Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 8

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Uzmanību! Reģistrācija! (csdd)
Kaarlis
Silti iesaku visiem tiem, kas gatavojas kaut ko pirkt vai pārdot būt uzmanīgiem darijumos ar kantori ko sauc par csdd.
Punkts pirmais ir tas, ka tīri nemanot ir pieaugušas pakalpojumu cenas un lai gan pie katras no pozīcijām ir paslepeni pielikts klāt latiņš ar mazu astīti, kopējā summa kopā ar pvn ir izmainijusies tīri pamanāmi. Tā, ka ja Jūs domājat turp doties ar stingri ierobežotiem līdzekļiem, iesaku bruņoties ar rezervi. Sad
Nu un visa cirka galvenais triks ir triks ar transporta līdzekļu identifikācijas jeb VIN numuriem (Vehicle Identification Number). Vecāko jawiņu īpašniekus tas neskar un tie savās siltajās mājas čībās var vilkties atpakaļ pie televizoriem un tālāk nelasīt, taču ja ir darīšana ar kādu gadu aptuveni astoņdesmito vai jaunāku dampi, spicējiet ausis. Tātad, lai gan likums pieļauj, ka agregātu numuru salīdzināšanu ir kaudzē gadījumu pieļaujams veikt pašrocīgi uz pircēja un pārdevēja savstarpējas uzticēšanās pamata, uz to paļauties vairs nevar, jo dažādās reģistrācijas nodaļās likumi un instrukcijas tiek interpretēti stipri dažādi. Transporta līdzeklim, kas LR teritorijā ļoti nesenā pagātnē vairākkārt mainijis īpašnieku un kuram veikta numuru salīdzināšana csdd nodaļā un tas noņemts no uzskaites atsavināšanas nolūkā, pēkšņi izrādijies, ka nepieciešamas izmaiņas reģistrācijas datos un pilnīgi cits numurs tehniskajā pasē. Vecais mīļais sešciparu numurs, kurš stingri iesists uz rāmja centrālās un nesošās daļas, vairs nav aktuāls, bet svarīgāks par visu ir tikai uz plāksnītes atrodamais 17 ciparu VIN numurs. en.wikipedia.org/...ion_Number
kurš tur nevienam nevajadzīgs netraucēti nostāvējis pēdejos gandrīz 30 gadus. Sekojoši dampis jāved uz csdd atrādīt, kāposts kasē jānoloka u.t.t Var tikai iztēlē uzburt ainiņu, kā Smiltenietis pērk no Ventspilnieka moci, abi tiekas Rīgā, taču pirkuma objekts atrodas vēl pussimts kilometrus aiz Mazpisāņiem? Un varbūt dampis vēl pajaukts remontu vajadzības dēļ un juridiski sanāk tikai kaudze ar rezerves daļām,kas karājas krāsotavā uz āķiem.Grin
Šī jaunieveduma rezultātā ir vairāki superīgi ieguvumi- piemēram ieraksts tehniskajā pasē: VIN uz plāksnītes, jo uz rāmja tāda nemaz nav. Tas garantē tuvākajā nākotnē jaunu ķēpu ar likuma kalpiem, jo tās tiešā tuvumā tirinās dažādi vadi un troses un jau tagad salīdzināšanas ekspertiem sagādāja problēmas to saburtot. Ko lai saka par apskates onkuļiem, kam arī dikti patīk tur ielūkoties reizi gadā? No tehniskās pases pazuda arī modelis 638-**-**, tā vietā tagad vecais mīļais 350. Pie tā jau esmu pieradis.
Izbrīnija arī starpgadijums pie kasēm: Tā kā šī visa bardaka rezultātā tika pieņemts principiāls lēmums pārtraukt transporta līdzekļa reģistrāciju, radās situācija ar nodokļu pārmaksu, par ko vienā kasē saņēmu smaidošu skaidrojumu par atmaksas kārtību VID, savukārt pie blakus lodziņa bez jeb kādām atrunām un jokojot ar kasieri tika atgriezts iepriekšējais rēķins un izdrukāts pareizs jaunais.
Tā visa kopsavilkums ir jau gadiem ilgi nāciju vajājošā anekdotiskā frāze: VIENS LIKUMS-VIENA TAISNĪBA VISIEMGrinGrinGrin
 
Guntis
JAWA jau tāda nav. Suzuki ir un ir tieši tāds teh.pasē,kuru katreiz uz TA skatās.
 
AZ63
Sveiciens!
Ja, Kārli, man arii ar nodoklu paarmaksu bija liidziigi, aizsuutiija uz VIDu. Paneemu reekinus un aizgaaju, man jau turpat blakus vien irSmile. Uzrakstiiju iesniegumu un atgrieza meenesha laikaa liekas 4.50. Protams pielaavu vienu kluudu, jo uzsakitee liku meenesha peedeejas dienaas, protams paskaitiija nodokli par visu maijuSad.
Rezultaata, nonemot moci no uzskaites rudeni, samaksaajot 2...ls .ar astiiti, tomeer vineeju likas kadi 9 latiSmile, vienalga buus mazaak kaadam Juurmalas dačaiSmile)))
 
lupinu21
Tā kā tas notika jelgavā ,tad īsi izstāstīšu stāstu.
Pērkot motociklu,nav nepieciešams pats motocikls uz salīdzināšanu pašu moci,bet iemaksājot nodevu CSDD kasē ,jaunāis un vecais īpašnieks apliecina ,ka motocikls ir.
Nu lūk atskrienu uz Jelgavu ar iepriekšējo saimnieku,bet tur likumi savādāki kā Rīgā,jo lūk nepieciešama motocikla rāmja salīdzināšana,jo tehniskā dokumentācija ir novecojusi.
CSDD tehniskā dokumentācija novecojusi ,liek vest moci.
Labi ka laicīgi sapratu ,par attālināto pārrakstīšanu ,4ls ,30dienas ,jebkurā CSDD.
Nu bet Jelgavas motonīdējs var nokaitināt.
Stāsts par veco 360 Javu ražota pēc 196.. gada.
Viss izstāstīju...vieglāk palika.

Paldies par sapratni.
 
Guntis
ja ir -melnie-(baltie) PSRS laika dokumenti,prasa uz salīdzināšanu.
te gan jāsaka,ka ne vienmēr un nevisur. vienreiz man neko neprasīja(bet te gan tēvs pārrakstīja dēlam).
 
lupinu21
Guntis rakstīja:

ja ir -melnie-(baltie) PSRS laika dokumenti,prasa uz salīdzināšanu.
te gan jāsaka,ka ne vienmēr un nevisur. vienreiz man neko neprasīja(bet te gan tēvs pārrakstīja dēlam).


baltie LV nummuri, 2008 gadā noņemts no uzskaites ,gribēju uzlikt uz sava vārda,bet birokrātiskais aparāts prasa savu.
 
aivarsz
Nu tad jautājums profiem, kas visu zin. Man ir iegadījies rāmis ar beņķi, bāku, stūri un priekšējo ratu. Ir tehniskā pase no 2. Latvijas valsts laikiem ar VIN TBxxxx, ar pēdējo TA 2005. gadā, bet ar tik daudz mo bojājumiem, ka noņemts no uzskaites. Ir reāls iepriekšējais saimnieks. Kāda ir jūsu pieredze. Vai varu pārreģistrēt uz sava vārda šo reālo motocikla rāmi, netaisot cirku ar kaut kāda motora un pakaļējā riteņa iemešanu busā, lai veiktu numuru salīdzināšanu, jo pilnīgi skaidrs, ka neko uzskaitē nelikšu, vēlos tikai to dzelzi sakārtot savā īpašumā.
 
oilmaster
Rīgā, šķiet skatās uz šīm lietām mierīgāk...
 
aigars
Mani ierēdņi pakonsultēja,ka cirks ir jātaisa un ritenis un motors ir jāiesprauž iekšā. Viņiem viss tiek filmēts un arī ja salīdzina Nr mājas kārtībā, tad klāt ir jāpievieno MOTOCIKLA nevis rāmja foto. Diemžēl viņi ir algotņi, kurus tāpat pārbauda.Cool
 
AldisK
aigars rakstīja:

Mani ierēdņi pakonsultēja,ka cirks ir jātaisa un ritenis un motors ir jāiesprauž iekšā. Viņiem viss tiek filmēts un arī ja salīdzina Nr mājas kārtībā, tad klāt ir jāpievieno MOTOCIKLA nevis rāmja foto. Diemžēl viņi ir algotņi, kurus tāpat pārbauda.Cool

Ļoti iespējams, ka Aigaram ir taisnība. Parasti agregātu salīdzināšana notiek konkrētā vietā, nevis kur pagadās pie CS.DD
 
Kaarlis
Lai veiktu nr salīdzināšanu un tavu lamatu nosauktu par motociklu nevis par kaudzi ar rezerves daļām, tam jābūt nokomplektētam ar galvenajām sastāvdaļām taču kopējais tehniskais stāvoklis ir nesvarīgs. Pats esmu vedis šādas butaforijas dokumentu kārtošanas dēļ. Rāmis+ abi rati+ motors+ stūre= mocis. Bāku ar izoleni arī var pietīt.Grin
Kas attiecas uz nr salīdzināšanu, tad tā obligāta, ja mocim pēdējos 5 gadus nav veiktas ne kādas juridiskas darbības, piemēram, ieta skate vai kārtoti kādi papīri. Šķiet, salīdzināšana obligāta arī gadijumos, ja teh pasē ieraksts <vin uz plāksnītes> u.c. Un ir pilnīgi vienalga kāda krāsā un vai vispār ir valsts numura zīme- mainās tikai maksājamās summas lielums.
Par fotografēšanu pilnīga taisnība- man pāris reizes bija vajadzība numurus salīdzināt ārpus CSDD, viss tiek bildēts.
 
KarlisV
Cik CSDD inspektoru, tik arī dažādu variantu, kā salīdzina Nr. un reģistrē.
Es to darbinieku aizvedu uz mājām. Mocis (rāmis+divi riteņi) tika nofotogrāfēts. Par motoru nebija neviena jautājuma. Tas bija izjaukts un atrādās citā telpā.
 
admin
Čau, Gerhardam ir jautājums -

I get last night cz 175 from 1974 till 1976
the motorcycle is with out papers,only sales contract.
Is here one who's knows how to registered in ?
 
ozols1124
Labdien. Lieta tāda, ka man ir Jawa ar krievu laiku dokumentiem un atrodamu īpašnieku. Vēlos sakārtot visu, lai mocis būtu manā īpašumā. Cik saprotu jādodas ar motociklu un īpašnieku uz csdd, kādas darbības ir jāveic un cik tas vis izmaksās, lai sakārtotu šo formulitāti?
 
Dalgo
Aizvedīsi moci uz csdd, veiksi numuru salīdzināšanu, tad ar to lapu un veco saimnieku dosies uz reģistratūru, un tur tev visu sarēķinās un nokārtos! Un lieta būs darīta!
 
cyprus1
Ar vecajie krievu laiku doķiem pat sanāk lētāk pasākums jo nav jāmaksā ceļa nodoklis par iepriekšājiem gadiem.Ja gadījumā ir pazaudēts numurs tad jāmaksā soda nauda par atjaunošanu.
Salīdzināšana izmaksāja 7ls.Pārējo neatceros,bet visu info smalki var CSDD mājas lapā atrast.Lai cik arī jāmaksā tas ir to vērts jo tas ko iegūsi būs tavs.
Labojis cyprus1 uz 24-06-2013 21:11
 
Guntis
Tā iesūtīts jautājums no domu biedra:
JAWA 559 vecie krievu doķi(šeit nekādu problēmu),
BET grib JAWA 360 UZREIZ.

Mans ieteikums ir ielikt 360 motoru un doties uz -sverku-,lai tur visu noformē.

Un tad jau būs reģistrēta kā JAWA 350(360)

Jūsu ieteikumi? Pieredze?
 
Classic
Guntis rakstīja:

Tā iesūtīts jautājums no domu biedra:
JAWA 559 vecie krievu doķi(šeit nekādu problēmu),
BET grib JAWA 360 UZREIZ.

Mans ieteikums ir ielikt 360 motoru un doties uz -sverku-,lai tur visu noformē.

Un tad jau būs reģistrēta kā JAWA 350(360)

Jūsu ieteikumi? Pieredze?

599 un 360 atšķiras tikai dzinēji,vai rāmis arī?
 
aigars
Ja jau grib vēsturisko 360, kas nav nekāds retums, tad jau var tā čakarēties. Tā kā man ir pilnīgi vienalga, kas rakstīts uz šiltes un papīros, tad sakomplektē moci kādu vajag un rullē droši.
 
Guntis
Faktiski ir atšķirības,bet nenozīmīgas. Tas NAV rāmis(nesošā daļa).

Es zinu daudzus ,kam JAWA 250 nepatīk,kaut moto ir daudz uzticamāks un mazāk kaprīzs.

Es nezinu varbūt tas 250 motors ir nokauts? Vai vnk trauma pēc divcilindra motora...

Sīkumus es nezinu.
 
Iet uz forumu: