Apskatīt tēmu
Jawa turismo
|
|
opozits |
Ziņojums ievietots 29-01-2016 21:09
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 29.01.16 |
Sveiki biedri ! ir ieguta jawa 360 ta ka gribas braukt ne tikai par soseju bet pa kadu sliktaku celu tika nolemts buvet bez hrometu detalu lidzdalibas.. ir sakta kontrolmontaza
Labojis opozits uz 29-01-2016 21:35 |
|
|
opozits |
Ziņojums ievietots 29-01-2016 21:36
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 29.01.16 |
Ka bildes var ielikt? |
|
|
otomars |
Ziņojums ievietots 29-01-2016 21:49
|
Veteran Member Ziņojumi: 554 Pievienojies: 27.12.13 |
taa [img] links no inboxa,fotkaa utt [/img] |
|
|
opozits |
Ziņojums ievietots 29-01-2016 22:19
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 29.01.16 |
http://foto3.inbox.lv/andrisstabins
Labojis oilmaster uz 29-01-2016 23:54 |
|
|
opozits |
Ziņojums ievietots 29-01-2016 22:21
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 29.01.16 |
Jautajums ka labak likt cilindrus no 634 vai atstat orginalos? |
|
|
otomars |
Ziņojums ievietots 29-01-2016 22:32
|
Veteran Member Ziņojumi: 554 Pievienojies: 27.12.13 |
zem iestatiijumis ir saite uz foto ,to kopee |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 29-01-2016 22:46
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Saka ka ar 634 cilindriem un galvām ir tikpat ātrs un jaudīgs kā 634 (viens onkuls teica),un ja vēl izmet oriģinālo karburatoru(pārbaudīts). Apgriež virzuļus(šo saku es,un palieku pie sava,Georgs manus apgrieztos virzuļus izmeta,un ne tikai virzuļus). P.S. Priekšas ratā 16 vietā ieliekot 18 uzlabojoties arī vadāmība. Labojis Guntis uz 29-01-2016 22:56 |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 29-01-2016 23:00
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Man kalifornijai ir 360 motors ar 634 cilindriem un galvām. Mēģināju uzlikt arī 634 karburatoru, bet nekas nesanāca. Gaisa filtrs palika 360. Lēja ciet un slāpa nost. Tukšgaitā strādāja perfekti. Acimredzot 115, 634 dīze par lielu. Uzliku 360 karburatoru viss aizgāja. Pieļauju, ka rodas neatbilstība starp ieplūdi un izplūdi. Lai, panāktu pilnīgāku efektu iespējams vajag citu gaisa filtru un derētu pirmās 634 cigārveida izputēji. Salidzinot savu 360 ar kaliforniju, man liekas ka kalifornija it kā nedaudz jaudīgāka ir. Bet tās ir tikai personīgās sajūtas. Tam nav nekādu tehnisku mērījumu pamata. Vēl kas. Ši kalifornijas kombinācija degvielu ēd par kādu litru uz simtu vairāk nekā oriģinālā 360. Tas gan man ir pierādīts fakts. |
|
|
opozits |
Ziņojums ievietots 29-01-2016 23:03
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 29.01.16 |
doma aizmugure 16 prieksa 18? |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 29-01-2016 23:07
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Protams,ka tā .Tā jau tagad motobūvē pieņemts. Te dažiem ir,gan jau atzīsies kuriem. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 29-01-2016 23:55
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Ja netaisi orģinālu, tad liec 634. Dzese ar viņiem labāka+ bik jaudiņa. Vienīgi izštuko kā pieliksi klusinātājus |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 30-01-2016 09:45
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Likumi jau ir izštukoti. Es toreiz pasūtīju no čehiem. Tā tie saucas "Līkumi 360 ar 634 cilindriem". Viss sapasēja un derēja. Varbūt ka Tev Raimond ir jēga tādus sagādāt un turēt veikalā? |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 30-01-2016 09:55
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Ir veikalā. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 30-01-2016 10:28
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Guntis rakstīja: Protams,ka tā .Tā jau tagad motobūvē pieņemts. Te dažiem ir,gan jau atzīsies kuriem. Bieži vien gan dara arī otrādi un ne bez pamata |
|
|
gacha2 |
Ziņojums ievietots 30-01-2016 16:59
|
Member Ziņojumi: 121 Pievienojies: 22.10.14 |
Un kāds ir pamats? Tīri intereses pēc! Vienkārši krosniekam ir 21'' priekšā , 19" aizmugurē, braucot ir sajūta,ka vispār nomaukties nevar, tik ideāli vadās. Un laikam tieši dēļ tā , ka riteņiem diametros tāda starpība. |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 30-01-2016 17:17
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
634 cilindriem salīdzinājumam ar 360 ir augstāka izplūdes lūka, kā rezultātā efektīgāka gāzu apmaiņa = arī jauda un apgriezieni! Un dīzu izmērs ir atkarīgs no gaisa filtra iesūkšanas pretestības, iespējams 634 gaisa filtram visas atveres ir 2x lielākas par 360 un par filtru nemaz nerunājot, tamdeļ arī dīzes ir resnākas. Tas pats ir ar CZ 472, tur ir 103 vai 105, jo filtrs ir mazāks un gaisa ieplūde sākas kaut kur caur sēdekļa korpusu (tātad lai nebūtu par treknu, liek tievākas dīzes), un iespējams pie saprātīgas braukšanas iegūst degvielas ekonomiju. |
|
|
opozits |
Ziņojums ievietots 30-01-2016 18:56
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 29.01.16 |
Par tiem likumiem vai nevar 634 likumiem piemetinat klat trukstoso garumu/?? |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 30-01-2016 19:10
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Ar metināšanu, var izveidot viss kaut ko. Tikai, kā tas izskatīsies? |
|
|
opozits |
Ziņojums ievietots 30-01-2016 20:45
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 29.01.16 |
Domaju metinat tadeļj ka mocim hroms nebus.. |
|
|
Spiker |
Ziņojums ievietots 30-01-2016 21:55
|
Member Ziņojumi: 104 Pievienojies: 03.08.14 |
Es savai likšu gan priekšā 18, gan aizmugurē! Neesmu vēl ķēries klāt un ir ideja tikai galvā, bet mēģināšūnu iztikt tiki ar dakšas pārmetināšanu un augšā iztikt bez rāmja pārbūves, varbūt nāksies ko piemetināt, bet ne iemetināt rāmī. Atklāts jautājums paliek amortizatora pareizs leņķis attiecībā pret dakšu! |
|
Iet uz forumu: |