudijis uz savas ādas un sapratis, līdz šim tikai rets jawists to izprot. Sākot no gultņiem, turpinot ar vecām gumijas detaļām un beidzot ar "Čehu sociālisma kvalitātes izpratni visās pieejamās formās." Neatkarīgi no moto stāvokļa, lai sekmīgi piedalītos ceļu satiksmē, jāpārjauc ir absolūti viss. Muzejam, protams, citi kritēriji.
Tās ir ļoti daudzas darba stundas, samērā jūtamas izmaksas bet ar to ir jārēķinās. Parasti 1 reiz to darīt sanāk lētāk un vienkāršāk nekā palēnām. Lai gan pieredze jāgūst, arī negatīvā... Grin
 
Retais
Reti jawisti vsp ir visforšākie
 
zigmars
Svinīgi varu paziņot, ka šī zaļā daiļava šogad ir sasniegusi cienījamo 30 gadu vecumu!

Radīta 1988. gadā -Čehoslovākijā.
1989. g. pārdota Latvijā caur PPTA tīklu Liepājā.
2. gadus viņa braukājās pa Saldus pusi.
1991.gada vēlā rudenī man palaimējās viņu nopirkt par 2000 krievu rubļiem.
no 1992. - 1997. gadam - normāls transporta līdzeklis - pārsvarā pa Kurzemi. Pēc tam - pamesta stāvēja garāžā.
2014. gadā - atcerējos,ka man tak ir šitāds stilīgs braucamais!
2017. gadā pirmo reizi mūžā šī skaistule izgāja TA!
Apsveikumus pieņem visu 2018.gadu!
3_4.jpg 4_4.jpg 5_4.jpg 6_2.jpg 7_6.jpg 2_9.jpg

Labojis zigmars uz 27-03-2018 12:44
 
Iet uz forumu: