Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 3

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Nestrādā viens cilindrs- 638
Erix
Labdien cienījamie foruma lietotāji, Jawas īpašnieki!

Man ir tāda problēma. Karburatorā viss saregulēts- dīzes(visas 3 kā grāmatā rakstīts), adatas, pludiņi utt. Bet sveces pludo un par treknu. Sveces Berk no veikala. Kur ir vaina? Karburators izdilis? Kad auksts, tad dūmo un kad motors uzsilst, tad atsaka labais cilindrs un pie krustojumiem slāpst nost. Iedarbināt var un aizbraukt prom no krustojuma arī, bet kad silts motors, tad ātrāk ar vienu cilindru par 40 km/h neiet, reizēm pieslēdzas otrs, bet uz īsu brīdi. Kad atdzisis, tad atkal iedarbinām un strādā uz diviem cilindriem līdz uzsilst. Aizdedzei kontakti tīri, kontakti un aizdedze saregulēta. Kur ir problēma? Varbūt kāds var padalīties ar pieredzi?
Elektrības vaina vai blīvslēgi pie kloķvārpstas jāmaina? Pie 3tk apgriezieniem parādās vibrācija. Kloķvārpstas gultņi jāmaina? Paldies iepriekš par sakarīgām atbildēm!
 
Kaarlis
samaini vietām aizdedzes ķēdes vai arī tikai kondensātorus un pačeko izmaiņas.
Vibrāciju neņem pierē, kloķenes gultņi jāklausās, nomaini labās puses blīvslēgu... iesākumā viss.
 
Erix
Kārli, noņemot tikai aizdedzi var praktiski nomainīt blīvslēgu vai arī jājauc motors ārā uz pusēm? Kondensatorus abus uzliku jaunus. Ja abas sveces ir slapjas, tad karburators grūž iekšā par daudz degvielas? Adata tā jau nolaista lejā līdz maksimālai gropei.
 
Guntis
Protams,ka vari apmainīt tikai noņemot ģeneratoru.
tur jābūt vēl buksei un tādai kā atsper šaibai(viļņota).

Ja JAWA motors nevibrē,tad viņš nav palaists....
 
Erix
Turpinu ar savu pieredzi.

Pēc jaunu kondensatoru, sveču, karburatora nomaiņas tika konstatēts, ka akumulators rāda 11.6V bez slodzes(slāpa nost pie gaismu ieslēgšanas un bija grūti iedarbināms). Uzlādēts līdz 12.8V un izbraukts ielās, lai pārliecinātos par cilindru darbību pēc detaļu nomaiņas. Nobraukti 15 km pa pilsētu un vairs nav tik trekns kā bija(vēl mazliet ir) un strādā abi cilindri pie silta motora un tukšgaitā. Tālāk izmērīts akumulators pēc braukšanas- 12V bez slodzes. Iedarbināts rāda 11.3, ar tuvām gaismām 10.5V. Tātad ģenerators. Akumulatora nelāde var būt par iemeslu labā cilindra darbībai pie uzsiluša motora? Cik būtu jārāda Volti pie strādājoša motora tukšgaitā bez gaismām? ap 14?
 
Kaarlis
1) 14 nebūs. Pāri 13, ap 13,6. Atkarīgs no apgriezieniem.
2) Krītot spriegumam ir tikai loģiski ka pirmais atņirdzas slimākais cilindrs. Lai nevajadzētu bezcerīgi izsvītrot daudzas nejēdzīgi pavadītas stundas no savas dzīves, iesaku kontaktus ar visiem kondensātoriem sabērt tuvākajā miskastē.
3) ja nu gadijumā ir nonākts līdz tam, ka diagnostika jāveic detaļu maiņas ceļā, iesaku mainīt pa vienai- citādi nekad neuzzināsi cēloni.
 
Erix
2.punkts. domāts bezkontakta aizdedze?
3.punkts. Vieglāk ir nomainīt spaini ar detaļām un tad mēģināt pabraukt. Nevis pēc katra detaļas nomaiņas izbraukt uz ielas un tur arī palikt.Smile Nav arī garantija, ka kāda jauna detaļa nav brāķis no rūpnīcas.
Paldies par ierosinājumiem!
 
Kaarlis
Erix rakstīja:

2.punkts. domāts bezkontakta aizdedze?


Jā, jebkurā versijā. Pērc gatavu vai būvē pats.
 
Erix
Jaunumi
Nonemts Tiltins(kuram triis peleeki un viens sarkans vads) un konstateets, ka videejam peleekajam vadam Y nav stieniitis klaat, pazudis- izskataas, ka kusis kontakts. No kaa? Nomainiits Tiltins.
Tagad tuksgaitaa raada 12V, uzgaazeejot bez pateereetaajiem liidz 1,5tk apgriezieniem raada 14 V. Uz ielas veel nav braukts.
 
Guntis
NJa šodien draugam nomainījām ģeneratoru(nedzisa lampiņa).
Pilnīgi neticami,bet bija !!! pirms tam lādēšana.
NEkādi nelikās ,ka vaina ģeneratorā.

Bet tas nebūs tas defekts cilindra darbībai(motora darbību bojātais ģenerators neietekmēja).
 
Erix
Sodien nobraukti 50 km un nelikaas, ka kaadu briidi nestraadaatu kaads no cilindriem. Sarkanā lampiņa nedeg. Pirms braukšanas nomērīts spriegums akumulatoram bez slodzes 12,65V. Atbraucot atpakaļ uzreiz pārbaudīju kontaktus Tiltaņam, silti nav un kusis arī nekas nav. Atkal nomērīju- 12.65V(tas pats). Uzliku lādēties līdz tiem 13.6V.
Kārli, nepietiekošs spriegums ir par iemeslu cilindru darbībai vai tomēr liekam virsū atpakaļ vecos kondensatorus un mēģinām atkal? Gatavojamies Valmieras salidojumam!
 
Guntis
Nepietiekama darbība tev izpaudīsies zem 10V.

Normāls darba spriegums(ideāls 13.8-14.2) ap 14V-motoram darbojoties.

Lādē par maz tomēr,bet pēc tā ko stāsti tomēr lādē.

Precīzi nepateikšu,bet 638 bez patērētājiem tukšgaitā ir tuvu 14V.
Uzgāzējot(nedaudz) visi 14.2-14.4,tas pats ar uguņiem,ļoti ātri -normālie -14V.

P.S. Kas par pasākumu Valmierā?
 
Erix
Retro motociklu salidojums "Baltic Jawa 2014" pēcjāņu nedēļā, 27.-29.jūnijs.
28. jūnijā: no rīta - motoizstāde pie Valmieras Kultūras centra; pusdienlaikā sāksies parādes brauciens pa Valmieras ielām, pēc kura sekos dažādas aktivitātes Dīvaliņa pļavās...Smile
 
Erix
Atkal. Jā, atkal...
Izbraucu ielās uz vienu cilindru. Domāju, ka akumulators tukšs no stāvēšanas un uzlādēju līdz max.
Piedarbinu un atkal tikai kreisais cilindrs strādā..labais pat nepieslēdzas. Lieku klāt vadus pie akumulatora un mēru voltus. Tukšgaitaa rāda vienmērīgi ap 12 V, bet kad sāku celt apgriezienus, tad sāk lēkāt V, brīžiem rādot 14 V brīžiem 3, 4, 5 V. Tā gan nav bijis vēl, ka lēkātu uz leju tik strauji. Dzirksteli labajam cilindram vēl neskatījos.
 
Erix
Vaina konstatēta.
Labā cilindra svece (aptuveni 500 km nostrādājusi). Neteikšu, kuras firmas. Dzirkstele nav virs elektroda, bet sānos. Labs pārsteigums. Vienmēr vadājiet līdzi lieku sveci!
Tagad viss tip top.
 
Kaarlis
Varētu gan padalīties ar ražotāju. Jau daudzus gadus lietoju denso gan autiņiem, gan mototehnikai un brāķis ir bijis"0"!
Sveces gan var nobeigt ar pārāk lielu eļļas daudzumu pie degvielas un arī citos veidos.
Pavasarī vienam cz motoram stendā vienu sveci piebeidzu jo bija nepieciešamība ilgstoši darbināt stenda ar treknu maisijumu un zemos apgriezienos. Pēc tam gan iztīriju un strādā atkal.
 
Erix
Kārli, uzraksti lūdzu Denso sveces numuru, kuru lieto savam 638. Meklēšu tieši tādu savam. Paldies.
 
Retais
Ai nevaru atrast topiku, šis likās vispiemērotākais.

Viedie prāti, palīdzat izdomāt, kāpēc viens izpūtējs man dūmo ar glanci, otrs praktiski nemaz.

Abi cilindri strādā normāli, tā liekas.
 
Guntis
Tā tam būt. vari paregulēt karbi,pameklēt optimālo režimu,varēji vakar man paprasīt,pabakstītos.

Kārlim vai citam -guru-
 
Retais
Nu es tik šodien pamanīju. Apgriezieni siltam motoram arī diezgan augsti paliek, kādi 1,8k. Kārlis jau sen teica, ka nenāktu par skādi nomainī.
 
Iet uz forumu: