Apskatīt tēmu
Virzuļu,pirkstu,klaņu nianses
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 04-11-2012 17:26
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
o
Labojis Guntis uz 11-12-2019 22:36 |
|
|
elf |
Ziņojums ievietots 05-11-2012 10:22
|
Member Ziņojumi: 141 Pievienojies: 28.03.12 |
Vecie labie virzuļi ir ok,bet kā ar tagadējiem virzuļiem....vai ir bijušas problēmas un ja ir ,tad kā ražojuma???
-----ne
|
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 05-11-2012 12:25
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Jaunajiem - it kā rūpnīcas oroģinālajiem ir bijis šķībi lūkas un 634 virzulim pēc aptuveni 200 vai 300 km nobraukuma pie lūkas plaisa... Iespējams, ķīļa rezultāts, tikai nesaprotu kā tas varēja notikt jo lejas daļā švīku nebija. Savukārt, internetā sūtītiem ir bijuši ķīļi arī pēc 2000 km nobraukuma- piestrāde jau sen kā aiz muguras! Stipri gaišāks alumīnijs- cits sastāvs, laikam sanāk ka izplešanās koeficents lielāks- paslogojot motoru var uzrauties... Bija viena saruna ar slīpētājiem ka varbūt jāslīpē par simtdaļu lielāka pielaide? |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 19-11-2012 20:10
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Vecajos jwas manuāļos rakstīts, ka 15mm pirksti bija divos izmēros, tāpat arī visrzuļiem pirkstu vietas. Pirkstiem esot bijis iesists I un II atiecīgi virzuļiem X un Y. Допуски на диаметры пальцев даны в табл. 6. Для комплектования поршневого пальца с поршнем на торце пальца гравируют цифру I или II, а на поршне выбивают буквы Х и V. Палец с цифрой II комплектуется с поршнем, на котором выбита буква X, и наоборот. 6. Диаметр в мм поршневого пальца и отверстий в поршне и шатуне Параметр ЯВА-350 моделей 354/04, 354/06, 360/00 и Ява-250 353/04 Ява-250 моделей 559/02, 559/04, 559/07 Диаметр поршневого пальца группа I 15(-0.0025) 18(-0.0025) группа II 15(-0.0025 -0.0050) 18(-0.0025 -0.0050) 1 рем 15.05 18.05 2 рем 15.10 18.10 Диаметр отверстия в бобышках поршня группа X 15(-0.0055 -0.0080) 18(-0.0055 -0.0080) группа Y 15(-0.0030 -0.0055) 18(-0.0030 -0.0055) Диаметр отверстия во втулке шатуна 15(+0.027 +0.016) 18(+0.027 +0.016) |
|
|
Dezinfektors |
Ziņojums ievietots 30-11-2012 20:02
|
Member Ziņojumi: 111 Pievienojies: 31.05.12 |
Liekot kopā motoru esmu nonācis pie kārtējām neskaidrajām lietām. Vecais virzulis un pirksts: Kā redzams, tad pirksts ir slēgts. Vecais virzulis apakšskatā: Kā redzams, tajā virzuļa pusē kurā pirkstam ir urbums, ir atsvars, kurš kompensē šo papildus pirksta svaru.: Nākošā bilde, jaunais virzulis (no vecajiem krājumiem): Kā redzams, virzulim ir tie paši atsvari kuri ir vecajam virzulim Jaunais pirksts: Pirksts nopirkts nupat pie Raimonda, BET pirkstam ir caurejošs urbums. Kā man tālāk dzīvot, kā būt? Jaunos pirkstus likt nevaru, jo virzuļos prasās likt pirkstus ar vienu galu slēgtu. Vai mūsdienās ražotajos virzuļos nav vajadzīgi slēgti pirksti? Atceros no skolā mācītā, ka divtakterim virzuļa pirksts ir slēgts. Jūsu domas? |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 30-11-2012 20:38
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
360 Modelim vecie pirksti ir redzēti ar slēgto daļu pirksta vidū. Pēc teorijas slēgts tas ir tāpēc (vienkāršoti), lai degmaisījums no vienas puses netraucētu otrai. Kādu brīdi es arī braucu ar neslēgtiem pirkstiem. Praktiski jūtamu atšķirību, ka motors ietu sliktāk nemanīju. Bet teorija ir teorija, ja iepējams dabūt slēgtus, labāk likt tādus. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 30-11-2012 21:46
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Es domāju, nečakarē prātu sev un citiem. kādi tie pirksti ir, tādi ir- citu nebūs. Tai nelaimes čupai pie kuras tu esi pieķēries, tas ir nesvarīgi un lieko alumīniju droši izmanto svara salāgošanai. Labāk papēti ieplūdi, pārplūdi un citas lietas. Saliec virzuļus bez gredzeniem, uzmauc cilindrus ne līdz galam, lēni izdzer pāris alus un tad dalies emocijās... Neaizmirsti pallūkot arī čaulu augstumus. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 01-12-2012 12:09
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Pirmo reizi lasu par tādu štelli,ka svarīgi,lai pirksti nav -cauri-. Vjatkai(rolleris) tie pirksti ir cauri,un nekad nav bijuši slēgti. TIKAI parasti Vjatkai pirksti ir nedabūnami... un liekam pirkstus no JAWA |
|
|
elf |
Ziņojums ievietots 04-12-2012 23:13
|
Member Ziņojumi: 141 Pievienojies: 28.03.12 |
Pirkstiem jābūt ar necaurejošu urbumu,kāpēc......rīt būs foto!
-----ne
|
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 05-12-2012 00:46
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Ar interesi gaidu. |
|
|
elf |
Ziņojums ievietots 05-12-2012 09:27
|
Member Ziņojumi: 141 Pievienojies: 28.03.12 |
Tas par 634 motoru..... Ja liekam pirkstu ar caurejošu urbumu,tad izveidojas trešā pārplūde kura zog degmaisījumu.....un to pa tiešo izpūš izpūtējā... Ieskatoties izplūdes kanālā redzam vienu virzuļa pirksta galu... Ieskatoties pārplūdes kanālā redzam otru virzuļa pirksta galu... Lai būtu pavisam uzskatāmi izveram stiepli no pārplūdes uz izplūdi... Virzulim ejot uz leju rodas spiediens,bet virzuļa pirksts ar caurejošo pirkstu šo spiedienu samazina....nu tā pat kā kompresora drošības vārsts.. Cik ir jaudas zudumi....tad jāliek motors uz stenda... -----ne
|
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 05-12-2012 10:13
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tikko pārbaudiju- 638 motoram tāda situācija neiespējama- tātad uz pirkstu konstrukciju uzspļaut, toties 634 un vecākiem tas tā reāli arī ir. Vienīgi nezinu cik tā ietekme ir liela, jo pārplūdes lūkā ir tikai pirksta mala- nelietderīgās pārplūdes kanāla šķērsgriezuma laukums niecīgs. gan jau tā dēļ ierindas lietotājs bez sacensību gara starpību arī nejūt. Labojis Kaarlis uz 05-12-2012 10:21 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 05-12-2012 10:32
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
OHO ! Liels PALDIES ! |
|
|
andelman |
Ziņojums ievietots 06-12-2012 00:51
|
Newbie Ziņojumi: 8 Pievienojies: 08.11.12 |
Cik ir iznācis jaukt 634 motorus, tad visiem bija vaļējie pirksti. Pēc tām teorijām Elf taisnība, tad jautājums, kā rūpnīca šādu lietu nebija pamanījusi vai man bija iznācis darboties ar apdalītu slēgto pirkstu motoriem |
|
|
Jancic |
Ziņojums ievietots 07-12-2012 11:34
|
Senior Member Ziņojumi: 239 Pievienojies: 13.02.12 |
Vakar pēc pārrunām ar Kārli izspriedām, ka situāciju varētu labot izvirpojot alumīnija vai bronzas korķi (par materiālu vēl jāpaspriež kurš būtu labāks), to izvirpot tādu lai ar uzspīli tik var iedabūt iekšā+vēl gultņu līmi drošībai. Pēc tam arī sanāk materiāls ko paņemt nost (paurbjot) svarošanai. Bet no pieredzes. Manai 634 jawai arī stāv virsū virzuļi ar cauro vidu, nobraucu visu pagājušo vasaru - motors darbojas lieliski, jaudas zudumus nejūtu, degvielas patēriņš arī nav neko audzis. Domāju, ka neesmu vienīgais kuram uzstādīti šie pirksti, vai ir jēga iespringt šai jautājumā? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 07-12-2012 11:46
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Kopā ar Ādažu Siliņu svērām klaņus. Uz manu piezīmi par 2 gramu starpību tik noņirdzās un uzsvieda uz svariem klaņus pat ar 20 g starpību!!! Tas nozīmē ka tie nav bijuši šķiroti pa masas grupām. Un ar tādiem tie motori ir braukti... a mēs te utu mednieki... |
|
|
Dezinfektors |
Ziņojums ievietots 07-12-2012 16:15
|
Member Ziņojumi: 111 Pievienojies: 31.05.12 |
Šodien virzuļus piedzinu pēc svara. Arī bija 2 gramu atšķirība. Skaidu kaudze tā neko sanāca. Bet nu jā, 2 grami uz Jawa apgriezieniem ir nieks. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 07-12-2012 16:19
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tikai nedrīkst aizmirst, ka uz svariem jāmet ar visiem riņķiem un pirkstiem- lomplekts. Citreiz pietiek savstarpēji samainīt tikai pirkstus un viss ok. |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 07-12-2012 19:53
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Vai kāds ir svēris 638 vecos, orģinālos un jaunos, šodien nopērkamos virzuļus? Vai gadījumā nav ievērojama atšķirība? |
|
|
Dezinfektors |
Ziņojums ievietots 07-12-2012 22:37
|
Member Ziņojumi: 111 Pievienojies: 31.05.12 |
Kaarlis rakstīja: Tikai nedrīkst aizmirst, ka uz svariem jāmet ar visiem riņķiem un pirkstiem- lomplekts. Citreiz pietiek savstarpēji samainīt tikai pirkstus un viss ok. Protams, ka viss komplekts tika svērts kopā Pirksti, starp citu bija ļoti tuvi pēc svara: 44,01 g. un 44,16 g. |
|
Iet uz forumu: |