Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
rechijs jawa 353/250/1959
oilmaster
TrakaisGrin Es no nākamnedēļas ripināties sākšu!
 
Vilcins
Ha,mes jau sen laizamGrin
content32-foto.inbox.lv/albums/a/atamansvilks/jawa/IMG-20160316-WA0012.sized.jpg
 
Laacis_ar07
oilmaster rakstīja:

TrakaisGrin Es no nākamnedēļas ripināties sākšu!

Sāc gan,es šodien sezonu atklāju(jawa 360) ar kādiem 40 km.Likās krietni par maz,bet nocieties gan biju!Grin Jūtos laimīgs,,cik maz gan vajag,,sievietēm to labsajūtu var vienīgi kažoks atsvērt!ShockGrin
 
Kaarlis
rechijs rakstīja:

Kaarlis rakstīja:

Neuzmanīgi jauci- krāsots alumīnijs bija motora blokiem un dzinēja galvām.

Kāds gan sakars ar neuzmanīgu jaukšanu, ja cilvēks redz to ko viņš redz?
Neuzmanīga jaukšana būtu tad ja kautkas tiktu salauzts!
Manai konkrētajai jawai bloks nebija krāsots. motora galva gan bija!
Kārli, Tev ir alerģija pret lēni braucošām, spīdīgām jawām, tādām, kurām hromētie spieķi un kvalitatīvs 3slāņu bāzes & 3 slāņu lakas krāsojums saulē vizuļo, ka aci nevar nolaist?
Jo pagaidām visi komentāri no Tavas puses par to liecina... Smile

1) Neuzmanīga jaukšana ir arī tad, kad tu nepamani visas nianses. Uztaisīt "kā bija" ir stipri sarežģītāk ka uztaisīt "kā es gribu" vai " kā es esmu to iedomājies". Ne par velti restaurācijas darbs kotējas un izmaksā stipri dārgāk par mehāniķa vai konstruktora darbu. (es saņēmu pabeigšanai pietiekami retu braucamrīku kura sākotnējais "restaurātors" bija izmetis misenē oriģinālo elektroinstalāciju un uz jautājumiem par to tikai rausta plecus un mirkšķina acis. Rezultātā tapa daudz darba un izziņas stundu patērējusi replika. Savukārt, braucamrīka dzinējs restraurēts it kā pie skaļi populistiska lauku prapora taču restaurācijas procesā aizmirsies pat dubļus nomazgāt, nerunājot par pilošām eļļām un grabošiem virzuļa pirkstiem. Neatrodot arī tīmeklī nepieciešamo informāciju, visu nācās veidot no galvas un pēc fakta. Dzinējs tika pārlasīts, elektroinstalācija radīta no nulles, daudzi mezgli pārstrādāti. Un ar to viss vēl nav beidzies.. Arī tāda mēdz būt neuzmanība... Regulāri man atved citu taisītus moto lai pārtaisu- finansiāli ļoti sāpīgi: dubults darbs, trīskārša maksa.)
2) Tevis rakstītais par 3 slāņu lakām un hromētiem spieķiem runā tev par sliktu- škic uz šķūninga sadaļu Grin šķiet, šeit tiek apspriesta restaurācija.
3) Diezgan daudz gadus atpakaļ arī biju pietiekami zaļš un dumš un man arī likās ka restaurācijas būtība ir sakomplektēt un sapucēt taču... Tā nemaz nav. Kādu pusgadu man pa datoru mētājās raksts par restaurācijas būtību un niansēm taču parazītisku foruma lietotāju un "kupi prodai" "restaurātoru" dēļ roka neceļās to publicēt tā pat kā daudzus citus tehniska rakstura aprakstus.
4) Un ja kas, paldies par diagnozi Grin
5) Absolūti pozitīvi vērtēju jebkuru dzelzi kas izrauts no lūžņu vācēju nagiem. Prieks par katru entuziastu. Katram ir savs skatijums uz lietām. Tikai sauksim liets īstajos vārdos.
Man pa galvu grozās 3 kategorijas:
a) šķūnings ("pokazuha"Wink tajā ietilpst vizuālas un tehniskas pārbūves kas patiesībā nevienam nav vajadzīgas- tīrā krāna staipīšana citu priekšā virtuālajā vidē. Tas sevī ietver lakas, hromus un nevajadzīgus tehniskus uzlabojumus tehnikai, kas savu mūžu pavadīs "aiz dīvāna" krājot putekļus vai labākajā gdijumā nobrauks 200 km sezonā parādes braucienu ietvaros.
Cool restaurācija- tas kā tam bija jābūt. Prasa nenormālu laika patēriņu izzināt vēsturi, tehniku, sadzīvi un ārkārtīgi daudz citas nianses.
c) funkcionalitāte: antikvariāta pielāgošana mūsdienu prasībām. Šo pārbūvju un tehnikas entuziasts esmu es pats. Izzināt līdz pēdējam sīkumam katra tehniska mezgla īpatnības un pielāgot tās veiktspējai, resursam un nesamaitāt pirmatnējo ideju: tas ir izaicinājums.
Ja iepriekš rakstītais tev noder- ņem par labu, ja gribās mani nolamāt- po*uj.
 
rechijs
Daudz gan esi sarakstījis Smile
Pēc Tevis rakstītā sanāk,
ka lielākā daļa no šīs restaurācijas sadaļas
(ne tikai mans ''topic''Wink
ir jāpārkrāmē uz spamu!
Vai varbūt jāuztaisa jauna sadaļa šķūnings Grin
Daudzkur Tevis rakstītajā, protams, piekrītu, ļoti labi izprotu aprakstītās situācijas!
P.S. sezona vēl nav sākusies un 353 jau ir noripojusi 300 pāri km Smile
Ar 350nieci 3.5 k pa sezonu nobraucu- nav maz, nav daudz. Aiz dīvāna nevar tik viegli aizbāzt.. daudz vietu aizņem Grin
4 punkts = jautājums! Teikuma galā maģiskā jautājuma zīme!
 
Kaarlis
Mazliet atkāpei no tēmas: diezgan daudz gadus atpakaļ. laikam vismaz sešus, bija kāds Retromoto rīkots pasākums kur piedalijās daudzi. Varētu būt ap 45 moto vienības. Pasākums kā jau pasākums, noslēgumā ar balvām. Piedalijās visādākie. Arī mopēdisti, arī mocisti. Pa visu vidu grozijās un uzmanības centrā bija kāds NSU. Spīdēja, laistijās, košs, lakas slāņiem klāts un jauks bez gala, taču žūrija par labāk restaurēto spēkratu tolaik izvirzija pavisam necilu mokiku "MINI". Lielākā daļa publikas, moto īpašnieks un tajā barā arī es paliku nesaprašanā ar lēmumu un klaji izteicām savu neapmierinātību taču... Tas notikums man tik ļoti iespiedās atmiņā ka sāku to pastiprināti analizēt un pārvērtēt. Un tikai gadiem ejot un pieredzi krājot var apjaust lietu patieso vērtību..,.
 
rechijs
Kārli, Tu nepārproti, Es tiešām šo verķi taisīju tā kā pats to biju iedomājies, tāpat ļoti daudz tika internets izraksts un kaudze ar vecām tehniskajām literatūrām!
Tāpat arī nepretendēju uz restauratora statusu.
Es braucu un gūstu baudījumu, jo viss ir sanācis kā iecerēju!
Šim aparātam nav nekā lieka, nav nekādu nevajadzīgu tehnisku uzlabojumu.
Tā pati aizdedze vecā orģinālā.
Mani gluži vienkārši uzrunā vizuāli sakopta tehnika Smile
Katram savs
PeAcE Wink
 
Kaarlis
Protams, ka peace. Es komentēju un raisu diskusijas. Veselīga kritika ir ;progresa dzinējspēks. Tas attiecas arī uz mani. Es novērtēju tavu darbu (vismaz bildēs) visu cieņu. Par spamu tev varētu sanākt taisnība: šajā gadā publicētie reanimācijas topiki tikai vienā gadijumā ir tuvināti restaurācijai un tas pat tikai kādas CZ virzienā...l
Ceru to ieraudzīt Ķīpsalas izstādē.
 
rechijs
Nu tā jau ir.
Rožu dārzs ir jāmēslo, lai augtu skaistas rozes Grin
 
Krisjanis
redz kā rechij sanāk.. neskrūvē močus , sūc klondakā kokčiku - slikti - sapucē jawu - atkal slikti...
Protams, ka vienmēr tie spīdīgie piesies aci, protams, vienmēr visi slavēs un apbrīnos. bet kā jau Kārlis minēja - to īsto dzīves īstenību sapratīsi pēc laiciņa. Caur manām rokām ir izgājuši diezgan daudzi urodi, kas pārtapuši par tādām pat konfektītēm kā tava jawa. Bet kā jau minēju kaimiņforumā, uzskatu, ka ar šo visu milzīgo darbu esi konnkrēti ŠO moci NEATGRIEZENISKI sabojājis. ja tā būtu kārtējā jawa, kas izvilkta no tolmeta, 5 reiz pārkrāsota ar pindzeli u.t.t., tikai un vienīgi uzslavas no manas puses.
Šis nav konkrēts uzbrukums Rechijam, bet mīļš aicinājums visiem - papētiet tomēr, ko jūs taisāties smilšot un krāsot.. jo tie autentiskie eksemplāri ar rūpnīcas krāsām ar katru stundu Latvijā paliek aizvien mazāk un mazāk... padomājiet par to.
 
rechijs
Krisjanis rakstīja:
ŠO moci NEATGRIEZENISKI sabojājis.

Ko gan es tur sabojāju? Ar sudraba baloniņu nokrāsotos hromus ?
Vai tos šķībos ratus, ar kuriem kāds pa celmiem bija nodevis?!
Caur d*rsu pārvilkto sēdekli ar lietus mēteli ?
Bāka viscaur vienās buktēs kopējais tilpums samazināts par 3 litriem ?
Sajūga puses vāks piestutēts no 559 - tas skaitās kruta un dikti pareizi, jo reāli viņš nemaz nav pieskrūvējams!?
Stūre tik šķība ka uz labo pusi pagriežot tā vienkārši ieduras bākā !
Vai arī ideāla bija tā provodka kas no ziemassvētku rotājumiem iebāzta bij?
Sory, nokasītos dubļus nesabēru maisiņā, nepaglabāju bēniņos Grin
Tu man vēl pasaki kā pārdevējs teica - Vajadzēja vest pa taisno uz VS Grin
Un tev jau neviens neliedza nopirkt šo jawīti un profesionāli uzrestaurēt, tāpēc es drusku nesaprotu tavas žēlabas par neatgriezenisko procesu, ko esmu nodarījis šim nabaga 1959 gada 353niekam Smile Grin
 
Spiker
Nu piesējāties! Sad
Ne jau jums ar to moci braukt, ne jums uz viņu speciāli skatīties-var jau griezt galvu uz otru pusi. Un ne jau jūs ielikāt n-tās darba stundas un maka saturu spēkrata veidošanā.Un kas par to, ka spīd?
Motocikls rūc un ripo pa LV ceļiem, tas jau vien ir novērtējami. Tomēr labāk nekā guļošs, nopūtējis kādā aizmirstā šķūņa stūrī.

Visu cieņu, Rečij!
 
gacha2
Savukārt, braucamrīka dzinējs restraurēts it kā pie skaļi populistiska lauku prapora taču restaurācijas procesā aizmirsies pat dubļus nomazgāt, nerunājot par pilošām eļļām un grabošiem virzuļa pirkstiem. Neatrodot arī tīmeklī nepieciešamo informāciju, visu nācās veidot no galvas un pēc fakta. Dzinējs tika pārlasīts, elektroinstalācija radīta no nulles, daudzi mezgli pārstrādāti. Un ar to viss vēl nav beidzies.. Arī tāda mēdz būt neuzmanība... Regulāri man atved citu taisītus moto lai pārtaisu- finansiāli ļoti sāpīgi: dubults darbs, trīskārša maksa.)


Jā, šo tēmu gan jau varētu vēl pacilāt Grin

Protams, kritika ir laba lieta, bet to var pateikt arī savādāk. Te neiet runa par restaurēšanu vai nerestaurēšanu. Te iet runa par kaut kādu negāciju izgāšanu. Kā jau te kāds minēja, tieši tāpēc daudzi savu braucamos taisa mājās klusi , nevienam neko nerāda, jo atrodas kāds, kurš vienkārši nodir.. Piereģistrējas te, izlasa, ka skaista Jawa...vairs nav Jawa, paskatās uz savu gara darbu un pārdomā te kaut kādu projektu aprakstīt.
Ir tik daudz braucamo atjaunošanas projektu, kur tiešām gribētos pateikt kaut ko sliktu, bet katram ir sava gaume. Kuram nav gribējies uz ielas redzot "tuning" auto (apkabinātu ar kaut kādāmm hroma imitācijām, Ķekavas stikla šķiedras iztrādājumiem utt.) atskatīties un redzēt kāds izskatās tas īpašnieks? Grin
Bet šajā gadījumā, izpildījumā izskatās īpaši skaisti un gaumīgi, vismaz manas personīgās domas.
 
Laacis_ar07
Jūs šeit nepajokam esat pavārijušies,līdz pat uzcepušies! Nebiju domājis ko es daru ar tiem motocikliem.Drīzāk glābju no bojāejas,restaurācija tā nav,šķūnings varbūt daļējs.Visvairāk jau mani aizskāra tas vārds lauķis,nu esmu es arī tāds,,bet jūtos droši un labi.Esmu padzīvojis Rīgas dzīvoklī,,nu brīvdienās var saiet sviestā,un nedot dievs darba nav,,ko tad?Tā ka šis jautājums ir apstrīdams,vai tie lauķi ir tik aprobežoti!
Par spīdīgumu un lakām,katrs pats sevi dara laimīgu,,tikai nevajag tik reklamēties,,Latvietim tac nepatīk ja kādam ir labi.Priecājies pats,es tavas sajūtas saprotu! Man tomēr dominē Poļu asinis,,es priecājos ka kaimiņam iet labāk,,un cenšos no tām viņa finansēm gūt sev arī kādu labumu,kaut ko viņam pārdot,vai saremontēt,krogā paslavēt.viss atmaksājas!
Restavratoru es zinu vienu,viņš taisa lēni,vairākus močus(bmw,nsu, dkv) vienlaikus un visam ir jābūt kā tad,kara laikā.tas ir viņa hobijs,darba laikā vinjš remontē zāģus un zālespļāvējus!
 
treners
Lieciet čali mierā, uztaisīja normālu moci, galvenais ka pašam patīk. Ne jau mums te spriest par to vai tā ir restaurācija, vai nav. Nav taču šeit nekāds restauratoru forums un paveikto darbu konkurss. Par spieķiem velti piesējāties, 353 un 354 bija hromēti spieķi, varbūt ne viesiem, bet bija, man kaut kur mētājās 354 rats ar hromētiem spieķiem. Cita lieta, ja hromētos spieķus uzliek Iž49, Iž350, BMW R35 u.tml., tad gan man mazliet kaitina, bet es apkceptēju cita izvēli un paklusēju.
Laacis_ar07 pieminēto vīru es arī zinu, daudz ko man ir pastāstījis, diezgan bieži sazinamies, apmainamies viedokļiem un moču daļām.
 
morgans
Onkulīšiem cepiens drusku ir.Tas no tā ka nav kārtīgi izbraukuši kādu līkumu pēc ziemas un izvēdinājuši galvu. Es domāju ka ap aprīļa vidu atkal būs miers mūsu smilšu kastē......un mans motociklets tomer ir visss smukākais Pfft
 
konuss
Liekaties mierā,katram savas vērtības,(peec),Edža,malacis,man patīk.
 
rechijs
kautādas bilžas no visādiem šī gada vietējiem izbraucieniem Smile
[img]http://i68.tinypic.com/2dtqib8.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i63.tinypic.com/20tkx8x.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i66.tinypic.com/ic39me.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i68.tinypic.com/1z1ve6a.jpg[/img] is not a valid Image.
 
rechijs
[img]http://i68.tinypic.com/fypr2t.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i64.tinypic.com/2lu5k6f.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i66.tinypic.com/29pakwp.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i68.tinypic.com/23sdueb.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i66.tinypic.com/x5s4zr.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i65.tinypic.com/9kthza.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i67.tinypic.com/oardkp.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Dalgo
Kaarlis rakstīja:

Kamēr vēl nav par vēlu vai pareizāk sakot, kamēr vēl viegli izcelt motoru, silti iesaku izmest tos jaukos gultņus miskastē un aizvietot ar normāliem. Šitie ilgāk par 10tk km diez vai novilks. Lai gan ja plānots 2 reiz vasarā pēc alus aizšaut var arī ar tādiem braukt. Un kāda xa pēc labirintu atstāji?
Negribās jau kādam spaidīt uz varžacīm, bet Kārli, nevajag cir*t Smile
Pastāstišu no pieredzes, es atjaucu savu 634 motoru, jo klaņi bija ļiru-ļeru padiluši (jo pēdējā remonta laikā tos nemainiju).
Jā! Tas bija tieši pirms 2 gadiem un tieši 10 000 km. Visus gultņus tad saliku čehu. Pirms jaukšanas protams domāju visi būs jāmet ārā un jaliek jauni, gan jau ka centra gultnis būs gaudošanas cēlonis... bet pēc izjaukšanas un izmazgāšanas - secināju, tie gultņi ir kā jauni, ne viņi skan ne kustās vairāk kā jau jauni c3 gultņi, tieši tādā pat kondīcijā kādi tie bija motora salikšanas dienā.
Tad rodas jautājums, kāpēc nelikt tādus gultņus? Apgalvot ka tie neies ilgāk par 10t km, pašam to nepārbaudot.. ! Protams tie tūkstoši nav īpaši daudz, bet vienkārši nolikt gar zemi čehu manu arī ir stulbi. Starpcitu, kur ir ražota pati jawa Smile
Labojis Dalgo uz 02-04-2016 00:29
 
Iet uz forumu: