Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 5

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
jawa559 1964g.
Laacis_ar07
Beidzot salikās,kurš teica ka tas būs viegli? vajadzētu vēl nomainīt labo izpūtēja līkumu,,jo tas izliekts nepareizi,,un uzlikt jau sagatavotos spoguļus.
dscf0921_small.jpg dscf0924_large.jpg
 
Guntis
Nu pilnīgi riebj tās JAWA -ja- vārdiem GrinGrinGrin
Man bail ,ka neļaus vairs reģistrēt kā -VS-,jo būs par daudz Grin
un katra,par katru aizvien labāka Grin
 
oilmaster
Perfekta! Cool
Ja, ļauts piekasīties par "VS" bāka ar uzlikām neiederās...
 
Jancic
Brīnišķīgs mocītis izdevies, prieks skatīties! Apsveicu ar labi padarītu darbu!
Tad jau sanāk ka Čehijas braucienam aparāts ir gatavs....Smile
 
Guntis
Aizdedze WAPE,vai oriģinālā?
 
Laacis_ar07
Guntis rakstīja:

Aizdedze WAPE,vai oriģinālā?
Wape man ir viena uz trim motocikliem,,pašlaik uz 360tās! šamajam orginālā,kas arī ir visnedrošākais braukšanai, viencilindra mocim strāvu tomēr tērē mazāk,,pagājušogad testēju ar gaismām,,nekur nepaliku uz ceļa,,pilsētā pat braucu aizdedzi pagriezis uz pretejo pusi,,kad akuu atslēgts,,neslāpa!
 
Laacis_ar07
oilmaster rakstīja:

Perfekta! Cool
Ja, ļauts piekasīties par "VS" bāka ar uzlikām neiederās...
Šeit netikai bāka neiederās.ir neliels škūnings,,ritenis priekšas ir uz 18,,riepa 2,75x18 bremze divkulacinju pretējā pusē,uz vs nepretendēju,,ritenja vienkārši nebij(jauna)bremzes,, lai būtu bremzes! bākas arī nebuktētes nebij,,to kura nāca komplektā samainiju ar 360(71g) Prošu ponjatj i prostitj! p.s. gribu jaunu sēdekli! vai ir iespēja nopirkt?
Labojis Laacis_ar07 uz 06-05-2012 09:32
 
AldisK
Sēdekli ieteiktu restaurēt veco. Jaunajiem ko var nopirkt ir ļoti ciets prolons salīdzinājumā ar veco gumijveidīgo ar gaisa caurumiem apakšā. Es nopirku jaunu ģitārveidīgo, bet apsveru domu par vecā restaurāciju, jo vecais porolons- gumija ir diezgan sakarīgā stāvoklī. Vienīgi bleķa pamatne ir bēdiga, bet to var taisīt un pāršūšana nav liela problēma. Tā kā pirms pērc pārdomā labi, ja tikai jāpāršuj izmaksas būs lētakas, ja vēl pamatne jāremontē (jāmetina, jākrāso un pats to nevar) varētu iznākt līdzigas kā jaunam, bet bet noteikti būs labāks kā jaunais, jaunajam arī forma nav kā oriģinālam.
 
Laacis_ar07
Paldies,man jau sēdeklim kā tādam nav ne vaina,,tikai āda janomaina,,Jēkabpilī pat ir kur pāršūt,,tikai nevaru tam atrast laiku!Shock,,jaiespringst!
 
Laacis_ar07
02.06.16 gāju kārējo tehnisko apskati,viss bija labi.Jēkabpilī bij pirmo reizi tik kompetents apskates meistars tieši par retro motocokliem.Jautāja par smilkšošanu,kas ātrumkārbā darās,kur ko pirku un kapēc čz bāka tagad virsū!Grin,.Bāka tapēc ka iepirkās jaunas strāvoklī,un nezvai sanāks samainīt pret tik pat labu jawas bāku!
 
Laacis_ar07
Labs vakars.Šodien izjaucu pirmo kucēnu(559,64g.).Kad liku kopā pirmo jawa dzinēju daudz kam nepievērsu uzmanību.Piemēram ātrumkārbu nopirku jaunu,un ieliku,šaibas jau dažās saliku bet bez poņas cik atstarpes starp zobratiem,un vai vienādas,viss jau strādāja,tikai otrais ātrums no trešā maz ar ko atšķīrās(īsā kārba).Izrādijās ka 2 un 3 ātruma zobrati bij ielikti vienādi(lai atšķirtu tos uz viena ir marķējums,iefrēžējumi).Slēdzās jau labiSad
Otrs kas netika darīts,, virzulis 2remonta netika svērts un vismaz piedzīts svars originālajam
kautgan,šodien nosvēru, starpība bij tikai 13grami.Domāju tas vibrāciju daudz nesamazinās.Bet formulu kā pareizi jāizsver viencilindru dzinējam, nezinu! varbūt Siliņonkam jāuzjautā.
Pārejais tur darbojās itin labi,jā Kārlim cepums,ZKL gultņi pēc nieka 3t.km jau ir sadzirdami.,rūsas gultņos nav.Cilindrs izcils,gredzeniem atstarpes kā jauniem,virzulis bez skrāpējumiem.Nomainīšu gultņus saregulēšu, kārbu,virzuli atvieglināšu(man originālais ir saglabājies)mož pat sāks patikt 1cil.jawa! Varat iesmiet,bet tāds man bij jawa 1dzinēja remonts.Pfft
 
Laacis_ar07
Tā kā varētu jau vizināties bet pa ziemu pazudušas atrslēgas,,abas!Grin laikam kur gudri noliku!Angry
 
Maris
Tāpēc man atslēgas pa ziemu stāv aizdedzē Grin
 
AigarsZ
Laacis_ar07 rakstīja:

Tā kā varētu jau vizināties bet pa ziemu pazudušas atrslēgas,,abas!Grin laikam kur gudri noliku!Angry

neesi vienīgais,es arī kaut kur LABI esmu nolicis Grin ,labi ka atradu otru komplektu
 
Laacis_ar07
Tagad kad ir nobraukti ap 5000km var izdarīt secinājumus par 559.
Nu nav ne vainas,braucu uz latgali dažādos ātrumos, labākais ātrums ir 80km.st.,bet tika braukts pa A klases ceļiem arī uz 100.Tad tāda skaņa itkā zvanītu dzinēja galva!
2mm nosēdināta galva var būt tam par iemeslu?
Uzlikšu pārbaudīt nevirpotu,tad ziņošu.Jo kompresija ir liela un tāda sajūta ka lielos apgriezienos taj nav kur palit,,vai:Grin
Jo ar padilušu dzinēju pabracu to var griezt cik iet,
 
uleens
Man ar zvana. Esmu dzirdējis ka problēma marētu būt ar pirksta buksi.
-Rolands-
250/559 1966.g
 
http://www.enclatvia.lv
Laacis_ar07
Tur nav problēma.,viss jauns un precīzs!Un arī pārbaudīts!
 
Guntis
Aizdedzi liki -pēc grāmatas- ? Tad ir garām,ļoti.
Nezinu,kas par lietu, sēdinājums + benzīns ?
Bet noskaidrots ir, ka jābūt 2.5-2.7 mm pirms augšas punkta,nu kā 350 .

Oriģināli stipri par agru.

P.S. Kārsavā ielēju izslavēto Virši degvielu,gan manai 634 ,gan drauga 638 ,izteikti neiepatikās.
Bērzkrogā, atgriežoties pie cirkuļa degvielas,mājā viss nostājā pa vecam.
 
aivarsz
Gunti, pa lielam problēma ir galvā. Virši, Neste un Cirkuļstatoils Latvijā degvielu ņem no vienas un vienādi ar šķīdinātājiem, bio- ibio piešprici un oktānskaitļa paaugstinātāju sačakarētas burkas. Jautājuma otra daļa ir par to, cik un ko konkrētais brends, DUS vai šopers struktūrā ir pamainījis, lai iegūtu kādu savu taustāmu labumu. Tas arī viss. Savā ziņā loterija.Tas nav postulāts, tas nav pierādīts, tās ir tikai baumas un secinājumi.
 
Laacis_ar07
Guntis rakstīja:

Aizdedzi liki -pēc grāmatas- ? Tad ir garām,ļoti.
Nezinu,kas par lietu, sēdinājums + benzīns ?
Bet noskaidrots ir, ka jābūt 2.5-2.7 mm pirms augšas punkta,nu kā 350 .

Oriģināli stipri par agru.

P.S. Kārsavā ielēju izslavēto Virši degvielu,gan manai 634 ,gan drauga 638 ,izteikti neiepatikās.
Bērzkrogā, atgriežoties pie cirkuļa degvielas,mājā viss nostājā pa vecam.

Ne Tev vienam Viršu benzīns nepatika,Juris arī sūdzējās,bet kad ielējis Lukoil viss nostājies vietā! Lotereja!
 
Iet uz forumu: