Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 3

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
melni vizuļi
andris-777
sveiki visiem ir tāda problēma ar dzinēja skaņu kad iekaist ļoti karsts (sajūt ka tūlīt noķīlēs), auksts strādā klusi.

bija veikti šādi darbi:
1. klaņa remonts(mainīti gultņi, centrēts , jaunas blīves .
2. slīpēti cilindri pēc virzuļiem( 3 remonts)
3. jauni pirksti un adatgultņi


vai nu vizuļi brāķēti vai gredzeni vai slikti izslīpēti , bet pirmos 500km nebija nekādu problēmu.

kad nobraucot vēl 1000 km nolēmu noņemt cilindrus apskatīties kur ir vaina, no kurienes tā skaņa un dažreiz jaudas pazušana

Noņemu nost apskatījos virzuļi melni , doma ir ka gāzes iet cauri, pārbaudot gredzenus cilindros 0,3mm (normāli).

Varbūt kāds var kaut ko ieteikt, ko darīt vai kādam ir bijis?





Izpūtēji normāli nav aizauguši


P.S Visas detaļas bija pirktas jawas bodē.
Labojis andris-777 uz 07-08-2016 12:42
 
Guntis
Gredzeni nebija iedeguši? Kaut gan nav skaidrs kāpēc arī gredzenu -rievas- virzulī ir piedegušas.

Kā izskatās tagad virzuļi cilindros? Kaut gan redzams ,ka virzuļi pret sienām nav trinušies.

Gaidu Kārļa komentāru ...
 
andris-777
pagaidām vēl virzuļus nenoņēmu gribu aizvest cilindrus tam čalim kurš man viņus slīpēja pārbaudīt cilindra iekšējo izmēru.

Vienīgā doma ir nomainīt virzuļu grupu ar cilindriem, bet kam tagad, lai uzticos. jo nevar saprast pagaidām kur ir vaina.
 
konuss
piedegusi eļļa,no lielas temperatūras,iespējams,liesais.
Ja,saki,ka karsts grib klemmēt,tad tā arī ir,liess maisījums.
notīri uzdegumu un liec kopā,pēctam skaties karbūzi.
 
Laacis_ar07
Manuprāt šeit eļlas ir tik daudz,ka viņa nespēj izstrādāties,sāk cepties uz virzuļiem,līdz ar to virzulis apdeg piepampst un sāk sprūst,priekš piebraukšanas labā būs bijis par daudz! Es ko līdzīgu jau esmu redzējis,tiešām nomazgā nost piedegušo eļlu un brauc atkal.Domāju.. mož piebraukā bez blaķenes,būs mazāka temperatūra.Wink
 
Dalgo
Un kādu eļļu lietoji?
 
Kaarlis
Bieži mēdz gadīties ka sekas ir vairāku cēloņu summa. Man prātā nāk šāds saraksts:
1) eļļas daudzums
2) eļļas kvalitāte
3) maisijums ( degviels/gaisa attiecība)
4) aizdedzes moments
5) kompresijas pakāpe
6) un tikai pēdējais manā sarakstā būtu melklēt kašķi virzuļu un cilindru izmēros.
Skaņa var mainīties detonācijas pēc. Piemēram, kad kvēlojoša piedeguma kārta sāk aizdedzināt maisijumu nelaikā.
 
andris-777
Dalgo rakstīja:

Un kādu eļļu lietoji?


eļļa lieta motul 510, maisiju 1*33
 
andris-777
Kaarlis rakstīja:

Bieži mēdz gadīties ka sekas ir vairāku cēloņu summa. Man prātā nāk šāds saraksts:
1) eļļas daudzums
2) eļļas kvalitāte
3) maisijums ( degviels/gaisa attiecība)
4) aizdedzes moments
5) kompresijas pakāpe
6) un tikai pēdējais manā sarakstā būtu melklēt kašķi virzuļu un cilindru izmēros.
Skaņa var mainīties detonācijas pēc. Piemēram, kad kvēlojoša piedeguma kārta sāk aizdedzināt maisijumu nelaikā.



1)par eļļas daudzumu 1*33
2)motul 510
3), 5) karburātors un kompresija strādā labi rauj nost no moča kad uzgāzē Smile
4) aizdedze laba darbinās no rokas jebkurā laikā ( uzstādīta pēc lampiņas un pulksteņveida mikrometra)
6) pagaidām nezinu, veicu pētijumus izmēros.
 
andris-777
cilindru izmēri 58.75(+izdilums 3 simtdaļa)
virzulis kreisais augša 58.50
vidus 58.62
apakšā 58.62
virzulis labais augša 58.52
vidus 58.65
apakša 58.63
 
Kaarlis
Ja visu esi pareizi samērijis tad jau tikko slīpēts ir bijis galīgi šķērsām, izdilums arī dīvains.
 
konuss
Te jau sanāk,ka piecas simtās,pa daudz ir izslīpēts.
 
Kaarlis
Nu, nu. Manuprāt, ar iepriekš publicētajiem virzuļu izmēriem ne gluži viss ir kārtībā. Vajadzētu pavērt vaļā 634 motora manuāli, rūpīgi izlasīt un mērīt vēlreiz. Un jāņem vērā, ka virzuļa ovālums un koniskums bieži neatbilst savai vietai.
 
andris-777
Laikam brāķēti virzuļi ir trāpijušies.Frown

 
oilmaster
Jāmēra gan slīpējums, gan virzulis.
 
andris-777
noņemot virzuļus viens pirksts zils (Kreisais)


veicu vēlreiz mērijumu:
KREISAIS
(augša ) virzulis 58.50 - cilindrs 58.82
(vidus) virzulis 58.62 - cilindrs 58.81
(apakša) virzulis 58.62 - cilindrs58.80
LABAIS
(augša ) virzulis 58.52 - cilindrs 58.80
(vidus) virzulis 58.65 - cilindrs 58.79
(apakša) virzulis 58.63 - cilindrs58.78
 
Guntis
Virzulis pirkstā skrējis -uz riņķi-,kas nav labi(tā vieta ir uzkarsusi-zils). Jo adatiņās(gultnī) tam jāskrien daudz vieglāk,pat ja pirksts ieiet brīvi virzulī(man ir tāds virzulis,neorģinālais).
 
andris-777
bet sēdeja tas tur labi ar roku izvilkt (izpiest) nevarēja , izņemu tikai ar preses palīdzību
 
Guntis
Tad jau tev paveicās,sākumā bija karsis(pārāk brīvs bija) un tad -piecepās.Techniski tai mezglā viss notika(sakritība) un atrisinājās pats no sevis.
 
Laacis_ar07
Ar tādiem izmēriem viņš klusu strādāja?Frown
 
Iet uz forumu: