Apskatīt tēmu
Motul eļļas
|
|
gacans |
Ziņojums ievietots 10-12-2018 19:00
|
Senior Member Ziņojumi: 252 Pievienojies: 12.05.14 |
Labvakar nejauši uzdūros interesantai lietai ,izrādās ,ka motul eļļas 8100 X-CLEAN + 5W30 8100 X-CLEAN 5W40 8100 X-CLEAN FE 5W30 8100 X-CESS 5W40 8100 ECO-NERGY 5W30 8100 ECO-CLEAN 5W30 EXPERT FE 5W30 EXPERT LL 5W30 SPECIFIC 913D 5W30 SPECIFIC 0720 5W30 SPECIFIC DEXOS2 5W-30 7100 10W40 4T 7100 5W40 4T 7100 10W50 4T 7100 10W60 4T 7100 15W50 4T 7100 20W50 4T MULTI ATF ATF VI GEAR 300 75W90 Kuras skaitās 100% sintētika ,izrādās ,ka ir attīrīta minerāleļļa,vācijā uz ķonkrētajām eļļām ir aizliegts rakstīt Sintētika ,tad jautājums ,laikam jau vairāk adresēts Aivaram ,kāpēc pie mums māna pircējus ,vai es kautko esmu sapratis nepareizi ?? Kā piemērs : Motorellas MT854711 > MOTUL 8100 X-clean+ 5W30 C3 1L 8100 X-clean+ 5W30 C3 1L Ražotāja atļauja: BMW LL-04 API SM/CF Ražotāja atļauja: VW 504 00 / 507 00 ACEA C3 Ražotāja atļauja: PORSCHE C30 Ražotāja atļauja: MB-Approval 229.51 Sae viskozitātes klase: 5W30 Eļļa: Sintētiskā eļļa 8100 X-clean+ 5W30 C3 1L 100% sintētiska motoreļļa (Mid Saps), Euro IV un Euro V dzinējiem ar kvēpu filtriem (DPF). ACEA C3 |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 10-12-2018 23:59
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Vai Gacans ir pārlasījies kādus neeiropas forumu guru tekstus? Tādi ir desmitiem tūkstošu. Vismaz iepazīstināji garajā sarakstā mani ar tādiem Motul produktiem, par kuru esamību, vismaz Eiropā man nekas nav zināms ar visu manu nelielo 15 gadu stāžu Motul ģimenē. Ja uz Eiropas tirgum ražotas eļļas burkas ir rakstīts 100% synthetic, tad nebūs melots. Ja vienkārši Synthetic vai Synthetic based, arī tad nevajag satraukties. Bet, tev taisnība, mūsdienās, ļoti daudzi eļļu ražotāji, principā, šo parametru neuzrāda. Mūsdienu autoražotāju uzliktie augstie un ļoti atšķirīgie akceptu nosacījumi ir sabīdījuši tik augstu to latiņu, ka sen jau nav svarīgi gala patērētājam zināt, no kā tas lubrikants sastāv. Lai nopirktu autoražotāja akceptu,eļļu ražotājam ir jāpārsniedz uzliktās latiņas prasības. Un vēl. Lētražotāji pērk biržās sliktākas kvalitātes bāzes eļļu, bet piedevu pakete jāpievieno aptuveni tā pati. Diemžēl, jo tālāk ES sistēma iet, jo lielākas prasības ir pret pamateļļas kvalitāti, lai autoražotāja pieprasītos standartus varētu nodrošināt. Un tā ir lētražotāju lielākā problēma. Tagad izejmateriāli ir jāpērk pa dārgo, pietuvinot pārdošanas izmaksas Top brendiem. Lai noturētos nišā, 0% tiek novirzīti investīcijās, marketingā, brenda atpazīstamībā, ir milzīgs peļņas kritums uz konkrētu produktu, lai iekļautos tirgus nišā, u.t.t. Vai, pastāv otrs variants- nekādu autoražotāju akceptu uz burkas, jo citādi iestājas tiesvedība. Un atrodas mērķauditorija, kas pērk. Lielveikalos. Celtniecības veikalos. 3. Šķiras tankštellēs. Finālam. Man, personīgi, ir pilnīgi vienalga, no kā konkrētā eļļa sastāv. Svarīgs ir sniegums un veiktspēja ilgtermiņā. Par šīm visām lietām, labāk individuāli, ja nepieciešams padziļinātāks kurss.
Labojis aivarsz uz 11-12-2018 00:27 |
|
|
otomars |
Ziņojums ievietots 11-12-2018 09:15
|
Veteran Member Ziņojumi: 554 Pievienojies: 27.12.13 |
daudz burtiviekarshiem vaardiem pasaki taas elljas ir mineraalaas vai nee |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 11-12-2018 09:53
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Nav iespējams uztaisīt modernās zemo viskozitāžu eļļas no minerāleļļas. Var atšķirties tikai sintēzes tehnoloģijas dažādiem eļļu ražotājiem. |
|
|
otomars |
Ziņojums ievietots 11-12-2018 16:20
|
Veteran Member Ziņojumi: 554 Pievienojies: 27.12.13 |
bet 7100 20W50 4T ... |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 11-12-2018 16:48
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Īpaši izcila dabīgo un polimēru esteru (taukskābju) sintēze, vairumā gadījumu netiek taisīta no naftas produktiem, ar ļoti labām spiedienu un temperatūru izturības īpašībām un ilgstošu noturību uz metāla virsmām, kas nozīmē labas eļļas filmiņas klātbūtni startējot aukstu motoru pat pēc ļoti ilgas stāvēšanas. Kā zināms, visvairāk cilindri un virzuļi, u.t.t. dabū berzi tieši pie auksta starta. |
|
|
otomars |
Ziņojums ievietots 11-12-2018 18:48
|
Veteran Member Ziņojumi: 554 Pievienojies: 27.12.13 |
kaada ir kartstaa temperatura ir elljas pleeves sapliishanai,tai 7100 20w50 |
|
|
gacans |
Ziņojums ievietots 11-12-2018 22:40
|
Senior Member Ziņojumi: 252 Pievienojies: 12.05.14 |
aivarsz rakstīja: Otomār ,ar 5w30 tikām skaidrībā ,tomēr 100% sintētika ,a Tev priekš HD 7100 20w50 vāra no cūku taukiem !!!Īpaši izcila dabīgo un polimēru esteru (taukskābju) sintēze, vairumā gadījumu netiek taisīta no naftas produktiem, ar ļoti labām spiedienu un temperatūru izturības īpašībām un ilgstošu noturību uz metāla virsmām, kas nozīmē labas eļļas filmiņas klātbūtni startējot aukstu motoru pat pēc ļoti ilgas stāvēšanas. Kā zināms, visvairāk cilindri un virzuļi, u.t.t. dabū berzi tieši pie auksta starta. |
|
|
otomars |
Ziņojums ievietots 11-12-2018 23:02
|
Veteran Member Ziņojumi: 554 Pievienojies: 27.12.13 |
nu tik traki jau nebuus , firma ar lielu pieredzi ellju razhosanaa |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 12-12-2018 09:41
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Pirms 165. gadiem, firma kā reize sāka ar smērvielām, kas gatavotas no vaļa taukiem. Tagad tos dabīgos esterus taisa no jebkā. Piemēram, rapša. |
|
|
otomars |
Ziņojums ievietots 12-12-2018 14:14
|
Veteran Member Ziņojumi: 554 Pievienojies: 27.12.13 |
Flash Point °C ,,,,,, cik |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 12-12-2018 16:25
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
7100 4T 20W50- Flash point 236oC. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 12-12-2018 19:42
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
20W50 tas ir kādam āfrikas klimatam ? vai kādam -dieva apdalītam- ielas skrējējam? |
|
|
otomars |
Ziņojums ievietots 12-12-2018 19:53
|
Veteran Member Ziņojumi: 554 Pievienojies: 27.12.13 |
gaisa dzese HD |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 13-12-2018 09:25
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Ļoti atbilstoša viskozitāte, lai pildītu Jawa kārbā. Es šādas viskozitātes eļļu lietoju, tikai minerālo Motul 3000 4T 20W50. |
|
|
edmunds |
Ziņojums ievietots 14-12-2018 11:30
|
Admin Ziņojumi: 325 Pievienojies: 11.02.12 |
Aivar, paskaidro tiem, kas tankā. Visi mēs te zinām, ka vislabākās sportam ir esteru eļļas un ka viņas nav no naftas sintezētas. Tiktāl viss skaidrs, bet jautājums ir - a no kā tad viņas sintezē, ja ne no naftas - no dzīvnieku taukiem, no kaut kādiem citiem izrakteņiem, tipa akmeņoglēm, no spirta? No kartupeļu cietes ?
MC Wild Hogs!
|
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 14-12-2018 15:49
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Dabiskos esterus gatavo no ļoti daudz un dažādām izejvielām. Kā atsevišķi piemēri, varētu būt koksne, rapsis, palmu eļļa, alkohols. Arī no fosilajām vielām- nafta, gāze, u.t.t. Bez jau pieminētajām vērtīgajām eļļojošajām, lipšanas, karstumizturības u.t.t. īpašībām eļļa ir dabai draudzīga, jo bioloģiski noārdās. Ir viens mīnuss- izgatavošanas procesa dārdzība. |
|
|
gacans |
Ziņojums ievietots 17-12-2018 22:02
|
Senior Member Ziņojumi: 252 Pievienojies: 12.05.14 |
Labvakar ! Lai neceptu jaunu topu ,pajautāšu šeit !! Motul piedāvājumā ir dzesēšanas šķidrumi (antifrīzi) ,tad jautājums ,kur ir tā reālā atsķirība starp moto antifrīziem un parastajiem auto ,mūsdienu auto dzinēji ar tiek būvēti pamatā no alumīnija sakausējumiem ,un strādā ļoti augstos temperatūras režīmos (110 c) ??? |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 18-12-2018 10:00
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Ļoti lielas atšķirības jau itkā nav. visi ir monoetilēnglikola bāzes šķidrumi. Atšķiras piedevu paketes. Galvenā atšķirība ir motociklu motoriem radīto antifrīzu izplešanās koeficients. Respektīvi- ir liela daļa mocīšu, kam izplešanās trauks nepastāv principā, tādēļ, tas ir ļoti būtiski. Otrkārt siltumapmaiņas koeficients. Treškārt- draudzīgs alumīnija- magnija sakausējumiem, kas tiek izmantoti motociklu motoriem. Ceturtkārt, ja ņemam par piemēru līdzīgus moto un auto dzesēšanas šķidrumus, kas ir ar OAT (organisko) piedevu paketi, tad antikorozijas aizsardzība moču šķidrumam būs aptuveni 3 reizes augstāka, kā, piemēram G12+ auto dzeses šķidrumam. Īsumā viss. |
|
|
gacans |
Ziņojums ievietots 18-12-2018 11:02
|
Senior Member Ziņojumi: 252 Pievienojies: 12.05.14 |
aivarsz rakstīja: Paldies ! Īsi un saprotami !!Ļoti lielas atšķirības jau itkā nav. visi ir monoetilēnglikola bāzes šķidrumi. Atšķiras piedevu paketes. Galvenā atšķirība ir motociklu motoriem radīto antifrīzu izplešanās koeficients. Respektīvi- ir liela daļa mocīšu, kam izplešanās trauks nepastāv principā, tādēļ, tas ir ļoti būtiski. Otrkārt siltumapmaiņas koeficients. Treškārt- draudzīgs alumīnija- magnija sakausējumiem, kas tiek izmantoti motociklu motoriem. Ceturtkārt, ja ņemam par piemēru līdzīgus moto un auto dzesēšanas šķidrumus, kas ir ar OAT (organisko) piedevu paketi, tad antikorozijas aizsardzība moču šķidrumam būs aptuveni 3 reizes augstāka, kā, piemēram G12+ auto dzeses šķidrumam. Īsumā viss. |
|
Iet uz forumu: |