Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 8

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Motul eļļas
gacans
Labvakar nejauši uzdūros interesantai lietai ,izrādās ,ka motul eļļas
8100 X-CLEAN + 5W30
8100 X-CLEAN 5W40
8100 X-CLEAN FE 5W30
8100 X-CESS 5W40
8100 ECO-NERGY 5W30
8100 ECO-CLEAN 5W30
EXPERT FE 5W30
EXPERT LL 5W30
SPECIFIC 913D 5W30
SPECIFIC 0720 5W30
SPECIFIC DEXOS2 5W-30
7100 10W40 4T
7100 5W40 4T
7100 10W50 4T
7100 10W60 4T
7100 15W50 4T
7100 20W50 4T
MULTI ATF
ATF VI
GEAR 300 75W90
Kuras skaitās 100% sintētika ,izrādās ,ka ir attīrīta minerāleļļa,vācijā uz ķonkrētajām eļļām ir aizliegts rakstīt Sintētika ,tad jautājums ,laikam jau vairāk adresēts Aivaram ,kāpēc pie mums māna pircējus ,vai es kautko esmu sapratis nepareizi ?? Kā piemērs :

Motorellas
MT854711
> MOTUL

8100 X-clean+ 5W30 C3 1L
8100 X-clean+ 5W30 C3 1L
Ražotāja atļauja: BMW LL-04
API SM/CF
Ražotāja atļauja: VW 504 00 / 507 00
ACEA C3
Ražotāja atļauja: PORSCHE C30
Ražotāja atļauja: MB-Approval 229.51
Sae viskozitātes klase: 5W30
Eļļa: Sintētiskā eļļa
8100 X-clean+ 5W30 C3 1L
100% sintētiska motoreļļa (Mid Saps), Euro IV un Euro V dzinējiem ar kvēpu filtriem (DPF). ACEA C3
 
aivarsz
Vai Gacans ir pārlasījies kādus neeiropas forumu guru tekstus? Tādi ir desmitiem tūkstošu. Vismaz iepazīstināji garajā sarakstā mani ar tādiem Motul produktiem, par kuru esamību, vismaz Eiropā man nekas nav zināms ar visu manu nelielo 15 gadu stāžu Motul ģimenē. Ja uz Eiropas tirgum ražotas eļļas burkas ir rakstīts 100% synthetic, tad nebūs melots. Ja vienkārši Synthetic vai Synthetic based, arī tad nevajag satraukties. Bet, tev taisnība, mūsdienās, ļoti daudzi eļļu ražotāji, principā, šo parametru neuzrāda. Mūsdienu autoražotāju uzliktie augstie un ļoti atšķirīgie akceptu nosacījumi ir sabīdījuši tik augstu to latiņu, ka sen jau nav svarīgi gala patērētājam zināt, no kā tas lubrikants sastāv. Lai nopirktu autoražotāja akceptu,eļļu ražotājam ir jāpārsniedz uzliktās latiņas prasības. Un vēl. Lētražotāji pērk biržās sliktākas kvalitātes bāzes eļļu, bet piedevu pakete jāpievieno aptuveni tā pati. Diemžēl, jo tālāk ES sistēma iet, jo lielākas prasības ir pret pamateļļas kvalitāti, lai autoražotāja pieprasītos standartus varētu nodrošināt. Un tā ir lētražotāju lielākā problēma. Tagad izejmateriāli ir jāpērk pa dārgo, pietuvinot pārdošanas izmaksas Top brendiem. Lai noturētos nišā, 0% tiek novirzīti investīcijās, marketingā, brenda atpazīstamībā, ir milzīgs peļņas kritums uz konkrētu produktu, lai iekļautos tirgus nišā, u.t.t. Vai, pastāv otrs variants- nekādu autoražotāju akceptu uz burkas, jo citādi iestājas tiesvedība. Un atrodas mērķauditorija, kas pērk. Lielveikalos. Celtniecības veikalos. 3. Šķiras tankštellēs. Finālam. Man, personīgi, ir pilnīgi vienalga, no kā konkrētā eļļa sastāv. Svarīgs ir sniegums un veiktspēja ilgtermiņā. Par šīm visām lietām, labāk individuāli, ja nepieciešams padziļinātāks kurss.
Labojis aivarsz uz 11-12-2018 00:27
 
otomars
daudz burtiGrinviekarshiem vaardiem pasaki taas elljas ir mineraalaas vai nee
 
aivarsz
Nav iespējams uztaisīt modernās zemo viskozitāžu eļļas no minerāleļļas. Var atšķirties tikai sintēzes tehnoloģijas dažādiem eļļu ražotājiem.
8100_tds_snip.png
 
otomars
bet 7100 20W50 4T ...
 
aivarsz
Īpaši izcila dabīgo un polimēru esteru (taukskābju) sintēze, vairumā gadījumu netiek taisīta no naftas produktiem, ar ļoti labām spiedienu un temperatūru izturības īpašībām un ilgstošu noturību uz metāla virsmām, kas nozīmē labas eļļas filmiņas klātbūtni startējot aukstu motoru pat pēc ļoti ilgas stāvēšanas. Kā zināms, visvairāk cilindri un virzuļi, u.t.t. dabū berzi tieši pie auksta starta.
7100_tds_snip.png
 
otomars
kaada ir kartstaa temperatura ir elljas pleeves sapliishanai,tai 7100 20w50
 
gacans
aivarsz rakstīja:

Īpaši izcila dabīgo un polimēru esteru (taukskābju) sintēze, vairumā gadījumu netiek taisīta no naftas produktiem, ar ļoti labām spiedienu un temperatūru izturības īpašībām un ilgstošu noturību uz metāla virsmām, kas nozīmē labas eļļas filmiņas klātbūtni startējot aukstu motoru pat pēc ļoti ilgas stāvēšanas. Kā zināms, visvairāk cilindri un virzuļi, u.t.t. dabū berzi tieši pie auksta starta.
Otomār ,ar 5w30 tikām skaidrībā ,tomēr 100% sintētika ,a Tev priekš HD 7100 20w50 vāra no cūku taukiem !!!GrinGrin
 
otomars
nu tik traki jau nebuus , firma ar lielu pieredzi ellju razhosanaa
 
aivarsz
Pirms 165. gadiem, firma kā reize sāka ar smērvielām, kas gatavotas no vaļa taukiem. Tagad tos dabīgos esterus taisa no jebkā. Piemēram, rapša.
 
otomars
Flash Point °C ,,,,,, cik
 
aivarsz
7100 4T 20W50- Flash point 236oC.
 
Guntis
20W50 tas ir kādam āfrikas klimatam ? vai kādam -dieva apdalītam- ielas skrējējam?
 
otomars
gaisa dzese HD
 
aivarsz
Ļoti atbilstoša viskozitāte, lai pildītu Jawa kārbā. Es šādas viskozitātes eļļu lietoju, tikai minerālo Motul 3000 4T 20W50.
 
edmunds
Aivar, paskaidro tiem, kas tankā. Visi mēs te zinām, ka vislabākās sportam ir esteru eļļas un ka viņas nav no naftas sintezētas. Tiktāl viss skaidrs, bet jautājums ir - a no kā tad viņas sintezē, ja ne no naftas - no dzīvnieku taukiem, no kaut kādiem citiem izrakteņiem, tipa akmeņoglēm, no spirta? No kartupeļu cietes ?
MC Wild Hogs!
 
aivarsz
Dabiskos esterus gatavo no ļoti daudz un dažādām izejvielām. Kā atsevišķi piemēri, varētu būt koksne, rapsis, palmu eļļa, alkohols. Arī no fosilajām vielām- nafta, gāze, u.t.t.

Bez jau pieminētajām vērtīgajām eļļojošajām, lipšanas, karstumizturības u.t.t. īpašībām eļļa ir dabai draudzīga, jo bioloģiski noārdās.

Ir viens mīnuss- izgatavošanas procesa dārdzība.
 
gacans
Labvakar ! Lai neceptu jaunu topu ,pajautāšu šeit !! Motul piedāvājumā ir dzesēšanas šķidrumi (antifrīzi) ,tad jautājums ,kur ir tā reālā atsķirība starp moto antifrīziem un parastajiem auto ,mūsdienu auto dzinēji ar tiek būvēti pamatā no alumīnija sakausējumiem ,un strādā ļoti augstos temperatūras režīmos (110 c) ???
 
aivarsz
Ļoti lielas atšķirības jau itkā nav. visi ir monoetilēnglikola bāzes šķidrumi. Atšķiras piedevu paketes.

Galvenā atšķirība ir motociklu motoriem radīto antifrīzu izplešanās koeficients. Respektīvi- ir liela daļa mocīšu, kam izplešanās trauks nepastāv principā, tādēļ, tas ir ļoti būtiski.
Otrkārt siltumapmaiņas koeficients.
Treškārt- draudzīgs alumīnija- magnija sakausējumiem, kas tiek izmantoti motociklu motoriem.
Ceturtkārt, ja ņemam par piemēru līdzīgus moto un auto dzesēšanas šķidrumus, kas ir ar OAT (organisko) piedevu paketi, tad antikorozijas aizsardzība moču šķidrumam būs aptuveni 3 reizes augstāka, kā, piemēram G12+ auto dzeses šķidrumam.
Īsumā viss.
 
gacans
aivarsz rakstīja:

Ļoti lielas atšķirības jau itkā nav. visi ir monoetilēnglikola bāzes šķidrumi. Atšķiras piedevu paketes.

Galvenā atšķirība ir motociklu motoriem radīto antifrīzu izplešanās koeficients. Respektīvi- ir liela daļa mocīšu, kam izplešanās trauks nepastāv principā, tādēļ, tas ir ļoti būtiski.
Otrkārt siltumapmaiņas koeficients.
Treškārt- draudzīgs alumīnija- magnija sakausējumiem, kas tiek izmantoti motociklu motoriem.
Ceturtkārt, ja ņemam par piemēru līdzīgus moto un auto dzesēšanas šķidrumus, kas ir ar OAT (organisko) piedevu paketi, tad antikorozijas aizsardzība moču šķidrumam būs aptuveni 3 reizes augstāka, kā, piemēram G12+ auto dzeses šķidrumam.
Īsumā viss.
Paldies ! Īsi un saprotami !!
 
Iet uz forumu: