Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 4

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Lapsu māju šķūnis piedāvā:
Kaarlis
Piedāvājumā elektroniskās aizdedzes komplekti. Pamatā optiskais sensors un autmašīnās izmantotās komponentes.: optiskais sensors, ar lāzeri griezts perfekti simetrisks spārniņš, rotora pāreja, komutātors un indukcijas spole kā arī svečvadi. Komplektu skaits ierobežots. Kā plusus var pieminēt iespējami augstāko precizitāti un ātrdarbību kā arī drošību un uzticamību ekspluatācijā. (Kā zināms, nekas nav ātrāks un precīzāks par gaismu) Ne mazāk svarīgi tas, ka šī aizdedzes sistēma sāk darboties jau no ārkārtīgi zemiem dzinēja apgriezieniem- 6 apgriezieni minūtē. Dzirksteles jauda daudzkārt pārsniedz CDI sistēmu jaudu un nav atkarīga no dzinēja apgriezieniem. Sistēmai nerodās traucējumi no ģenerātora magnētiskā lauka vai dzinēja dabīga izdiluma. Pārlietu sveču prolēma neeksistē. Komponentes savstarpēji aizvietojamas ar citu tipu un marku komponentēm. Sistēma darbojas no 12 v borta sprieguma. Pēc uzstādīšanas nav nepieciešama regulēšana vai apkope. Pagaidām labākā alternatīva kontaktu aizdedzei.
Zinu, ka dažam motobraucējam sezona beidzās nelaikā. Neieteiktu problēmu risināšanu atlikt līdz pavasarim.
Piedāvātā alternatīva it gandrīz uz pusi lētāka par rūpnieciski ražotajām.
Kā arī ar šāda tipa aizdedzes sistēmām bez problēmām veikti vairāki ārzemju ceļojumi un vairāk ka 10 moto vienībām uzstādītās sistēmas darbojas nevainojami.
100_3707.jpg

Labojis Kaarlis uz 11-12-2015 01:16
 
Max
Kādiem modeļiem? Cool
 
Kaarlis
Darbojas ar 12 v spriegumu. Tātad 638 jawas motoram der ideāli. Teorētiski sensors un komutātors darbojas arī ar 6v spriegumu, taču problēma būs sagādāt 6v divizvadu spoli. Kā arī ņemot vērā to, ka 360 un 634 jawām nav ģenerātora bet ir strāvu nedaudz ražojošs "metāla izstrādājums" labāk uzlikt to pašu čehu vapi.
Vapes montāža arī neprasa gandrīz nekādas elektro tehnikas pamatu zināšanas. Gatavs lego.
 
turists
Kārli tā kastīte kautko smadzeņo arī apsteidzes korekcijas ziņā atkarībā no apgriezieniem?
 
Kaarlis
Nē, apsteidzes leņķis fiksēts. Nav man bijis laika un vēlēšanās eksperimentēt. Man ir divi apsteidzes korekcijas boki bet aizdomas ka nestrādā jo ir šķībi saprogrammēti. Būtu kāds kas saprogrammē- vienu atdotu apmaiņā pret darbu.
 
klimpa
Sveiki! Vai ir iespēja atsevišķi dabūt to otisko sensoru? Man pārejais nav vajadzigs jo motors strādā ar golfa hola devēju, bet sitais noteiki ir labāks
 
Kaarlis
Jā var. Stiprinājums un izmēri, kā arī elekriskie parametri identiski kā hollam. Vienīgā atšķirība darbības principā. Optisko sensoru neietekmē ģenerātora magnētiskais lauks. Ir gan neliels blakusefekts. Saulesgaismā bez vāka var arī niķoties. To vienkārši jāatcerās veicot remontus vai regulēšanu.
 
Guntis
Ar gaismas efektu es -sūri- saskāros Grin
 
Kaarlis
Palicis pēdējais komplekts. Un tagad jau rezervēts...
Labojis Kaarlis uz 22-01-2016 08:04
 
Kaarlis
Pārdod jawa 638 izslīpētus, izhonētus cilindrus un virzuļus komplektā. Apmaiņā jādod slīpējami- nolietoti cilindri. Pieejams 1 pāris. 105 eur. Var nokomplektēt ar blīvēm un gredzeniem.
T: 29297142
Optiskās aizdedzes pēc neilga laika atkal būs pieejamas.Smile
Labojis Kaarlis uz 09-03-2016 21:26
 
Retais
Sajūgs kāds nemētājas? Grin epal šito Angry
 
Laacis_ar07
Palūrēšu.varbūt grozs.un kādi diski man būs bet nezinu vai atsperes?!Frown
 
Guntis
Nevajadzētu te piesārņot. Atsperēm man jābūt (nav šaibas un sprosttapiņas).

P.S. Kārlim vajag pataujāt pēc pabiezinātām šaibām(638 ir niknāka) vai jāliek vēl viens dzelzs sajūga disks(man ir divi pārī).
 
UgunsX
Vai aizdedzes ir pieejamas?
 
Kaarlis
Piejams nepilns komplekts. Spole un komutātors jāmeklē pašam. Pārējais ieskitot vadus ir.
 
Kaarlis
Guntis rakstīja:

Nevajadzētu te piesārņot. Atsperēm man jābūt (nav šaibas un sprosttapiņas).

P.S. Kārlim vajag pataujāt pēc pabiezinātām šaibām(638 ir niknāka) vai jāliek vēl viens dzelzs sajūga disks(man ir divi pārī).

Tiem kam interesē sajūga pārbūve uz 634/640 tipu iesaku padomāt par sekojošo: sajūgs paredzēts mazākas jaudas dzinējiem un var neturēt slodzi. Man abiem 638 moto ir uzlikts 634 sajūgs taču pēc motoru novešanas līdz normālai kondīcijai (nejaukt ar forsēšanu) kad tas attīsta pilnu jaudu, sajūgs mēdz izslīdēt. Arī biezākas atsperu paplāksnes nelīdz. Ar standarta konveijera dzinēju šādu problēmu nav.
 
konuss
Un,kā,vēl,maita,pēc 3000rpm,kad parādas griezes moments.
 
Kaarlis
pilnīgas muļķības...
 
UgunsX
Labi, pajautāšu savādāk. Kapēc 634/640 sajūgi tiek mesti vienā katlā? Viņi ir vienādi? Man likās ka ja liekam 640 sajūgu, tad viss ir skaisti, noskaitam veikalā cik tur tos eiro (kāds varētu noprecizēt cik tad īsti), liekam virsū un braucam laimīgi. Ja liekam 634 sajūgu, tad ir iespējama problēma ar slīdēšanu ja motors nav mironis. Toties var iztikt bez "noskaitam veikalā cik tur tos eiro" fāzes uzstādīšanas gaitā Grin
 
Kaarlis
634 un 640 sajūgi neatšķirās. Disku skaits un izmērs identisks.
"noskaitam veikalā cik tur tos eiro" laikam bija 105,-
 
Iet uz forumu: