Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 6

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa turismo
opozits
Sveiki biedri ! ir ieguta jawa 360 ta ka gribas braukt ne tikai par soseju bet pa kadu sliktaku celu tika nolemts buvet bez hrometu detalu lidzdalibas.. ir sakta kontrolmontaza
Labojis opozits uz 29-01-2016 21:35
 
opozits
Ka bildes var ielikt?
 
otomars
taa
[img] links no inboxa,fotkaa utt [/img]
 
opozits
http://foto3.inbox.lv/andrisstabins
Labojis oilmaster uz 29-01-2016 23:54
 
opozits
Jautajums ka labak likt cilindrus no 634 vai atstat orginalos?
 
otomars
content32-foto.inbox.lv/albums/a/andrisstabins/07-01-2013/IMG-0378.sized.jpg
content32-foto.inbox.lv/albums/a/andrisstabins/07-01-2013/IMG-0355.sized.jpg
zem iestatiijumis ir saite uz foto ,to kopee
 
Guntis
Saka ka ar 634 cilindriem un galvām ir tikpat ātrs un jaudīgs kā 634 (viens onkuls teica),un ja vēl izmet oriģinālo karburatoru(pārbaudīts).

Apgriež virzuļus(šo saku es,un palieku pie sava,Georgs manus apgrieztos virzuļus izmeta,un ne tikai virzuļus).

P.S. Priekšas ratā 16 vietā ieliekot 18 uzlabojoties arī vadāmība.
Labojis Guntis uz 29-01-2016 22:56
 
AldisK
opozits rakstīja:

Jautajums ka labak likt cilindrus no 634 vai atstat orginalos?

Man kalifornijai ir 360 motors ar 634 cilindriem un galvām. Mēģināju uzlikt arī 634 karburatoru, bet nekas nesanāca. Gaisa filtrs palika 360. Lēja ciet un slāpa nost. Tukšgaitā strādāja perfekti. Acimredzot 115, 634 dīze par lielu. Uzliku 360 karburatoru viss aizgāja. Pieļauju, ka rodas neatbilstība starp ieplūdi un izplūdi. Lai, panāktu pilnīgāku efektu iespējams vajag citu gaisa filtru un derētu pirmās 634 cigārveida izputēji. Salidzinot savu 360 ar kaliforniju, man liekas ka kalifornija it kā nedaudz jaudīgāka ir. Bet tās ir tikai personīgās sajūtas. Tam nav nekādu tehnisku mērījumu pamata. Vēl kas. Ši kalifornijas kombinācija degvielu ēd par kādu litru uz simtu vairāk nekā oriģinālā 360. Tas gan man ir pierādīts fakts.
 
opozits
doma aizmugure 16 prieksa 18?
 
Guntis
opozits rakstīja:

doma aizmugure 16 prieksa 18?


Protams,ka tā .Tā jau tagad motobūvē pieņemts. Te dažiem ir,gan jau atzīsies kuriem.
 
oilmaster
Ja netaisi orģinālu, tad liec 634. Dzese ar viņiem labāka+ bik jaudiņa. Vienīgi izštuko kā pieliksi klusinātājus
 
AldisK
Likumi jau ir izštukoti. Es toreiz pasūtīju no čehiem. Tā tie saucas "Līkumi 360 ar 634 cilindriem". Viss sapasēja un derēja. Varbūt ka Tev Raimond ir jēga tādus sagādāt un turēt veikalā?
 
oilmaster
Ir veikalā.
 
Kaarlis
Guntis rakstīja:

opozits rakstīja:

doma aizmugure 16 prieksa 18?


Protams,ka tā .Tā jau tagad motobūvē pieņemts. Te dažiem ir,gan jau atzīsies kuriem.

Bieži vien gan dara arī otrādi un ne bez pamata
 
gacha2
Un kāds ir pamats? Tīri intereses pēc!

Vienkārši krosniekam ir 21'' priekšā , 19" aizmugurē, braucot ir sajūta,ka vispār nomaukties nevar, tik ideāli vadās. Un laikam tieši dēļ tā , ka riteņiem diametros tāda starpība.
 
Dalgo
634 cilindriem salīdzinājumam ar 360 ir augstāka izplūdes lūka, kā rezultātā efektīgāka gāzu apmaiņa = arī jauda un apgriezieni!

Un dīzu izmērs ir atkarīgs no gaisa filtra iesūkšanas pretestības, iespējams 634 gaisa filtram visas atveres ir 2x lielākas par 360 un par filtru nemaz nerunājot, tamdeļ arī dīzes ir resnākas. Tas pats ir ar CZ 472, tur ir 103 vai 105, jo filtrs ir mazāks un gaisa ieplūde sākas kaut kur caur sēdekļa korpusu (tātad lai nebūtu par treknu, liek tievākas dīzes), un iespējams pie saprātīgas braukšanas iegūst degvielas ekonomiju.
 
opozits
Par tiem likumiem vai nevar 634 likumiem piemetinat klat trukstoso garumu/??
 
AldisK
Ar metināšanu, var izveidot viss kaut ko. Tikai, kā tas izskatīsies?
 
opozits
Domaju metinat tadeļj ka mocim hroms nebus..
 
Spiker
Es savai likšu gan priekšā 18, gan aizmugurē! Neesmu vēl ķēries klāt un ir ideja tikai galvā, bet mēģināšūnu iztikt tiki ar dakšas pārmetināšanu un augšā iztikt bez rāmja pārbūves, varbūt nāksies ko piemetināt, bet ne iemetināt rāmī. Atklāts jautājums paliek amortizatora pareizs leņķis attiecībā pret dakšu!
 
Iet uz forumu: