Apskatīt tēmu
Pārdomas par izpūtējiem.
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 05-09-2012 19:57
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Maziņs,mazītiņš konkurss. Kas ir šitais,kas tam bija par iemeslu?Kāpēc pirms tam nestrādāja klusinātājs? [img]http://content25-foto.inbox.lv/albums/g/guntisbrg/Antons/04092012622.sized.jpg[/img] is not a valid Image. P.S. Pie visa vainīgs tas -štrunta- korķītis klusinātāja stabules galā. Nu NAV viņš tur vajadzīgs. Es neatceros,ka oriģināli tas štrunts tur ir bijis,pirmo reizi ieraudzīju TURKU klusinātājiem jawa.lv,pat nopirku dārgākos(it kā čehu) nu nebija 'dargākiem to ŠTRUNTU ! galos. Labojis Guntis uz 06-09-2012 12:26 |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 06-09-2012 20:34
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Gunti dārgākajiem atšķirībā no turku izpūtējiem ir autentiska iekšējā uzbūve. Turku izpūtējiem, pēc manām domām, nav atbilstošās pretestības gāzu caurplūdei un šī neatbilstība kompensēta ar korķīšiem. Rnājot pat mīkstām riepām, pēdējo pāris gadu laikā esmu to piedzīvojis vienu reizi un z asfalta... pa grantenēm minot nav gadījies.. ja kas kameras man vislētākās un visplēnākās.. riepas gan jaunas un labas.. |
|
|
Jancic |
Ziņojums ievietots 06-09-2012 21:39
|
Senior Member Ziņojumi: 239 Pievienojies: 13.02.12 |
Es arī pirku dārgākus pie Raimja, maniem galos arī tie korķīši. Ko tu gribi teikt Raimis man turkus būs iesmērējis? Neticu gan..... Ja viņi tur ir, tad savu funkciju, kā Mārcis teica, viņi pilda. |
|
|
palsmanietis |
Ziņojums ievietots 10-09-2012 23:05
|
Member Ziņojumi: 198 Pievienojies: 11.04.12 |
354 360 jawam korkisi izputejos naca orgonali no rupnicas .LAI DABUTU skalaku dziesmu vinus meta lauka tacu zaudeja mazliet jaudu un degvielu-.ja uzlabojas jauda iznemot korkisus -jatira izputeja ieksas |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 11-09-2012 20:54
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
turists rakstīja: Gunti dārgākajiem atšķirībā no turku izpūtējiem ir autentiska iekšējā uzbūve. Turku izpūtējiem, pēc manām domām, nav atbilstošās pretestības gāzu caurplūdei un šī neatbilstība kompensēta ar korķīšiem. Rnājot pat mīkstām riepām, pēdējo pāris gadu laikā esmu to piedzīvojis vienu reizi un z asfalta... pa grantenēm minot nav gadījies.. ja kas kameras man vislētākās un visplānākās.. riepas gan jaunas un labas.. Korķi ir nākuši visos laikos ("veco" laiku esmu pētījis, tiem arī ir korķi). Paskatieties rezerves daļu katalogu. Man arī viņu nav, jo esmu viņus pazaudējis... Labojis oilmaster uz 11-09-2012 21:02 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 12-09-2012 07:05
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Paldies tad jawa.lv par oriģinālajiem(dārgākajiem) klusinātājiem ??? BEZ korķiem.... |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 12-09-2012 09:19
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Jocīgi, ka publicētajā katalogā 7 pozīcija bildē ir, bet specifikācijā nav atšifrēta.. |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 12-09-2012 21:06
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
oilmaster rakstīja: turists rakstīja: Gunti dārgākajiem atšķirībā no turku izpūtējiem ir autentiska iekšējā uzbūve. Turku izpūtējiem, pēc manām domām, nav atbilstošās pretestības gāzu caurplūdei un šī neatbilstība kompensēta ar korķīšiem. Rnājot pat mīkstām riepām, pēdējo pāris gadu laikā esmu to piedzīvojis vienu reizi un z asfalta... pa grantenēm minot nav gadījies.. ja kas kameras man vislētākās un visplānākās.. riepas gan jaunas un labas.. Korķi ir nākuši visos laikos ("veco" laiku esmu pētījis, tiem arī ir korķi). Paskatieties rezerves daļu katalogu. Man arī viņu nav, jo esmu viņus pazaudējis... Vai arī 559 nāk tādi korķīši un vai tagad veikalā pieejamajiem izpūtējiem ir tie korķīši? |
|
|
admin |
Ziņojums ievietots 12-09-2012 21:44
|
Super Admin Ziņojumi: 272 Pievienojies: 11.02.12 |
Ir korkjiishi pie veikala izpuuteejiem, shodien Raimonda klaatbuutnee paarbaudiiju. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 12-09-2012 22:18
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Guntis rakstīja: Paldies tad jawa.lv par oriģinālajiem(dārgākajiem) klusinātājiem ??? BEZ korķiem.... Par oriģinalitāti runājot, oriģināls ir tas, kas no rūpnīcas nācis cik noprotu. Jebkura veida mūsdienu klusinātāji 353, 354, 559, 360 ir pakaļdarinājumi (izņemot JAWA 638, tie nāk no rūpnīcas), kur jāskatās uz kvalitāti. Tie, kas ir veikalā pieejami ir ļoti laba kvalitāte par labāko pieejamo cenu, optimāla izvēle, kas tika apspriests un salīdzināts ar Mārci (Tūrists), kas, manuprāt, ir tehniski viens no gudrākajiem čaļiem forumā. Ir arī sliktas kvalitātes (čābīgs hroms un līkumu nevar dabūt iekšā klusinātājā utt.) Parasti jau neviens internetā pirktiem ieberzieniem nelielās, bet varat apjautāties ,piemēram, par klusinātāju tēmu, Jelgavas Eduardam (jūrniekam), kurš tikko nopirka jaunus JAWA veikalā, un kur šis lika sūtītos, protams, ir arī daudz labu piemēru). Pērkot veikalā saņemat garantiju, nepatīk nes atpakaļ un, lai kāds pasaka, ka brāķēta detaļa nav paņemta atpakaļ pa garantiju WWW.JAWA.LV, ja vienīgi k-kāda ļaunprātība??! Tur arī ir starpība vai Tu pērc "velns viņu zin kur", vai veikalā ar čeku un likumā noteiktajām pircēja tiesībām . Ja salīdzina ar "veco laiku", tur nesanāks "agrāk zāle zaļāka", jo jauniem hroma kvalitāte ir stipri labāka. Pats būšu norullējis jau 3 sezonu ar viņiem un pirms Munameģa bija kā jauni, neskatoties uz to ka pēdējās 2 sezonas mana JAWA garāžu nebija redzējusi. Hmmm...Gunti, par tiem korķīšiem..dīvaini..Brauc ciemā, k-ko domāsim, vajadzēja būt viņiem... Konkrēti tavi ir Slovākijas privātas darbnīcas ražojums, skaitās tip baigi labie: www.buyak.sk/...c6012a9e37 Kvalitāte ir laba, bet cena...+ transporta izdevumi, pārskaitījuma maksas un konvertācijas. Tādi vēl ir točna Georgam un šķiet, ka Jānīc ar tie paši. Paskatījos Georga forumā par par it kā aizsērējušiem klusinātājiem...Daaaaa...loģiski, cik viņš ir nobraucis...Tas tak ir 2-taktu motors, kas radīts kara laikā..kur eļļa "līst" pa klusinātājiem, būtu braucis ar ms20 jau sen būtu klusinātāji ciet. Pamēģina kāds uzšķērst veco norūsējušo trubu un palūr kas tur iekšā darās. Mans vecais klusinātājs tā bija aizaudzis, ka bija uz pusi smagāks un knapi cauri varēja izpūst!! Ps. Pats savus galiņus pazaudēju pirmajos 100 km. Nu neko, tā arī piebraucu un tā arī braucu, bēdu neķēru.Bēdas saķēru pavisam ar citām lietām, bet par to jau cits stāsts, kas nebūt nav saistīts ar klusinātājiem... Bet izskatās, ka vajadzēs tos sasodītos galiņus sadabūtu, lai būtu brīvi pieejami. . Labojis aivarsz uz 12-09-2012 22:32 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 12-09-2012 22:38
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Man būs skarba atbilde visām žagatām- Jawas apkopju grafikā ir skaidri norādīts izpūtēju tīrīšanas intervāls! Tātad, veicam apkopi grafika ietvaros un tad bārstam secinājumu kalnus... |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 12-09-2012 23:13
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Kaarlis rakstīja: Man būs skarba atbilde visām žagatām- Jawas apkopju grafikā ir skaidri norādīts izpūtēju tīrīšanas intervāls! Tātad, veicam apkopi grafika ietvaros un tad bārstam secinājumu kalnus... Padalies ar info par grafiku- kilometrāža / laiks / citi faktori? Nu tā, lai citiem būtu skaidrība, bez tam, žagatas paēdušas un olas sadējušas, savukārt, strausi, pelikāni un pingvīni dzīvi. Labojis aivarsz uz 13-09-2012 00:43 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 13-09-2012 09:51
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Es vnk uzrakstīju,kas un kā bija. Ja man būtu pretenzijas par to trūkumu,es sen būtu kaut ko runājis(ar tevi) Es viņus NELIKŠU,man NEVAJAG . Neķer kreņķi |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 13-09-2012 10:01
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Man kaut kā stāv prātā, ka tiem ko Raimonds no Slovākijas veda korķu nebija, protams varu kļūdīties. Atšķirība starp Slovāku un lētāko variantu bija tieši izpildījumā Slovāku izpūtējiem stabules ieiet precīzi un smuki, lētākajiem paskatoties cauri starp izpūtēja starpsienām un stabuli var redzēt palielas šķirbas + Slovāki ir saglabājuši iekšējās uzbūves nianses, kuras lētajos ir uzskatītas par nevajadzīgām un izmestas. BET WWW.JAWA.LV piedāvātajiem visiem ir labs hroms un laba ģeometrija. Es par tiem korķiem prātoju.. vai nevarētu būt tā, ka izgatavojot izpūtēju finālā tiek mērīta tā pretestība un atkarībā no tā tiek likti vai gluži pretēji nelikti tie korķi...? |
|
|
bobby |
Ziņojums ievietots 13-09-2012 12:06
|
Junior Member Ziņojumi: 12 Pievienojies: 29.05.12 |
A man patīk tas fleitas, kurus izgatavoji Georgs. Un, man liekas, tie ir nedaudz praktiskākie nekā oriģinālie. |
|
|
andiss |
Ziņojums ievietots 30-08-2013 00:16
|
Member Ziņojumi: 109 Pievienojies: 15.02.12 |
Šodien arī nonācu pie varianta bez korķiem, viens kaut kad ir izkritis, tagad izņēmu arī otru. (par brangu naudu varēs dabūt jawa.lv ) Vienīgā atšķirība, ko pagaidām esmu pamanījis ir nedaudz skaļāka un dobjāka skaņa pie zemiem apgriezieniem. Varbūt arī nedaudz labāka reakcija uz gāzes ručku, bet tās tik pat labi var būt arī manas iedomas Braucu uz Jūrmalu un pa ceļam štukoju, varbūt man paeksperimentēt un izraut stabules vai vispār iztīrīt visu izpūtēja iekšu no tiem starpgabaliem, kas man tā pat pa iekšu kustās visos iespējamos virzienos. Ir taču visādi hārļa taisno trubu varianti, kāpēc lai nebūtu arī Jawai Kā īsti ir ar tām pretestībām izplūdes sistēmā, kāpēc viņas vispār nepieciešamas? |
|
|
ZXXZ |
Ziņojums ievietots 30-08-2013 08:04
|
Member Ziņojumi: 56 Pievienojies: 13.04.13 |
2 taktu motoram un 4 taktu tomēr ir atšķirība. 2 taktu motora izpūtējam vajadzīgs gan paplašonošais, gan sašaurinošais konuss, uzskatāmi redzams krosa motocikliem.Īsumā, neiedziļinoties niansēs, vispārējā 2 taktu motora izpūtēja darbības shēma ir apmēram šāda, kad izplūdes gāzes nonāk līdz paplašinājuma izpūtējā, tās iegūst tādu kā paātrinājumu un cilindrs ātrāk atbrīvojas no gāzēm un sāk uzpildīties ar svaigu degmaisījumu. Kad izplūdes gāzes nonāk līdz sašaurinošajam konusam, seko tāds, kā "atsitiens" un daļa iet atpakaļ uz cilindru. Atejošajam vilnim pie cilindra jānonāk brīdī, kad tas ir pilns ar svaigu degmaisījumu un noštopē vēl neaizvērtās lūkas, neļaujot svaigajam degmaisījumam izplūst izpūtējā. Tas tā rupji. Ja izpūtēja konstrukcija nepareiza, tad vai nu gāzes ejot atpakaļ nonāk līdz cilindram brīdī, kad tas nav piepildījies ar svaigo degmaisījumu un nonāk atpakaļ cilindrā vai otrādi, nonāk par vēlu un svaigais degmaisījums jau ieplūst izpūtējā. No svara tur ir viss, sākot no izpūtēja līkuma diametra un garuma, konusu, pretkonusu diametra, lenķa stāvuma un garuma. līdz, kā redzams krosa motocikliem un 2 taktu skūteriem trubas garums un diametrs pēc konusa pirms klusinātāja stabules. Jawa Tramp arī konusi nav noslēpti trubā. Varējot ar šiem izmēriem var panākt, ka motors attīsta max. jaudu uz zemiem vidējiem vai augstiem apgriezieniem. Ja kādu tas interesē vairāk, var meklēt vecos za ruļom vai tehnika molodjoži. Kādā no tiem bija 2 taktu motora izpūtēja izmēru aprēķnāšanas formula. Kā piemērs bija dots jaunais Voshods, vai kā viņu pa jaunam sauca ar vienu izpūtēju. Vēl piebilde, būtisks bija arī materiāla biezums, no kā izgatavots izpūtējs. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 30-08-2013 22:16
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Arī es kā Mārcis toreiz paņēmu štābiņā -dārgākos- bez korķiem. Daudz jau nav nobraukts pa 4500km,nu es esmu apmierināts. Vismaz,ka būtu da jebkāds defekts(kaut niecīgs) -nav un nebūs ! Vispār jau ekonomisti(skopie)maksā 2x. |
|
|
Aigars_R |
Ziņojums ievietots 06-09-2014 23:06
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 28.11.13 |
Biju veikalā pie Raimonda, un pētīju atvesto jauno 638 modeli. Ļoti iepatikās šī modeļa paceltie klusinātāji. Ar Raimondu secinājām, ka visa atšķirība varētu būt tikai līkumos un klusinātāju aizmugures stiprinājumos. Par cik esmu nolēmis sākt 638 modeļa(1990.gads) atjaunošanu, un gribu sev šādu klusinātāju izvietojumu, tika nopirkti līkumi un aizmugures stiprinājumi no 640 modeļa,kas ir identiski jaunajam 638 modelim. Forši ka šīs daļas bija uzreiz nopērkamas veikalā. Bija ar mocis uz kura varēju veikt tūlītēju salīdzināšanu. Šajā variantā ir iegūta iespēja izņemt aizmugurējo riteni neņemot nost labo klusinātāju, jo asi var brīvi izvilkt.Kā arī ir izmaiņījies kopējais skats(gaumes lieta). Pievienoju bildes ar redzamajām detaļu atšķirībām un kopējo skatu. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 07-09-2014 08:34
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Ļoti labs salīdzinajums- viss uzskatāmi redzams. Man gan ir nācies saķerties ar to, ka neatbilst izpūtēja prieksējā skrūve pret rāmja kronšteina caurumu. Nobīde ap 8 mm uz aizmuguri. Cik esmu sapētijis, tad 638 ir ap 3 veidu rāmju un vismaz 2 veidu klusinātāji, ja ne vairāk. Ieštancētais kataloga numurs nav rādītājs, jo pat travela izpūtējiem tas neatšķirās. |
|
Iet uz forumu: |