Apskatīt tēmu
Kontaktu Aizdedze
|
|
Beritss |
Ziņojums ievietots 01-05-2019 11:16
|
Newbie Ziņojumi: 1 Pievienojies: 01.05.19 |
Sveiciens Visiem! Kapec uzregulējot aizdedzi ir loti lielas atstarpes starp kontaktiņiem. Normāli būtu 0.4. Bet man ir divreiz lielākas vrbt pat 3x. Bet kad uzlieku kontaktu max atverumu 0.3 un tad no amp atskaitu 3 mm man kontaktiņš vispar neatverās nepietiek gājiena plāksnītei. Bet kad uzlieku amp un tad iestatu 0.3 atstarpi tad var uzlikt aizdedzi. Bet nav jābūt tik milzigam atstarpem. Kas tā par mistiku. |
|
|
Retais |
Ziņojums ievietots 01-05-2019 17:41
|
Moderator Ziņojumi: 429 Pievienojies: 18.01.14 |
uzliec VAPE un nemokies |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 01-05-2019 19:33
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Izmet miskastē! |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 01-05-2019 19:45
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Variants A: ģeometriski nepareizs kulaciņš variants B: līks kloķenes gals, nenocentrēta kloķene c d e f u.t.t 2 iepriekšējie komentāri absolūti neiztur kritiku ja moci nav paredzēts lietot ikdienā uz koplietošanas ceļiem. Ja tiek uzturēts vai atjaunots kā muzejiska vērtība, kontakti ir īstais un pareizais piegājiens. |
|
|
alfa |
Ziņojums ievietots 10-10-2024 16:11
|
Junior Member Ziņojumi: 19 Pievienojies: 08.05.15 |
Sveicināti! Braucot pie 3000-3500 apgriezieniem, ik pa laikam iemirgojas sarkanā lādēšanas lampiņa. Oglītes bez defektiem, ģeneratora enkurs arī. Varbūt kāds zina, kāpēc tā notiek? |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 10-10-2024 18:40
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Daudz ,kas tur nevar būt. Es sāktu ar kontaktu pārbaudi pie visiem ar lādēšanu saistītiem relejiem(lādēšanas un relejs,kas atbild par lampiņas izslēgšanu). Kontakti pie taisngrieža. Nu un pamatu pamats mērīt ģeneratora spriegumu. Ideāli,ja liekas-ka- viss labi . Palaid dzinēju,noregulē tukšgaitu uz saviem 3000,skaties lādēšanu raustot,kustinot vadus manis minētajās vietās. P.S. nedomāju,ka būs šis variants. Sen atpakaļ AUDI 100 ik pa laikam iedegās lādēšanas lampiņa-mistērija. Beidzās ar to bija jāmaina akumulators,starp platēm kaut kur pa laikam izpildēja -īsais-,īslaicīgi. Kā to konstatēju,uzliekot lādēt akumulatoru pieķēru, ka kaut kādā mirklī nodūcas lādētās un ampērmetrs -noraustās-. Nodeva jocīgā skaņa.ik pa mirklim(reizi 5-10 minūtēs). |
|
|
Roualds |
Ziņojums ievietots 10-10-2024 21:50
|
Junior Member Ziņojumi: 16 Pievienojies: 01.07.20 |
Es te gienai no trijām esmu atstājis kontakteni. Lec pa pirmo. Vizinos. Bet esmu nopircis un atvilknē ielicis Vapi. Tapēc viss strādā un ir labi. RZ 8014
|
|
|
Gints |
Ziņojums ievietots 10-10-2024 21:56
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 16.02.12 |
Ļoti labi ieteikumi! 638 bija līdzīgi simptomi, parbaudot vadus un visus to savienojumus, izteikti vaļīgi un viens no tiem vainīgs bija ģeneratoram pievienojamie vadu spraudņi. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 11-10-2024 09:16
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Protams,ka visas trīs fāzes pārbaudi no ģeneratora uz taisngriezi. No pieredzes....vienas fāzes neesamība(taisngriezī) pēc 2200-2500 apgriezieniem,vairs nekādi neizpaužas- lādē ar divām fāzēm-mieru vējos. |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 12-10-2024 09:30
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Esmu saskāries ar lodējuma problēmām. Ģeneratora iekšpusē pie izejas uz kontaktiem, kā arī pie taisngrieža. Viens no variantiem. |
|
Iet uz forumu: |