Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 7

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa 638-5 no Baltkrievijas.
Laacis_ar07
Iegaadaajos 638-5 ljoti aatri,izlasiju sludinaajumu,piezvaniju,peec 24h pieveda pie maajas.
Kakis maisaa protams.Bet diezgan godiigas naudas par attieciigo staavokli. Tagad esmu iepazinies tuvaak,varu padaliities.Kaa jau ierasts biju domaajis pilniibaa izjaukt un salikt pasha rokaam lai zinaatu kas kur kaa, bet noveerteejot situaaciju visu sho atliku.Noleemu paarjaukt svariigaakos mezglus kas ietekmee braukshanu, paarjaucu priekshas riteni{jaunus gultnjus,uzlikas riepu}. Tad dzineeja keedi,kurbulim bij liels brivgaajiens kur vaina bij sadilushaa fiksatoru korpusaa,tas ir tas mehaanisms kamaa ieiet kurbulja ass.Pachekoju sajuugu 638 skiet labs. Bij man 634 sajuugs,bet nemainiju. Velkosho keedi+apaksheejo keedes gumiju nomainiju,bliivsleegus tahometra reduktoram un sajuuga asiitei,,shkiet ka palika aizmugures ratu paarjaukt,nomainiit gultnjus,riepu un lokus. Tad ar taadu braukshu shogad. Dzineejs darbojas normaali kompresija juutas uz kurbuli vienaada.Neesmu saskaitijis cik vinja tagad maksaa,bet droshaak jau buus.Seedeklis jau paarshuuts bija,priekshas daksha savesta kaartiibaa jau arii bija, neesmu veel braucis, uz kepas aatrumi shkiet sleedzas. Nu taa kautkaa!
 
Laacis_ar07
Labdien. Esu pabraucis ar sho 638, ko tagad 634 vs 638! Man ieprieksh nav bijis 638 un arii shim moto dzineejaa neesmu ieskatijies. Brauc labi, apgriezienos juutas jauda,bet kalninjos mana 634, 30k peec remonta, velk labaak,negurst.kaut zvaigzne 1r 18, 638 17. un 100km/h braucot 'skiet lieli apgriezieni. Taho likaas mieraa peec pirmie 60km. Saliidzinot ar cz 250(2cil) nav jau nemaz tik lieli tie apgriezieni,arii hondai 500 taj pashaa laikaa uz 100-5000 apgr min. Bet jawa braucot uz dzirdi, kaitina. Varbuut kaads padaliisies kaadu zvaigzni labaak 638 likt.,paarsvaraa braucu 1 Es domaaju 18. Peec skanjas dzineejam nav kur piesieties,bet karbinju nevar noreguleet. Neesmu skatijies bliivsleegu zem aizdedzes,varbuut tur probleema,ja tukshgaita normaala dodot virsuu nedaudz aizlejas,paskruuveejot aaraa gaisa skruuviiti, braucot labs,tukshgaitaa noslaapst un neshkiljaas,kameer ieskruuvee skruuvi atpakalj gandriiz liidz galam. Visaa visumaa sajuutas labas,kautkas nedaudz skiibs,vai shtoks nedaudz liiks, guldaas netik labi kaa 634,toties amiishi straadaa daudz labaak uz gruntenes. Nejuutos iegraabies, domaaju nopirkt jaunu raami vasaraa uz taa sakraut visu svaigi atjaunotu. naakoshai ziemai darbinjsh.Veel 2 aatrums lielaakaa slodzee meedz izlekt, un tas 638 sajuugs briizhiem ideaals briizhiem ar tarkshki no vietas,itkaa lektu keede paari,biezhaak ideaals.Bet dzineejs man ir plauktaa cits,atjaunots.
p.s. nezinu ar ko BLR vinju baroja,,es ar motul510 2T duumi pazuda 1;50Wink
 
Gints13
No rūpnīcas velkošais zobrats 638 ir 17, 634 ir 18. Par to kalnā braukšanu man 634 sāka daudz labāk vilkt, kad virsū esošajam 638 karburatoram galveno dīzi, kas bija 92, nomainīju uz 100. Pavisam cits mocis, tur kur iepriekš kalnā braucu ar trešo robu, tagad ar ceturto (kad tas irGrin).
 
Guntis
Zobratu -17,arī 634. Nu vienīgi,tu tāds - pavieglāks-,salīdzinot ar mani,bet liec 17,abām.

Par blīvslēgu šaubos,visi viņi vaino,tik nevainīgs nelaimīgais(ja -meistari- nav jaukuši motoru).

638 karburators ir kaprīzs,bet ja -savācas-,ļoti labs un uzticams. 638-5 dīzes bija ! citas ! rūpnīca atzina un uzlaboja. Izjauc rūpīgi,iztīri,izpēti.

Un te uzrakstīji problēmu ieleju,neielaid defektu,tev jau ir problēmas ar kārbu. Jauc motoru un skaties ! un tad jau pie viena redzēsi blīvslēgu stāvokli.

Sajūgs...nu tāds viņs ir. Ne velti remkomplektā piedāvā no 634,kaut techniski 638 ir pārāks,bet te čehu izpildījums ir izdarījis -lāča- Smile pakalpojumu.

P.S. raksti lūdzu skaidrā,neraksti kā es...
 
Guntis
Tu tak lapsušķūnīšamaistera,tel nr zini. padomu neatteiks,un ne tikai padomu.
 
kergers
Piekrītu, ka vērts ieskatīties dziļāk karburatorā. Es ilgi vienu savu 634.nevarēju dabūt pie normāla darba stāvokļa, jo dažādu karburatoru komplektācijas nedraudzējās ar konkrēto dzinēju. Te ir saits, kurš varbūt jau zināms, bet man deva labu saujiņu informācijas eksperimentiem Smile

jawarmaniak.wz.cz/...atory.html
 
Laacis_ar07
Guntim, protams ka kārbā ir probleema,asītes staigā, bet es to dzineeju tik drīz neremontēšu jo kā rakstiju man jau ir atremontēts tāds dzinējs.Vienkārši padalos ar to ko esmu nopircis pēc reklāmas s.s. redzot tikai bildi,karbiņš tur sadilis,iestrēgst nenaak drosele viegli ārā. un kastē gaisa filtrs bij Made in Czechoslovakia! Kārli man nevajag traucēt jo man pašam viss ir skaidrs,cenšos kautkā forumu uzturēt. Tapēc padalos. Vēl ir viens prikols..kad noliec uz sāna kepu,kad dzinējs darbojas, sajūga grozss beržas pret vāku, Grin tādi tur brīvgājieni! Nekur ar tādu tālu nebraukšu, ziemā atjaunošu, jo man ir ar ko braukt! cz-471 250 sport! (2cilindri)
 
Laacis_ar07
Paspēju apskatīt blīvslēgu un viss tur bij slikti, blīvslēgs bojāts mehāniski iekšā dzenot,vilņotās šaibas nebija,bukse griezās uz kloķenes nevis saļnikā, saliku ir labāk,bet ne ideāli,ilgi jāsilda uz čoka, minūtes 3, citādi pietrūkst,bet kad silta viss labi!
 
Laacis_ar07
Visā visumā 638 dzinējs man iepatikās, diezgan labi griežās,nekādu vibrāciju, lielākos apgriezienos skaņa patīkam,sportiska, un pa grunts ceļu šodien tā labi pagonkoju,braukdams no darba. Gruntene Kūku ciemā līdzenāka par dažu labu asfaltu,un putekļu arī pašlaik nav. Vienīgi ar gadiem piesardzīgāk sāku braukt labos nepārredzamos līkumus,janu aiz līkuma kāds noparkojies ar kādu traktoru! Jaunībā tādas domas nebij!
Un tas 2 ātrums pēc ellas nomaiņas arī vairs nav devis par sevi ziņu! Adoptējās!Grin
Tagad būšot kādu laiku ziema, būs atkal auto jādarbina!Sad
Tiekamies uz lielceļa!
 
morgans
Ar blīvslēgu zem aizdedzes jau vienkārši...es uzpūtu ''brake cleaner'' un dzinējs ģība nost.
 
Guntis
3minūtes,aukstam dzinējam - kāpēc man liekas,ka ļoti ok.

Gaisa piesūcei kādreiz lietoju...starta gāzi,vienā mirklī ...beidzās.
Alternatīva Grin tualetes atsvaidzinātājs un utt,visi strādā perfekti.
 
Laacis_ar07
Īsāk sakot ielīdu motorā,2remonts,gredzeni kautkādi suu salikti, nomainiju pirkstus adatgultņus divus augšējos gredzenus un cilindra blīvi,kas bij 5x biezāka nekā originālā, Tagad dzinējs kā dzinējs,lec uz pirmo un skrien arī kalnā. Diluma škiet nebij jūtama, virzuļi nekratijās pa iekšu.Klaņos ir neliela lufte,brauks kamēr kulaku parādīs! Skaņa normāla.
 
Guntis
Viegli -graboš- kloķa klaņa mehānisms,var izvilkt ap 25.000km.

P.S. mani uztrauktu 2.roba defekts,kaut tu pacs sevi mierini,ka pazudis(defekts).

P.S.1. NU TAD BEIDZOT ceļi sataisīti,vismaz kur es braucu,kur Lācēns dzeivo(Jēkabštatē).
 
Laacis_ar07
Vakar izgāju skati, lai varētu kādam iznomāt 638 pasākumam!
638 dzinējs tomēr ir jautrāks kā iepriekšējie, iepriekš nebij darīšanas ar 638, jūt ka jaunākas paaudzes, 100 var braukt brīvi,tas pat ir patīkami ausij kā dzinējs griežās.
Es palieku pie tā ka vienam braucot bez sānu koferiem, patīkamāk ripo ar 18z. zvaigzni, jaudas pietiek priekš lv kalniem atliku likām. Pa nopietnākiem kalniem ir izdomāti nopietnāki motocikli, jo kalnam ir arī otra puse,nezinu kā izskatās bremzēšana kad trumuļi ir pārkarsuši,un negribu to redzēt! Jawa man ir pasākumu braucamais kur var satikties ar līdzīgi domājošiem mana vecuma kretīniem! Grin lai jums visiem pietiek laiks dzīvot!,ne tikai strādāt!Smile
 
Iet uz forumu: