Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 692
Jaunākais lietotājs: Endzuks20
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
638 jeb mazās motorista piezīmes 2.
Kaarlis
Nu, patīk man tie 638 motori! Mūžīgs darbalauks. kaut kā muļķīgi palaidu garām šādu jociņu- konkrētā detaļa iemaldijusies no sveša motora, pie tam vēl pēc visa spriežot jau jaunam esot. Darbs frēzītei un gatavs!
100_2755.jpg 100_2750.jpg 100_2749.jpg
 
Guntis
Kāpēc -špiļkas- ir izskrūvētas?
Man nezkāpec visi visur un vienmēr pass,pat manai bijušajai 638 nebija tāda defekta Sad

un pats trakākais ka man neviens netic Sad
 
turists
Es visiem motoriem taisu arī tapiņu cilindru stāvokļa fiksācijai pret blokiem un konkrētajā stāvoklī piefrēzēju lūkas, lai sakristu blokiem ar cilindriem.
 
Kaarlis
Nagi niez paspēlēties ar dažādiem sīkumiem. Šoreiz ēdienkartē šķietami masīvs alumīnija gabals un uzskatāms piemērs tā deformācijai. Lai būtu saprotamāk, talkā ņemts melnās krāsas aerosols.
Kā jau ierasts, bildes otrādā secībā Wink
100_2768.jpg 100_2762.jpg 100_2758.jpg
 
Kaarlis
Šitāda skaidu kaudze paliek pāri pēc 1 cilindra apstrādes. Cik gan lieka alumīnija un čuguna neaizgāja eksportā?Grin
100_1354.jpg
 
Kaarlis
Jokains triks- pārlūza tahometra pievada gliemezis- vienkārši pievelkot. Tai plastmasai nav nekāda sakara ar pievilkšanas spēku, kāda x-a pēc??
UN vēl. Ko ieteiktu darīt ar to korozijas perēkli kas saucās tapskrūves un to uzgriežņi? Oriģināli laikam bijušas melninātas. pastāv doma par dzelteno cinku. Šitam motoram lai noņemtu cilindrus, nācās arī koka kluci un āmuru pielietot.
dsc05644.jpg dsc05643.jpg
 
Guntis
Gan jau ka pa -gliemezi- ir uzsists bijis,
A kam tev tās tapas un skrūves vispār ko apstrādāt?
Es viņas lieku mierā. jau no 1972 gada,tas nav traucēklis(JAWA 360),
tad jaunākām ne tik.
 
Kaarlis
Gunti- es taču skaidri uzrakstiju ka nācās cilindrus ņemt nost ar spēku- tapas tā bija norūsējušas un apaugušas ar rūsu, ka cilindri negribēja pat kustēt. Citiem motoriem arī ņemot nost cilindrus, birst no caurumiem ārā rūsa. Vienkāršotā versija- salikt tās skrūves notīrītas un ar konservējošu smāķi apstrādātas vai tomēr štukot kādu gudrāku pārklājumu? Tev taču arī tagad ir tāds pats- pajauc- paskaties.
 
Guntis
Numan nevienai nekas nav biris.Pat pēdējai 360,kurai motors maigi sakot bija netīrs.
638 pajaukšu, kaut kad pavasarī,kad būs siltāks.
Bet par cik motors acīmredzami(638) ir remontēts.. tad...

nu ka gribas pa smuko tad ar karsto cinku,laikam tas ir tas -dzeltenais-.
bet gan jau labu labais būs vienkāršais cinks,un nemaksā tas arī neko.

P.S. es parasti ,kad gribu cinkot,visas skrūves sastumju vienā bļodā nomazgāju ar benzīnu.
nosusinu/noslauku,saberu vienā kastē un dodu cinkot. izņēmums ir spieķi(tie ir otrā kastē) Grin
 
Kaarlis
638 motoram par sliktu nenāk arī ķēdes spriegotājs jeb mierinātājs. Pēc samērā īsa kalpošanas laika motora ķēde sāk grauzt vāka malu un skaidas jaucās ar eļļu. Par to arī atgādina jauka žļerkstoņa no sajūga puses kam gan ir vēl viens iemesls- vibrē vai rezonē arī pats grozs.(troksnis pazūd izspiežot sajūgu) Lai to apkarotu, jānovērš grozam brīvkustība uz ass. Variants ne pārāk pareizais- jānoslīpē liekais garums no groza bukses, variants pareizais- jāliek paplāksnes- darbībā pārbaudītas abas versijas- strādā vienlīdz labi.
dsc05647.jpg dsc05646.jpg
 
elf
Guntis rakstīja:


P.S. es parasti ,kad gribu cinkot,visas skrūves sastumju vienā bļodā nomazgāju ar benzīnu.
nosusinu/noslauku,saberu vienā kastē un dodu cinkot. izņēmums ir spieķi(tie ir otrā kastē) Grin


Vai tad vītnes nepārtīri, un ja uz seškanša ar atslēgu uzrauts nenovīlē ???
Ja pie cinkojamām detaļām mazliet piestrādā tās izskatās smukāk....cinks kopē detaļas virsmu.....ja tur ir ierūsējusi bedrīte tā būs redzama....ja izpulē tad pavisam cits skats...
-----ne
 
aigars
Kādreiz,ja fiksi vajag, bet Rīga ar cinkotavu tālu, paņemu un to pašu noskapstējošo veco cinkoto skrūvi ar zaļo pastu uzpulēju un var visu vasaru nobraukt ar spīdīgu. Tāpat es šmaucos arī ar hromēšanu. Kādreiz kaut kāda hromētā detaļa dažādu iemeslu pēc gūst traumu vai slūst, ta es to cītīgi sametinu, nopulēju un uz Jawas tusu prom. Paši ziniet kā iet ar hromēšanu- jāplāno jau rudenī, lai pavasarī viss būtu gatavs.
 
Kaarlis
Pāris bildītes ar cilindru lūkām un virzuļu liekā svara nomešanas programmu. Čaulas lūkas vietām nepas par 2 mm, ieplūdes starpgabals tā pat, virzuļu izgriezumi ar čaulu izgriezumiem vēl jo vairāk. Cilindru čaulu austums atšķirās par 0,4 mm. Kamēr citi štuko par forsēšanu un ieplūdes grādiem, šeit vienkkārši jāatgūst nozagtā jauda.Galu galā sociālistiskā sacensība, piķiļetka, un pirmdienas sāpošā galva savu artavu ir devusi arī Čehu moto būvē. Grin
dsc05620.jpg imag0146.jpg dsc05608.jpg dsc05606.jpg 100_1366.jpg
 
Guntis
Tā nu viš ir īpaš gadījums ir 638,to skaisti arī redzu iepirktā donora(638) dzinējā.
Es "forsēju" protams,kad sen jau kā tavs rādītais ir veikts.
Tiesa ne 360 ne 634 neizceļas ar defektiem,jo īpaši uz 638 fona ir kvalitātes paraugs.

P.S. -elf- iedzina paranoju Grin ar -pirkstiem-,bet pat to zinu kā ar mazu sāpi-ātri- pārbaudīt Grin
 
Dalgo
Forš troksnis..


YouTube Video
 
Kaarlis
Pazīstamas skaņasGrin ne kā pārsteidzoša. Vis ticamāk, iekšējās čaulas jau ir aprautas.
 
Dalgo
Vainīgi ir centra gultņi un viens klanis, jo karterī ir bijis ūdens (ūdens - jo motoru ieguvu pusizjauktā veidā, kurš bija pastāvējis bez cilindriem).
Vienu klani kustinot - var just ka apakšējais rullīšu gultnis ir čupā, nav nekas īpaši dilis bet tomēr bojāts, otram gan viss ok.
Pirms 5tk km (kad tika salikts motors) centra gultņi nekustējās, tagad izārdot secinu ka kustās, protams sānu gultņi nekustas Smile Šis laikam ir viens no tiem retajiem gadījumiem, kad pirmie ir sadiluši centra gultņi, nevis sānu Grin

Uzdevums ir skaidrs, jāmaina viens klanis un centra gultņi, par ķēdi vēl var padomāt, jo tikai 15tk km, tik maza izturība?
 
Kaarlis
To ķēdi kas video, jālaiž lūžņos. Ar resursu šai mantai ir bēdīgi- katru sezonu sāku ar jaunu. 10- 15 tk un beigas. Mierinātājs drusku palīdz- vismaz neļerkst tik ļoti.
 
Guntis
638 ķēde ,man ir kā noslēpums. Viņu sastaipīt varētu ar lielāku jaudu
...nu tik tālu viss ir pareizi. BET pasakiet kurš ??? ni mums -drāž- 638 niknāk un stiprāk par 634 ???

Nu oki,Kārlis pāris reizes,pārējie ir vidusmēra -čunčinātāji- JAWA 360 līmenī.

Tātad ... ,bet stiepjas. VIENNOZĪMĪGI jāliek mierinātājs,jo pat īpaši neizdilstot...
sāk grabēt pa kartera korpusu... bet nu ilgāk par 25.000 es nebrauktu(jau pie 15.000 izskatās ... -nu tak sebe-).

tas NAV uzbrauciens manam draugam,bet video rullītī man ir jātic un es ticu uz vārda.
pārdomas tiem,kas tevi NEPAZĪST.
Tur var saklausīt -da jebko- dod tik vaļu iedomām.

Vismaz no kārbas(noņēmis ķēdi) būtu atvienojis.

Jap man pašam stāv diezgan laba 368(donors),kloķene kam mainīti centra gultņi.

Es pat nezinu,vai es vairs gribu 638 Sad

Par 638 es ... teiktu - ka viņu-, bet par cik man ir bijusi JAUNA un pabraukts tika krietni ... man viņa PATIKA !!!

P.S. Man.... nepatīk VISAS -vecenītes-. un nejau tāpēc ka ....(es esot resns, jo visu maizi Dalgo esmu apēdis Grin )
bet ka pie manām ...garajām kājām... -vecenīte- ir nekomfortabls aparāts. JĀ smuka ar šarmu....skaistule....
bet tad man labāk patīk praktiskā 634 un 638.5(par indeksiem drīkst nekasīties) Grin
Jūtami JAWA 360 man būs mans garažas muzeja eksemplārs.
 
admin
Ceru, ka Tavas 360 pircēju sarakstā pirmais būšu es....
 
Iet uz forumu: